• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Molde 13.05.2017 20:00 Brann Stadion

Started by Superjack, May 08, 2017, 12:45:09 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Bruiser

Det eg ikkje er skuffa over er SK Brann. Deileg å sjå det blei tatt tak etter den bedrøvelege førsteomgangen, LAN såg vi sleit og gjorde dei taktiske grepa som vant kampen.

Flotte mål, 3. plass og ein pynta målforskjell. Og forhåpentlegvis alle hjerter gleder seg.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Spelaren

Eg merker at savnet etter Demidov og Huseklepp ikkje er så veldig stort.
Gå av.

Buljongmannen

Fantastisk digg med tre poeng. De to siste målene som trygget seieren kom litt seint, så det ble dessverre ikke tid til grov hets av hele Norges Ole Gunnar.

En stor styrke i laget at så mange bidrar offensivt, spesielt forsvaret. Kristiansen på første, Grønner på andre, Acosta assist på tredje og Nouri assist på fjerde. Når i tillegg Piotr forsyner midtbanen med lissepasninger (2. omg) er det bare helt nydelig.

Corran

Quote from: krakra on May 14, 2017, 22:48:26 PM

Gidder ikke diskutere dette videre med deg men vil bare presisere at når jeg skrev at han gjorde blundere tidligere så mente jeg tidligere og at jeg var glad for at han hadde lagt det av seg. Så skjønner ikke hva du hisser deg over der Har ingenting med agenda å gjøre.
Foruten det dropper jeg diskusjonen med deg for jeg vet av erfaring at det går til helvete ;-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Christian

Haha! Braaten krysser midtstreken i det Orlov sender ballen til Nouri.

Tom C

Hoho. Det varmer et fotballhjerte å se slike helhjertede løp. Og når han i tillegg blåser ballen opp i hjørnet etter å ha ristet av seg "lettvekteren" Gabrielsen, så er det bare perfekt.

P.S Grønner scoret et flaksemål og var bortsett fra det temmelig ræva i går. Fortjener mer tresmak i ræven...
(skal bare se om jeg klarer å sprekke en blodåre i panna til krakra)
Aldri mer Obos....

Leffen

Har hele backrekken fått målpoeng i samme kamp før?

Spelaren

Gå av.

Corran

Quote from: Leffen on May 15, 2017, 13:27:50 PM
Har hele backrekken fått målpoeng i samme kamp før?

Artig poeng jeg ikke hadde tenkt på men ja det var to mål og to assist på de fire bak.
Kan ikke huske det men på den annen side Minnet er ikke som det en gang skulle vært
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up