• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Mesterfinalen 29. mars 2017

Started by Xminator, January 13, 2017, 06:11:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Billy Elliott

Quote from: Lasaron on March 28, 2017, 13:37:19 PM
Det kan bli noe slikt som dette:

Piotr
Nouri - Acosta - Grønner - Gilli
Haugen - SHN - Barmen
Vega - Børven - Braaten

Benken: Horwath, Kristiansen, Karadas, Skaanes, Orlov, Skålevik, Stenevik


Gilli har vært borte på landslag, tipper han spares. Det samme har Stenevik, så ser ikke bortfra at Bildøy tar hans plass på benken.

Ellers er det vel et spørsmål om man skal kjøre full pupp eller ikke i en slik kamp, bare dager før seriestarten. Både LAN og Ingebrigtsen sier at de muligens vil spare noen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Quote from: dudo on March 28, 2017, 13:39:32 PM
Bytt Gilli med Kristiansen, så er du der.


Ja, det var nok ønsketenkning fra min side. Jeg vet LAN kommer til å starte med Kristiansen, men jeg syns sistnevnte har vært svak i lang tid, både i vinter og høst.
Tren på langskudd

Nixon

Quote from: dudo on March 28, 2017, 13:39:32 PM
Bytt Gilli med Kristiansen, så er du der.


Dersom Nilsen kjører Nouri-linjen sin helt ut blir det vel Gilli på høyreback.
Rød makt på Hansa

Thorstein22

Fryktelig farlig om LAN ikke topper dette laget. Det er tross alt Rosenborg, og om Brann stiller med 90% for å spare noen kan dette bli 0-10. Laget er allerede svakt nok fra før, uten forsvar blant annet.

dokken

Ja, selv om dette fatet ikke betyr all verden, er kampen viktig for å skape litt kok rundt Brann. Seier og godt spill i morgen, så er mye gjort.

Vi kan jo ærlig talt ikke håpe på det samme på Alfheim. Og deretter er det Godset hjemme på en torsdag - kan fort dette under 10.000 solgte billetter allerede der, hvis åpningen er dårlig.

Så toppet lag og oppløftende spill er viktig i morgen.

Lasaron

Quote from: Thorstein22 on March 28, 2017, 14:09:08 PM
Fryktelig farlig om LAN ikke topper dette laget. Det er tross alt Rosenborg, og om Brann stiller med 90% for å spare noen kan dette bli 0-10. Laget er allerede svakt nok fra før, uten forsvar blant annet.


Hva mener du med "uten forsvar"?
Tren på langskudd

Lasaron

Jeg fikk rett med troppen, så får vi se med startoppstillingen.
Tren på langskudd

Torvanger

Denne kampen må de bare bli ferdig med, ikke risikėr noe.

Klaus_Brann

Quote from: Thorstein22 on March 28, 2017, 12:06:53 PM
Alt ligger til rette for en skrekkens kamp. Utrent Acosta og svært svak Grønner mot Rosenborg. Hvor stygt kan det bli? Marerittaktig spør du meg.

Fredrik Haugen- kan du frelse oss?


Jeg tror og håper at Grønner griper denne uventede sjansen med begge hendene. Eller beinene.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

stigh

Verd å merke seg at man har lov å gjøre 5 bytter i kampen i stede for 3

Lasaron

Tren på langskudd

d12m


stigh

Quote from: Lasaron on March 29, 2017, 05:52:43 AM
Jasså?

Ja står så😊
BYTTER: Kampen følger et standard kampreglement for Eliteserien med ett unntak: Det tillates fem spillerbytter.

Lasaron

Ok. Det tror jeg LAN kommer til å benytte seg av.
Tren på langskudd

Nixon

https://www.nrk.no/hordaland/hor-kampen_-brann-og-rbk-i-tidenes-forste-mesterfinalen-1.13450286

Det skal være solgt 3.400 billetter til kampen utenom de 6.600 partoutkortene. Men det kan virke som at Brann er av den oppfatning at de med partoutkort vil agere som om dette er en vanlig seriekamp.



Det blir nok ikke bare "litt" under antall solgte billetter. Men hvor mye under skal bli spennende å se.
Rød makt på Hansa

Torvanger

Quote from: Nixon on March 29, 2017, 13:11:49 PM
https://www.nrk.no/hordaland/hor-kampen_-brann-og-rbk-i-tidenes-forste-mesterfinalen-1.13450286

Det skal være solgt 3.400 billetter til kampen utenom de 6.600 partoutkortene. Men det kan virke som at Brann er av den oppfatning at de med partoutkort vil agere som om dette er en vanlig seriekamp.

– Reelt tall for oppmøtte ligger alltid litt under antall solgte billetter, men vi oppfordrer folk til å stille. Det er meldt fint vær i kveld, sier kommersiell leder i Brann, Camilla Schutz.

Det blir nok ikke bare "litt" under antall solgte billetter. Men hvor mye under skal bli spennende å se.


Jeg skal like å se snittprisen på billettene som er solgt løst.

Limstift

Måtte betale 250 for bilett på SS, men det e jo finale så pytt pytt.

Alle må gå!

Gulløl

March 29, 2017, 13:47:09 PM #167 Last Edit: March 29, 2017, 13:50:25 PM by Gulløl
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

ostraume

Jeg må si det er sjokkerende bra.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Men regner de reserverte til kampanjer med eller bare faktisk solgte? Vet aldr hva Brann finner på når de går ut med antall solgte
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Er det slik å forstå at man bruker fjorårets partoutkort, så lenge man har fornyet?
Tren på langskudd

Corran

Det regner jeg da med Har jo ikke kommet informasjon om annet eller kommet noe nytt kort
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: Gulløl on March 29, 2017, 13:47:09 PM
Billettsalget har tatt seg opp siden ukestart etter en laber forrige uke.


Det er vel bare 16/5-kampen og RBK-kampen (i serien) som har noe bevegelse i salget allerede uken i forveien.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Jaja, et opplagt tap i vente, penger inn er penger inn.
Gå av.

Nixon

Quote from: Lasaron on March 29, 2017, 14:45:59 PM
Er det slik å forstå at man bruker fjorårets partoutkort, så lenge man har fornyet?


Jeg må jo si at det er litt foruroligende at aktive forum-folk lurer på dette på selve kampdagen. Hva da med alle de som ikke følger så godt med?
Rød makt på Hansa

Gulløl

Systemet med påfyll av gammelt partoutkort har vært i bruk noen år nå. At det blir påfyll har vel vært presisert fra Brann i markedsføring for årets partoukort også.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Gulløl

Har det vært en lord på Stadion før?  Bør vi bukke i ærbødighet når han kommer inn på banen i kveld ?
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

Quote from: Gulløl on March 29, 2017, 16:00:23 PM
Systemet med påfyll av gammelt partoutkort har vært i bruk noen år nå. At det blir påfyll har vel vært presisert fra Brann i markedsføring for årets partoukort også.


Det er greit nok med sesongen, det er innarbeidet, jeg tenkte mer på i forhold til kveldens kamp.
Rød makt på Hansa

krakra

Nouri vraket. LAN fortsetter å straffe laget fordi Nouri ikke vil forlenge.

ostraume

Er Gilli å "straffe laget" faktisk. Velvel.

Orlov på topp. Barmen som indreløper.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Jeg mener Nouri er bedre enn Gilli. Spørsmålet er om han er marginalt bedre eller mer enn det. Børven har vist seg langt giftigere enn Orlov i oppkjøringen. Gilli er bedre enn Kristiansen. Ellers greit lag.
Tren på langskudd

krakra

Quote from: ostraume on March 29, 2017, 16:52:03 PM
Er Gilli å "straffe laget" faktisk. Velvel.

Orlov på topp. Barmen som indreløper.
Det er selvsagt å straffe laget å ikke starte med den beste spilleren på høyreback. Det betyr også at man starter med forsvarets svakeste ledd, Kristiansen, istedenfor at Gilli kan ta den posisjonen. Som tross alt er hans naturlige posisjon.

ostraume

Quote from: Lasaron on March 29, 2017, 16:54:51 PM
Jeg mener Nouri er bedre enn Gilli. Spørsmålet er om han er marginalt bedre eller mer enn det.


Dette er jo det vesentlige poenget. Jeg er i alle fall helt for å prioritere spillere med kontrakt, dersom de er rimelig jevngode. Så forbannet god er ikke Nouri.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

Det er jo også en treningskamp dette. Børven straffes ikke fordi han ikke starter
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

"Naturlig posisjon"? Jeg vet ikke helt, han er jo høyrebent, og med innoverkanter mener jeg det er veldig viktig å ha en naturlig venstrebent spiller på venstreback.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Billy Elliott

Nouri forblir i fryseboksen til han signerer ny kontrakt eller forsvinner. Så godt kjenner vi LAN etterhvert, at det må vi bare innbefinne oss med. Litt overraskende at Gilli som har vært på landslagsoppdrag foretrekkes i en slik halvveis treningskamp til og med, men så sta er faktisk vår fryktløse leder.

Håpet er jo at Jønsson skal vise seg så god at han tar høyre, mens Gilli kan ta over venstre.

Ellers litt begredelig å se at Orlov foretrekkes foran Børven. Jeg hadde trodd at søndagens kamp passet svensken bedre, men dette betyr vel fort at han starter begge. Tror neppe Børven blir prioritert til snøballkampen. Og når han ikke blir prioritert i dag heller, betyr vel det at LAN ser på Orlov som sitt førstevalg på spissplass denne sesongen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

vekkreist

Ser at http://no.eurosportplayer.com/ kjører kampanje, til 99 kr mnd, første mnd gratis

Betyr det at i realiteten kan man opprette konto og se dagens kamp, for så avslutte abonnementet etter kampen og dermed se kampen uten å betale de 99 kr?

Noen med erfaring her? :)

Torvanger

March 29, 2017, 17:43:01 PM #187 Last Edit: March 29, 2017, 17:44:34 PM by Torvanger
Puh, har kjempet mot tre rasende barn, som var helt i harnisk over at de ikke fikk se Paw Patrol på Nick jr. Det ble nesten håndgemeng og nå sitter de og koker foran tv nr 2, der de må ta til takke med en tilfeldig barnefilm på Netflix, alternativt NRK. Sånn er det bare, Canal Digital nede, PS3 og apper oppe.

Det gjenstår 15 hjemlige kamper i 2017, inklusiv et visst antall cup- og europacupkamper.....

vekkreist


Spelaren

Stappfullt er det ikkje akkurat, men ingen hadde vel forventet det. Den nye hymnen er joikabolle.
Gå av.

SeLyren


Torvanger

Brann har åpnet bra. Virker som om laget hever seg mot presumsivt bedre motstand.

SeLyren

Det blir en laaang sesong med Reka som kommentator.

Spelaren

Det første kvarteret har vært ok. Litt smårusk i det oppbyggende spelet, men godt forsvars- og duellspel.
Gå av.

vekkreist

Quote from: SeLyren on March 29, 2017, 18:12:14 PM
Det blir en laaang sesong med Reka som kommentator.


Tenkte akkurat på det samme.... uff.....

SeLyren

Reka mener at Brann bare ligger dypt å forsvarer egen 16, men litt av spillet til Brann er vell det at vi skal variere presshøyden gjennom hele kampen. Det überhøye presset får vi vel se en god del i løpet av sesongen. Synst det er fornuftig. Liverpool gjør også det... Uten sammenligning forøvrig.

Torvanger

Nå må ihvertfall LAN opp med laget.

Spelaren

Uflaks, med defleksjon er Piotr sjanselaus på den.
Gå av.

Belfort


vekkreist

Ikke vits å starte Eliteserien engang.. alle vet jo hvem som vinner gullet i år..

Kjedelig.

Go Up