• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billettsalgstall

Started by krøvel vellevold, April 17, 2006, 16:54:06 PM

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Det baller på seg. Trykket øker. Dette er unikt. En slik type krise har vi ikke hatt før. Snøballen er begynt å rulle. Den øker og øker i størrelse. Ledelsen sin utfordring er å sørge for at snøballen treffer dem med minst mulig kraft, for den vil treffe. Jo lengre ledelsen venter før de tar grep/går av, jo større vil smellen bli.
Tren på langskudd

nero

Blir presset stort nok ofrer de Skars glatt. Så får man se om det er nok.
Lions led by donkeys.

dudo

Slik ble min begrunnelse:

Jeg sier med dette opp mitt partoutkort på Brann Stadion.

Det at hele organisasjonen tilsynelatende stiller seg bak et prosjekt som overhodet ikke viser sportslig utvikling, og som står for en dørgende kjedelig spillestil er mindre viktige årsaker til at jeg legger et livslangt forhold på is. Det handler heller ikke om resultater og tabellplassering. Der har vi med godt mot vært i verre situasjoner sammen tidligere.

De tungtveiende grunnene finner man i ledelsen. En arrogant og tyrannisk trener med behov for å latterliggjøre sine kritikere kan jeg ikke støtte. En daglig leder som årlig gjør blundere for millioner av kroner kan jeg ikke støtte. En organisasjon som går så til de grader imot et styrevedtak om å være landets mest åpne klubb kan jeg ikke bifalle. Den totale mangel på ydmykhet, ambisjoner og evne til selvkritikk som Brann viser dag ut og dag inn er direkte kvalmende. Når man i tillegg strør om seg med det som i beste fall er en iøynefallende uvitenhet, men som høyst sannsynlig er ren løgn for å fremstå som bedre enn man er - og da tenker jeg på Branns prestasjoner på banen i fht økonomi og andre lag - blir provokasjonene for mange og store for meg.

Jeg kommer tilbake. I første rekke på årsmøter, for medlemskapet mitt beholder jeg. Men på tribunen tar jeg farvel mot Tromsø, og kommer ikke tilbake før Skarsfjord og Bruun-Hanssen er borte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Daffyen svarte på åtte minutter. Fin fyr.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

nero

Hva svarte han? Han svarte ikke på min, men da var han jo riktignok på ferie. :)

Meget bra brev, forøvrig!
Lions led by donkeys.

dudo

Quote from: nero on October 30, 2013, 09:25:01 AM
Hva svarte han? Han svarte ikke på min, men da var han jo riktignok på ferie. :)

Meget bra brev, forøvrig!



Takk for det. Hadde egentlig tenkt å bruke krakras versjon, men jo flere av oss som gidder å skrive sine egne, jo bedre. Men alle monner drar, og om noen av en eller annen grunn heller vil bruke mitt er de hjertelig velkommen til det.

Svaret:

Takk for tilbakemelding. Jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å ta vare på denne og rapportere din og andres tilbakemeldinger videre til styret. Det vil selvfølgelig bli gjort.

 Jeg beklager at du opplever dette slik, og minner om at du ALLTID er hjertelig velkommen til Brann Stadion og våre hjemmekamper – uansett partoutkort eller ikke!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

nero

Quote from: dudo on October 30, 2013, 09:31:49 AM
Quote from: nero on October 30, 2013, 09:25:01 AM
Hva svarte han? Han svarte ikke på min, men da var han jo riktignok på ferie. :)

Meget bra brev, forøvrig!

Greit og proft svar fra Daffyen. Han kan selvsagt ikke svare noe annet, men han må da tenke sitt i sitt stille sinn om hva slags arbeidsforhold Roald & co har gitt ham. Synes i grunnen litt synd på Daffy som må lide for andres elendige arbeid. Selv om han har sine sider, mht prisnivå etc, så virker han jo som en noenlunde oppegående fyr, og da må han føle seg ganske ensom på Staddaen i disse dager.
Lions led by donkeys.

fortune

Fikk svar her også:

Sendte:
Hei Dag Frode,

Jeg fornyer når Skarsfjord er borte, man burde vel kunne forvente mer underholdning og bedre fotball på Brann Stadion enn på Nymarksbanen som jeg ser fra kjøkkenvinduet?

Mvh


Fikk svar:
Hei!

Det må man kunne forvente. Akkurat nå fremstår vi som Hordalands nest beste fotball-lag, etter Nest Sotra. Beklager så meget. Noterer begrunnelsen, takk for at du sier ifra.

Husk at du ALLTID er hjertelig velkommen på Stadion, med eller uten partoutkort!


Virker si det minste som om noen på Kniksens Plass har tatt inn over seg tilstanden klubben befinner seg i, sier vel mye når en ansatt mener man fremstår som hakket dårligere enn et lag som har rykket opp fra andre divisjon..
First is first, second is nothing

krakra

Ikke når det er Daffy. Han er alltid jovial ikke ærlig på slikt.
Så lenge det ikke er snakk om billettpriser.

osoerli

Og han har rett.  Nest-Sotra hadde lett slått det Brann eg såg mot Hønefoss.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

Brann kan ikke neglisjere den forbrukermakten som er i ferd med å bre seg nå. Finnes ikke organisasjoner som overlever det uten å gjøre noe. Tror det kan være snakk om dager eller uker før Skars og forhåpentligvis Bruun er ferdig.

Lasaron

Jeg håper at Nest-Sotra åpent går ut og inviterer Brann til en treningskamp. De kan gjerne si at de har god tro på å slå Brann, og at det vil være fin trening nå som de skal venne seg til å møte 1.divisjonsnivå (for det er der Brann ligger).

Brann vil selvsagt aldri takke ja, men invitasjonen vil skape økt fokus på hvor elendige vi faktisk er, og større trøkk på ledelsen. Det er bra.

Eventuelt kan en eller annen "nøytral" ta initiativ til en "la oss se hvem som er best i byen-kamp" mellom Nest og Brann.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: Lasaron on October 30, 2013, 11:00:20 AM
Jeg håper at Nest-Sotra åpent går ut og inviterer Brann til en treningskamp. De kan gjerne si at de har god tro på å slå Brann, og at det vil være fin trening nå som de skal venne seg til å møte 1.divisjonsnivå (for det er der Brann ligger).

Brann vil selvsagt aldri takke ja, men invitasjonen vil skape økt fokus på hvor elendige vi faktisk er, og større trøkk på ledelsen. Det er bra.

Eventuelt kan en eller annen "nøytral" ta initiativ til en "la oss se hvem som er best i byen-kamp" mellom Nest og Brann.


Nå må vi ikke vippe over til det latterlige her... Tipper Brann kommer til å møte Nest i Vestlandshallen i vinter. Og at de ikke vil ha noe problemer med å takke ja til en slik kamp.
Rød makt på Hansa

Henki

Quote from: dudo on October 30, 2013, 09:20:44 AM
Daffyen svarte på åtte minutter. Fin fyr.


Han svarte meg og, ikke på åtte minutter men langt raskere enn jeg hadde forventet. Jeg misunner ikke ham jobben han står overfor. Brann-ledelsen har gitt ham en umulig oppgave.
Ballen skal fremover!

Gulløl

October 30, 2013, 11:52:52 AM #10514 Last Edit: October 30, 2013, 11:56:28 AM by Gulløl
Håper Daffy står på for å offentliggjøre antall solgte partoutkort pr. 31.10.2013. Altså når den første fristen har gått ut. Tallene kan han klikke opp på skjermen på fredag.  Da kan en sammenligne med fjorårets tall på samme tidspunkt og få en prosentvis forskjell. Om Brann ikke offentliggjør tallene kan de bare kaste "åpen klubb begrepet" i bossbøtta. Dette er syretesten på åpenhet i inngangen av 2014 sesongen, de første salgstallene i året Brann skal ta medalje og være Norges åpneste fotball klubb. Om Brann IKKE offentliggjør tallene vet vi alle at det er propagandaministiriet med Gorm og Bruun-Hansen som har stoppet det.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Quote from: Nixon on October 30, 2013, 11:04:00 AM
Quote from: Lasaron on October 30, 2013, 11:00:20 AM
Jeg håper at Nest-Sotra åpent går ut og inviterer Brann til en treningskamp. De kan gjerne si at de har god tro på å slå Brann, og at det vil være fin trening nå som de skal venne seg til å møte 1.divisjonsnivå (for det er der Brann ligger).

Brann vil selvsagt aldri takke ja, men invitasjonen vil skape økt fokus på hvor elendige vi faktisk er, og større trøkk på ledelsen. Det er bra.

Eventuelt kan en eller annen "nøytral" ta initiativ til en "la oss se hvem som er best i byen-kamp" mellom Nest og Brann.


Nå må vi ikke vippe over til det latterlige her... Tipper Brann kommer til å møte Nest i Vestlandshallen i vinter. Og at de ikke vil ha noe problemer med å takke ja til en slik kamp.


Jeg mente nå i høst, men jeg vil ikke klandre Brann om de takket nei til det. Er ikke vanlig med sånne kamper senhøstes. Men det er store muligheter for at Nest hadde vunnet en slik kamp nå i høst, og et slikt forslag i offentligheten hadde satt fokus på hvor liten forskjell det er på de to lagene for tiden.

Det er fokuset og tanken på at Nest fort hadde slått Brann som jeg er ute etter. Ikke selve kampen.
Tren på langskudd

Ricky

Quote from: Gulløl on October 30, 2013, 11:52:52 AM
Håper Daffy står på for å offentliggjøre antall solgte partoutkort pr. 31.10.2013. Altså når den første fristen har gått ut. Tallene kan han klikke opp på skjermen på fredag.  Da kan en sammenligne med fjorårets tall på samme tidspunkt og få en prosentvis forskjell. Om Brann ikke offentliggjør tallene kan de bare kaste "åpen klubb begrepet" i bossbøtta. Dette er syretesten på åpenhet i inngangen av 2014 sesongen, de første salgstallene i året Brann skal ta medalje og være Norges åpneste fotball klubb. Om Brann IKKE offentliggjør tallene vet vi alle at det er propagandaministiriet med Gorm og Bruun-Hansen som har stoppet det.


Sjansene må vel være 90%+ for at fristen forlenges til uti november/desember en gang. "Grunnet innkjøring av nytt billettsystem".

Røde Jarl

Da var min mail til Daffy skrevet, kanskje ikkje like velskrevet som visse andre men eg tror det får frem poenget allikevel:

Hei,

kommer ikkje til å benytte første fristen til å fornye mitt partoutkort på Brann stadion.
Har dessverre gått så langt at eg har mistet all tillit til ledelsen av klubben, da spesielt Roald Bruun Hansen og Rune Skarsfjord. Har ingen tro på at disse personene kan bringe klubben eg elsker fremover. For meg opptrer ledelsen av Norges mest åpne klubb både arrogant og ambisjonløst overfor supporterne og miljøet rundt klubben.

Blir nok å se på stadion neste år også, men velger altså ikkje å fornye partoutkortet for øyeblikket, den dagen de nevnte personene forsvinner ut stadion porten så e eg klar til å fornye umiddelbart.

Vennlig hilsen,

Northside

Quote from: Klaus_Brann on October 29, 2013, 23:58:43 PM
Da blir det sikkert ikke noe av ståfeltet dere så gjerne vil ha heller da.


Først må de bestemme seg for hvor dette feltet kommer. Vi har for lenge siden gitt klar beskjed til Algerøy at å stå i hjørnet ikke er aktuelt (Felt A og B).

Representant fra NFF er faktisk på Stadion akkurat nå for å se på saken. Problemet er de strenge reglene til NFF.
Denne Algerøy burde også avklart dette før fornyingen av partoutkort startet. Nå er det kun rot.

Henki

Quote from: Klaus_Brann on October 29, 2013, 23:58:43 PM
Quote from: Northside on October 29, 2013, 17:58:54 PM
Fornyer ikke. Enkelt og greit for å legge press på klubben.

Det fører aldri til konkurs, men kanskje nok til at RBH ikke har annet valg enn å sparke Skarsfjord.


Da blir det sikkert ikke noe av ståfeltet dere så gjerne vil ha heller da.


Det finnes langt viktigere ting enn et ståfelt. Slik situasjonen er nå, må man bruke den makten man har som supporter til andre ting enn å vase om hvor på tribunen man skal stå eller sitte.
Ballen skal fremover!

Huff

Må ærlig innrømme at jeg ikke omgås mange og snakker med så veldig mange som har partoutkort på stadion til daglig, men i dag fikk jeg det bekreftet. Av de personene jeg omgåes med og snakker med noen lunde jevnlig -utenfor bataljonsforumet- er det ingen som forlenger, ingen.

Lasaron

Quote from: Huff on October 30, 2013, 16:08:44 PM
Må ærlig innrømme at jeg ikke omgås mange og snakker med så veldig mange som har partoutkort på stadion til daglig, men i dag fikk jeg det bekreftet. Av de personene jeg omgåes med og snakker med noen lunde jevnlig -utenfor bataljonsforumet- er det ingen som forlenger, ingen.


Det kan tenkes at denne Algerøy er helt enig med oss, og at han liker disse mailene han får, for da har han enda mer å ta med til ledelsen. Det er jo nødt å gjøre inntrykk på ledelsen at så mange ikke vil fornye nettopp på grunn av ledelsen.
Tren på langskudd

Huff

Quote from: Lasaron on October 30, 2013, 18:00:45 PM
Det kan tenkes at denne Algerøy er helt enig med oss, og at han liker disse mailene han får, for da har han enda mer å ta med til ledelsen. Det er jo nødt å gjøre inntrykk på ledelsen at så mange ikke vil fornye nettopp på grunn av ledelsen.


Vil ikke at fyren skal havne i problemer, men det er faktisk inntrykket mitt etter mailen jeg fikk.

Brann_ruler86

Da har jeg også skrevet en liten tekst og sendt til Daffy:



Det skal bli særdeles spennende å se hvor mye (evt lite) partoutkort som blir fornyet i høst.
Gå ta banen!

Utmedsnolken

Blir vel eneste som fornyer før fristen jeg da (gjorde det før hønefoss-kampen)
"og der snubler Sæternes igjen"

aleksanderhjelleseth

Quote from: Utmedsnolken on October 30, 2013, 19:25:33 PM
Blir vel eneste som fornyer før fristen jeg da (gjorde det før hønefoss-kampen)

Lurer på om det var noen fornyet rett etter kampslutt, det er vell heller tvilsomt :)

psv-hasund

Quote from: aleksanderhjelleseth on October 30, 2013, 20:05:59 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 30, 2013, 19:25:33 PM
Blir vel eneste som fornyer før fristen jeg da (gjorde det før hønefoss-kampen)

Lurer på om det var noen fornyet rett etter kampslutt, det er vell heller tvilsomt :)


Jeg fornyet rett etter kampen da jeg antok det var lite trafikk på serveren.

Jeg er ikke så glad i boikotten. Jeg håper det leder til Rune sin avgang, men frykter det ender opp med at vi ikke klarer å hente sårt tiltrengte forsterkninger, og vi er stuck med Rune og dagens stall. Du kan skylde mye på ledelsen, men spillerne er ikke helt uskyldig. Litt går på kvalitet og litt går på selvtillit og annet som en trener bør forsterke / få inn i troppen. Nye spillere kan gi en boost i gruppen som Rune ikke har klart siden 2011 og det trenger vi.

Min fordel er uansett at jeg rykker kraftig frem på ansiennitet listen til neste cupfinale :-)

Jeg håper aksjonene virker, men frykter at det blir for få til å nå målet.

dudo

Men er det en aksjon? Jeg tviler. Mange bare vil ikke mer, de er lei. Det tror jeg gjelder minst 90%. Men, og det er et stort men, de er nok like de aktive boikotterne på den måten at de fort kan komme tilbake når nye koster og ny entusiasme er å finne på Stadion. Selv om det altså nok er de færreste som tar det aktive valget.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

psv-hasund

Så lenge de fleste fornyer hvis vi får en ny trener så vil jeg kalle det en aksjon, men som du antyder så vil du jo gjerne få noe igjen når du bruker 3600/ 2200 kroner på noe, så det kan være endel som ikke mener det er verdt pengene lenger.

krakra

RBH har nok ødelagt veldig mye permanent ja. Iallefall i overskuelig fremtid. Velger å ikke ta med Skars fordi vi hadde overlevd de to siste svake sesongene hvis det ikke hadde vært for RBHs herjinger i forkant.

Henki

Quote from: psv-hasund on October 30, 2013, 20:40:07 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on October 30, 2013, 20:05:59 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 30, 2013, 19:25:33 PM
Blir vel eneste som fornyer før fristen jeg da (gjorde det før hønefoss-kampen)

Lurer på om det var noen fornyet rett etter kampslutt, det er vell heller tvilsomt :)


Jeg fornyet rett etter kampen da jeg antok det var lite trafikk på serveren.

Jeg er ikke så glad i boikotten. Jeg håper det leder til Rune sin avgang, men frykter det ender opp med at vi ikke klarer å hente sårt tiltrengte forsterkninger, og vi er stuck med Rune og dagens stall. Du kan skylde mye på ledelsen, men spillerne er ikke helt uskyldig. Litt går på kvalitet og litt går på selvtillit og annet som en trener bør forsterke / få inn i troppen. Nye spillere kan gi en boost i gruppen som Rune ikke har klart siden 2011 og det trenger vi.

Min fordel er uansett at jeg rykker kraftig frem på ansiennitet listen til neste cupfinale :-)

Jeg håper aksjonene virker, men frykter at det blir for få til å nå målet.


Men det er jo Skarsfjord som har fått hentet inn så godt som alle disse spillerne. Selvsagt har spillerne ansvar, men vi kan ikke kvitte oss med alle dem. Det ville og være veldig lite lurt, for flere av dem er gode spillere.
Ballen skal fremover!

psv-hasund

Quote from: Henki on October 30, 2013, 21:04:26 PM
Quote from: psv-hasund on October 30, 2013, 20:40:07 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on October 30, 2013, 20:05:59 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 30, 2013, 19:25:33 PM
Blir vel eneste som fornyer før fristen jeg da (gjorde det før hønefoss-kampen)

Lurer på om det var noen fornyet rett etter kampslutt, det er vell heller tvilsomt :)


Jeg fornyet rett etter kampen da jeg antok det var lite trafikk på serveren.

Jeg er ikke så glad i boikotten. Jeg håper det leder til Rune sin avgang, men frykter det ender opp med at vi ikke klarer å hente sårt tiltrengte forsterkninger, og vi er stuck med Rune og dagens stall. Du kan skylde mye på ledelsen, men spillerne er ikke helt uskyldig. Litt går på kvalitet og litt går på selvtillit og annet som en trener bør forsterke / få inn i troppen. Nye spillere kan gi en boost i gruppen som Rune ikke har klart siden 2011 og det trenger vi.

Min fordel er uansett at jeg rykker kraftig frem på ansiennitet listen til neste cupfinale :-)

Jeg håper aksjonene virker, men frykter at det blir for få til å nå målet.


Men det er jo Skarsfjord som har fått hentet inn så godt som alle disse spillerne. Selvsagt har spillerne ansvar, men vi kan ikke kvitte oss med alle dem. Det ville og være veldig lite lurt, for flere av dem er gode spillere.


Jeg og er relativt fornøyd, men vi trenger litt påfyll for å kjempe i toppen.

blobby winters

Quote from: psv-hasund on October 30, 2013, 20:40:07 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on October 30, 2013, 20:05:59 PM
Quote from: Utmedsnolken on October 30, 2013, 19:25:33 PM
Blir vel eneste som fornyer før fristen jeg da (gjorde det før hønefoss-kampen)

Lurer på om det var noen fornyet rett etter kampslutt, det er vell heller tvilsomt :)


Jeg fornyet rett etter kampen da jeg antok det var lite trafikk på serveren.

Jeg er ikke så glad i boikotten. Jeg håper det leder til Rune sin avgang, men frykter det ender opp med at vi ikke klarer å hente sårt tiltrengte forsterkninger, og vi er stuck med Rune og dagens stall. Du kan skylde mye på ledelsen, men spillerne er ikke helt uskyldig. Litt går på kvalitet og litt går på selvtillit og annet som en trener bør forsterke / få inn i troppen. Nye spillere kan gi en boost i gruppen som Rune ikke har klart siden 2011 og det trenger vi.

Min fordel er uansett at jeg rykker kraftig frem på ansiennitet listen til neste cupfinale :-)

Jeg håper aksjonene virker, men frykter at det blir for få til å nå målet.


Egoistisk.


krakra

Jeg syns de kunne latt Rune Skarsfjord og RBH ringe rundt og spørre folk hvorfor de ikke fornyer

Henki

Quote from: SK on October 30, 2013, 21:46:12 PM
Algerøy prøver seg med ny ide

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6951923.ece


Da er det bare å oppfordre enhver som blir oppringt om å fortelle hvorfor man ikke fornyer. Man kan jo for eksempel be spillerne om å vise litt baller og gi beskjed om at de vil ha ny trener de og.
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 30, 2013, 11:04:00 AM
Quote from: Lasaron on October 30, 2013, 11:00:20 AM
Jeg håper at Nest-Sotra åpent går ut og inviterer Brann til en treningskamp. De kan gjerne si at de har god tro på å slå Brann, og at det vil være fin trening nå som de skal venne seg til å møte 1.divisjonsnivå (for det er der Brann ligger).

Brann vil selvsagt aldri takke ja, men invitasjonen vil skape økt fokus på hvor elendige vi faktisk er, og større trøkk på ledelsen. Det er bra.

Eventuelt kan en eller annen "nøytral" ta initiativ til en "la oss se hvem som er best i byen-kamp" mellom Nest og Brann.


Nå må vi ikke vippe over til det latterlige her... Tipper Brann kommer til å møte Nest i Vestlandshallen i vinter. Og at de ikke vil ha noe problemer med å takke ja til en slik kamp.


Akkurat. Det er stor sjanse for kamp i vinter.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Henki on October 30, 2013, 15:33:34 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 29, 2013, 23:58:43 PM
Quote from: Northside on October 29, 2013, 17:58:54 PM
Fornyer ikke. Enkelt og greit for å legge press på klubben.

Det fører aldri til konkurs, men kanskje nok til at RBH ikke har annet valg enn å sparke Skarsfjord.


Da blir det sikkert ikke noe av ståfeltet dere så gjerne vil ha heller da.


Det finnes langt viktigere ting enn et ståfelt. Slik situasjonen er nå, må man bruke den makten man har som supporter til andre ting enn å vase om hvor på tribunen man skal stå eller sitte.


Greit hvis ikke du evner å ha to ting i hodet samtidig, men andre klarer nok det, og i tillegg bry seg en del om hvor på Hansa man skal nyte medalje 2014.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Var det ikke FC København som lå nesten helt sist i sommer før de fikk Ståle tilbake. Nå har de gått av banen uten tap i 9 av de siste 10 seriekampene.
En trener kan ha utrolig mye å si!

Skal Brann selge billetter igjen må de kvitte seg med Skarsfjord. Enkelt og greit.
Få til et skikkelig ståfelt på tribunen ville også hjulpet. Problemet er at Algerøy ikke evner å gjøre fornyingen av partoutkort enkel, samtidig har han lite lyst på dette ståfeltet. Derfor har han plassert det i et hjørne, krevd at et viss antall må kjøpe partoutkort der og på toppen av det hele ikke ha feltet klart når fornyingen starter.

Smått imponerende!

Henki

Quote from: Klaus_Brann on October 30, 2013, 22:02:37 PM
Quote from: Henki on October 30, 2013, 15:33:34 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 29, 2013, 23:58:43 PM
Quote from: Northside on October 29, 2013, 17:58:54 PM
Fornyer ikke. Enkelt og greit for å legge press på klubben.

Det fører aldri til konkurs, men kanskje nok til at RBH ikke har annet valg enn å sparke Skarsfjord.


Da blir det sikkert ikke noe av ståfeltet dere så gjerne vil ha heller da.


Det finnes langt viktigere ting enn et ståfelt. Slik situasjonen er nå, må man bruke den makten man har som supporter til andre ting enn å vase om hvor på tribunen man skal stå eller sitte.


Greit hvis ikke du evner å ha to ting i hodet samtidig, men andre klarer nok det, og i tillegg bry seg en del om hvor på Hansa man skal nyte medalje 2014.


Det er nok sikkert ikke noe problem for mennesker med mer kulturell kapital enn meg å ha to tanker i hodet samtidig nei. Det skjønner selv en imbisil som meg. Men det er ikke sikkert at det å kjøpe partoukort til et ståfelt er forenelig med det å skulle boikotte salget. Der jeg kommer fra kan man nemlig ikke kjøpe noe samtidig som man ikke kjøper det.
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

At de krever et visst antall partoutkort der for å endre på det er jo en selvsagthet, men at det er plassert i hjørnet og ikke har det klart, blir for dumt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Henki on October 30, 2013, 22:10:29 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 30, 2013, 22:02:37 PM
Quote from: Henki on October 30, 2013, 15:33:34 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 29, 2013, 23:58:43 PM
Quote from: Northside on October 29, 2013, 17:58:54 PM
Fornyer ikke. Enkelt og greit for å legge press på klubben.

Det fører aldri til konkurs, men kanskje nok til at RBH ikke har annet valg enn å sparke Skarsfjord.


Da blir det sikkert ikke noe av ståfeltet dere så gjerne vil ha heller da.


Det finnes langt viktigere ting enn et ståfelt. Slik situasjonen er nå, må man bruke den makten man har som supporter til andre ting enn å vase om hvor på tribunen man skal stå eller sitte.


Greit hvis ikke du evner å ha to ting i hodet samtidig, men andre klarer nok det, og i tillegg bry seg en del om hvor på Hansa man skal nyte medalje 2014.


Det er nok sikkert ikke noe problem for mennesker med mer kulturell kapital enn meg å ha to tanker i hodet samtidig nei. Det skjønner selv en imbisil som meg. Men det er ikke sikkert at det å kjøpe partoukort til et ståfelt er forenelig med det å skulle boikotte salget. Der jeg kommer fra kan man nemlig ikke kjøpe noe samtidig som man ikke kjøper det.


Okei, takk for oppklaringen.
Jeg bruker tastaturmakten min til å skrive litt om ståfelt neste gang jeg synes det passer seg.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henki

Quote from: Klaus_Brann on October 30, 2013, 22:14:54 PM
Quote from: Henki on October 30, 2013, 22:10:29 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 30, 2013, 22:02:37 PM
Quote from: Henki on October 30, 2013, 15:33:34 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 29, 2013, 23:58:43 PM
Quote from: Northside on October 29, 2013, 17:58:54 PM
Fornyer ikke. Enkelt og greit for å legge press på klubben.

Det fører aldri til konkurs, men kanskje nok til at RBH ikke har annet valg enn å sparke Skarsfjord.


Da blir det sikkert ikke noe av ståfeltet dere så gjerne vil ha heller da.


Det finnes langt viktigere ting enn et ståfelt. Slik situasjonen er nå, må man bruke den makten man har som supporter til andre ting enn å vase om hvor på tribunen man skal stå eller sitte.


Greit hvis ikke du evner å ha to ting i hodet samtidig, men andre klarer nok det, og i tillegg bry seg en del om hvor på Hansa man skal nyte medalje 2014.


Det er nok sikkert ikke noe problem for mennesker med mer kulturell kapital enn meg å ha to tanker i hodet samtidig nei. Det skjønner selv en imbisil som meg. Men det er ikke sikkert at det å kjøpe partoukort til et ståfelt er forenelig med det å skulle boikotte salget. Der jeg kommer fra kan man nemlig ikke kjøpe noe samtidig som man ikke kjøper det.


Okei, takk for oppklaringen.
Jeg bruker tastaturmakten min til å skrive litt om ståfelt neste gang jeg synes det passer seg.


Takk og pris.
Ballen skal fremover!

Corran

Har vinglet fram og tilbake om jeg skal fornye nå eller utsette det til etter nyttår
Jeg vet jeg kommer til å ha partoutkort også neste sesong den saken er klinkende klar og eg kommer til å lide meg gjennom alle kampene. den asken er også klinkende klar
Men jeg vil jo legge litt press på dem for at de skal få litt kalde føtter og utsette det samt at da sørger jeg for (medvirker til. er klar over at om det kun er meg så har det null effekt) at de ikke kan redde årets budsjett med partoutkortsalg for neste sesong.
Så er det dette med sparte kroner da. Det er jo også noe en må ta hensyn til :-) minst 500 kroner part er litt det så......
Men etter presseoppslaget i dag så frister det jo å vente på en telefon fra Brannspillerne og få sagt dem noen alvorsord (ikke noe ufint bare grunnen til at man venter/ikke fornyer)
Drømmen hadde jo vært å få telefon fra Skars eller RBH, men de tør vel aldri stille på noe sånt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

roaldinho

Hadde vel fått en faks fra RBH isåfall.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Xminator

Quote from: krakra on October 30, 2013, 21:50:30 PM
Jeg syns de kunne latt Rune Skarsfjord og RBH ringe rundt og spørre folk hvorfor de ikke fornyer


Jeg undertegner den. Nå skyver de spillerene foran seg. Det er vel ett sjeldent tilfelle av selvinnsikt fra RBH. Han vet jo at han vil få kjeft så det holder.

Som ved alt annet telefonsalg skal man forlange å få snakke med sjefen til telefonselgeren.

"Hei Erik, laget var bedre da vi spilte 4-4-2 i vår!"

Klaus_Brann

De har jo stilt opp på flere møter hvor folk har kunnet konfrontere dem, og det er helt sikkert mulig å ta en tlf (evt. faks) opp på stadion for å snakke med Bruun.
Helt greit at de får spillerne til å gjøre dette.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Seeteufel

Dette er faktisk noe Bataljonen har foreslått for Brann i et par sesonger nå, særlig i sesongsalg-innspurten over nyttår.

Argumentet vårt har vært at spillerne er betalte heldagsansatte som ikke bruker såå mye tid på jobben. Vi har ment at det kan være en positiv salgsmetode at de bruker en time eller et par timer noen dager i uken til å ringe særlig de som ikke har fornyet for å få disse til å fornye.

At det kommer nå er nok et av flere tiltak som sikkert kommer for å prøve å snu en svært negativ trend. De aller fleste som kommenterer her inne vil helt sikkert mene at dette er latterlig dumt, slik det aller meste som kommer fra Brann om dagen blir oppfattet her inne, men det kan jo faktisk hende at noen i den andre enden av telefonen synes det er positivt.
Og på det tidspunktet vi foreslo det var det ihvertfall et godt forslag.

Synes de skal ha for forsøket.

Mvh
Roger
Le jeu avant tout

Huff

Quote from: Seeteufel on October 31, 2013, 08:47:08 AM
At det kommer nå er nok et av flere tiltak som sikkert kommer for å prøve å snu en svært negativ trend. De aller fleste som kommenterer her inne vil helt sikkert mene at dette er latterlig dumt, slik det aller meste som kommer fra Brann om dagen blir oppfattet her inne, men det kan jo faktisk hende at noen i den andre enden av telefonen synes det er positivt.

Mvh
Roger


De fleste her inne ser vel at partoutkortsalget blir så svakt at dette tvinger frem endringer i Branns trenerapparat, derfor er det naturlig at en er imot slike tiltak.

Lasaron

Quote from: Huff on October 31, 2013, 09:03:03 AM
Quote from: Seeteufel on October 31, 2013, 08:47:08 AM
At det kommer nå er nok et av flere tiltak som sikkert kommer for å prøve å snu en svært negativ trend. De aller fleste som kommenterer her inne vil helt sikkert mene at dette er latterlig dumt, slik det aller meste som kommer fra Brann om dagen blir oppfattet her inne, men det kan jo faktisk hende at noen i den andre enden av telefonen synes det er positivt.

Mvh
Roger


De fleste her inne ser vel at partoutkortsalget blir så svakt at dette tvinger frem endringer i Branns trenerapparat, derfor er det naturlig at en er imot slike tiltak.


Isolert sett er det et bra grep av Brann, tror jeg. Så å være negativ til det blir litt det samme som å håpe at Brann skal tape en kamp for å framskynde endringer.
Tren på langskudd

Go Up