• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kai-Olai

Quote from: Nixon on September 14, 2017, 20:21:26 PM
http://www.brann.no/nyheter/brann-far-nytt-billettsystem

Forhåpentligvis er dette gode nyheter og at kjøpsprosessen virkelig blir enklere.

Det skal jo ikke så mye til...


Var det ikke dit Daffy dro?

dudo

Tilgang til billett på sms? Hæ?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Og Sogndal og Viking bruker dem allerede. Noen som vet noe om hvor bra det funker der?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Torvanger

Noen må få kommunisert til LAN at om han spiller analfotball på bortebane og fortsetter med å ta ut de få offensive truslene vi har, som når han helt uforståelig tar av Vega etter 60, både mot Sandefjord og VIF, så får det konsekvenser for publikumsoppmøtet i påfølgende kamp. Jeg går på fredag, som vanlig, men jeg merker at jeg mistet helt lysten, etter at LAN ødela i går.

Torvanger

Fastprispromo på 450 på billetter som normalt selges for 275?

6347

September 28, 2017, 10:58:06 AM #14056 Last Edit: September 28, 2017, 11:01:48 AM by 6347
Reelle tilskuertall vs. solgte billetter
Billettsalg til Kristiansund-kampen
Billettsalget så ut til å ligge på rundt 8500-8600 i går kveld. På mandag ble det solgt 114, tirsdag 122, og onsdag 142.

Torvanger

Det er et klart signal om at publikum ønsker å bli underholdt, at publikumstallet kan bli lavt mot KBK. Kan ikke LAN gi f i angsten for å miste kontrollen defensivt og kjøre en offensiv ellever på banen mot Kristiansunderne.

dokken

Quote from: 6347 on September 28, 2017, 10:58:06 AM
Reelle tilskuertall vs. solgte billetter
At det reelle oppmøtet i Eliteserien kan være en del lavere enn antall solgte billetter, kan ikke jeg huske var et tema overhodet før etter tilskuerinteressen begynte å gå nedover etter det store oppsvinget på midten av 2000-tallet. I 2010 var det blant annet noen saker om dette i media. Det har også vært nevnt jevnlig i media siden.

Er det noen som husker om det kunne være tydelige avvik mellom reelt oppmøte og oppgitt tilskuertall i tiden før interessen skjøt fart? Jeg tenker da på tiden frem til rundt 2003.



Det har alltid vært sånn at mange med partoukort ikke har møtt på alle kampene. Det var særlig synlig i fellesferien i "gamle dager", da Gamle Sitte, som den gang var dominert av partoukort, var ganske glissen.

Men den store forskjellen var jo at det var langt færre som hadde partoutkort den gangen. Tror Brann pleide å selge rundt 3000 p-kort på tidlig 90-tall.

Vil også tro at andelen sponsor- og kampanjebilletter var mye mindre den gangen. De fleste betalte i døren (bokstavelig talt, du ga fra deg en hundrelapp til en gammel mann, og så gikk du gjennom et telleapparat). Dermed var nok tallene mer reelle den gangen.

krøvel vellevold

Quote from: dokken on September 28, 2017, 19:46:44 PM
Quote from: 6347 on September 28, 2017, 10:58:06 AM
Reelle tilskuertall vs. solgte billetter
At det reelle oppmøtet i Eliteserien kan være en del lavere enn antall solgte billetter, kan ikke jeg huske var et tema overhodet før etter tilskuerinteressen begynte å gå nedover etter det store oppsvinget på midten av 2000-tallet. I 2010 var det blant annet noen saker om dette i media. Det har også vært nevnt jevnlig i media siden.

Er det noen som husker om det kunne være tydelige avvik mellom reelt oppmøte og oppgitt tilskuertall i tiden før interessen skjøt fart? Jeg tenker da på tiden frem til rundt 2003.



Det har alltid vært sånn at mange med partoukort ikke har møtt på alle kampene. Det var særlig synlig i fellesferien i "gamle dager", da Gamle Sitte, som den gang var dominert av partoukort, var ganske glissen.

Men den store forskjellen var jo at det var langt færre som hadde partoutkort den gangen. Tror Brann pleide å selge rundt 3000 p-kort på tidlig 90-tall.

Vil også tro at andelen sponsor- og kampanjebilletter var mye mindre den gangen. De fleste betalte i døren (bokstavelig talt, du ga fra deg en hundrelapp til en gammel mann, og så gikk du gjennom et telleapparat). Dermed var nok tallene mer reelle den gangen.


Eller at de var like feile den gang, men motsatt vei. Brann ble jo "fersket" i å oppgi tilskuertall vel 2000 lavere enn faktisk tilstede, to ganger der fotografer tok bilder av publikum på 80-tallet. Man måtte jo betale en %-andel av billettinntektene til både forbund og bortelag, så det er ikke utenkelig at det var en del juks med tilskuertall - nedover - den gang.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Brann meldte om 9000 solgte i går, tidlig torsdag ettermiddag. Brann antar rundt 10500-11000.
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on September 29, 2017, 09:22:17 AM
Brann meldte om 9000 solgte i går, tidlig torsdag ettermiddag. Brann antar rundt 10500-11000.


Fellesferien som har skylden.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on September 29, 2017, 12:08:57 PM
Fellesferien som har skylden.


Nja, skal ikkje sjå helt bort i frå de latviske familiedager i Bergen heller. Eksempelvis "Kveldsamtaler med forfatter Oskars Orlovs (Raibis)" der man ser på "Hva er latgalisk litteratur i Latvias litteraturkontekst?".
Eller jam-session med postfolkloregruppe "Riksi" frå Latvia - ein kveld som lar deg høre, erfare og kjenne på den latviske landsdelen Latgale gjennom tekst og musikk. Uimotståelig! Håper min favoritt "astmatisk strupesang" kommer på programmet også.

+ Mulighet å kjøpe kaffe/te og kaker.
Gå av.

Torvanger

Jeg skjønner godt at flere uteblir, med denne antifotballen LAN har lagt opp til i det siste, med alle de merkelige infallene han får underveis, med å kue Vega og ødelegge det lille man har av offensive trusler.

Billy Elliott

Quote from: krøvel vellevold on September 29, 2017, 12:08:57 PM
Quote from: Spelaren on September 29, 2017, 09:22:17 AM
Brann meldte om 9000 solgte i går, tidlig torsdag ettermiddag. Brann antar rundt 10500-11000.


Fellesferien som har skylden.


Vil tro at dagen har vel så mye skylden. Har vi noensinne dratt mer enn 12.000 på en fredag? (heslig dag å spille fotball på, for øvrig).
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Malimba

Kor mange var det på staddaen idag da? såg en haug med folk forlot staddaen rett etter 0-4 målet...
E bonde som kjøre traktor, ikkje le av meg då!!

Billy Elliott

Quote from: Malimba on September 29, 2017, 19:53:17 PM
Kor mange var det på staddaen idag da? såg en haug med folk forlot staddaen rett etter 0-4 målet...


Like over 10.000
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Malimba

Var vel solgt 10025 billetter til kveldens kamp, men det stemmer som regel aldri med hvor mange som faktisk har komt seg innom portene.
E bonde som kjøre traktor, ikkje le av meg då!!

Billy Elliott

Quote from: Malimba on September 29, 2017, 19:57:53 PM
Var vel solgt 10025 billetter til kveldens kamp, men det stemmer som regel aldri med hvor mange som faktisk har komt seg innom portene.


Ingen andre norske lag gidder å bry seg med reelle tilskuertall, så skjønner ikke hvorfor vi skal være så opptatt av det.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

Solgt 10025, men tror ikke det var mye over 8000 tilstede. Etter 75-80 minutter var det vel 3-4000 igjen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

DumboMumbo

Quote from: 6347 on September 28, 2017, 10:58:06 AM
Reelle tilskuertall vs. solgte billetter
Billettsalg til Kristiansund-kampen
Billettsalget så ut til å ligge på rundt 8500-8600 i går kveld. På mandag ble det solgt 114, tirsdag 122, og onsdag 142.



Det handler om kulturelle endringer. På 80 og 90-tallet var Norge fremdeles preget av Gerhardsen mentaliteten og ikke minst en lav kjøpekraft siden man ikke hadde billige Kina varer.

Bare tanken på å ha en billett, men ikke bruke den var helt absurd og utenkelig på 80 og 90-tallet. De få som hadde partoutkort strakk seg utvilsomt langt for at man kunne selge billetten til noen kjente.

Grunnen til halvfull sitte i ferien var fordi svært mange av sitteplassene var enkeltbilletter, og kunne man ikke gå så kjøpte man ikke.


6347

October 02, 2017, 15:03:13 PM #14071 Last Edit: October 02, 2017, 15:10:12 PM by 6347
Quote from: 6347 on August 14, 2017, 13:16:48 PM
P-kort: Hittil i august har det blitt solgt 111 p-kort. 110 av dem har blitt solgt på felt G på SpV, mens 1 har blitt solgt på Store stå.


Mulig dette bare var en korrigering i billettsystemet, for når jeg har sjekket et par ganger etterpå har antall ledige p-kort gått oppover.


RBK-kampen 22/10: Inkludert anslag for VIP-billetter ser salget ut til å ligge på rundt 9500. Forrige uke var det synlige salget på billettkartet 102 billetter (29 av dem på bortefeltet).


Er det forresten ingen her som har en idé om hvordan Branns p-kort fordeler seg mellom bedriftsmarket og privatmarkedet? Og evt. hvor mange som har frikort? I Molde har 1053 personer frikort denne sesongen. Det gjelder ansatte, spillere, funksjonærer, æresmedlemmer, "Blå-Hvit orden", trenere, lagledere og klubbens dommere.

Corran

Eg håper forsvaret eller når jeg tenker meg om alle spillerne ble krevd for billett på fredag som var
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

http://www.brann.no/nyheter/storkampen-selger-10.000-passert

Over 10.000 solgte til den kampen der det er størst sjanse for Brann-tap...
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on October 10, 2017, 10:57:17 AM
http://www.brann.no/nyheter/storkampen-selger-10.000-passert

Over 10.000 solgte til den kampen der det er størst sjanse for Brann-tap...


Det forventes mellom 4000 og 5000 RBK-fans til kampen, siden de kan vinne serien. De har fått hele T-feltet, halve felt F på Søndre, øvre og nedre A på Frydenbø, samt felt A på SpV-tribunen, bortefeltet naturligvis, og deler av BT-tribunen.

Neida - det var naturligvis bare tull, men de klarer nok sikkert å fylle bra opp på bortefeltet. La meg tippe de blir 600, tatt helt ut av løse luften.  Bare å håpe at de ikke vinner serien den dagen. Det har vi sett nok ganger før...  
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on October 10, 2017, 12:06:15 PMDet har vi sett nok ganger før...


Sant. Det eneste vi har klart på Lerkendal er å nesten rykke ned...;)
Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on October 10, 2017, 12:24:15 PM
Quote from: krøvel vellevold on October 10, 2017, 12:06:15 PMDet har vi sett nok ganger før...


Sant. Det eneste vi har klart på Lerkendal er å nesten rykke ned...;)


Feil. I 1961/62-sesongen vant vi serien der oppe i samme kamp som vi sendte dem ned en divisjon.
Legg ned hele klubben!

Nixon

For de som husker det...
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: krøvel vellevold on October 10, 2017, 12:06:15 PM
Quote from: Nixon on October 10, 2017, 10:57:17 AM
http://www.brann.no/nyheter/storkampen-selger-10.000-passert

Over 10.000 solgte til den kampen der det er størst sjanse for Brann-tap...


Det forventes mellom 4000 og 5000 RBK-fans til kampen, siden de kan vinne serien. De har fått hele T-feltet, halve felt F på Søndre, øvre og nedre A på Frydenbø, samt felt A på SpV-tribunen, bortefeltet naturligvis, og deler av BT-tribunen.

Neida - det var naturligvis bare tull, men de klarer nok sikkert å fylle bra opp på bortefeltet. La meg tippe de blir 600, tatt helt ut av løse luften.  Bare å håpe at de ikke vinner serien den dagen. Det har vi sett nok ganger før...  


Mod bør straffe deg for å nesten påføre meg hjerteinfarkt...
Gå av.

Belfort

Blir en fin anledning til å hylle Rosenborg med nok et seriemesterskap

Utmedsnolken

Håper bataljonen er storsinnet nok til å bli med på en shalalalallala hvis rbk tar seriegullet hos oss
"og der snubler Sæternes igjen"

tempo2

October 10, 2017, 21:05:38 PM #14081 Last Edit: October 10, 2017, 21:10:54 PM by tempo2
Ja får håpe at alle på stadion også blir med på å spille luftgitar, når RBK vinner serien.  Husker godt 2006..

"Rosenborgtrener Knut Kjartan Tørum blir sunget ut igjen på banen av sine supportere, og Askøyværingen svarer med å kaste seg i gjørmen foran det trønderske bortepublikum.

- Spillemessig hang Brann med Rosenborg i dag, men det ble alt for ofte nesten. Brann slet med å komme til skikkelige sjanser, mens Rosenborg var giftige og scoret 2-1 målet etter et mønsterangrep. Marak Saparas siste mål var majestetisk og prikken over ien for hans prestasjon i dag.

- Det er triste scener for enhver bergenser på Brann stadion nå. Overlykkelige RBK-spillere og trenere danser foran sine supportere, vel vitende om at seriegullet også dette året ender i Trondheim. Brann har kun en teknisk mulighet til å hente gullet hjem, men da må kamper vinnes med fem-seks mål og RBK må braktape mot lag som Fredrikstad."

I 2001 vant RBK gullet på Brann stadion med 6-2. Eg var der , men feiringen husker eg ikkje..Løpte vel vekk
Husker målet til Tomas Razanauskas fra langt hold i krysset og så husker eg at min onkel var med, pluss at eg husker at vi parkerte i kanalveien..
Resten er fortrengt !
Kampen neste helg går eg heldigvis glipp av,for da e eg er i syden ! ;-)

PelleB

Om noen synger shalala eller noen for for glede seg over et RBK gull er fanen ikke i vater. Da kan de like gjerne flytte til lala land og heie på det råtne laget. Resten av oss gjør vår plikt, vender ryggen og går! UTMEDSNOLKEN, ja vi har alle forstått at du er trønder.  Reis ned 10 000 meter og kjenn på varmen! Ikke besøk vår side igjen din taper
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

Spelaren

Gå av.

ostraume

Quote from: PelleB on October 11, 2017, 23:32:15 PMUTMEDSNOLKEN, ja vi har alle forstått at du er trønder.  Reis ned 10 000 meter og kjenn på varmen! Ikke besøk vår side igjen din taper


Hei Pelle! Ironi og humor er vanskelig på internett. Jeg foreslår du leser Utmedsnolken sitt innlegg en gang, denne gang med andre briller på.

PS! Dersom det var trolling så applauderer jeg flott trolling, jeg gikk frem på.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kagain

Quote from: Utmedsnolken on October 10, 2017, 20:06:47 PM
Håper bataljonen er storsinnet nok til å bli med på en shalalalallala hvis rbk tar seriegullet hos oss


Ja, det skulle vel bare mangle. Det er jo ikke HVERT år at HELE NORGES RBK vinner seriegullet :)

Gulløl

October 16, 2017, 11:34:49 AM #14086 Last Edit: October 16, 2017, 11:36:59 AM by Gulløl
Prestasjonene til Brann i de siste kampene både poengmessig og spillemessig blir nok dessverre drepen for billett etterspørselen i forhold til normal interesse til hjemmekampene mot Rosenborg. Så realistisk må vi være. Har lagt til en statistikk under som viser at det er kun to kamper mot Rosenborg siden år 2000 der tilskuertallet har vært under tallet fra nedrykksåret 2014 på 14 573. Men de to årene (2013 og 2002) var i ferietiden til mange med kampdatoer 28 juli og 01 august. Tror et realistisk mål til årets Rosenborg kamp på kommende søndag er å klare å komme over tilskuertallet fra nedrykksåret 2014 slik situasjonen er nå. Men klarer de ansvarlige for billettsalget i Brann det ?? Blir ikke fyr i teltet av det vi har sett i det siste selv om det er Rosenborg som kommer.

2016: 17 366
2014: 14 573
2013: 12 678
2012: 14 802
2011: 15 343
2010: 14 901
2009: 17 000
2008: 17 552
2007: 17 580
2006: 19 254
2005: 17 359
2004: 15 539
2003: 18 642
2002: 12 791
2001: 19 051
2000: 15 216
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Skal være solgt omtrent 11.000 til nå. Tipper man så vidt bikker 15.000 til slutt.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Brann har enda ikke meldt at 11 000 er passert. Går salget så tregt ? Det er en uke siden at 10 000 ble passert.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Denne kampen går uten meg og mine. For min egen del er det av praktiske/logistiske årsaker, som kunne latt seg løse om jeg hadde belemret foreldrene mine med å sitte barnevakt, mens jeg er på kamp og kvinnen i huset er på vei til nattevakt, men i og med at LAN ikke akkurat har tent Branngløden i det siste, så gidder jeg faktisk ikke å gå gjennonm ild og vann, for en kamp, der jeg har null tro på at vi kommer til å sitte igjen med noe som helst. De øvrige av mine gidder rett og slett ikke. Om det er indikasjon på at tilskuertallet blir lavt på søndag? Hvem vet?

Gulløl

Quote from: Torvanger on October 17, 2017, 13:24:06 PMDe øvrige av mine gidder rett og slett ikke. Om det er indikasjon på at tilskuertallet blir lavt på søndag? Hvem vet?


Trolig. Tenker også den store hoderistende gjengen som marsjet ut fra Stadion når kun halve andre omgang var spilt mot Kristiansund heller ikke kommer.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Quote from: Gulløl on October 17, 2017, 13:33:35 PM
Quote from: Torvanger on October 17, 2017, 13:24:06 PMDe øvrige av mine gidder rett og slett ikke. Om det er indikasjon på at tilskuertallet blir lavt på søndag? Hvem vet?


Trolig. Tenker også den store hoderistende gjengen som marsjet ut fra Stadion når kun halve andre omgang var spilt mot Kristiansund heller ikke kommer.



Jeg kommer til de resterende kampene, men denne står jeg over.

Gulløl

Snittsalget har ligget på 12 billetter pr. time siste timene. Skremmende lavt. Med det tempoet er det snakk om 150 - 200 billetter pr. dag.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

Kampen går såpass sent, at det neppe blir et storinnrykk fra RBK-fjols fra Sogn og fjordane og fra grisgrendte strøk i Hordaland.

Gulløl

October 18, 2017, 16:45:52 PM #14094 Last Edit: October 18, 2017, 16:48:21 PM by Gulløl
Nå er det solgt rundt 11 250 billetter til kampen. Ut fra tempoet som er i salget med litt økning i tempoet torsdag, fredag og lørdag og et normalt kampdagsalg (snittet) tyder det på at billettsalget havner en plass på 13-tallet. Men jeg vil ikke helt utelukke å se 14-tallet om Brann klarer en del markedsføringsvinklinger inn mot kampen som kan vekke interessen til folk mer for nå er det ganske dødt i forhold det som det normalt pleier før en kamp mot Rosenborg.
Som jeg nevnte tidligere er det kun to RBK-kamper(av 16) etter årtusenskiftet som har hatt lavere billettsalg en det som var i nedrykksåret 2014 med 14 573. Og de to kamper var i fellesferien 2002 og 2013. Slik sett er det skuffende om tilskuertallet på søndag havner på 13-tallet eller lavt 14-tall siden Brann fremdeles ikke er ute av medaljestriden og kampen om plass i Europa.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on October 18, 2017, 16:45:52 PM
Nå er det solgt rundt 11 250 billetter til kampen. Ut fra tempoet som er i salget med litt økning i tempoet torsdag, fredag og lørdag og et normalt kampdagsalg (snittet) tyder det på at billettsalget havner en plass på 13-tallet. Men jeg vil ikke helt utelukke å se 14-tallet om Brann klarer en del markedsføringsvinklinger inn mot kampen som kan vekke interessen til folk mer for nå er det ganske dødt i forhold det som det normalt pleier før en kamp mot Rosenborg.
Som jeg nevnte tidligere er det kun to RBK-kamper(av 16) etter årtusenskiftet som har hatt lavere billettsalg en det som var i nedrykksåret 2014 med 14 573. Og de to kamper var i fellesferien 2002 og 2013. Slik sett er det skuffende om tilskuertallet på søndag havner på 13-tallet eller lavt 14-tall siden Brann fremdeles ikke er ute av medaljestriden og kampen om plass i Europa.


Eventuelt at det er betryggende at Bergen ikke går mann av huse for å se "hele Norges Rosenborg" ta seriegull. Det er også en måte å se det på. Aldri så galt at det ikke er godt for noe... Selvsagt vil jeg at Brann skal ha flest mulig tilskuere - og det er jo gøy med fullt hus, men det er samtidig litt småpinlig med fullt hus mot RBK når det er rundt 6000 fremmøtte ellers. Det er jo så man begynner å lure på om det er mange skap-fans av RBK her i byen... Greit nok at RBK er en erkerival og naturlig nok trekker mer folk enn Kristiansund. Men det får jo være måte på. Så skyhøye tall mot RBK gir litt blandede følelser.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Blir dessverre ganske fullt på bortefeltet. Solgt etter tatt ut 470.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on October 18, 2017, 19:19:34 PMEventuelt at det er betryggende at Bergen ikke går mann av huse for å se "hele Norges Rosenborg" ta seriegull.


De to siste gangene gikk folk mann av huse for å se Brann snyte bartepakket for gullet. Var det ikke over 19.000 på Stadion begge gangene? Folk må jo ha lært!;)
Rød makt på Hansa

Nixon

https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/eliteserien/?utm_source=e-dm&utm_medium=email&utm_content=eliteserien&utm_campaign=uke42-2017

Nå kan Coop-medlemmer kjøpe rabatterte billetter til alle Eliteserie-lagene. For Brann sin del må billettene kjøpes i billettlukene på kampdagen, og man kan kjøpe ti billetter per medlemskap.

Og selvsagt. Brann ligger helt i toppen og har sammen med VIF de dyreste billigbillettene i ordningen...
Rød makt på Hansa

Corran

October 19, 2017, 11:28:45 AM #14099 Last Edit: October 19, 2017, 11:30:36 AM by Corran
Så også at SPV hadde fast lave familie rabatter til alle Brann sine kamper.
Har vært kunde der lenge men ikke fått dette med meg
Her er tilbudet deres
"Betal med ditt kort fra Sparebanken Vest og få «familiepakken» på Brann Stadion - 4 billetter til familien for kun 600 kroner (under halv pris)!
Er familien litt større, eller litt mindre, så løser vi det også. Da tilbyr vi dere billetter for kun 150 kroner per stykk (ordinært fra 325 kroner)"

Edit: Men gjelder kun på Fydenbø. Men det er enkel sak å få det:
"Velg billett-type «Fastprispromo». For å få rabatterte billetter må du legge inn koden «SPVFamilie17» i «Kupong for Samarbeid»-feltet før du betaler. Når du aktiverer rabattkoden endres prisen til 150 kroner per billett"
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up