• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny 12Mann CD

Started by bbbmartin, November 28, 2007, 17:29:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bbbmartin

martin@bataljonen.no

som privatperson

HeiaBrann!

Quote from: "bbbmartin"

Er det helt nye sanger, eller litt miks mellom nye og gamle?

bbbmartin

8 Nye 12 mann sanger, 2 nye gjeste-artist sanger!
martin@bataljonen.no

som privatperson

Nettn

Kanon!
Skal desverre jobbe seinvakt den kvelden, men er det mulighet for å kjøpe cd'en andre steder etter det? Brannbutikken?

fortune

Quote from: "Nettn"Kanon!
Skal desverre jobbe seinvakt den kvelden, men er det mulighet for å kjøpe cd'en andre steder etter det? Brannbutikken?


Ikke for å være hoven, men hva tror du?

Kanon med ny D12Mann-CD...
First is first, second is nothing

bbbmartin

Ja, det vil bli informert om utsalgssteder etterhvert.

Forøvrig vil jeg oppfordre alle som har mulighet, til å stille opp på arrangementene, her blir det full fart!

Ryktene vil forøvrig ha det til at de nye låtene virkelig står til gull også:)
martin@bataljonen.no

som privatperson

Klaus_Brann

Dette er storveis, dumt at den ikke kom til gullfeiringa, men helt herlig er det!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Kanon med en "gull-cd"! Kan desverre ikke komme på fotballpuben den kvelden. Eller...Kanskje jeg får til en liten tur :P
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kararay

den ble spilt på fotballpuben igår...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Branncess

Noen mulighet for å få tilsendt Cden før jul? Bor i Oslo..
alskap!

Utmedsnolken

Quote from: "Kararay"den ble spilt på fotballpuben igår...


og hvordan er sangene?
"og der snubler Sæternes igjen"

bbbmartin

Jeg mener at dette er noe av det beste som er levert av Brann sanger noensinne.CDen inneholder så definitivt noe for enhver smak.

"Hilsen fra Bergen" som innledes med et herlig utdrag fra Nystemten på sekkepipe, er definitivt en schläger for evigheten. Samme er en nydelige baladen "Velkommen hem".

Det anbefales alle å kjøpe denne. Overskuddet fra salget går uavkortet til Bataljonen, og sånn sett direkte tilbake til våre medlemmer i form av borteturer og andre tiltak. En fantastisk gest fra Den 12 mann.

Løp og kjøp!
martin@bataljonen.no

som privatperson

Shine

Quote from: "bbbmartin"Jeg mener at dette er noe av det beste som er levert av Brann sanger noensinne.CDen inneholder så definitivt noe for enhver smak.

"Hilsen fra Bergen" som innledes med et herlig utdrag fra Nystemten på sekkepipe, er definitivt en schläger for evigheten. Samme er en nydelige baladen "hvil i fred 1963".

Det anbefales alle å kjøpe denne. Overskuddet fra salget går uavkortet til Bataljonen, og sånn sett direkte tilbake til våre medlemmer i form av borteturer og andre tiltak. En fantastisk gest fra Den 12 mann.

Løp og kjøp!


Legge ut hvor den er til salg, pris og evt smakebiter av cdn også da :)
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Utmedsnolken

Quote from: "bbbmartin"Jeg mener at dette er noe av det beste som er levert av Brann sanger noensinne.CDen inneholder så definitivt noe for enhver smak.

"Hilsen fra Bergen" som innledes med et herlig utdrag fra Nystemten på sekkepipe, er definitivt en schläger for evigheten. Samme er en nydelige baladen "Velkommen hem".

Det anbefales alle å kjøpe denne. Overskuddet fra salget går uavkortet til Bataljonen, og sånn sett direkte tilbake til våre medlemmer i form av borteturer og andre tiltak. En fantastisk gest fra Den 12 mann.

Løp og kjøp!


Du er muligens litt inhabil da :)
"og der snubler Sæternes igjen"

Tifo

Ser ut som den kommer for salg i flere butikker rundt om i Bergen. Alt fra platekompaniet til Tennis (sko) tar mest sannsynlig inn en liten bunke cd-er.

Regner med noen i bataljonen kommer ut med en liten liste når utsalgsstedene er klare.

mvh
Thomas
.:Tifo-gruppen:.

bbbmartin

Den vil ihvertfall bli solgt i vanlige Platebutikker og på Steve Perryman. På Steve Perryman vil man mot fremvisning av medlemskort kunne kjøpe Cden til medlemspris 150,-

Vi kommer tilbake med mer informasjon om utsalgsteder etterhvert!
martin@bataljonen.no

som privatperson

Stolpeinn

Quote from: "bbbmartin"Den vil ihvertfall bli solgt i vanlige Platebutikker og på Steve Perryman. På Steve Perryman vil man mot fremvisning av medlemskort kunne kjøpe Cden til medlemspris 150,-

Vi kommer tilbake med mer informasjon om utsalgsteder etterhvert!


150 kr er medlemspris? Hva koster den ellers da?

thesevs

Quote from: "Stolpeinn"
Quote from: "bbbmartin"Den vil ihvertfall bli solgt i vanlige Platebutikker og på Steve Perryman. På Steve Perryman vil man mot fremvisning av medlemskort kunne kjøpe Cden til medlemspris 150,-

Vi kommer tilbake med mer informasjon om utsalgsteder etterhvert!


150 kr er medlemspris? Hva koster den ellers da?


En cd er aldri mer verdt enn 150kr (da skal det være dobbelcd eller med dvd, evt. fancy innpakning)... så jeg er spent på hva de selger den for...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Shine

Quote from: "thesevs"
En cd er aldri mer verdt enn 150kr (da skal det være dobbelcd eller med dvd, evt. fancy innpakning)... så jeg er spent på hva de selger den for...


Ramiro Corrales er inkludert i prisen.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Markmus

Quote from: "Shine"
Quote from: "thesevs"
En cd er aldri mer verdt enn 150kr (da skal det være dobbelcd eller med dvd, evt. fancy innpakning)... så jeg er spent på hva de selger den for...


Ramiro Corrales er inkludert i prisen.

150 - 200 = -50. Dvs. vi får kr 50 når vi kjøper CD-en? Ikke dårlig det...
Ka du ve?

Tore Larsen

Quote from: "Shine"
Quote from: "bbbmartin"Jeg mener at dette er noe av det beste som er levert av Brann sanger noensinne.CDen inneholder så definitivt noe for enhver smak.

"Hilsen fra Bergen" som innledes med et herlig utdrag fra Nystemten på sekkepipe, er definitivt en schläger for evigheten. Samme er en nydelige baladen "hvil i fred 1963".

Det anbefales alle å kjøpe denne. Overskuddet fra salget går uavkortet til Bataljonen, og sånn sett direkte tilbake til våre medlemmer i form av borteturer og andre tiltak. En fantastisk gest fra Den 12 mann.

Løp og kjøp!


Legge ut hvor den er til salg, pris og evt smakebiter av cdn også da :)


her kan du høre litt av cdens innhold : http://www.bt.no/webtv/?id=8381
Mvh

Tore

thesevs

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Shine"
Quote from: "bbbmartin"Jeg mener at dette er noe av det beste som er levert av Brann sanger noensinne.CDen inneholder så definitivt noe for enhver smak.

"Hilsen fra Bergen" som innledes med et herlig utdrag fra Nystemten på sekkepipe, er definitivt en schläger for evigheten. Samme er en nydelige baladen "hvil i fred 1963".

Det anbefales alle å kjøpe denne. Overskuddet fra salget går uavkortet til Bataljonen, og sånn sett direkte tilbake til våre medlemmer i form av borteturer og andre tiltak. En fantastisk gest fra Den 12 mann.

Løp og kjøp!


Legge ut hvor den er til salg, pris og evt smakebiter av cdn også da :)


her kan du høre litt av cdens innhold : http://www.bt.no/webtv/?id=8381


4 rockere og en fyr med skjorte og slips...

Likte hva jeg hørte - det er dette som gjør dette supporterbandet som mye mye bedre enn andre supporterband som går (nesten) eksklusivt på cover-låter... (VIFs cover på Rammsteins Amerika, eller Stabæks cover på Whiskey in the jar)
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

tommyf

Kanonbra cd dette her. Vært på brannbutikken på Staddaen og skaffet meg den nå. Surrer på full guffe i stuen nå. Endelig fikk eg julestemning  :D

Superjack

Kunne noen kanskje gitt ut en samleboks, der alle brannsangene kunne vært utgitt?
Brannsupporter.

tommyf

Kom jo ei samleplate for ett par år siden med de beste låtene

vebo

Kan vel tilogmed kjøpes her!
Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

Velkommen hem er noe av det fineste jeg har hørt! Får frysninger av å høre den sangen!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

steinbygger

Den blir bedre og bedre hver gang jeg hører CD'en, men jeg er skuffet over at det ikke er noen typiske allsanger som vi kan ha på stadion.

BBB-Tony

Quote from: "steinbygger"Den blir bedre og bedre hver gang jeg hører CD'en, men jeg er skuffet over at det ikke er noen typiske allsanger som vi kan ha på stadion.


Har nå god tro på at "velkommen hem" kan synges tidlig og høyt på stadion! Men kanskje det skulle vært en sang som var lagt for det formålet ja...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

revert

Men herre min hatt hvor lite jeg liker spor nummer 6, den som heter "flammen". Det er skikkelig makkverk spør du meg. Ellers synes jeg spor 3 " Dette handler om Brann" er kanskje den beste. Ligner litt på Heia Brann igrunn.

BBB-Tony

Dropp det jeg sa om at "velkommen hem" kan synges på stadion... Etter min mening er "velkommen hem" den beste, men alle er i grunn veldig gode. Selvsagt er den 12 mann sine sanger en del bedre enn gjestesporene...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dex1974

Quote from: "revert"Men herre min hatt hvor lite jeg liker spor nummer 6, den som heter "flammen". Det er skikkelig makkverk spør du meg. Ellers synes jeg spor 3 " Dette handler om Brann" er kanskje den beste. Ligner litt på Heia Brann igrunn.


Helt enig med deg om Flammen...så denne på youtube for noen uker siden og sjokkert over at dette mølet har fått plass på en ellers så fantastisk utgivelse.

Ellers er dette noe av det beste 12.mann har gitt ut. Siste sangen,"Velkommen Hem" gir meg tårer i øinene og"Rød Jævel på ny" blir fantastisk å synge til på bortepubene når cd`n blir spillt:)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Big fat Sam

Kanon CD, men e "Flammen" laget på et sent nattspill, eller? Bare møl, ingen rim, ingen melodi. Herregud, takk for shift-knappen.

Ozzy ruler.

Laksevåg

Fantastisk Brann cd egentlig+at en del av pengene går til bataljonen. "Hilsen til Bergen" kan nok være en liten grunn for at Winters ble værende

Klaus_Brann

Denne har vokst fort og enormt de siste dagene, og roterer heftig i spilleren her. Er det mulig å fjerne den stygge låta nr. 6?
Skikkelig drittlåt, og dessverre er artistens tid over før den har begynt, fæl sang, og elendig tekst.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tore Larsen

Mvh

Tore

Laksevåg

Eg kjøpte den i brann buttiken, fikk den siste de hadde igjen der :)

Tifo-gruppen

Jeg leverte 200 cder i Brann butikken på galleriet igår så de har nok flere igjen.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up