• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sigurd Rushfeldt til Brann?

Started by mimmim, November 21, 2007, 11:22:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Tror han kunne holdt nivået i en sesong eller to til. Rutinen hans kunne vært bra å hatt i klubben nå som vi skal ut i CL, men jeg håper Brann satser på litt yngre spillere... De har penger til det!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

AtroZ

Hvis Brann mener han fortsatt holder nivået, og at han er verdt lønnen han vil få, ser jeg ingen grunn til ikke å hente ham for en sesong eller to. Han er nok en av få med erfaringen vi trenger som er mulig å hente.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

pidre

Quote from: "mimmim"http://fotball.bt.no/eliteserien/article94960.ece


Nei takk!!!!!


JA TAKK!!!!

Forøvrig unødvendig å åpne en ny tråd på dette tidspunkt. Rushfeldt blir diskutert under "overganger før 2008"
Saludar a los monos!

Doffen85

Tror han er en spiss vi kunne hatt god bruk for et par sesonger ja.

smaalanda

Hva faen skal vi med en 35 år gammel fyr? Det må jo finnes grenser.
KMO!!!


cyp

Brann hevder at de nå skal kjøpe spillere fra en enda høyere hylle enn tidligere. Jeg vil våge å påstå at de heller har gått ned en hylle eller to. Jeg vil hevde at kjøp som Helstad, Andresen, Bakke og Karadas ligger noen nivåer over spillere som Rushfeldt og Moldskred.

Liker ikke utviklingen, og jeg sier nei takk til Rushfeldt, med mindre Tromsø er villig til å la ham gå for en meget billig penge.
elt O e snobbete!!

bbbmartin

martin@bataljonen.no

som privatperson

Go Up