• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tips til tifo-gruppen

Started by HansaInferno, January 15, 2008, 13:35:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

Om en sier takk så er vel det langt fra det samme som å legge seg på rygg og logre
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Quote from: Nixon on August 13, 2014, 09:48:24 AM
Quote from: osoerli on August 13, 2014, 09:24:44 AMSmisk funkar overraskande bra på eldre.


Smisk fungerer bra på alle. Men det er ikke poenget etter min mening. Min motforestilling er at det er pinlig for uavhengige supportere å legge seg ned på rygg og logre for en pengemann. Vi hadde blitt gjort til latter over det hele land!


Det er eg heilt einig i, men eg er ikkje einig i at eit banner med TAKK TROND! er Ã¥ legge seg ned pÃ¥ rygg og logre for en pengemann.  Eg trur heller ikkje vi hadde blitt gjort til latter over det hele land, utan at eg hadde brydd meg ein døyt om akkurat det.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krøvel vellevold

Onkel Trånnemann kan man takke på annet vis enn å tilegne en hel tifo til ham. Vi er der for å støtte Brann - ikke Onkel Trånn!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: Corran on August 13, 2014, 09:52:55 AM
Om en sier takk så er vel det langt fra det samme som å legge seg på rygg og logre



Etter min supporterbok er det akkurat det samme dersom takken kommer i form av tifo på tribunen. Han kan takkes i helt andre fora dersom noen føler behov for det.
Rød makt på Hansa

dudo

Kanskje Roger kan ta en kaffe med han.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

crm

Jeg vil gå så langt som å si at hvis det blir laget et stort Takk Onkel Trond-banner, kommer jeg aldri mer til å tørre å kalle meg Brann-supporter igjen. Maken til ide.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

1908

Håper å se alle storflaggene ute på søndag. Helst med noen som klarer å bruke de og :p

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on August 15, 2014, 20:14:47 PM
Håper å se alle storflaggene ute på søndag. Helst med noen som klarer å bruke de og :p



Ja bare de ikke holder på under spillets gang. Irriterende med folk som ikke forstår at folk lenger bak kanskje har lyst til å se det som skjer utpå gresset. Eller kanskje de ikke engang forstår at det er folk lenger bak som ikke kan se pga flagget de absolutt må veive med midt under kampen.
Legg ned hele klubben!

Larsi Ã?en

Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2014, 23:09:10 PM
Quote from: 1908 on August 15, 2014, 20:14:47 PM
Håper å se alle storflaggene ute på søndag. Helst med noen som klarer å bruke de og :p



Ja bare de ikke holder på under spillets gang. Irriterende med folk som ikke forstår at folk lenger bak kanskje har lyst til å se det som skjer utpå gresset. Eller kanskje de ikke engang forstår at det er folk lenger bak som ikke kan se pga flagget de absolutt må veive med midt under kampen.



Er du den som klager på oss hver eneste kamp? Fordi et eller to små flagg er oppe når ballen er ute eller er på midtbanen? Det er en supporter-tribune. Voks opp.
Opp med det flagget!

Gulløl

Han der Osdal burde hatt et innlegg i bloggen sin om flagg regler ;)
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

August 21, 2014, 10:23:38 AM #410 Last Edit: August 21, 2014, 11:12:46 AM by krøvel vellevold
Quote from: Larsi Ã?en on August 21, 2014, 08:30:35 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2014, 23:09:10 PM
Quote from: 1908 on August 15, 2014, 20:14:47 PM
Håper å se alle storflaggene ute på søndag. Helst med noen som klarer å bruke de og :p



Ja bare de ikke holder på under spillets gang. Irriterende med folk som ikke forstår at folk lenger bak kanskje har lyst til å se det som skjer utpå gresset. Eller kanskje de ikke engang forstår at det er folk lenger bak som ikke kan se pga flagget de absolutt må veive med midt under kampen.



Er du den som klager på oss hver eneste kamp? Fordi et eller to små flagg er oppe når ballen er ute eller er på midtbanen? Det er en supporter-tribune. Voks opp.

Det er irriterende med flagging som hindrer sikten når spillet er igang - i hvert fall midt i et angrep. Vi er ikke Kanaris. Folk vil se det som skjer - spesielt foran målene, selv om de er på en supportertribune. Voks opp!

Edit: skrivefeil
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Quote from: krøvel vellevold on August 21, 2014, 10:23:38 AM
Quote from: Larsi Ã?en on August 21, 2014, 08:30:35 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2014, 23:09:10 PM
Quote from: 1908 on August 15, 2014, 20:14:47 PM
Håper å se alle storflaggene ute på søndag. Helst med noen som klarer å bruke de og :p



Ja bare de ikke holder på under spillets gang. Irriterende med folk som ikke forstår at folk lenger bak kanskje har lyst til å se det som skjer utpå gresset. Eller kanskje de ikke engang forstår at det er folk lenger bak som ikke kan se pga flagget de absolutt må veive med midt under kampen.



Er du den som klager på oss hver eneste kamp? Fordi et eller to små flagg er oppe når ballen er ute eller er på midtbanen? Det er en supporter-tribune. Voks opp.

Det er irriterende med flagging som hindrer sikten når spillet er igang - i hvert fall midt i et angrep. Vi er ikke Kanaris. Folk vil se det som skjer - spesielt foran målene, selv om de er på en supportertribune. Voks opp!

Edit: skrivefeil


Nå er jeg på en annen tribune, men supportertribune eller ei - alle tribunene er først og fremst for de som vil se fotball. Da er det selvsagt ikke greit å få sikten sperret mens spill pågår. Det er elementært.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Larsi Ã?en on August 21, 2014, 08:30:35 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2014, 23:09:10 PM
Quote from: 1908 on August 15, 2014, 20:14:47 PM
Håper å se alle storflaggene ute på søndag. Helst med noen som klarer å bruke de og :p



Ja bare de ikke holder på under spillets gang. Irriterende med folk som ikke forstår at folk lenger bak kanskje har lyst til å se det som skjer utpå gresset. Eller kanskje de ikke engang forstår at det er folk lenger bak som ikke kan se pga flagget de absolutt må veive med midt under kampen.



Er du den som klager på oss hver eneste kamp? Fordi et eller to små flagg er oppe når ballen er ute eller er på midtbanen? Det er en supporter-tribune. Voks opp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on August 21, 2014, 20:31:03 PM
Quote from: Larsi Ã?en on August 21, 2014, 08:30:35 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2014, 23:09:10 PM
Quote from: 1908 on August 15, 2014, 20:14:47 PM
Håper å se alle storflaggene ute på søndag. Helst med noen som klarer å bruke de og :p



Ja bare de ikke holder på under spillets gang. Irriterende med folk som ikke forstår at folk lenger bak kanskje har lyst til å se det som skjer utpå gresset. Eller kanskje de ikke engang forstår at det er folk lenger bak som ikke kan se pga flagget de absolutt må veive med midt under kampen.



Er du den som klager på oss hver eneste kamp? Fordi et eller to små flagg er oppe når ballen er ute eller er på midtbanen? Det er en supporter-tribune. Voks opp.


Og hvis det er så viktig å flagge midt under kampen; hvorfor kan man ikke stå bakerst - der hvor man ikke er til sjenanse for noen? Er det fordi man ikke blir sett på tv da?
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on August 21, 2014, 21:57:47 PM
Og hvis det er så viktig å flagge midt under kampen; hvorfor kan man ikke stå bakerst - der hvor man ikke er til sjenanse for noen? Er det fordi man ikke blir sett på tv da?


Hvis det er de store flaggene så øyh - disse sperrer jo for oss bak der. De kan heller bruke stemmen, langt bedre for alle.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on August 21, 2014, 21:57:47 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 21, 2014, 20:31:03 PM
Quote from: Larsi Ã?en on August 21, 2014, 08:30:35 AM
Quote from: krøvel vellevold on August 15, 2014, 23:09:10 PM
Quote from: 1908 on August 15, 2014, 20:14:47 PM
Håper å se alle storflaggene ute på søndag. Helst med noen som klarer å bruke de og :p



Ja bare de ikke holder på under spillets gang. Irriterende med folk som ikke forstår at folk lenger bak kanskje har lyst til å se det som skjer utpå gresset. Eller kanskje de ikke engang forstår at det er folk lenger bak som ikke kan se pga flagget de absolutt må veive med midt under kampen.



Er du den som klager på oss hver eneste kamp? Fordi et eller to små flagg er oppe når ballen er ute eller er på midtbanen? Det er en supporter-tribune. Voks opp.


Og hvis det er så viktig å flagge midt under kampen; hvorfor kan man ikke stå bakerst - der hvor man ikke er til sjenanse for noen? Er det fordi man ikke blir sett på tv da?


Ja, da kan de heller stå øverst på sangfeltet ja.
De drømmer vel om noe slikt, selv under kamp;

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on August 21, 2014, 23:17:03 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 21, 2014, 21:57:47 PM
Og hvis det er så viktig å flagge midt under kampen; hvorfor kan man ikke stå bakerst - der hvor man ikke er til sjenanse for noen? Er det fordi man ikke blir sett på tv da?


Hvis det er de store flaggene så øyh - disse sperrer jo for oss bak der. De kan heller bruke stemmen, langt bedre for alle.


Nei, det er de mindre flaggene, men de er irriterende nok.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Så vidt jeg har sett så brukes de mindre flaggene kun ved dødballer, stopp i spillet eller etter scoringer når det er bra kok. Så pass bør man overleve på et supporterfelt.

Eventuelt kan man stille seg på andre siden av trappen på Store Stå...

Northside

De fleste her forguder vel ett eller annet lag fra balløyen. De mest populære er sikkert Liverpool eller Man U?

Da foreslår jeg at vi fortsetter å la oss inspirere, spesielt fra den tiden tribunelivet var på sitt beste på balløyen:



revert

Bildene som er vist over er nok tatt fra før eller etter kamp, det argumentet holder ikke helt. Skal man absolutt veie med flaggene får man gjøre som flere har nevnt over, stille seg øverst. Flagging er åpenbart en ting noen synes er fett, men jeg mistenker at flertallet på SS synes det er noe som ikke bør gjøres mens spillet pågår, og da får man enten holde flaggene nede eller stille seg bakerst.

Wingfoot

Quote from: Northside on August 22, 2014, 13:02:58 PM
Så vidt jeg har sett så brukes de mindre flaggene kun ved dødballer, stopp i spillet eller etter scoringer når det er bra kok. Så pass bør man overleve på et supporterfelt.

Eventuelt kan man stille seg på andre siden av trappen på Store Stå...


Hadde de holdt seg til disse situasjonene, så hadde det ikke vært noe problem.
Men når flaggingen fortsetter lenge etter at spillet er satt i gang igjen, blir det etter hvert plagsomt.
Står på Frydenbø og synger av full hals!

Lasaron

Bevares, det er flotte bilder, og jeg har ganske god utsikt til der dere herjer på. Men ikke gjør det mens spill pågår, og ta de ned i god tid før hjørnesparket, frisparket eller straffesparket tas.
Tren på langskudd

Spelaren

Quote from: Northside on August 22, 2014, 13:10:29 PM
De fleste her forguder vel ett eller annet lag fra balløyen. De mest populære er sikkert Liverpool eller Man U?


Aldri hørt om.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Quote from: Northside on August 22, 2014, 13:02:58 PM
Så vidt jeg har sett så brukes de mindre flaggene kun ved dødballer, stopp i spillet eller etter scoringer når det er bra kok. Så pass bør man overleve på et supporterfelt.

Eventuelt kan man stille seg på andre siden av trappen på Store Stå...


Så spørs det hvem som skal lage "reglene" for hva som bør være lov og hvem som bør flytte seg da.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Northside on August 22, 2014, 13:02:58 PM
Så vidt jeg har sett så brukes de mindre flaggene kun ved dødballer, stopp i spillet eller etter scoringer når det er bra kok. Så pass bør man overleve på et supporterfelt.

Eventuelt kan man stille seg på andre siden av trappen på Store Stå...


Står man helt nede bak målet og flagger, så forstyrrer det utsikten mot målet på samme side - selv for dem som står langt ute på siden.
Legg ned hele klubben!

1908

Hvis mann ikke kan tåle litt flaggbruk på Stor Stå, så tror jeg et annet felt hadde passet bedre!!!!!

krøvel vellevold

September 03, 2014, 06:10:06 AM #426 Last Edit: September 03, 2014, 07:27:21 AM by krøvel vellevold
Quote from: 1908 on September 02, 2014, 21:59:25 PM
Hvis mann ikke kan tåle litt flaggbruk på Stor Stå, så tror jeg et annet felt hadde passet bedre!!!!!


Så hvis man bryr seg om det som skjer på banen, så får man finne seg et annet sted å stå enn på supporterfeltet?

De som flagger kan stå øverst. I hvert fall på bortebane der man ikke skygger for noen bak supporterfeltet. Hvorfor skal de absolutt stå nederst? For å komme på TV?

At man flagger litt når ballen er ute av spill, er helt ok. Men når ballen er i spill, er det forbanna irriterende. Og spesielt når det skjer noe foran målene.

Vi er nemlig en del som faktisk er interesserte i det som skjer på banen, og som samtidig er interesserte i å støtte laget med synging.

Edit: Skrivefeil
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Quote from: 1908 on September 02, 2014, 21:59:25 PM
Hvis mann ikke kan tåle litt flaggbruk på Stor Stå, så tror jeg et annet felt hadde passet bedre!!!!!


Ta deg en bolle.
Tren på langskudd

1908

September 03, 2014, 19:30:08 PM #428 Last Edit: September 03, 2014, 19:35:30 PM by 1908
Står de helt nede??? Er no stort sett gjengen i BGG som flagger litt av og til.. De står no relativt langt oppe..

Kanskje vi skal droppe Ã¥ holde oppe skjerfene under Byen e Bergen da?? SÃ¥ er vi heeelt sikker pÃ¥ at du ikke gÃ¥r glipp av noe... 

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on September 03, 2014, 19:30:08 PM
Står de helt nede??? Er no stort sett gjengen i BGG som flagger litt av og til.. De står no relativt langt oppe..

Kanskje vi skal droppe Ã¥ holde oppe skjerfene under Byen e Bergen da?? SÃ¥ er vi heeelt sikker pÃ¥ at du ikke gÃ¥r glipp av noe... 


På bortekamper pleier flaggerne å stå helt nede.

Ikke holde skjerfene over hodet? Og hva så? Er det krise? Men uansett så er det jo da bare den foran som skygger, og da kan du bare ta en arm frem for å flytte det litt opp eller ned.

Men jeg skjønner jo at det for enkelte fans ikke er så viktig det som skjer ute på banen, bare vi ser stilige ut på TV.
Legg ned hele klubben!

Northside

Selvsagt er det viktig at vi supportere prøver å være best på tribunen, det inkluderer det visuelle.
Det er ikke krise å ikke se banen når ballen er ute av spill. Er man så sykelig opptatt av å kunne se absolutt alt på banen i 90min, så anbefaler jeg å se kampen på TV. Der får man til og med se reprisene.

krøvel vellevold

September 04, 2014, 19:06:10 PM #431 Last Edit: September 04, 2014, 19:15:48 PM by krøvel vellevold
Quote from: Northside on September 04, 2014, 18:16:47 PM
Selvsagt er det viktig at vi supportere prøver å være best på tribunen, det inkluderer det visuelle.
Det er ikke krise å ikke se banen når ballen er ute av spill. Er man så sykelig opptatt av å kunne se absolutt alt på banen i 90min, så anbefaler jeg å se kampen på TV. Der får man til og med se reprisene.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on September 04, 2014, 19:06:10 PMOg hvis du er så opptatt av "det visuelle"; hvorfor går du da uten supporterutstyr?
Rød makt på Hansa

Corran

Quote from: Northside on September 04, 2014, 18:16:47 PM
Selvsagt er det viktig at vi supportere prøver å være best på tribunen, det inkluderer det visuelle.
Det er ikke krise å ikke se banen når ballen er ute av spill. Er man så sykelig opptatt av å kunne se absolutt alt på banen i 90min, så anbefaler jeg å se kampen på TV. Der får man til og med se reprisene.

Så hvis folk ikke har samme oppfatning som deg så skal de se kampen på TV
Elsker supportere som mener at deres måte er den beste og eneste måten og alle andre kan holde seg heme.
Blir som å si at om du vil vifte med flagg og det er det viktigste og ikke det som skjer på banen så kan du vifte fra deg på Brann 2 og 3 sine kamper da hindrer du ikke sikten
Det viktigste er ikke å se eller å støtte laget. Det viktigste er å støtte og se laget/kampen

Personlig har eg aldri skjønt de supporterne som går på kamp og står med ryggen mot kampen og er mer opptatt av å styre stemningen. For meg virker det som om det de driver med for dem er viktigere en det som skjer på banen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Northside

Jeg kompenserer for manglende supportereffekter ved å bruke flagg ;)

Men sånn seriøst. Det flagges kun når det ikke skjer noe spesielt på banen. Er det så utrolig provoserende, så kan man vel unngå å stille seg akkurat bak disse få personene hver eneste kamp? Er ikke vanskeligere.

Helt supert om noen ofrer seg og går glipp av kampen for å lage bedre stemning, det får være opp til hver enkelt person å bestemme. Hadde det vært null stemning på Stadion, så hadde det vært utrolig kjedelig å være Brann-supporter. For min del kunne jeg aldri gått på en kamp hvor det ikke er snev av stemning. God fotball er ok, men er det kun det man ønsker, så ser i det minste jeg de kampene på TV.

krøvel vellevold

September 06, 2014, 13:20:21 PM #435 Last Edit: September 06, 2014, 13:25:12 PM by krøvel vellevold
Quoteeg kompenserer for manglende supportereffekter ved å bruke flagg ;)

Men sånn seriøst. Det flagges kun når det ikke skjer noe spesielt på banen. Er det så utrolig provoserende, så kan man vel unngå å stille seg akkurat bak disse få personene hver eneste kamp? Er ikke vanskeligere.

Helt supert om noen ofrer seg og går glipp av kampen for å lage bedre stemning, det får være opp til hver enkelt person å bestemme. Hadde det vært null stemning på Stadion, så hadde det vært utrolig kjedelig å være Brann-supporter. For min del kunne jeg aldri gått på en kamp hvor det ikke er snev av stemning. God fotball er ok, men er det kun det man ønsker, så ser i det minste jeg de kampene på TV.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Quote from: Northside on September 06, 2014, 09:40:33 AM
Jeg kompenserer for manglende supportereffekter ved å bruke flagg ;)

Det flagges kun når det ikke skjer noe spesielt på banen.


Spesielt? Hva er det? Tar dere ned flaggene med en gang Badji setter inn en susende takling, slik at vi får med oss resten av taklingen? Eller med en gang Huseklepp prøver seg på en finte, slik at man får med seg resten?

Folk vil se hele kampen. Man vet aldri når noe spesielt skjer.
Tren på langskudd

Corran

Min mening er at flagg er kult ved innmarsj og scoringer.
Resten av tiden ser jeg ikke noen misjon med dem. Kanskje når det er stort trykk etter en sjanse eller corner
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Northside

Quote from: Lasaron on September 06, 2014, 13:31:30 PM
Spesielt? Hva er det? Tar dere ned flaggene med en gang Badji setter inn en susende takling, slik at vi får med oss resten av taklingen? Eller med en gang Huseklepp prøver seg på en finte, slik at man får med seg resten?

Folk vil se hele kampen. Man vet aldri når noe spesielt skjer.


nei, det er sikkert utrolig sannsynlig at Badji setter inn årets takling når keeper har utspark fra mål... Løk.

krøvel vellevold

Quote from: Northside on September 06, 2014, 17:00:09 PM
Quote from: Lasaron on September 06, 2014, 13:31:30 PM
Spesielt? Hva er det? Tar dere ned flaggene med en gang Badji setter inn en susende takling, slik at vi får med oss resten av taklingen? Eller med en gang Huseklepp prøver seg på en finte, slik at man får med seg resten?

Folk vil se hele kampen. Man vet aldri når noe spesielt skjer.


nei, det er sikkert utrolig sannsynlig at Badji setter inn årets takling når keeper har utspark fra mål... Løk.


Nei men kanskje sparker han rett i motspiller som scorer direkte. Men hvem på stadion bryr seg vel om det? Alle var jo opptatt av å se på de fine flaggene til Bataljonen.
Legg ned hele klubben!

Paikjetil

Er det ikke litt rart at disse som er så nøye på å sladde ansiktene på bilder de selv legger ut av hverandre er så opptatt av "det visuelle" og å bli sett på tribunen? TV-kameraene sensurerer dere ikke.


gladiporno

September 06, 2014, 23:52:42 PM #441 Last Edit: September 06, 2014, 23:55:28 PM by gladiporno
Quote from: Northside on September 06, 2014, 17:00:09 PM
Quote from: Lasaron on September 06, 2014, 13:31:30 PM
Spesielt? Hva er det? Tar dere ned flaggene med en gang Badji setter inn en susende takling, slik at vi får med oss resten av taklingen? Eller med en gang Huseklepp prøver seg på en finte, slik at man får med seg resten?

Folk vil se hele kampen. Man vet aldri når noe spesielt skjer.


nei, det er sikkert utrolig sannsynlig at Badji setter inn årets takling når keeper har utspark fra mål... Løk.


For en komplett idiotisk kommentar. Du kan ikke ha sett mye fotball hvis du ikke har fÃ¥tt med seg at alt kan skje nÃ¥r tid som helst i løpet av en kamp- i hvert fall nÃ¥r det gjelder Brann. Mulig du var for opptatt med de vakre flaggene da Opdal holdt seg i kneet og falt idet han skulle spille ut ballen en gang i 2009. Eller nÃ¥r Roger Vaaler skjøt ballen i stumpen pÃ¥ Tore Andre Flo i 1996. Eller nÃ¥r Tore Stenshagen skjøt utspillet sitt i samme kroppsdel pÃ¥ Kjetil Løvvik i 1997. Alle disse tilsynelatende ufarlige og "ikke noe spesielle" situasjoner i kampen endte med scoring. At noen, nÃ¥r de analyserer kampbildet dithen at det "ikke skjer noe spesielt pÃ¥ banen", faktisk finner det for godt Ã¥ løfte flagg midt i kampen og sperrer sikten for de uheldige som stÃ¥r rundt  er faktisk jævlig egoistisk og provoserende.  Og helt imot det Store StÃ¥ har stÃ¥tt for i alle Ã¥r. Vi har ledd av Kanarifansen i 20 Ã¥r fordi de driver med slikt tull.

1908

Tror ikke han var så gammel i 96 du :p

Klaus_Brann

Quote from: Northside on September 06, 2014, 09:40:33 AM
For min del kunne jeg aldri gått på en kamp hvor det ikke er snev av stemning.


Går du ikke på treningskamper og tidlige cupkamper? ;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Styx

Bergen til eg dør

Landåsgutt

Til en passende hjemmekamp i nærmere fremtid:

Tv2s store satsing:

Da Brann kom til bygda

Mandager kl 19:00

Lasaron

Poster det her:

Litt forvirret av den siste saken på bataljonen.no. Man må skille mellom mandagskamper og midtukekamper. En sjelden gang må man ha runde i midtuken, det må være greit.
Tren på langskudd

Northside

Joda, det skal vi klare.

Runder som spilles i helgen, men hvor én eller flere kamper blir flyttet til midtuken, er kamper vi protesterer mot.

Men det finnes faktisk metoder for å få færre runder midt i uken. På NSA sitt seminar fikk vi en kalender hvor vi skulle sette opp terminlisten til Tippeligaen slik vi ønsket. Når vi kuttet enkelte serierunder fra 4 kampdager til én kampdag, så var det plutselig mulig å ha færre serierunder i midtuken, samtidig som cupen fikk noen runder i helgen.
Utrolig hva man kan få til når man ikke tar så mye hensyn til TV-avtalen ;)

Spelaren

Hva med å vise støtte for flyktningesituasjonen? Eller blir det "for politisk"?

"her er det plass til 8000 til", så spiller vi også på det lave tilskuertallet vårt. I Tyskland har jo enkelte supportere markert dette.
GÃ¥ av.

dudo

Touch of genius der, Spelaren. Glimrende idé.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up