• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ružomberok - Brann 13.juli 18:00 (Eurosport)

Started by Ricky, July 13, 2017, 15:38:51 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: Falkman on July 14, 2017, 14:20:28 PM
Quote from: krøvel vellevold on July 14, 2017, 02:47:36 AM
Quote from: Falkman on July 13, 2017, 20:05:06 PM
Utifra våre forutsetninger må man man kunne si at at dette var en strålende gjennomført bortekamp. Hvis man ønsker det,  er det naturligvis nok av ting å sette fingeren på, men  ærlig talt, vi spiller i eliteserien til vanlig, en veldig middels liga i europeisk målestokk. Da må det være  lov å glede seg stort over en  borteseier  mot en lag fra en nasjon  som ligger nesten 60 plasser over Norge på UEFAs  FIFA-ranking,


Nasjonsrankingen er nok ikke så representativ, nei.  men det gir i alle fall en pekepinn på at Slovakia er en betydelig sterkere fotballnasjon enn Norge pdd, og at vi ikke sånn uten videre kan regne med å høvle over slovakisk motstand.


Det siste er jeg enig i, men klubbrankingen forteller jo selvsagt mye mer om klubbnivået enn landslagsrankingen gjør.
Legg ned hele klubben!

Corran

Er ikke de reglene med reklame fra gruppespillet av?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SK

Quote from: Torvanger on July 14, 2017, 10:43:16 AM
Det var nesten litt rart å ikke kunne irritere seg over en eneste dommeravgjørelse, dommeren og linjemennene hadde en prikkfri kamp, hvilket land kom disse herlige utøverne fra?


Skottland

Northside

Herlig tur!

1-0 på bortebane skal vi være fornøyd med. Greit utgangspunkt, men ikke så pass overbevist at jeg allerede betaler 4000-5000kr for tur til Liverpool om 2 uker.

På tribunen var vi enormt kokende. I tillegg hadde vi en TIFO på 10x10 meter. Samme designet som "Bergen på tur" T-skjortene dere sikkert har lagt merke til.

Bilder og slikt finner man her:
https://www.facebook.com/pg/BergensGladeGutter/photos/?tab=album&album_id=1504718322881864

krøvel vellevold

Quote from: Northside on July 14, 2017, 21:16:26 PM
1-0 på bortebane skal vi være fornøyd med. Greit utgangspunkt, men ikke så pass overbevist at jeg allerede betaler 4000-5000kr for tur til Liverpool om 2 uker.


Det var jaggu ikke lave flypriser hjem om fredagen eller lørdagen.
Legg ned hele klubben!

Falkman

Quote from: krøvel vellevold on July 14, 2017, 21:35:23 PM
Quote from: Northside on July 14, 2017, 21:16:26 PM
1-0 på bortebane skal vi være fornøyd med. Greit utgangspunkt, men ikke så pass overbevist at jeg allerede betaler 4000-5000kr for tur til Liverpool om 2 uker.


Det var jaggu ikke lave flypriser hjem om fredagen eller lørdagen.


600 kroner til Gatwick  torsdag morgen er gull.  50 pund med tog Liverpool, en drøy 1000-lapp til sammen altså. men hjem igjen  var det verre, ja!!

Go Up