• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Turtråd: Viking - Brann

Started by 1908, June 01, 2009, 16:09:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

1908

June 01, 2009, 16:09:31 PM Last Edit: June 14, 2009, 03:42:15 AM by mbersve
Leser at rundt 130 billetter til turen er solgt.. Det vil vell si at båt 1 er snart full, tipper det er Snarveien som tar rundt 180?? Noen som vet hvem som er båt nr 2?

En annent ting som er litt viktig er avreisestedet. Står at det er Nøstet, ikke Strandkaien som vi har pleid å reise ifra...

stig

Avreise stedet er Nøstet. Baronessen er båt 1 med 97 passasjerer.
Båt 2 er Snarveien.
Nettsideansvarlig

1908

Baronessen er solgt for flere år siden, så det er vell kanskje Hardangerprins til BNR som vi har pleid å leie.. Men får no håpe at Snarveien er båt 1 siden den er størst og har best uteplass:)

smaalanda

Hvordan er status på ledige plasser på båten?
KMO!!!

Demba

Da var ihvertfall jeg påmeldt

branngirl85

Går båten direkte fra Bergen?
Vet at det er folk feks fra Austevoll som kunne tenke seg å bli med og dem lurer på om det er mulig om båten kan reise innom der ! :)

Stian

Båten går direkte fra Bergen.

stig

Omtrent 100 ledige plasser fremdeles.
Nettsideansvarlig

Oldefar

Noen som hvet hvor lang tid båten tar til stavanger??
Er det alkoholservering på båten,eller er det lurt a ta med seg noen halvlitere dersom man ønsker det?

stig

Det er alkoholservering på båtene og det er avtalt 45 kr for en halvliter. Siden båtene selger alkohol er det derfor ikke lov å nyte medbrakt ombord.

Båtene tar ca 6 timer
Nettsideansvarlig

Derabilo

Er det noe sted i Stavanger fansen pleier å samles mens en venter på at kampen skal begynne?
Bergen ut av Norge -

Klaus_Brann

Vi som reiser med båten drar vel som tidligere direkte til stadion...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

thesevs

Quote from: Derabilo on June 11, 2009, 17:58:16 PM
Er det noe sted i Stavanger fansen pleier å samles mens en venter på at kampen skal begynne?


Ikke som jeg vet om. Vi pleier vel å kjappe oss inn og ut av byen uten å lage altfor mye oppstuss. Mulig turansvarlig kan svare på dette...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

1908

Båtene har aldri vert innom vågen i Stavanger.. Vi seiler rolig fordi byen liksom og bort til kaien. Der går mann opp til stadion på 10 min...

stig

Båten svinger ikke innom Stavanger
Nettsideansvarlig

krøvel vellevold

Quote from: stig on June 12, 2009, 13:13:02 PM
Båten svinger ikke innom Stavanger


Javel? Må folk svømme i land altså? Eller går den til Sandnes, og så må man ta buss derfra? :-)
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: krøvel vellevold on June 12, 2009, 13:53:41 PM
Javel? Må folk svømme i land altså? Eller går den til Sandnes, og så må man ta buss derfra? :-)


Sikkert buss fra Stord. Husker for flere år siden, rundt 2006. Da lovet Bataljonen tur og båt til en utrolig pris. Selvsagt bare lureri. På Stord stod bussene å ventet og det ble en vanlig bortetur. Skandale!
Gjorde det ikke bedre at de glemte å reservere plasser på fergen hjem....
Bilder her:
http://bataljonen.no/index.php?gallery=134

KjellMo

Quote from: 1908 on June 11, 2009, 22:59:03 PM
Båtene har aldri vert innom vågen i Stavanger.. Vi seiler rolig fordi byen liksom og bort til kaien. Der går mann opp til stadion på 10 min...

Det er veldig feil. Vi reiste innom Stavanger i 2004 og var på pub før vi gikk ombord i båten igjen og reiste til Stadion.
GGG Travel

1908

Quote from: Northside on June 12, 2009, 15:34:41 PM
Quote from: krøvel vellevold on June 12, 2009, 13:53:41 PM
Javel? Må folk svømme i land altså? Eller går den til Sandnes, og så må man ta buss derfra? :-)


Sikkert buss fra Stord. Husker for flere år siden, rundt 2006. Da lovet Bataljonen tur og båt til en utrolig pris. Selvsagt bare lureri. På Stord stod bussene å ventet og det ble en vanlig bortetur. Skandale!
Gjorde det ikke bedre at de glemte å reservere plasser på fergen hjem....
Bilder her:
http://bataljonen.no/index.php?gallery=134


Skandale ja.. Smart du.. Tviler på du var så gammel rundt den tiden.. Grunnen til at vi måtte ta buss nedover var pga det var stengt på Bloksen pga høy sjø.. Vi husker vell GODT hvordan fergeturen over Bokn var på vei hjem!

Hansakongen

June 13, 2009, 02:06:54 AM #19 Last Edit: June 13, 2009, 02:08:48 AM by Hansakongen
Ja den kampen husker jeg som var i går, det regnet og var virkelig surt og guffent vær på kampen. Faktisk ble jeg overrasket over at de hadde varmeovner montert oppunder taktet på kampen. Men tror faktisk den turen BBB har sendt flest folk organisert på tur slik jeg husker, men rett meg om jeg tar feil der. var det 2-3 båter og et charter fly de sendte folk ned med til den aktuelle kampen hvor vi skulle sende "lillebror" ned i første :)... Men for håpe at det beste bortelaget vinner der nede i år som i fjor :)

Markmus

Quote from: Hansakongen on June 13, 2009, 02:06:54 AM
Faktisk ble jeg overrasket over at de hadde varmeovner montert oppunder taktet på kampen.


Er det fakta? På en måte er jo det genialt, men fy faen så mye strøm de må bruke for å holde hele stadionpublikummet varmt :p
Ka du ve?

Northside

Quote from: 1908 on June 13, 2009, 00:13:12 AM
Skandale ja.. Smart du.. Tviler på du var så gammel rundt den tiden.. Grunnen til at vi måtte ta buss nedover var pga det var stengt på Bloksen pga høy sjø.. Vi husker vell GODT hvordan fergeturen over Bokn var på vei hjem!


hehe, håper for din del at du bare fortsatte ironien her...

This Charming Man

Quote from: 1908 on June 11, 2009, 22:59:03 PM
Båtene har aldri vert innom vågen i Stavanger.. 


Dette er feil. I gamle dager stanset båten alltid i Vågen. Hilsen gammel grinebiter.

Hvordan ligger det an med billettkvoten til Brann? Blir det fullt på bortefeltet?
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Stian

Skal være solgt i overkant av 800 billetter, så det blir fullt! Eneste muligheten til å skaffe seg kampbillett er å bli med på Bataljonens båttur.

Yes!wehavenobananas

Ingen mulighet for å kjøpe billett andre steder? Hvor mange billetter kupper egentlig BBB ved disse turene?

Stian

Ser ikke helt hva du mener med at Bataljonen "kupper" billetter, for alle kan bestille billetter til bortekampene fra Bataljonen.no, uansett om man er medlem eller ikke. Skal ikke si 100% sikkert, men skal få sjekket opp så snart som mulig.

1908

Båtene som går nedover tar tilsammen 280 billetter...

slettebakken

snart klar for sesongens beste bortetur. og værmeldingen er lovende for turen ned iallfall. kun 20 meter høye bølger :D positivt innstilt til at båtene går fra nøstet i år, kanskje vi slipper at båtene blir forsinket i år. i fjor fikk de vel ikkje slippe til kai før en halvtime eller noe over tidensynes godt vi kunne reist tidligere og tatt en tur innom sentrum som vi har gjort før.

1908

Skal no ikke klage. Vågen pub har aldri hatt så mangen kunder en søndag morgen :D Været no er overskyet og 14 grader på søndag..

thesevs

Vi kan jo håpe at kampen blir en reprise på 2008, minus spenningen de siste 15-20 minuttene vi har opplevd de siste kampene
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

eriksen_30

Har pleid og være en del folk på Champs som ligger i gaten bak vågen. Om eg ikkje husker feil har det og  vært mulig å kjøpe Hansa der når det har vært Viking -Brann. Hvordan det blir no på søndag vet eg ikkje.

Stian

Det blir samling på Champs! Mer info kommer på www.bataljonen.no i løpet av dagen.

Yes!wehavenobananas

Quote from: Stian on June 16, 2009, 20:55:14 PM
Ser ikke helt hva du mener med at Bataljonen "kupper" billetter, for alle kan bestille billetter til bortekampene fra Bataljonen.no, uansett om man er medlem eller ikke. Skal ikke si 100% sikkert, men skal få sjekket opp så snart som mulig.


Jeg har egentlig ikke noe problem med at Bataljonen disponerer billetter, og det er jo ikke et problem på de fleste andre kamper. Men akkurat Viking-kampen pleier det jo å være litt rift om billettene, og jeg har faktisk opplevd å se Brann-kamp på pub i Stavanger. Men siden jeg ikke skal ta båten nedover, så blir det vel nesten umulig for meg å få tak i billett? Regner dog med at Viking Stadion ikke er utsolgt, så på en annen side er det jo bare til å kjøpe en billett et annet sted.

Onside !!!

Mulig å få billetter til kampen enda? Og hvordan får man tak i billett utenom å reise med Bataljonen?

Stian

June 17, 2009, 14:31:18 PM #34 Last Edit: June 17, 2009, 14:39:38 PM by Stian
Det vil bli solgt et par 100 billetter i billettlukene fra 2 timer før kamp. OBS! Bortesupporter på felt O!

Stian

June 17, 2009, 14:32:39 PM #35 Last Edit: June 17, 2009, 14:36:31 PM by Stian
Quote from: Yes!wehavenobananas on June 17, 2009, 14:16:20 PM
Quote from: Stian on June 16, 2009, 20:55:14 PM
Ser ikke helt hva du mener med at Bataljonen "kupper" billetter, for alle kan bestille billetter til bortekampene fra Bataljonen.no, uansett om man er medlem eller ikke. Skal ikke si 100% sikkert, men skal få sjekket opp så snart som mulig.

Jeg har egentlig ikke noe problem med at Bataljonen disponerer billetter, og det er jo ikke et problem på de fleste andre kamper. Men akkurat Viking-kampen pleier det jo å være litt rift om billettene, og jeg har faktisk opplevd å se Brann-kamp på pub i Stavanger. Men siden jeg ikke skal ta båten nedover, så blir det vel nesten umulig for meg å få tak i billett? Regner dog med at Viking Stadion ikke er utsolgt, så på en annen side er det jo bare til å kjøpe en billett et annet sted.


Du som alle andre har jo hatt muligheten til å bestille billetter via Bataljonen.no til denne kampen. Billettene har vel lagt ute i ca. to uker, så du har hatt god tid på deg.

stigh

kan må gå på hvilken båt man vil når vi ska reise?

eller er man satt opp på en spesielt båt?

Stian

Man er satt opp på Båt 1 eller Båt 2.

stigh

hvordan finner man ut hvilken man er på

Yes!wehavenobananas

Bare slurv fra min side, som vanlig. Men jeg har ikke hatt penger til billett tidligere i uken. Ingen kritikk rettet mot Bataljonen, slik at det ihvertfall er klart.

Demba

Ahh. Nå gleder jeg meg til bortetur igjen. Reise kjerringen etter sist bortetur

stig

Quote from: stigh on June 17, 2009, 15:14:13 PM
hvordan finner man ut hvilken man er på


send en mail til stig@bataljonen.no så får du svar.

Forøvrig er det en plan om å gi beskjed til alle på båt 1,Hardangerprins,om at de er nettopp på den båten. (båt 1 fordi den har minst passasjerer,ergo færre mail)
Må se hva jeg får tid til der.
Forøvrig kan de sies at alle under 18 er på båt 2,Snarveien.
Nettsideansvarlig

atlascopo

Quote from: Stian on June 17, 2009, 14:32:39 PM
Quote from: Yes!wehavenobananas on June 17, 2009, 14:16:20 PM
Quote from: Stian on June 16, 2009, 20:55:14 PM
Ser ikke helt hva du mener med at Bataljonen "kupper" billetter, for alle kan bestille billetter til bortekampene fra Bataljonen.no, uansett om man er medlem eller ikke. Skal ikke si 100% sikkert, men skal få sjekket opp så snart som mulig.

Jeg har egentlig ikke noe problem med at Bataljonen disponerer billetter, og det er jo ikke et problem på de fleste andre kamper. Men akkurat Viking-kampen pleier det jo å være litt rift om billettene, og jeg har faktisk opplevd å se Brann-kamp på pub i Stavanger. Men siden jeg ikke skal ta båten nedover, så blir det vel nesten umulig for meg å få tak i billett? Regner dog med at Viking Stadion ikke er utsolgt, så på en annen side er det jo bare til å kjøpe en billett et annet sted.


Du som alle andre har jo hatt muligheten til å bestille billetter via Bataljonen.no til denne kampen. Billettene har vel lagt ute i ca. to uker, så du har hatt god tid på deg.


Og som ikke det var nok. Har det også vært mulig å kjøpe biletter via Brann.no i lang tid.
Slik som vi har gjort.

maddog

Ser at det blir champs i år også for oss som tar hele helgen der nede. helt grei plass, men håper det er fikset litt snillere priser enn det som er til daglig der inne. For de som skal tilbringe noen timer på pub før kampen anbefaler jeg sterkt å ta turen innom Cardinal, som ligger vegg i vegg med champs. det er en brun og koselig pub som ifølge egne nettsider har 388 ølsorter å by på.
www.bgg08.com

Gu kor herlig

gullet ska hem



krøvel vellevold

Quote from: gullet ska hem on June 20, 2009, 18:27:20 PM
tar de kort på båtene???


Mener å huske at serveringen gikk EKSTREMT tregt i fjor fordi "alle" skulle holde på å somle med disse jævla kortene sine.
Legg ned hele klubben!

stig

Tar for gitt at det er korterminal ombord,men kan dobbelsjekke til imorgen tidlig. Forøvrig vil jeg sterkt anbefale folk om ta med kontanter da det er en kjensgjerning at kort tar lengre tid. Erfaringsmessig vet jeg at det pleier å bli god ølkø på båtene,og jo fortere vi får avviklet den jo bedre er det for alle.
Nettsideansvarlig

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tifo

Legges ut bilder titt og ofte fra turen til stavanger her:
http://www.feltz.net/ZettSite/modules/myalbum/viewcat.php?cid=26

Følg oss live mot 3 nye poeng ;)
.:Tifo-gruppen:.

Go Up