• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Karantener og skader

Started by Torvanger, April 24, 2017, 10:04:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

April 24, 2017, 10:04:06 AM Last Edit: May 14, 2017, 14:43:00 PM by Torvanger
Man kan gjerne ta turen innom VG og skumme gjennom alle spillerne, på det og det antallet gule kort, for å finne Brannspillerne, men tenker at det kan være greit å føre en liten oversikt her:

2 gule:

Bismark Acosta
Sivert Heltne Nilsen
Vito Wormgoor

1 gult:

Jonas Grønner, Brann
Azar Karadas, Brann
Daniel Omoya Braaten, Brann
Deyver Vega, Brann

Dette er klipp og lim fra VG og jeg har en sterk mistanke om at den er inneholder endel feil, for Braaten har da vel 2 gule, Vega likeså?

Corran

Så vi kan risikere å være uten Bismar, Sivert, Vito og Braaten til rbk kampen eller molde kampen?
Kan bli tøft
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Henki

Quote from: Corran on April 24, 2017, 10:09:27 AM
Så vi kan risikere å være uten Bismar, Sivert, Vito og Braaten til rbk kampen eller molde kampen?
Kan bli tøft


Det høres utopisk ut at alle de fire skal unngå karantene i en av de to kampene.
Ballen skal fremover!

Billy Elliott

Quote from: Torvanger on April 24, 2017, 10:04:06 AM
Dette er klipp og lim fra VG og jeg har en sterk mistanke om at den er inneholder endel feil, for Braaten har da vel 2 gule, Vega likeså?


Altomfotball har det samme som VG. Men jeg trodde også Braaten hadde 2 nå.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Torvanger

April 24, 2017, 11:09:56 AM #4 Last Edit: April 24, 2017, 11:14:14 AM by Torvanger
Nei, har sjekket NFFs sider, VGs oversikt stemmer 100%.

Jeg er veldig nervøs med hensyn til møtet med RBK, etter Vikingkampen. Hverken Acosta, Vito eller SHN kommer til å holde igjen i kampens hete, vi får krysse fingrene for at vi får alle med oss til Trondheim. Og ikke noe gult kort pga kjefting, på SHN!

Spelaren

Gule kort for kjefting, når man verken er kaptein eller involvert i situasjonen - er helt håpløst.
Gå av.

Torvanger

Quote from: Spelaren on April 24, 2017, 12:17:41 PM
Gule kort for kjefting, når man verken er kaptein eller involvert i situasjonen - er helt håpløst.



SHN  skriker veldig mye, hele tiden og det tror jeg kan irritere noen dommere, spesielt som du sier, når han ikke er kapten.

Torvanger

Så kom det bebudede, unødvendige tredje gule kortet til SHN. Overrasket?

Horribelt at Barmen fikk gult.

Hatleking

Quote from: Torvanger on April 29, 2017, 20:04:57 PM
Så kom det bebudede, unødvendige tredje gule kortet til SHN. Overrasket?

Horribelt at Barmen fikk gult.


Sivert hindra ein overgang. Det var då på ingen måte eit unødvendig då han kom i den situasjonen. Eit taktisk og riktig gult kort.

Nixon

Jo, det var veldig unødvendig etter min mening med tanke på at han visste at han kom til å få karantene i en viktig kamp. Så umiddelbart farlig var ikke situasjonen.
Rød makt på Hansa

Corran

Det er en riktig situasjon å ta et gult kort, men SHN burde ikke tatt det denne gangen.
Når det er sagt så er det mye en refleks som gjør at han tar den da det er meget naturlig for å forhindre en overgang.
Det er ikke dette gule kortet en skal kjefte på ham for men det forrige han fikk for kjeften sin
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Ninja-Bob

Men strengt tatt så må han rive ned motspelaren fordi han er for treigt oppe i situasjonen. Hadde han vore litt meir påslått så hadde han ikkje trengt å rive han ned bakifrå.

Hatleking

Quote from: Ninja-Bob on April 30, 2017, 12:28:01 PM
Men strengt tatt så må han rive ned motspelaren fordi han er for treigt oppe i situasjonen. Hadde han vore litt meir påslått så hadde han ikkje trengt å rive han ned bakifrå.


Det var vel heller ei dårleg pasning som gjorde at han måtte gjere det. Viking-spelaren hadde vel i tillegg eit temposkifte Sivert ikkje hadde. Dersom Viking-spelaren hadde kome fri der, hadde det blitt ein veldig farleg overgang.

Spelaren

Dette kortet var langt mer spiselig enn krangle-kortet i forrige kamp. Viking-spelaren aksellererte bedre enn Nilsen.
Gå av.

Romarius

Kortet var helt greit og langt lettere å svelge enn de dustete protestere mot dommeren-kortene han pleier å få. Han holder derimot bevisst ballen igjen etter at det var blåst, og virker helt sikker på at det ikke er mulig å få gult kort også for dette. Det er det selvfølgelig, selv om det ville vært svært strengt. Slik gambling er helt unødvendig, og det er helt sikkert dommere som kan finne på å gi to gule neste gang han gjør det samme.
Bortsett fra tabben på overtid, var det for øvrig nok en god kamp av SHN. Han kommer til å bli svært savnet på Lerkendal, og jeg tror dette er spilleren jeg aller minst ville unnvært i akkurat den kampen

Torvanger

RBK har kun Konradsen med 2 gule før kampen mot 08.

Superjack

Sivert ute mot RBK. Tror uansett det er 3 tapte poeng, og da er det viktigere å ha en uthvilt og revansjeklar Sivert på banen mot Molde og Sandefjord. Kanskje defensiv tenking,
men heller at RBK stikker i fra og Brann får god tak på 2. plassen i år også.
Brannsupporter.

stigh

Quote from: Torvanger on May 01, 2017, 17:42:30 PM
RBK har kun Konradsen med 2 gule før kampen mot 08.


Helland gikk ut med en skade så han e nok ute. Og jevtovic fikk direkte rødt så han er værfall ute

Torvanger

Ja, med Helland ute, er en farlig dødballfot ute av spill. Jectovic vet jeg for lite om.

Jeg håper LAN kjører Gilli, Orlov, Vega fremme, at han flyttet Braaten ned som indreløper og Barmen som anker.

Torvanger

Stoda før 16 mai mot Sandefjord:

3 gule:

SHN

2 gule:

Bismark Acosta
Vito Wormgoor
Braaten
Kristoffer Ramos Barmen

1 gult:

Jonas Grønner
Azar Karadas
Deyver Vega

Ingen karantener, Vito usikker med skade.

Torvanger

Quote from: Torvanger on May 14, 2017, 14:42:41 PM
Stoda før 16 mai mot Sandefjord:

3 gule:

SHN

2 gule:

Bismark Acosta
Vito Wormgoor
Braaten
Kristoffer Ramos Barmen

1 gult:

Jonas Grønner
Azar Karadas
Deyver Vega

Ingen karantener, Vito usikker med skade.


Piotr fikk gult mot SIL, det er vel eneste endringen? Barmen er klar, har noen vært ute med sykdom? Vi ligger an til karantene etterhvert, jeg nekter å tro at alle fire med to gule holder seg i skinnet, det beste er om de fordeler dem en smule.

Lasaron

Vito Wormgoor trente ikke i går pga vond ankel, igjen. Han har treårskontrakt med oss. Nå mener jeg han bør få bli 100% frisk. Han sa selv han var 90%, og jeg mistenker at han tok litt i da. Så går han stadig på nye smeller og ender opp som mer og mer skadet. Det får være nok. Jeg vil heller at han skal være 100% i de siste 2,5 årene enn at han skal spille på 80-90% ut året. Når man tror han er helt bra, la han spille full kamp for Brann 2. Er han helt fin etterpå så er han klar for A-laget igjen.
Tren på langskudd

Torvanger

Det kan godt være at Vito bør hvile mot Odd borte, men samtidig blir det 3 nye spillere inn, istedenfor 2 og 4 plass-skifter, i og med at Barmen bytter posisjon. Med Vito og Acosta bak, beholder vi en viss stamme i laget.

Lasaron

Men da beholder vi Vito skadeplaget og under pari. Og så må han stå over på nytt om et par kamper, og sånn har vi det gående. Det er en dårlig plan.
Tren på langskudd

Torvanger

Du har et poeng, det kan tenkes at Vito kanskje burde ha hvilt i 3-4 uker, for dersom det blir kronisk, kan det til slutt ende med operasjon.

Kai-Olai

Etter første halvtimen i dag har jeg ikke nerver til 90 min med Grønner..

Go Up