• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

medlemskort

Started by stigh, January 30, 2008, 15:16:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stigh

noen som vet når di nye kortene blir sendt ut?????

Bossmann

I god tid før seriestart.

bbbmartin

Tror ikke det er så veldig lenge før de går i posten.
martin@bataljonen.no

som privatperson

stigh


Ulset

Holder det å vise patourkort fra 07 for å få bataljonbilletter til Brann-Everton?

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

thesevs

Quote from: "Tifo"nei!


Kan legge til at jeg faktisk fikk kjøpe billett ved å fremvise mitt "gamle" partour-kort. Det nye med navneendringen på er ikke kommet ennå.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Tifo

Dette skal i utgangspunktet ikke gå ann, tror jeg. Skal ikke si noe helt sikkert siden noen har gjort det.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Ulset

Men når jeg imorgen stiller meg på stadion for å kjøpe billett, har jo jeg ikke annet bevis på mitt BBB-medlemskap enn nettopp 07-kortet?
Med midre det kommer i dagens post?

stigh

eg også. håper det kommer i dagS:S vill gjærne stå med resten av bb.. viss ikke får vi prøve me korte fra 07:P

Tifo

Quote from: "Ulset"Holder det å vise patourkort fra 07 for å få bataljonbilletter til Brann-Everton?


Man får billetter på Bataljonensfeltene ved å vise medlemskortet for 2007!

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

stigh

så bra ble litt red for at eg ikke skulle få siden eg ikke har fått 08 korte enda va bra å hør;D;D

KNUDSEN

eg fikk det nye medlemskortet mitt i posten i dag, då oppdaget at eg hadde fått meg et nytt og høyere medelms nr enn eg hadde i 06 og 07 sesongen, kan dette ha noe med at eg har bestillt familie medlemskap. Og vil dette ha noe og si på ansienniteten min når eg evt søker på billetter til bortekamper/cupfinale.
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

BBB-Tony

Quote from: "KNUDSEN"eg fikk det nye medlemskortet mitt i posten i dag, då oppdaget at eg hadde fått meg et nytt og høyere medelms nr enn eg hadde i 06 og 07 sesongen, kan dette ha noe med at eg har bestillt familie medlemskap. Og vil dette ha noe og si på ansienniteten min når eg evt søker på billetter til bortekamper/cupfinale.


Er nok bare det at du har fått ett nytt medlemskap eller en nye type medlemskap. Ingenting å si for ansienniteten.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KNUDSEN

Quote from: "tonynord"
Quote from: "KNUDSEN"eg fikk det nye medlemskortet mitt i posten i dag, då oppdaget at eg hadde fått meg et nytt og høyere medelms nr enn eg hadde i 06 og 07 sesongen, kan dette ha noe med at eg har bestillt familie medlemskap. Og vil dette ha noe og si på ansienniteten min når eg evt søker på billetter til bortekamper/cupfinale.


Er nok bare det at du har fått ett nytt medlemskap eller en nye type medlemskap. Ingenting å si for ansienniteten.


Når man bestiller familie medlemskap får alle i familien vært sitt kort eller blir bare et kort som alle kan bruke
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Lillefot

Jeg har ikke fått mitt 08-kort ennå  :? Skulle de ikke sendes ut i uke 5?
Vet om flere som ikke har fått det også.

smaalanda

Har ikke fått mitt 08 kort heller.
KMO!!!

Innlandsmax

Har fått mitt. Kry? Ja.

Dorinda

Har heller ikke fått mitt ennå..

The Boss

Har heller ikke fått mitt, til tross for medlemskap som ble betalt sammen med p.kort i okt.07. I dag var eg i brannbutikken å kjøpte inn diverse branneffekter til en del tusen kroner, og siden eg ikke har fått årets medlemskort fra bbb viste eg fjorårets for å få mine 10%.. Men neida, damen i skranken sa at dette var bbb sitt problem, hun hadde fått beskjed om å ikke gi prosenter på kort fra 2007 etter uke 5, og nå er vi i uke 9. Så bbb, hvor blir kortet mitt av? Disse 10% overlever eg nok, men det er forbanna irriterende når dette inngår i prisen eg betaler for medlemskortet, og når disse 10% faktisk ville utgjort noen hundrelapper på min handlerunde i går.. Ca 8 halvlitere på fotikken... Så skjerpings bbb!

Veslemøy

Quote from: "The Boss"Har heller ikke fått mitt, til tross for medlemskap som ble betalt sammen med p.kort i okt.07. I dag var eg i brannbutikken å kjøpte inn diverse branneffekter til en del tusen kroner, og siden eg ikke har fått årets medlemskort fra bbb viste eg fjorårets for å få mine 10%.. Men neida, damen i skranken sa at dette var bbb sitt problem, hun hadde fått beskjed om å ikke gi prosenter på kort fra 2007 etter uke 5, og nå er vi i uke 9. Så bbb, hvor blir kortet mitt av? Disse 10% overlever eg nok, men det er forbanna irriterende når dette inngår i prisen eg betaler for medlemskortet, og når disse 10% faktisk ville utgjort noen hundrelapper på min handlerunde i går.. Ca 8 halvlitere på fotikken... Så skjerpings bbb!


Til Bataljonene sitt forsvar, så er det ikke lenge siden de har fått listene fra Brann over de som har betalt partoutkort. De holder på i disse dager å registrerer samtliger partoutkortinnehavere på Bataljonen sin del av Frydenbøtribunen - og det er endel personer, som naturligvis tar litt tid.
Så forsinkelsen skyldes mer Brann enn Bataljonen...

Veslemøy

Lillefot

QuoteThe Boss skrev:
Har heller ikke fått mitt, til tross for medlemskap som ble betalt sammen med p.kort i okt.07. I dag var eg i brannbutikken å kjøpte inn diverse branneffekter til en del tusen kroner, og siden eg ikke har fått årets medlemskort fra bbb viste eg fjorårets for å få mine 10%.. Men neida, damen i skranken sa at dette var bbb sitt problem, hun hadde fått beskjed om å ikke gi prosenter på kort fra 2007 etter uke 5, og nå er vi i uke 9. Så bbb, hvor blir kortet mitt av? Disse 10% overlever eg nok, men det er forbanna irriterende når dette inngår i prisen eg betaler for medlemskortet, og når disse 10% faktisk ville utgjort noen hundrelapper på min handlerunde i går.. Ca 8 halvlitere på fotikken... Så skjerpings bbb!


Til Bataljonene sitt forsvar, så er det ikke lenge siden de har fått listene fra Brann over de som har betalt partoutkort. De holder på i disse dager å registrerer samtliger partoutkortinnehavere på Bataljonen sin del av Frydenbøtribunen - og det er endel personer, som naturligvis tar litt tid.
Så forsinkelsen skyldes mer Brann enn Bataljonen...



Eg hadde akkurat samme problem. Det var grunnen til at eg fant ut at eg skulle ha fått medlemskortet for lenge siden.

Men viss de ikke har fått listene før no, så kunne vell vi med gamle partoutkort fått bruke det litt lenger.
Vi kunne i alle fall fått beskjed om kordan tingene ligger ann.[/quote]

The Boss

Quote from: "Veslemøy"
Quote from: "The Boss"Har heller ikke fått mitt, til tross for medlemskap som ble betalt sammen med p.kort i okt.07. I dag var eg i brannbutikken å kjøpte inn diverse branneffekter til en del tusen kroner, og siden eg ikke har fått årets medlemskort fra bbb viste eg fjorårets for å få mine 10%.. Men neida, damen i skranken sa at dette var bbb sitt problem, hun hadde fått beskjed om å ikke gi prosenter på kort fra 2007 etter uke 5, og nå er vi i uke 9. Så bbb, hvor blir kortet mitt av? Disse 10% overlever eg nok, men det er forbanna irriterende når dette inngår i prisen eg betaler for medlemskortet, og når disse 10% faktisk ville utgjort noen hundrelapper på min handlerunde i går.. Ca 8 halvlitere på fotikken... Så skjerpings bbb!


Til Bataljonene sitt forsvar, så er det ikke lenge siden de har fått listene fra Brann over de som har betalt partoutkort. De holder på i disse dager å registrerer samtliger partoutkortinnehavere på Bataljonen sin del av Frydenbøtribunen - og det er endel personer, som naturligvis tar litt tid.
Så forsinkelsen skyldes mer Brann enn Bataljonen...

Veslemøy


Men hvorfor får vi ikke noe info om dette da? Ifølge brannbutikken er det dere i bbb som har sagt at medlemskortene for i fjor kun kan brukes innen uke 5 dette året. Men hvordan kan eg vite det når infoen er helt fraværende?

Gubrask

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Veslemøy"
Quote from: "The Boss"Har heller ikke fått mitt, til tross for medlemskap som ble betalt sammen med p.kort i okt.07. I dag var eg i brannbutikken å kjøpte inn diverse branneffekter til en del tusen kroner, og siden eg ikke har fått årets medlemskort fra bbb viste eg fjorårets for å få mine 10%.. Men neida, damen i skranken sa at dette var bbb sitt problem, hun hadde fått beskjed om å ikke gi prosenter på kort fra 2007 etter uke 5, og nå er vi i uke 9. Så bbb, hvor blir kortet mitt av? Disse 10% overlever eg nok, men det er forbanna irriterende når dette inngår i prisen eg betaler for medlemskortet, og når disse 10% faktisk ville utgjort noen hundrelapper på min handlerunde i går.. Ca 8 halvlitere på fotikken... Så skjerpings bbb!


Til Bataljonene sitt forsvar, så er det ikke lenge siden de har fått listene fra Brann over de som har betalt partoutkort. De holder på i disse dager å registrerer samtliger partoutkortinnehavere på Bataljonen sin del av Frydenbøtribunen - og det er endel personer, som naturligvis tar litt tid.
Så forsinkelsen skyldes mer Brann enn Bataljonen...

Veslemøy


Men hvorfor får vi ikke noe info om dette da? Ifølge brannbutikken er det dere i bbb som har sagt at medlemskortene for i fjor kun kan brukes innen uke 5 dette året. Men hvordan kan eg vite det når infoen er helt fraværende?


Dette ble skrevet 7 februar;
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=152

Siden dette er nesten en måned siden, burde de kanskje kommet ut med informasjon om hvordan det ligger an så langt, men litt informasjon har de da hvertfall kommet med.

Tifo-gruppen

Beklager at det tar tid, men når over 1500 navn skal registreres i databasen, så tar det tid. Vi jobber med saken og som tidligere nevnt er det Brann som ikke har klart å levere listene til oss før nå. Vi har etterlyst disse listene siden midten av januar. Lover å gå gjennom listene så fort vi klarer.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

The Boss

Quote from: "Tifo-gruppen"Beklager at det tar tid, men når over 1500 navn skal registreres i databasen, så tar det tid. Vi jobber med saken og som tidligere nevnt er det Brann som ikke har klart å levere listene til oss før nå. Vi har etterlyst disse listene siden midten av januar. Lover å gå gjennom listene så fort vi klarer.

Mvh Morten


Bra! :)

Gubrask

Kjenner flere som fikk medlemskortet tirsdag denne uken, men jeg har ikke fått enda. Til tross for at jeg ble medlem før de (ikke lenge, men dog) og at jeg bor i samme område. Men når jeg fikk medlemsbladet for årsmøte, er vel det et tegn på at jeg fortsatt er medlem av bataljonen? Andre som ikke har fått det, eller?

Roald

Har heller ikke fått.
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Tifo-gruppen

Det er fortsatt en del med sesongkort som ikke er registrert i medlemsdatabasen, men håper vi får tatt påsken til hjelp og at alle har kortene til seriestart. Håper folk har forståelse for at det er mye arbeid med dette.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Christoball

når en eventuell cupfinale kommer... har bataljons-medlemmer noen som helst forkjøpsrett?

dudo

Jeg må innrømme at jeg ikke husker om jeg har betalt for i år eller ikke - hvordan finner jeg ut av det?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: Christoball on April 23, 2008, 19:18:32 PM
når en eventuell cupfinale kommer... har bataljons-medlemmer noen som helst forkjøpsrett?



Ja

Quote from: dudo on April 23, 2008, 19:58:09 PM
Jeg må innrømme at jeg ikke husker om jeg har betalt for i år eller ikke - hvordan finner jeg ut av det?


Betalt for medlemskap i BBB? Det betalte du om du har sesongkort på BBB sine felt.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: tonynord on April 23, 2008, 21:46:22 PM
Quote from: Christoball on April 23, 2008, 19:18:32 PM
når en eventuell cupfinale kommer... har bataljons-medlemmer noen som helst forkjøpsrett?



Ja
Rød makt på Hansa

dudo

Sitter ikke på BBBs felt, men har fått svar. Ikke betalt, nei. "Overraskelsene" pleier å vippe den veien ... ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Hehe... Som det gjør med alt! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Skulle ikke disse medlemskortene blitt sendt ut nå? Venter framdeles på mitt, jeg meldte meg inn den dagen de solgte siste 1/3 av kortene.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Tore Larsen

Quote from: tr0Ndemann on April 24, 2008, 17:58:43 PM
Skulle ikke disse medlemskortene blitt sendt ut nå? Venter framdeles på mitt, jeg meldte meg inn den dagen de solgte siste 1/3 av kortene.


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=183
Mvh

Tore

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

Go Up