• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

TV2`s sendeskjema for de første rundene er klart.

Started by Bossmann, January 28, 2008, 16:55:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bossmann


Brann&Bergen<3

passer fint med begge borte kampene på lørdager :)

revert

Det eneste jeg ikke liker med kampene som går i Oslo området er at det ikke går nattog tilbake. Fly er også en mulighet men du må kjappe deg litt skal du nå siste flyet med norwegian som går 22 20


BBB-Tony

Quote from: "Brannmann10"


Hvor har du kjøpt billetter? pris?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Alexåsane

Da var flybillettene til ålesund i boks. Tur\retur torsdag\søndag, 1058kr. Kun sas som fly bergen-ålesund.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

The Boss

Kanon oppsett! Hovedkamp først, så 2 borte lørdag.. Blir 2 borteturer dette ja.. Herlig! Flybilletter ålesund straks i boks =)

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BrannSupporter

Quote from: "tonynord"


Var det ikke den som var gratis da?

Nixon

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "tonynord"


Var det ikke den som var gratis da?


Båten var gratis. Men den ble byttet ut med fly som man måtte betale for. Det kostet 1300,-.
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"
Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "tonynord"


Var det ikke den som var gratis da?


Båten var gratis. Men den ble byttet ut med fly som man måtte betale for. Det kostet 1300,-.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tsf

De to første bortekamper er hvertfall bra for de med tanke skole, jobb osv
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

YadaYada

Tv2 kommer nok til å kjøre de fleste av Branns bortekamper på betal-tv iår. God butikk det..
Selv forbinder jeg Hansa med barnebesøk og positiv virksomhet."
-Harry Herstad, under Hansa/alkohol-debatten.

Truls A

Bare ok  pÃ¥ bortekamper.
Passer bra. PS: NEI til kamper kl.20
MANDAGSKAMPER: IKKE F**** om det burde hvert lov. NFF & TV 2 burde betale erstatning til de av oss tilskuere som må ofre jobb, skole etc for hver gang det er kamper den dagen.
ruls André

bbbmartin

Kan røpe såpass at Bataljonen jobber med et veldig bra turopplegg til begge de to første bortekampene allerede.

Kommer sannsynligvis mer informasjon uti neste uke på dette.
martin@bataljonen.no

som privatperson

Hausberg

Quote from: "bbbmartin"Kan røpe såpass at Bataljonen jobber med et veldig bra turopplegg til begge de to første bortekampene allerede.

Kommer sannsynligvis mer informasjon uti neste uke på dette.


Nydeligt...

Satt akkurat og tenkte pÃ¥ og sjekke flybilletter.  

Dette blir bra:)
itt hjerte står i Brann......

BBB-Tony

Quote from: "bbbmartin"Kan røpe såpass at Bataljonen jobber med et veldig bra turopplegg til begge de to første bortekampene allerede.

Kommer sannsynligvis mer informasjon uti neste uke på dette.


Høres bra ut! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

Quote from: "bbbmartin"Kan røpe såpass at Bataljonen jobber med et veldig bra turopplegg til begge de to første bortekampene allerede.

Kommer sannsynligvis mer informasjon uti neste uke på dette.
Legg ned hele klubben!

bbbmartin



Her vil det bli satt opp overnattingstur. Mer informasjon vil komme på forsiden i løpet av en dag eller to. Stikkord er avgang Bergen ca 0800 lørdag, og retur søndag rundt 12.00.Priser omtrent tilsvarende det vi har hatt på tidligere overnattingsturer.

Stabæk borte lørdag 19 april kl 1900

Her vil det bli satt opp både vanlig nattbuss og ikke minst morgenbuss. Mer informasjon vil komme på forsiden i løpet av en dag eller to. Stikkord er en avgang Bergen ca 0100 natt til lørdag og ca 0800 lørdag morgen, og retur etter kampslutt..
martin@bataljonen.no

som privatperson

Nixon

Rød makt på Hansa

bbbmartin

Man har jo et skjema og overholde, og det vil ikke bli stoppet noe mer enn at vi rekker det vi skal rekke.

Samtidig så starter jo turen på morgenen, noe som sikkert gir en litt mindre "flying start" enn fra puben klokken 01.00:)
martin@bataljonen.no

som privatperson

Nixon

Quote from: "bbbmartin"Man har jo et skjema og overholde, og det vil ikke bli stoppet noe mer enn at vi rekker det vi skal rekke.

Samtidig så starter jo turen på morgenen, noe som sikkert gir en litt mindre "flying start" enn fra puben klokken 01.00:)


Forhåpentligvis. Og det går sikkert bra, jeg er kanskje mer utålmodig enn de fleste da jeg liker å være tidlig oppe på kamparenaene.

Men dere bør i alle fall sette deres mest myndige og erfarne reiseledere opp på turen. For jeg har sett presset som de blir utsatt for av pøbler som ikke tar et nei for et nei. Og det er ikke bare lett.
Rød makt på Hansa

bbbmartin

Det går nok helt fint. Ville ikke likt og vært den "pøbelen" på bussen som fikk hele busse til å ikke rekke kampen hehe.

Fra spøk til alvor. Vi kommer til å kjøre knallhardt på dette, siden det er ferger som skal rekkes.

Er uansett uendelig med tid til å "feste" på kvelden, om det er det folk evnt ønsker.
martin@bataljonen.no

som privatperson

Alexåsane

Har ikke reist uorganisert på en bortetur som garantert vil bli utsolgt før, hvordan er beste måte å få tak i billett?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "Alexåsane"Har ikke reist uorganisert på en bortetur som garantert vil bli utsolgt før, hvordan er beste måte å få tak i billett?


Vente på at Bataljonen selger billettene og bruker forkjøpsretten din.
Hvis du er medlem da...
Rød makt på Hansa

The Boss

Honnør til bbb for disse turene! Flott reisetid, overnatting i ålesund å ikke minst flott pris! Good

skb!

Veldig flott at Bataljonen setter opp to busser til Stabæk, der en går om morgenen og har en roligere profil. Tror dette er noe Bataljonen kommer til å tjene på i det lange løp, at vi kan bli litt kvitt det "fyllatur"-stempelet, og forhåpentligvis få flere til å reise på bortekamp på denne måten.

Det er ikke sikkert dette vil bli suksess fra første stund, men mitt råd er å kjøre dette opplegget om igjen til det får satt seg. Så sant pengene strekker til og mulighetene er der, så kommer hvertfall jeg til å benytte meg av det!

SKBMiller

Da har jeg bestilt fly over til Godsetkampen mandag 14. april. Fly fra Torp i Sandefjord kl 15.30 til fantastiske 337 kr (!)

KEO

er det noen som har en anelse når mai kampene blir satt opp på tv planen? Planlegger å bestille tur til Tromsø og der vil jeg ikke bomme på kamp dag.
Nu kør vi!

faani

Quote from: "Nixon"


Buss kl. 0800 fra Bergen?
Rett på kampen, da eller?
Har reist en del med buss til �lesund, Fjord1 sin buss som startet kl. 0800 i Bergen, og som går via Volda/�rsta, er fremme i �lesund sentrum 1730-tida. (riktig nok med en 1/2 times pause i Nordfjordeid).

LINK

Stian: Endret linken da den tok for stor plass

Selv tar jeg flyet kl. 09 lørdag morgen, for å se mitt kjære AaFK ta en reprise på høstkampen.
Hadde jo vært kult å truffe igjen noen Brann-kjenninger i ålebyen, og tatt noen øl før kampen på noen av byens kneiper, eller ute ved Metz ved vakre ålesundet, men tror det skal holde hardt for dåkke...
DÃ¥kke bør nok satse pÃ¥ Ã¥ stÃ¥ opp litt tidligere pÃ¥ lørdagen, ja...  :wink:

Nixon

Quote from: "faani"


Man skal høre på lokalkjente!:)
Jeg er fortsatt ikke helt trygg på denne turen og hadde definitivt foretrukket start en time tidligere. Bataljonen har bommet på bussturer før for å si det slik...
Rød makt på Hansa

The Boss

Quote from: "Nixon"
Quote from: "faani"


Man skal høre på lokalkjente!:)
Jeg er fortsatt ikke helt trygg på denne turen og hadde definitivt foretrukket start en time tidligere. Bataljonen har bommet på bussturer før for å si det slik...


Bussen går altså 07:00, ikke 08:00. Håper virkelig bbb har kontroll!

Nixon

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "faani"


Man skal høre på lokalkjente!:)
Jeg er fortsatt ikke helt trygg på denne turen og hadde definitivt foretrukket start en time tidligere. Bataljonen har bommet på bussturer før for å si det slik...


Bussen går altså 07:00, ikke 08:00. Håper virkelig bbb har kontroll!


Var det ikke oprinnelig klokken åtte? Tror det var det jeg reagerte på i utgangspunktet. Klokken syv høres uansett mye bedre ut!:)
Rød makt på Hansa

The Boss

Klokken 8 skrev vel en fra bbb da han fortalte om at bataljonen planlagte tur, og kom da med "ca-tider". Men kl 07 er det hvertfall ;)

The Boss

Lurer på en ting ang. busstur til Stabæk-Brann:

Er det mulig å kun være med bussen tilbake til Bergen etter kampen? Fly bort er kjøpt allerede til fredagen, men har "viktige ærend" i Bergen søndag formiddag så passer dermed best med buss tilbake...

Nixon

Quote from: "The Boss"Er det mulig å kun være med bussen tilbake til Bergen etter kampen? Fly bort er kjøpt allerede til fredagen, men har "viktige ærend" i Bergen søndag formiddag så passer dermed best med buss tilbake...


Det pleier ikke å være noe problem. Det er bare å opplyse om når man melder seg på. Men man må såvidt jeg vet betale for hele turen.
Rød makt på Hansa

The Boss

Quote from: "Nixon"
Quote from: "The Boss"Er det mulig å kun være med bussen tilbake til Bergen etter kampen? Fly bort er kjøpt allerede til fredagen, men har "viktige ærend" i Bergen søndag formiddag så passer dermed best med buss tilbake...


Det pleier ikke å være noe problem. Det er bare å opplyse om når man melder seg på. Men man må såvidt jeg vet betale for hele turen.


Ja, det var som eg tenkte. Og det er jo forsåvidt sånn det bør være og.

Bossmann

Her er kampene for 5. serierunde: Vi er hovedkamp på tv2 kl 20.00 søndag.

Lørdag 26/4

19:00: Rosenborg - Tromsø (TV 2 Sport)



Søndag 27/4

18:00: Bodø/Glimt - Aalesund (TV 2 Sport)

18:00: HamKam - Stabæk (TV 2 Sport)

18:00: Lyn - Fredrikstad (TV 2 Sport)

18:00: Molde - Strømsgodset (TV 2 Sport)

20:00: Brann - Lillestrøm (TV 2)



Mandag 28/4

19:00: Viking - VÃ¥lerenga (TV 2 Zebra)

stig

Quote from: "The Boss"Lurer på en ting ang. busstur til Stabæk-Brann:

Er det mulig å kun være med bussen tilbake til Bergen etter kampen? Fly bort er kjøpt allerede til fredagen, men har "viktige ærend" i Bergen søndag formiddag så passer dermed best med buss tilbake...


Det går helt fint. Send mail til stabak@bataljonen.no og meld deg på som vanlig og skriv at du kun reiser retur.
Nettsideansvarlig

mot

Noen som vet om det er fare for at kampen mot VIF 16. mai kan bli flyttet til kl. 20.00? Eller er det slik at alle kampene 16. mai spilles kl. 18.00?

Grunnen til at jeg spør er at jeg tenker å fly ned til Bergen tidligere på dagen, for så å ta siste fly hjem kl 22.30 etter kampen! Blir dårlig med tid hvis kampen spilles kl. 20!

Noen som vet?


krøvel vellevold

16.mai-kampene har ikke noe fast tidspunkt, så de kan spilles både kl. 18 og 20. Jeg vil tippe Brann - VIF er favoritt til å bli hovedkamp kl 20. Men RBK - LSK er nok ikke helt uinteressant for tv2 den heller.
Legg ned hele klubben!

smaalanda

KMO!!!

dudo

Helt klart enig, men frykter at det kan bli kl 20.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!



BBB-Tony

Bra med lørdagskamp mot Ham Kam, ellers ser de andre kamptidspunktene også greie ut.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

De som klager over at tv flytter kamper, og samtidig vil ha lørdagskamper, kan i hvert fall ikke klage så langt i år. AaFK borte lørdag, Stabæk borte lørdag, TIL borte lørdag, Hamkam borte lørdag, Viking borte søndag, RBK borte onsdag. Det er fasiten så langt. 4 av 6 oppsatte bortekamper på lørdager, 1 på søndag og 1 på en onsdag. Ikke gale uttelling det! Dessverre taper vi alltid på lørdager. Samtlige fire siste bortekamper i serien har vært spilt lørdager. Alle har endt med tap.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

April 25, 2008, 09:33:38 AM #47 Last Edit: April 25, 2008, 09:38:28 AM by krøvel vellevold
Kamper som (eventuelt) ikke vil bli flyttet til mandager:

27/7: FFK - Brann: Brann skal spille CL-kval påfølgende tirsdag eller onsdag. Blir det CL-kval tirsdag, blir kampen flyttet til lørdagen.

3/8: Brann - Lyn: Brann skal spille CL-kval påfølgende tirsdag eller onsdag. Blir det CL-kval tirsdag, blir kampen flyttet til lørdag. Blir det onsdagskamp i CL, blir seriekampen senest spilt søndag.

10/8: Godset - Brann: Går Brann videre til 3.kvalikrunde, spiller de den påfølgende tirsdag eller onsdag. Blir det CL-kval tirsdag, blir kampen flyttet til lørdag. Blir det onsdagskamp i CL, blir seriekampen senest spilt søndag.


24/8: Brann - RBK: Går Brann videre til 3.kvalikrunde, spiller de den påfølgende tirsdag eller onsdag. Blir det CL-kval tirsdag, blir kampen flyttet til lørdag. Blir det onsdagskamp i CL, blir seriekampen senest spilt søndag.


14/9: Brann - Viking: Går Brann til gruppespillet, spiller de den påfølgende tirsdag eller onsdag. Blir det CL-kamp tirsdag, blir kampen flyttet til lørdag. Blir det onsdagskamp i CL, blir seriekampen senest spilt søndag.


28/9: Brann - Lyn: Går Brann til gruppespillet, spiller de den påfølgende tirsdag eller onsdag. Blir det CL-kamp tirsdag, blir kampen flyttet til lørdag. Blir det onsdagskamp i CL, blir seriekampen senest spilt søndag.


19/10: Brann - Stabæk: Går Brann til gruppespillet, spiller de den påfølgende tirsdag eller onsdag. Blir det CL-kamp tirsdag, blir kampen flyttet til lørdag. Blir det onsdagskamp i CL, blir seriekampen senest spilt søndag.


2/4: VIF - Brann: Går Brann til gruppespillet, spiller de den påfølgende tirsdag eller onsdag. Blir det CL-kamp tirsdag, blir hele runden flyttet til lørdag. Kampen går uansett ikke mandag, siden det er siste serierunde og alle kampene skal gå samtidig.

Kamper som eventuelt ikke vil bli flyttet til lørdager:

21/9 LSK - Brann: Hvis LSK når 1. ordinære runde av UEFA-cupen, så spiller de torsdagen før. Da blir seriekampen mot oss tildigst spilt søndag. Dette gjelder forsåvidt også hvis vi ryker ut av CLs 3.kvalikrunde og må spille 1.runde i UEFA-cup.

26/10 Brann - TIL: Hvis RBK får fair play-plassen i UEFA-cupen, overtar TIL deres plass i Intertoto cup. Skulle TIL kvalifisere seg til UEFA-cup gjennom Intertoto og nå helt til gruppespillet, vil det være kamp torsdagen før. Da blir seriekampen mot oss tidligst spilt søndag. Dette gjelder også hvis vi ryker ut av CLs 3.kvalikrunde og når gruppespillet i UEFA-cupen. Uansett så blir nok dette søndagskamp uansett, da det er nest siste serierunde og alle kampene skal gå samtidig. Det er ingen e-cup den kommende uken, så da blir det nok søndag.

Legg ned hele klubben!

Christian

De av oss som liker rock fremført av aldrende menn med sminke kan dessuten glede seg over at Molde-kampen er flyttet fra 1. juni til 31. mai. Fint å slippe denslags arrangementskollisjoner.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Go Up