• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva kan Bataljonen gjøre for å bedre stemningen på stadion?

Started by Stian, April 14, 2009, 00:31:50 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Stian

Hva mener dere Bataljonen kan gjøre for å bedre stemningen på stadion? Slik som det har vært hittil i år er det altfor mange som ikke bidrar på tribunene, og det ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med! Spytt ut!

SKBMiller

Første utvei bør være en holdningskampanje. Få de som aldri bidrar til stemning, men nyter godt av billig partoutkort på nedre Hansa til å få litt dårlig samvittighet.

C@Bøe_79

Quote from: Stian on April 14, 2009, 00:31:50 AM
Hva mener dere Bataljonen kan gjøre for å bedre stemningen på stadion? Slik som det har vært hittil i år er det altfor mange som ikke bidrar på tribunene, og det ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med! Spytt ut!


Ikke gå i denne fellen igjen..
Vi er spontane og vanskelige, det er ting som ligger dypt under jorden på Stadion-tomten..
Man kan ikke  "gjøre noe med stemningen", den er der eller ikke...
Tok seg kraftig opp på slutten mot Tromsø når spillerene begynte å vise litt innsats..
Og slik har det ALLTID vært, stemningen reflekterer spillet på banen..


Noe smÃ¥ grep kan gjøres for at folk skal kunne sangene, og det kan frontes at det ikke er farlig/tÃ¥pelig/idiotisk/morsomt Ã¥ synge..  Og man kan prøve "CAPOER", men da har vi tapt i mine øyne..
Ellers er det lite Bataljonen kan gjøre, men hver og en kan gå i seg selv...

Vi er ikke noe LSK eller sjalla lalla llaallallaalal l laolloe-lag..
Så hvorfor prøve å prakke det på folk?
GÃ¥ tilbake til en gruppeforsangere, og de som er med er med..
Etter hvert vil flere og flere være med, men ikke innføre noe "ryggen mot kampen"  eller "Nystemten pÃ¥ 0-4" stemning...

La folk velge selv, men prøv å minske valgene deres...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Stian

Jeg håper du ikke seriøst tror at vi overhodet tenker på å innføre noe CAPO, fugle-kultur osv. Problemet slik jeg ser det, er at det er altfor mange som står på nedre Hansa som ikke bidrar til annet enn å fylle opp setene. Utgangspunktet for disse personene er at de er Brannsupportere og de kan faktisk synge. Utfordringen ligger da i å få disse til å faktisk gjøre det på kamp.

Brann stadion er Brann stadion, og Brannsupportere er Brannsupportere. Vi har vår egen kultur, og den skal vi bevare, men at ting kan bli bedre synes for meg soleklart!

skuteviken

Dette er sikkert blitt sagt alt for mange ganger, og jeg har nevnt det i tidligere tråder og i likhet med mange andre.

Andre stadion besøk omtrent likt som første. Jeg benker meg ned på felt D. Ved siden av sitter det 2 meget overvektige kvinner som ikke klarer å stå hele kampen og liker å sitte å le igjennom kampen. Denne gangen slapp jeg 2 kjærestepar som klinte, men de var nok andre steder på nedre Hansa.

Det jeg vil frem til er at alle er velkommen på stadion, men vi må synliggjør hvor en hører hjemme. Nå er ikke det snakk om noe byråkratiske greier fra meg, og for å være helt ærlig så er det en vanskelig oppgave. Skal prøve å illustrere i dialog her, eksempel på dialog som ikke bør finne sted.

Magda (54 år, øygarden): Eg lurte på å ta turen til bydn å sjå Brann i kveld.
Peder (57 år, øygarden): God ide Magda!.
Magda: Eg ser da e billigast på Frydenbø.
Peder: Jau, finn 2 sete dar.

Det burde heller være.

Magda: Eg lurte på å ta turen til bydn å sjå Brann i kveld.
Peder: God ide Magda!
Magda: Eg kunna tenkt å sete på ein gode plass.
Peder: Vi teke dar på longsio, ikkje skal vi synga og ståing da bli fø drygt i 2 tima"

Det samme gjelder egentlig alle "fjortisser". Vet utrykket er oppbrukt, men dette begrepet går ikke alder, men mer på de tyggegummihodene som ler å fniser når vi ligger under 0-4. Var 3 jenter på 13-15 år som viste veldig imponerende takter i kveld med synging på alle sangene, sinne og engasjement på riktig måte så blir feil å trekke alle under en kam.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Kai-Olai

Så litt av LSK-Engen mens jeg ventet på bussen idag.. Så noen klipp av Fugler som stod med ryggen til for å organisere klapping! FLAUT!
Heller ett helt stille Stadion, enn en mongolid som står med ryggen til banen..

Som mange sier, så lever stemingen på Stadion, og det er påvirket av innsatsen og spillet som blir levert! Idag f.eks var det en utrolig effekt å se hvordan Gylfi fyrte oss! Håper dette er noe han kommer til å fortsette med! Tror ikke det bare tenner oss, men forhåpentligvis også resten av laget! Må jo være herlig å spille på lag med en som virkelig brenner, og er så engasjert som det han var idag!

Når det gjelder grep fra BBB er jeg egentlig ikke sikker på om det er noe å gjøre..

Det som bør gjøres er rett og slett å få fjernet de som ikke lager liv.. Få disse ut til sidene, evt. over på andre tribuner!

Ser noen nevner "fjortiser" her, og at det er en tilstand.. Jeg ble idag vitne til godt voksne kvinner og menn som stod å diskuterte solbriller og påskeeggene de hadde fått/ikke fått, under store deler av kampen idag!
Skjønner ikke hva sånne mennesker gjør der! Fotballrelatert prat må en kunne ha, men det sosiale får en klare å ta i pausen, evt. før/etter kamp..

En annen ting som plager meg er "Syngemannen" på felt B, nedre.. Han har en tendens til å lage sine egne melodier, og fraser.. Var moro i starten, men det er faktisk usannsynlig stemningsdrepende! Enten er han tonedøv, eller så er han bare usedvanlig spesiell! Uansett; Han får sanger fullstendig ut av rytme, er ett sant mareritt å stå i nærheten av fordi en ikke klarer å være med på syngingen selv, og det blir generelt ekstremt plagsomt! Håper folk med baller klarer å si ifra til han.. Personlig har jeg litt for lite av det, kombinert med at jeg syns litt synd på han, og har litt sympati.. Men snart sprekker det.. :)


Ferguson

Quote from: Stian on April 14, 2009, 00:31:50 AM
Hva mener dere Bataljonen kan gjøre for å bedre stemningen på stadion? Slik som det har vært hittil i år er det altfor mange som ikke bidrar på tribunene, og det ønsker vi selvfølgelig å gjøre noe med! Spytt ut!


Den nye plasseringen Bataljonen har gjort er en skandale fo stemningen. Ikke at det var kjempe godt før, men nå er det blitt verre. Det er fordi enkelte som synger endel har blitt flyttet helt ut på siden på A feltet og på den andre siden. Disse er erstattet med fjortiser!

Dere har skyld i problemet selv så slutt å sutre!!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

evis

Står på D og der har stemningen vært laber i begge kampene selv om det stort sett er gutter/menn i "rett" alder som står der. Når jeg som er en dame i 40 årene hører min egen stemme gjennom de fleste sangene er det noe som ikke er som det skal. Men kanskje det tar seg opp når folk blir litt vant til hverandre? Det er ihvertfall lov å håpe.

krøvel vellevold

Vi trenger en holdningskampanje og et spark i ræven. Husker i 2005 eller 2006 da det hadde vært elendig stemning på en kamp mot LSK. Så ble det tatt tak i saken, vi hadde møte, media skrev om det, osv. , og til neste kamp (riktignok mot VIF, men...) var det full innsats fra alle. Vi skal ikke ha noen capoer eller noe sånt. Det skal heller ikke være gladstemning når vi ligger under 0-4. Men folk trenger rett og slett en påminnelse om hvorfor de er der. Nedre Hansa er sangtribune, folk må gjøre en innsats, ferdig arbeid! Vi så hvordan Gylfi klarte å fyre opp publikum i går. Det skal ikke mer til.
Legg ned hele klubben!

Stian


BBB-Tony

På tirsdagens styremøte var stemningen på Hansa et tema, og vi kom frem til at vi gjerne vil at dere er med å kommer med forslag. Det er ikke bare en måte og forbedre stemningen på, og i denne situasjonen er det best med mange hoder som tenker! Vi er ikke ute etter å endre stemningen, men å forbedre stemningen. Slik som både Stian og Christian snakker om tidligere i denne tråden.

Det vi kom frem til er at vi gjerne vil at dere som er på forumet aktivt er med å kommer med konstruktive forslag! (Altså ikke noe "gjør en ny omflytning på Hansa, så blir alt så mye bedre"), for det kommer aldri til å skje. Vi brukte nærmere 150 arbeidstimer på omorganiseringen, og det frister ikke å gjenta den prosessen med det første.

Foruten å bruke forumet som en "idèplass", så har vi vurdert et supportermøte hvor dette blir tema, dele ut flyers hvor vi oppfordrer hver enkelt som står på Bataljonen sine felt til å synge, og på disse flyersene kan det også stå et par sanger. For det er også en kjensgjerning at det ikke blir skikkelig trøkk på alle sanger. Det er kun på de gamle "klassikerene" det virkelig trøkkes til på. Er dette pga at folk ikke kan de sangene som er mindre kjente?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SKBMiller

Om det skal deles ut flyers, så burde det nevnes at det må synges sakte. Selv om andre tribuner skulle starte å klappe.

dudo

Flyer er vel den enkleste og mest måten å få med alle på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

C@Bøe_79

Og skriv på alle flyerene at man klapper ikke til sanger, man synger....
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

KennethS

Klappingen må vekk!

folk klapper for da slipper de synge, men det som skjer e at klappingen ødelegger 90% av sangene.

En sang som Vi e berømte Brann blir jo fullstending ødelagt pga klappingen, de var ALDRI klapping på den sangen da den ble innført i sin tid. Nå klapper de den ferdig i mega tempo, og det e kun trykk 1 gang på sangen.

Har hørt klapping på begynnelsen av nystemten også, der sa heldigvis noen ifra.

Slutt og klapp, begynn og SYNG!
tå på Brann

Klaus_Brann

Det går da fint an å klappe på noen sanger, men problemet er som kjent at sangene ofte da blir dratt opp i et unormalt høyt tempo.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

omar

Flere ting som kan gjøres!

1. VEKK MED KLAPPINGEN UNDER SANGER! enormt ødeleggende når folk begynner å klappe halvveis ut i sangene, bruk stemmen istede folkens!

2. NYSTEMTEN!! har vært et følsomt tema siste halvannet årene etter nff la ned forbud om organisert fremføring før kampstart. vi har fremdeles klart å gjennomføre den, men det blir helt talentløst når ingen vet kem som begynner når, ofte forsvinner første 10 sekundene av sangen før de fleste stemmer i! Foreslår en standard tid å begynne på, eksempel idet kampen blåses igang. På den måten kan en få alle med seg samtidig og det blir skikkelig pangstart på samtlige hjemmekamper!

skuteviken

Quote from: omar on April 23, 2009, 16:20:34 PM
2. NYSTEMTEN!! har vært et følsomt tema siste halvannet årene etter nff la ned forbud om organisert fremføring før kampstart. vi har fremdeles klart å gjennomføre den, men det blir helt talentløst når ingen vet kem som begynner når, ofte forsvinner første 10 sekundene av sangen før de fleste stemmer i! Foreslår en standard tid å begynne på, eksempel idet kampen blåses igang. På den måten kan en få alle med seg samtidig og det blir skikkelig pangstart på samtlige hjemmekamper!


Akkurat dette er jeg enig i. Jeg stemmer som regel ikke i før "Sorgen .. " pga. at jeg ikke får med meg at sangen er startet før da.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Markmus

Quote from: skuteviken on April 23, 2009, 16:28:00 PM
Quote from: omar on April 23, 2009, 16:20:34 PM
2. NYSTEMTEN!! har vært et følsomt tema siste halvannet årene etter nff la ned forbud om organisert fremføring før kampstart. vi har fremdeles klart å gjennomføre den, men det blir helt talentløst når ingen vet kem som begynner når, ofte forsvinner første 10 sekundene av sangen før de fleste stemmer i! Foreslår en standard tid å begynne på, eksempel idet kampen blåses igang. På den måten kan en få alle med seg samtidig og det blir skikkelig pangstart på samtlige hjemmekamper!


Akkurat dette er jeg enig i. Jeg stemmer som regel ikke i før "Sorgen .. " pga. at jeg ikke får med meg at sangen er startet før da.


Har akkurat det samme problemet.
Ka du ve?

Northside

Oppfordring, oppfordring, oppfordring hele veien. Tror det vil hjelpe. Dersom Hansatribunen forbindes med sang og stemning for alle som er der, så synger flere med.

"Syng for Brann, stå på Hansa!" (dårlig forslag, men dere tok kanskje poenget).
Leser man slikt rundt om, på plakater på stadion, flyers, Bataljonen.no og Brann.no, så hjelper det en hel del tror jeg.
Brann kunne f.eks nevnt dette når de selger billetter til den tribunen.

En annen ting som må gjøres dersom noe skal endre seg, er en sanggruppe eller form for capo, bare ikke like ekstremt mye "capo" som LSK kjører.
Poenget er ihvertfall at noen på tribunen "må vise" resten at det ikke skal klappes, at vi ikke skal synge fort og at vi SKAL synge. Hjelper ikke å mase om dette på et forum år etter år, noen på tribunen må vise/fortelle det til de det gjelder!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SKBMiller

En ting til som er flott med å få slutt på klappingen er at da synger kanskje folk mer også. Mistenker at mange føler de bidrar nok om de klapper med.

crm

Quote from: SKBMiller on April 23, 2009, 18:37:05 PM
En ting til som er flott med å få slutt på klappingen er at da synger kanskje folk mer også. Mistenker at mange føler de bidrar nok om de klapper med.


Så lenge folk ikke føler at de bidrar ved å svikte i knærne...

For øvrig er det fort gjort å dreie en slik diskusjon inn på hva FOLK burde gjort. Vi snakker vel her om aktive tiltak som kan heve stemningen, og da kommer man ikke utenom at man bør satse på å inkludere og engasjere flere toneangivende mennesker rundtom. Noe koordinering mellom grupper på Hansa og "rollefordeling" burde gjerne ikke være noe å være redd for. Et medlemsmøte kunne vært interessant, men da burde det nok ikke vært et krav å være - ehh - medlem.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

mads1..

D viktigste er å få med så mangen som mulig på sangene.
Jeg tror d må deles ut sangtekster til alle sammen,samtidig må et par stykker stå frem på kampene og være forsangere.
D høres kanskje litt tåpelig ut men jeg tror vi må starte litt på nytt.
Stemningen har gått en vei siden gullsesongen..

Vi må synge flere sanger.
Hvor er de gamle gode som f.eks.

Vi er Vestlandets konger.
Eg e født i Bergen

Vi er blitt alt for dårlig på variasjonen i sanger..
Håper noen tar på seg oppgaven og får igang den 12 mann
Ser lyst på året..

Klaus_Brann

Quote from: Northside on April 23, 2009, 16:39:13 PM
En annen ting som må gjøres dersom noe skal endre seg, er en sanggruppe eller form for capo, bare ikke like ekstremt mye "capo" som LSK kjører.
Poenget er ihvertfall at noen på tribunen "må vise" resten at det ikke skal klappes, at vi ikke skal synge fort og at vi SKAL synge. Hjelper ikke å mase om dette på et forum år etter år, noen på tribunen må vise/fortelle det til de det gjelder!


Dette burde absolutt blitt noe av ja. Som nevnt over, spesielt på Nystemten. Er det én sang som det bør være skikkelig trøkk i, er det den. Det burde vært en fast gruppe som "alle" hørte, som starter Nystemten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kai-Olai

Med fare for å tråkke i salaten med begge beina..

Hva med å flytte Felt Z nærmere midten på Hansa? Hvis det nå er sånn at det er de som er hovedårsaken til alt som er av stemning på Stadion, hvorfor skal de da sitte bortgjemt i ett hjørne?

krøvel vellevold

Quote from: Kai-Olai on April 24, 2009, 01:40:12 AM
Med fare for å tråkke i salaten med begge beina..

Hva med å flytte Felt Z nærmere midten på Hansa? Hvis det nå er sånn at det er de som er hovedårsaken til alt som er av stemning på Stadion, hvorfor skal de da sitte bortgjemt i ett hjørne?


Fordi de midterste feltene er opptatt av p-kort.
Legg ned hele klubben!

Brann4


mads1..

Hallo Bataljonen!!!!!!

D er kamp idag,er d gjort noen tiltak for og få opp stemningen til dagens kamp...
Ser lyst på året..

C@Bøe_79

Quote from: mads1.. on April 30, 2009, 08:51:50 AM
Hallo Bataljonen!!!!!!

D er kamp idag,er d gjort noen tiltak for og få opp stemningen til dagens kamp...


Jepp. Nff har sittet opp Lsk som motstander..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Ferguson

Quote from: C@Bøe_79 on April 30, 2009, 12:30:44 PM
Quote from: mads1.. on April 30, 2009, 08:51:50 AM
Hallo Bataljonen!!!!!!

D er kamp idag,er d gjort noen tiltak for og få opp stemningen til dagens kamp...


Jepp. Nff har sittet opp Lsk som motstander..


Tja det eneste vi kommer til å høre er vel trommen!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

vebo

Quote from: mads1.. on April 30, 2009, 08:51:50 AM
Hallo Bataljonen!!!!!!

D er kamp idag,er d gjort noen tiltak for og få opp stemningen til dagens kamp...


Du har misforstÃ¥tt. Tittelen pÃ¥ trÃ¥den er ikke "Hva skal Bataljonen gjøre for Ã¥ bedre stemningen", men derimot; "Hva kan Bataljonen ..."  :P
Tiocfaidh ár lá

mads1..

Vi blir vel overdøvet av trommene då......................elller kan vi håpe noe annet
Ser lyst på året..

vebo

Aldri... Ikke etter den forferdelige kveld på Store Stå i 2004(?).
Tiocfaidh ár lá

mortenaa

Hva om en liten gruppe fra Bataljonen stiller samlet på bataljonsfeltet 20 minutter før kamp for å synge nye sanger. Da får andre muligheten til å lære seg sangene. Under kamp er det for mye støy til at det er mulig å få med seg teksten til nye sanger.

Og en ting til, kan ikke folk slutte å klappe under andre del av "Her kommer Bergen"? Det skjer hver gang, og sangen blir bare overdøvet av klappingen.

tr0Ndemann

Quote from: mortenaa on May 01, 2009, 10:55:15 AM

Og en ting til, kan ikke folk slutte å klappe under andre del av "Her kommer Bergen"? Det skjer hver gang, og sangen blir bare overdøvet av klappingen.


For ikke å snakke om at sidene begynner å klappe i takt med Hansa, noe som skaper enda mer "ubalanse". Men selv om vi ikke klapper tror jeg denne sangen alltid vil bli litt ujevn, mellom Z og nedre Hansa.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Klaus_Brann

Quote from: tr0Ndemann on May 01, 2009, 13:30:10 PM
Quote from: mortenaa on May 01, 2009, 10:55:15 AM

Og en ting til, kan ikke folk slutte å klappe under andre del av "Her kommer Bergen"? Det skjer hver gang, og sangen blir bare overdøvet av klappingen.


For ikke å snakke om at sidene begynner å klappe i takt med Hansa, noe som skaper enda mer "ubalanse". Men selv om vi ikke klapper tror jeg denne sangen alltid vil bli litt ujevn, mellom Z og nedre Hansa.


Ja, det blir den nok. Det blir for lav synging/mumling på mellompartiene som folk tydeligvis ikke klarer å lære seg.

Uansett. Stemningen i går var veldig bra, både laget og vi var i form.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brannjentn

bedre stemmning på stadion.....kunne vel begynt m å synge sanger folk faktisk kan, "koret" som tydligvis ikke har bedre ting å gjøre enn å lage treige sanger som man ikke får lov å klappe til, og som e mer en ballade som kun dette lille koret kan,og som de står å synger mot hverandre og med ryggen te banen, trodde supportere gikk på stadion først å fremst for å se kampen og støtte laget ikke for å stå med ryggen te å danne ett privat kor som egentlig bare er te plage for resten som må stå å høre på. Da sanger som hele bataljonfeltet begynner å synge, skal de fortsette å syn ge sin sang samtidig, blir vel ikke bedre stemmning av det vel????

dudo

Synge sanger folk faktisk kan? Det kommer vel noe sånt som to nye sanger i året, såpass må man kunne kreve.

Dessuten: Brannfansen er enten i rødt eller vanlige klær. De gule du så var LSK-fans.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Henrik8

Quote from: brannjentn on May 03, 2009, 11:57:22 AM
bedre stemmning på stadion.....kunne vel begynt m å synge sanger folk faktisk kan, "koret" som tydligvis ikke har bedre ting å gjøre enn å lage treige sanger som man ikke får lov å klappe til, og som e mer en ballade som kun dette lille koret kan,og som de står å synger mot hverandre og med ryggen te banen, trodde supportere gikk på stadion først å fremst for å se kampen og støtte laget ikke for å stå med ryggen te å danne ett privat kor som egentlig bare er te plage for resten som må stå å høre på. Da sanger som hele bataljonfeltet begynner å synge, skal de fortsette å syn ge sin sang samtidig, blir vel ikke bedre stemmning av det vel????


Hva?
Kjør over pakket 09`

Klaus_Brann

Quote from: Henrik8 on May 03, 2009, 12:15:00 PM
Quote from: brannjentn on May 03, 2009, 11:57:22 AM
bedre stemmning på stadion.....kunne vel begynt m å synge sanger folk faktisk kan, "koret" som tydligvis ikke har bedre ting å gjøre enn å lage treige sanger som man ikke får lov å klappe til, og som e mer en ballade som kun dette lille koret kan,og som de står å synger mot hverandre og med ryggen te banen, trodde supportere gikk på stadion først å fremst for å se kampen og støtte laget ikke for å stå med ryggen te å danne ett privat kor som egentlig bare er te plage for resten som må stå å høre på. Da sanger som hele bataljonfeltet begynner å synge, skal de fortsette å syn ge sin sang samtidig, blir vel ikke bedre stemmning av det vel????


Hva?


Henger meg på den. Once in a while dropper det noen slike innom. Alltid veldig trivelig så lenge de holder seg til ett slikt lurt innlegg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SKBMiller

Quote from: Klaus_Brann on May 03, 2009, 18:51:57 PM
Quote from: Henrik8 on May 03, 2009, 12:15:00 PM
Quote from: brannjentn on May 03, 2009, 11:57:22 AM
bedre stemmning på stadion.....kunne vel begynt m å synge sanger folk faktisk kan, "koret" som tydligvis ikke har bedre ting å gjøre enn å lage treige sanger som man ikke får lov å klappe til, og som e mer en ballade som kun dette lille koret kan,og som de står å synger mot hverandre og med ryggen te banen, trodde supportere gikk på stadion først å fremst for å se kampen og støtte laget ikke for å stå med ryggen te å danne ett privat kor som egentlig bare er te plage for resten som må stå å høre på. Da sanger som hele bataljonfeltet begynner å synge, skal de fortsette å syn ge sin sang samtidig, blir vel ikke bedre stemmning av det vel????


Hva?


Henger meg på den. Once in a while dropper det noen slike innom. Alltid veldig trivelig så lenge de holder seg til ett slikt lurt innlegg.


Haha, utrolig morsomt innlegg. Latterlig innhold, men alikevel såpass seriøst at jeg prøvde å lese det to ganger for å prøve å skjønne hva hun mente.

Larsi Ã?en

Lage en ny sang?  Laget en perfekt.. se linken...  http://www.youtube.com/watch?v=O99gQAlxsOk
bare bytt ut det de sier med : Elsker Brann fra Bergen !          Hele stadioen hadde hoppet XD
Opp med det flagget!

Ferguson

Quote from: Larsi Ã?en on May 03, 2009, 20:49:21 PM
Lage en ny sang?  Laget en perfekt.. se linken...  http://www.youtube.com/watch?v=O99gQAlxsOk
bare bytt ut det de sier med : Elsker Brann fra Bergen !          Hele stadioen hadde hoppet XD


Eller ikke! Vi har ikke en sånn type supporterkultur heldigvis!
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

turbo

husk att det e farlig og prøve noe nytt for og få opp stemningen igjen ....nå har det vært elendig stemning på stadion i over 1 år ... så kansje på tide og prøve noe nytt ... men e enig med slutt og klapp e bare til iritasjon

Markmus

Ka du ve?

vebo

Quote from: Larsi Ã?en on May 03, 2009, 20:49:21 PM
Lage en ny sang?  Laget en perfekt.. se linken...  http://www.youtube.com/watch?v=O99gQAlxsOk
bare bytt ut det de sier med : Elsker Brann fra Bergen !          Hele stadioen hadde hoppet XD


Slutt å spamme! Det holder å skrive i en tråd!
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: turbo on May 04, 2009, 00:22:06 AM
husk att det e farlig og prøve noe nytt for og få opp stemningen igjen ....nå har det vært elendig stemning på stadion i over 1 år ... så kansje på tide og prøve noe nytt ... men e enig med slutt og klapp e bare til iritasjon


Det var nå bra stemning mot LSK. Og ikke faen om vi skal ned på det tilbakestående nivået til visse andre grupperinger for å lage "stemning"!
Legg ned hele klubben!

Yes!wehavenobananas

Alle utenom Krøvel kan få være med på å lage steming om de vil. Det er faktisk ikke så dumt å ofre dette en tanke.

krøvel vellevold

Quote from: Yes!wehavenobananas on May 05, 2009, 20:27:29 PM
Alle utenom Krøvel kan få være med på å lage steming om de vil. Det er faktisk ikke så dumt å ofre dette en tanke.


Og poenget ditt var?
Legg ned hele klubben!

Go Up