• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

dokken

Definitivt en kampanje mot Sogndal, ja. Ser ytterfeltene på Gamle Sitte/Fjordkraft (G,H, N, O) er på det nærmeste fullt opp - dette er jo felt der det pleier å være veldig glissent.

Også i går var det uvanlig velfylt på G og H, for å være en såpass dårlig besøkt kamp ellers, så det var nok kampanje da også.

Det er for øvrig helt flott at Brann fyller opp disse feltene bedre med kampanjer. Kamp om bronse/sølv vil nok ikke trekke de store mengdene i år heller (er jo ikke lenger en sensasjon, som i fjor). Vi har hatt en kamp under 10.000 i år, bør ikke bli flere. Da må markedsavdelingen jobbe hardt for å fylle seter, med nær sagt alle midler.

Fjordkraft er den tribunen som vises mest på tv. Den har dessverre vært et trist syn de siste årene. Den har dårligst fasiliteter, så det er greit å bruke den som kampanjetribune.

Skal vi håpe på 14-15.000 mot Sogndal? Vi klarte jo det i Obos, mens det bare var 11.500 i fjor på tilsvarende kamp.

6347

Allerede i midten av juli var det solgt over 1000 flere billetter til Sogndal-kampen enn til Odd-kampen, så det er tydeligvis mange kampanje-billetter som ble satt av tidlig. På gamle sitte ligger salget høyere enn det endelige salget på Odd-kampen på 9 av 10 felter. 2900 av 3700 billetter er allerede solgt (bortefelt ikke medregnet). Til Odd-kampen ble det til sammenligning solgt 2100 billetter der.

Felt F på BOB er helt utsolgt (331 plasser), noe det også var da jeg sjekket for en måneds tid siden. Dette er et felt det vanligvis ikke selges mange billetter på (det ble faktisk ikke solgt en eneste billett der til gårsdagens kamp).


P-kort: Hittil i august har det blitt solgt 111 p-kort. 110 av dem har blitt solgt på felt G på SpV, mens 1 har blitt solgt på Store stå.

Gulløl

Om det stemmer at det er solgt 111 p-kort i august er det sterkt, og at folk i det hele tatt vurderer å kjøpe partoutkort i august. Forklaringen kan være at noen bedrifter tar plassene delvis som sponsorstøtte eller noe i den retning og plasser som er avtalt videreført neste år. 
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

6347: Er det mogleg å få ein eller annan graf, ala det bartane har på våre sider ang billettsalstalet? Du har jo rimeleg kontroll på tala verkar det som.

Spelaren

Har ikkje trønderne en robot då?
Gå av.

6347

Quote from: Yngve on August 14, 2017, 13:43:41 PM
6347: Er det mogleg å få ein eller annan graf, ala det bartane har på våre sider ang billettsalstalet? Du har jo rimeleg kontroll på tala verkar det som.


Skal se hva jeg får til. Har uansett tenkt å komme med litt billettsalg-statistikk etter sesongslutt.

For øvrig solgt 138 billetter til Sogndal-kampen i løpet av dagen.

dokken

Kampanjen er tydeligvis ikke Brann Cup, nei. For den var nemlig nå: http://www.brann.no/nyheter/bli-med-pa-cup

"De lagene som melder seg på vil få tilbud om «veldig billige» billetter til Brann - Odd 13. august på Stadion."
Tilskuertallet på 10.000 var altså inkludert billigbillettene fra Brann Cup. Tør ikke tenke på hva tallet ville blitt uten.

Noen som vet hva kampanjen til Brann - Sogndal går ut på? Bedrifter? Studenter? Idrettslag?

Billy Elliott

Kanskje det bare er veldig stor interesse for akkurat denne kampen? Neida, garantert ikke. Men litt merkelig med en kampanje ikke en sjel har hørt om.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

Er vel bare på Fjordkraft tribunen salget er noe særlig høyere en normalt. Mest sannsynlig er det Fjordkraft som skal ha en eller annen form for kampanje/opplegg inn mot kampen selv om det ikke er annonsert enda.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Billy Elliott

Quote from: Gulløl on August 15, 2017, 14:26:50 PM
Er vel bare på Fjordkraft tribunen salget er noe særlig høyere en normalt. Mest sannsynlig er det Fjordkraft som skal ha en eller annen form for kampanje/opplegg inn mot kampen selv om det ikke er annonsert enda.


Ikke utenkelig. Brann annonserer på Facebook at det blir "16. mai-stemning", så de har tydeligvis stor tro på at Fjordkraft leverer.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

16.mai-stemning? Altså en ekstra masse mumling og forventning om at Bataljonen og Felt Z leverer varene?  ;D
Gå av.

Gulløl

Quote from: Spelaren on August 15, 2017, 15:33:28 PM
16.mai-stemning? Altså en ekstra masse mumling og forventning om at Bataljonen og Felt Z leverer varene?  ;D


Alltid et spenningsmoment om publikum på Fjordkraft reiser seg før det er gått 2 minutter når "Reis deg - om du elsker Brann" runger fra Frydenbø. Eller om de i det hele tatt gidder reise seg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Spelaren

Når det koker godt og Brann spiller bra - gjerne et par måls ledelse, pleier syngingen å smitte ganske bra opp til oss på øvre B. Mot Odd nå sist, derimot, med glisne tribuner og to litt passive lag, så ble det med litt spredt engasjement på "Gi meg en B...".

Kudos til guttungen som fikk denne i gang i andre, for øvrig. Var det den samme gutten som sjarmerte hele feltet en gang tidligere også?
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on August 15, 2017, 15:33:28 PM
16.mai-stemning? Altså en ekstra masse mumling og forventning om at Bataljonen og Felt Z leverer varene?  ;D


Jeg syns stemningen på 16.mai ikke er så gale lenger. Det er ikke lenger det fyllakalaset med tusenvis av russ, det kunne være før. Når Brann spiller bra 16/5 så pleier det å være bra trøkk.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

August 18, 2017, 11:07:41 AM #13964 Last Edit: August 18, 2017, 11:20:20 AM by Gulløl
Et billettsalg på minst 15000 ser ut til å være innen rekkevidde til Sogndal kampen.

Det er over 22 døgn igjen til kampen og 11000 billetter er allerede solgt til kampen. Bare siste fem dager er det solgt 1000 nye billetter. Det tyder på at det blir tatt ut nye billettbunker og trøkket på kampanjesalget er svært bra.

Rest billetter på bortefeltet på 677 blir ganske sikkert utsolgt, slik det som oftest pleier mot Sogndal.

To kampanjer er i en tidlig fase i salget enda. Mot studenter på UIB og barn på helgens Brann Sparebanken Vest Cup. Om en anslår forsiktig at det blir solgt 1000 billetter til.

I tillegg anslår en forsiktig et kampdagssalg på 1000 (en del under snittet på ca.1500).

Summerer en dette er en oppe i 13677. Da trenger en bare å selge 63 billetter pr.dag i snitt i det "normale salget" på de andre salgsdagene for å klare 15000.

Godt mulig vi kan klare både 16000 og 17000 også, litt tidlig å si. Anslaget over er veldig forsiktig.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

olebrann3

Quote from: dokken on August 15, 2017, 13:31:40 PM
Kampanjen er tydeligvis ikke Brann Cup, nei. For den var nemlig nå: http://www.brann.no/nyheter/bli-med-pa-cup

"De lagene som melder seg på vil få tilbud om «veldig billige» billetter til Brann - Odd 13. august på Stadion."
Tilskuertallet på 10.000 var altså inkludert billigbillettene fra Brann Cup. Tør ikke tenke på hva tallet ville blitt uten.

Noen som vet hva kampanjen til Brann - Sogndal går ut på? Bedrifter? Studenter? Idrettslag?


Tror kampen senere ble endret til Brann-sogndal.

Torvanger

RBK - FKH, glissent, veldig glissent på tribunene. Tipper tilskuertallet som oppgis er 17.000, det reelle oppmøtet er vesentlig lavere. De er nok ikke så unine der oppe.
.

Gulløl

Kampanjebillettene går unna til Sogndal kampen. Siden Fjordkraft ikke lenger har plass til til større grupper(fotballlag) på de dyreste feltene, har Brann i foremiddag tatt ut nye ca. 250 billetter på Frydenbø nedre D og BOB felt A. Det er solgt ca.11500 totalt. Passerer trolig 12000 solgte på onsdag. Fremdeles over 19 døgn til kampstart. Det går mot er nærmere fullsatt Brann Stadion 09 september.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Torvanger

7 stykker fra meg og mitt.

Spelaren

Quote from: Torvanger on August 21, 2017, 13:44:43 PM
7 stykker fra meg og mitt.


Skal du skjemme ut døtrene dine med utagerende roping igjen? :)
Gå av.

ostraume

Og spørsmålet alle stiller seg: Stiller Torvanger sin far?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

Han har vel en platting å snekre på
"og der snubler Sæternes igjen"

Torvanger

August 21, 2017, 17:55:56 PM #13972 Last Edit: August 21, 2017, 18:03:05 PM by Torvanger
Døtrene mine er ikke med, de plagde blant annet vettet av en dame som satt og scrollet på Facebook, kampen gjennom. På et tidspunkt plasserte yngstejenten skoen på låret til nevnte nabodame. Da fikk jeg et blikk.

Min far? Han er i Sandefjord hos sin datters familie, skal av alle ting muligens på Sandefjordkamp med sitt eldste barnebarn. Gyldig fravær?

Verandasnekreren (kompis som skulle ordne verandaen på hytten på Voss) er kanskje med. Han er for øvrig over månen fornøyd med seriestarten til Ipswich. Det var helt andre toner i april, da Tractorboys fikk stryk av Fulham på Craven Cottage. Skal si trener McCarty fikk høre det, med Fuck off McCarthy og Give us our club back. Men ellers må det sies at Ipswichfansen er vittige og solid i antall bortefans.

Brodern kan ikke og fetter skal på cuphelg med sønnen. Tull!

Spelaren

Quote from: Torvanger on August 21, 2017, 17:55:56 PM
Døtrene mine er ikke med, de plagde blant annet vettet av en dame som satt og scrollet på Facebook, kampen gjennom. På et tidspunkt plasserte yngstejenten skoen på låret til nevnte nabodame. Da fikk jeg et blikk.


Send nevnte avkom opp på raden bak meg med instrukser om å plassere skoen hardt i skrikejævelens gap og hun får partoutkort ut livet av meg og mine.

For øvrig; kjekt med kamp der det koker i billettsalget så tidlig.
Gå av.

Lasaron

Quote from: Torvanger on August 21, 2017, 17:55:56 PM
Skal si trener McCarty fikk høre det, med Fuck off McCarthy og Give us our club back.


Kompisen din er sikkert en fin fyr, og nå tar jeg for gitt at han er norsk. Men sitatet "Give us our club back" fikk meg til å nok en gang undre meg over at nordmenn går rundt å kaller engelske klubber for sin klubb.
Tren på langskudd

Torvanger

August 21, 2017, 20:15:56 PM #13975 Last Edit: August 21, 2017, 20:17:43 PM by Torvanger
Quote from: Lasaron on August 21, 2017, 19:57:37 PM
Quote from: Torvanger on August 21, 2017, 17:55:56 PM
Skal si trener McCarty fikk høre det, med Fuck off McCarthy og Give us our club back.


Kompisen din er sikkert en fin fyr, og nå tar jeg for gitt at han er norsk. Men sitatet "Give us our club back" fikk meg til å nok en gang undre meg over at nordmenn går rundt å kaller engelske klubber for sin klubb.



Han er norsk og det var Ipswichfansen som sang det jeg refererte, kompis holdt kjeft. I min verden er kompis sin Ipswich-hang og anglofili litt uforståelig og på grensen til patetisk, men vi har det moro på fotballtur sammen. Artigste turen vi har hatt var fire kamper en romjul, Pool - Leicester, Forest - Leeds, West Ham - Southampton og Brighton - Ipswich.


Nixon

Quote from: Lasaron on August 21, 2017, 19:57:37 PM
fikk meg til å nok en gang undre meg over at nordmenn går rundt å kaller engelske klubber for sin klubb.


Og jeg blir som alltid forundret at tilsynelatende engasjerte fotballsupportere som vet litt om hva det dreier seg om setter grenser for hvilke følelser man kan ha og hvor man kan ha de...
Rød makt på Hansa

Billy Elliott

August 21, 2017, 20:44:08 PM #13977 Last Edit: August 21, 2017, 20:46:53 PM by Billy Elliott
Quote from: Nixon on August 21, 2017, 20:30:35 PM
Quote from: Lasaron on August 21, 2017, 19:57:37 PM
fikk meg til å nok en gang undre meg over at nordmenn går rundt å kaller engelske klubber for sin klubb.


Og jeg blir som alltid forundret at tilsynelatende engasjerte fotballsupportere som vet litt om hva det dreier seg om setter grenser for hvilke følelser man kan ha og hvor man kan ha de...


At en nordmann kaller en engelsk klubb sin, er litt som å omtale bestekompisens ektefelle for sin kone bare fordi hun er digg og hans egen er stygg. Jada, både Mænju og Puul spiller nok finere og mer sexy fotball enn Brann. Men er du født i Bergen er det SKB som er din klubb i rødt, og det er det ingenting å gjøre med.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

Tja vet ikke om jeg bør kaste meg på denne ;-)
Men jeg ble Leeds supporter lenge før jeg ble Brann supporter. Dette var tidlig på 70 tallet. Utenlandsk fotball var eksotisk og noe helt nytt. Lørdag klokken 1600 satt en seg ned for å se tippekampen som en ikke på forhånd viste hvem som spilte. Folk begynte å heie på de lagene som fasinerte mest om det var pga spill, enkelt kamp eller at drakten så kul ut på svart hvitt tv.
Personlig fikk jeg sikkert beskjed fra noen eldre unger hvem jeg skulle heie på for eg var vel 3 år når eg kom hem og sa eg hold med Leeds.
Så Engelsk fotball har sterke røtter i Norge fra en generasjon eller to eldre enn meg og framover.
Mao er det mye mer forståelig at folk begynte å holde med engelske lag enn med spanske, italienske og tyske lag. Så at folk som vokste opp på den tiden fikk sine engelske lag er ikke så rart.
Men når dette er sagt så ville jeg aldri holdt med Leeds mot Brann uansett og jeg synes at enkelte tar sin engelske lidenskap litt vel langt. På den annen side så er det mange mennesker i dette landet hvor det er langt til nærmeste klubb en kan identifisere seg med eller at det pga nabo rivaleri i kommuner er helt uaktuelt å holde med det laget som er der. Husk også at det ikke mange år siden det var mange færre lag i øverste divisjon i Norge så ikke helt unaturlig at veldig mange begynte å føle tilhørighet til engelske lag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Quote from: Nixon on August 21, 2017, 20:30:35 PM
Quote from: Lasaron on August 21, 2017, 19:57:37 PM
fikk meg til å nok en gang undre meg over at nordmenn går rundt å kaller engelske klubber for sin klubb.


Og jeg blir som alltid forundret at tilsynelatende engasjerte fotballsupportere som vet litt om hva det dreier seg om setter grenser for hvilke følelser man kan ha og hvor man kan ha de...


Godt parert. Joda. Følelser oppstår, og kan være vanskelig å gjøre noe med. Så hvorfor skal man søke å endre de hvis man har det kjekt med sitt engelske lag? Men likevel.........
Tren på langskudd

Torvanger

Mitt problem med anglofile, er at flere ikke virker å innse at supportere som er født i byen laget har blitt født i og spiller i, er mer ekte, enn fans fra ellers i verden. Man kan gjerne ha sterke sympatier, men det er en vesensforskjell på å støtte det lokale laget her i Bergen Brann, vs å sitte og rope foran tv-en, evt noen få ganger i året live, på laget man har fått følelser for i England.

For all del, jeg skjønner fascinasjonen for det engelske, jeg liker å gå på kamp i England, men jeg går på kamp der uten noen form for nervøsitet, jeg kan ha litt mer sympati for det ene laget, men det stopper der. Jeg må innrømme at jeg har sansen for engelske lag som fortsatt holder det ekte og derfor er det mer interessant å gå på lappeteppet til gamle skitne City Ground, enn på en PL-arena. Neste gang jeg er over, kunne jeg tenkt meg å få med meg en kamp med Millwall, en klubb som inntil videre virker å være uberørt:

https://youtu.be/ANp1YnwRRvI

krøvel vellevold

Som jeg har sagt før, tror jeg dette England-greiene handler mye om at man til dagen omgås folk som holder med andre lag. I Bergen holder de aller fleste med Brann. Heldigvis. Men da blir det også litt ufarlig å tape. Du blir ikke mobbet etter et tap av andre enn dem som egentlig ikke bryr seg, men bare vil fucke opp. De kan man ikke ta seriøst. Men på jobben og på skolen holder gjerne noen med Liverpool, noen med United, kanskje det er et knippe som holder med Arsenal, Spurs, Chelsea og Leeds også. Og da går diskusjonen hele tiden, og det blir viktig for folk å komme på jobb på mandagen som seierherre. Så på en måte får man rivalene mye tettere på seg enn når det gjelder norske lag. RBKs og VIFs supportere bor jo ikke her, selv om det finnes noen utflyttede sjeler.

En annen ting er jo at det i engelsk serie faktisk er mulig for mange lags supportere å drømme realistisk om ligatittelen. Både United, Liverpool, Spurs, Arsenal, Chelsea og City kan med en viss realisme drømme om sånt. I Norge er det jo opplest og vedtatt at Rosenborg vinner.  
Legg ned hele klubben!

Torvanger

Nja, det kan være forklaringen på hvorfor noen er anglofile, men ikke nødvendigvis en forklaring som gjelder for alle. Jeg ser at det ofte går i arv, at fjollete fedre påvirker podene såpass, at juniorene går rundt med klubbeffekter, både på skolen og ellers. Disse fedrene har fått denne hangen, etter det tunge fokuset NRK hadde på tippekampen tidligere og ikke minst nå, som TV2 har prioritert Premier League, fremfor norsk toppfotball. Folk har blitt late og mange foretrekker å deige seg foran tv-en og se en fotball som holder flere nivåer over den vi har her hjemme. Og når de en sjelden gang nedlater seg til å gå på Stadion, så sitter de der og rister på hodene over pasningskvaliteten, mens de utbasunerer "norsk fotball sugar!". For det er så mye mer verdi i at man gir sin støtte foran tv-apparatet, enn at man er med på å bygge opp under fotballen her hjemme, slik at den gradvis kan bli litt bedre. (dette gjelder selvsagt ikke Brannfans, som også er die hard på et engelsk lag)

Ellers er Norge et grisgrendt land og det er selvsagt fryktelig mange mennesker rundt omkring, blant annet i Sogn og Fjordane, som ikke har et lokalt topplag de kan se live, bortsett fra om de kjører mange, mange mil inn til Sogndal. Man øker selvsagt selvfølelsen, om man kan fortelle at man er supporter av det eller det engelske topplaget.

Superjack

Her har Torvanger rett, iallefall slik jeg oppfatter det på meg selv, får mye større tilhørighet til det som er ens eget, som f.eks Brann når man er fra Bergen.
Heier på Norge når de spiller landskamp og ikke klart å la være å holde med Norge når landslaget var i VM og EM, selv om det er mye greiere å se mesterskap der det bare er bare å holde med det laget man ønsker å holde med. F.eks det som spiller best fotball.

For trådens tittel, kommer til å stille med 3 stk til Sogndalkampen.
Brannsupporter.

Torvanger

Flott av det har kommet inn en rekrutteringsånd, alle monner drar og det er bare å opprette FB-grupper på messenger, der man organiserer seg og man får med venner og venners venner og familie etc. Vi er 10-15 potensielle i det skitne miljøet jeg vanker i og det blir en egen dialog i forkant, det er mange Brannengasjerte med og nå som vi slo Viking, er det mer engasjement enn ellers.

Superjack

Seier og virkelig gladfotball mot Viking, etterfulgt av lokalderbyet mot Sogndal, med masse sogninger som studenter i Bergen by +++ Bare å fylle tribunene og satse på at laget lager nok en festforestilling på banen.
Brannsupporter.

Torvanger

Og så får vi håpe på at Bakke får et eller annet ubetydelig å bli pisse sur for.

Spelaren

Vel, eg har selv klart å "vekke opp" en som tidligere kun har vært interessert i engelsk fotball, men som hadde en grunnleggende Brann-kjærlighet liggende i dvale. Så me får ta det me får, fotballinteresserte folk er lettere å få med seg i det minste.
Gå av.

Torvanger

Quote from: Spelaren on August 22, 2017, 11:54:26 AM
Vel, eg har selv klart å "vekke opp" en som tidligere kun har vært interessert i engelsk fotball, men som hadde en grunnleggende Brann-kjærlighet liggende i dvale. Så me får ta det me får, fotballinteresserte folk er lettere å få med seg i det minste.



Han som står for billettkjøpet for gjengen vi samler, var på et tidspunkt på vei bort fra Brann og over på kun å se Pool på tv, men etter bearbeiding og metodisk nedrakking av Pool, så har han omsider snudd og er med for fullt igjen. På ingen måte Branns drømmesupporter, men Brann trenger alle, værhanene også.

Torvanger

Kremt! Hva sier man til stusselige 9195 på Lerkendal, i kvartfinale mellom RBK og VIF?

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on August 27, 2017, 20:59:05 PM
Kremt! Hva sier man til stusselige 9195 på Lerkendal, i kvartfinale mellom RBK og VIF?


At det dessverre skjer større ting på Lerkendal enn cup.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Og selv uten større ting i Bergen hadde neppe en kvartfinale mot VIF på Stadion trukket flere.
Rød makt på Hansa

Gulløl

Billettsalget til Sogndal kampen ligger nå i overkant av 12000. Begynner å minke på de gode plassene så Brann bør gi en påminnelse om at folk bør skynde seg å kjøpe billetter. Fremdeles over 12 døgn til kampstart. Et tilskuertall på over 15000 bør være innen rekkevidde om markedsføringen resten av salgsdagene blir god. En av årets største tilskuertall på Stadion blir det uansett og kan bli en folkefest. Det er godt mulig at Rosenborg taper borte mot Strømsgodset i neste runde samtidig som Brann vinner hjemme mot Sogndal. Om dette går i boks er Brann kun 4 poeng bak 1 plass og gullposisjonen, bør trigge folk til å bortimot fylle tribunene mot Sogndal.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on August 28, 2017, 11:42:41 AM
Billettsalget til Sogndal kampen ligger nå i overkant av 12000. Begynner å minke på de gode plassene så Brann bør gi en påminnelse om at folk bør skynde seg å kjøpe billetter. Fremdeles over 12 døgn til kampstart. Et tilskuertall på over 15000 bør være innen rekkevidde om markedsføringen resten av salgsdagene blir god. En av årets største tilskuertall på Stadion blir det uansett og kan bli en folkefest. Det er godt mulig at Rosenborg taper borte mot Strømsgodset i neste runde samtidig som Brann vinner hjemme mot Sogndal. Om dette går i boks er Brann kun 4 poeng bak 1 plass og gullposisjonen, bør trigge folk til å bortimot fylle tribunene mot Sogndal.


Neppe. Det trigget jo ikke at vi ville ta ledelsen i serien med seier (10531 mot Stabæk), så da trigger det nok neppe at vi i beste fall - hvis to kamper går vår vei - kan ligge fire poeng bak etter den runden.

Men det er antagelig et lurt triks dette å smelle inn et par tusen idrettslagsbilletter, slik at man allerede på et tidlig tidspunkt kan reklamere med at "vi har allerede solgt nesten 10000 billetter til den kampen". Folk trekker tydeligvis mer folk.
Legg ned hele klubben!

Gulløl

Til Sogndal kampen ligger Brann på dette tidspunktet noe foran salget til 16 mai kampen i år som endte på 17009 tilskuere. En del av salget til Sogndal kampen kommer "tidligere en normalt" på grunn av kampanjesalg, mens til 16 mai kamper pleier mange å være tidlig ute med kjøpene sine gjennom vanlig salg. Siden det er hele 12 dager til Sogndal kampen er det vanskelig å si hvordan salget blir på de resterende dagene men 15000 er ihverfall et ganske nøkternt mål.
De to eneste kampene med over 15000 tilskuere i år er:
17009 mot Sandefjord 16 mai
16136 mot Vålerengen 02 juli
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Lite sitteplasser igjen på langsidene til Sogndal kampen selv om det er over 11 døgn til kampstart
Kun 233 igjen på Fjordkraft om en ser bort fra bortefeltet. På Sp.V er det kun 487 igjen.
En god del av dette er enkeltplasser.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Hadde Brann passert så vidt 12 000 solgte billetter i ettermiddag, er det omtrent 600 ledige av omtrent 1800 på "øvre" SpV og til VIP-boksene under taket. Med forbehold om det ikke er andre "feilkilder" med det som musepeker viser i forhold til totalkapasitet på 17686.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Yngve

ikkje rart det ryk utmed billettar når bt skal ha eit arrangement denne veka der dei gjev vekk 900 billettar..

krøvel vellevold

Quote from: Yngve on August 29, 2017, 21:40:18 PM
ikkje rart det ryk utmed billettar når bt skal ha eit arrangement denne veka der dei gjev vekk 900 billettar..


Nei det var vel ingen som trodde at interessen plutselig hadde gått i taket nå, når den ikke gjorde det tidligere i sesongen da vi virkelig var gode. Men som sagt før; de må gjerne fortsette å gjøre sånne stunts i god tid før kamp, og på et tidlig tidspunkt opplyse om at "det er stor interesse for den kampen og allerede solgt 10000". Folk avler folk, og det at det kan komme mye folk er tydeligvis en større trigger for å trekke folk enn at laget vinner, ligger høyt på tabellen og scorer mange mål. Folk er rare.
Legg ned hele klubben!

Buljongmannen

BOB ga vekk 500 billetter til sine medlemmer forrige uke. De måtte hentes i kontortid i Nygårdsgaten. Og forsvant i løpet av én dag.

Enig med Krøvel. Folk avler folk. Men slike stunts bør gjøres i god tid før kampen.

Go Up