• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2017

Started by Nixon, November 10, 2016, 09:55:32 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Hatleking

Quote from: Nixon on January 19, 2017, 14:04:20 PM
http://www.brann.no/nyheter/klart-for-arets-forste-kamp

Litt om hva Nilsen tenker om kampen i morgen.


Gler meg til BT byrjar å sutre etter ein trasig kamp!

osoerli

antatt lagoppstilling frå start Nest-Brann:

             Piotr
Nouri  Vito  Grønner  Ruben

Haugen     Sivert    Barmen

Braaten     Skålevik    Gilli
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra


Falkman

Quote from: krakra on January 19, 2017, 15:20:19 PM
Hva koster inngangen ?


Hjemmelaget Nest skal ha 100 kroner for å slippe folk inn. eller 50 kroner for barn.

pidre

Quote from: Falkman on January 19, 2017, 15:31:42 PM
Quote from: krakra on January 19, 2017, 15:20:19 PM
Hva koster inngangen ?


Hjemmelaget Nest skal ha 100 kroner for å slippe folk inn. eller 50 kroner for barn.


100 heilt ok.
Saludar a los monos!

Yngve

Godt å sjå at dei har hatt to gode treningsveker..

Nixon

Rød makt på Hansa

Lasaron

De skrev tidligere at ingen fra u-gruppen skulle være med fordi de var vekkreist. Nå ser jeg at stopper Ulrik Edvardsen er med, selv om stopperne Acosta, Wormgoor, Grønner og Knudsen også er med. LAN er glad i stoppere.
Tren på langskudd

OmOssSjølOgHansaøl

Startoppstillingen mot Nest-Sotra:

               Leciejewski
Nouri - Grønner - Wormgoor - Kristiansen
  Skaanes - Heltne Nilsen - Barmen
     Braaten - Skålevik - Stenevik

Benken: Horwath, Hatakka, Pallesen Knudsen, Acosta, Haugen, Orlov og (Ulrik) Edvardsen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Wormgoor er kaptein og det forblir han nok så ideen om at LAN ikke har gjort seg opp sine ta mer om hvem som skal være de faste stopperne i år allerede nå kan man bare legge fra seg. Blir spennende å se hvor god han egentlig er, selv om dagens kamp neppe gir de beste svarene på det. Egentlig mye mer spennende å se spillere som Stenevik, Skaanes og Skålevik. Skålevik håper jeg blir dyrket som førstevalg i år. Han er den beste spissen vi har utifra de typiske spisskvalitetene.

OmOssSjølOgHansaøl

BAs livesenter åpner kampdekningen med en informativ værrapport. :-)

Quote from: BA
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Skaanes, Skålevik og Stenevik er de mest interessante i dagens lagoppstilling.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Ja, bra for Stenevik at Gilli og Vega er ute; da får han prøvd seg fra start.

Tanken i dag er vel at de fleste får prøve seg, så Skålevik må sikkert gi fra seg spissplassen til Orlov i andre omgang (i så fall kan Skålevik enten tas ut eller trekkes ut på kant). Men hvem som avslutter på indreløperplassen ved siden av Haugen, det tør jeg ikke gjette på.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

krakra

Dang på Nest blir jo også spennende

Spelaren

Draktene våre ser for øvrig stilige ut.
Gå av.

Spelaren

0-1 Edvardsen etter at Grønner(?) roter bort ballen utenfor 16. Roper på frispark.
Gå av.

ostraume

Flaks at det ikke var Vito som tabbet seg ut der. Det hadde blitt mange innlegg i helgen!
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Grønner var litt nonsjalant kanskje, men det var for dårleg markering på innlegget også.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

dudo

Målet blir stående? Det er bare BT sin grafikk som ikke ble oppdatert?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ostraume

Ellers: Grønner foran FPK i køen. Litt overraskende at Haugen ikke starter.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

ostraume

Quote from: dudo on January 20, 2017, 12:44:21 PM
Målet blir stående? Det er bare BT sin grafikk som ikke ble oppdatert?


De tok avspark fra midten etterpå, så ja. 0-1.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Tom C

Dæven så frisk Braaten virker. Gøy å se på. Kan bli en joker i år...
Aldri mer Obos....

Billy Elliott

Siden ingen andre har sagt det; Stenevik!!! Prinsen av Austevoll er på gang.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Acosta lager straffe, billig og 1-2.
Gå av.

Tom C

Morsomt at Pamer straks slår fast at det er Grønner som laget straffe, selv om det var ganske enkelt å se at det var Acosta som var i den situasjonen. Agenda?
Aldri mer Obos....

Kjell249

Har ikke Pamer en agenda for Grønner og ikke mot:)?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Spelaren

Irriterte meg over at me blei snytt for det som så ut som klar felling innenfor 16, men Haugen banker frisparket i mål likevel.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Tom C on January 20, 2017, 13:44:32 PM
Morsomt at Pamer straks slår fast at det er Grønner som laget straffe, selv om det var ganske enkelt å se at det var Acosta som var i den situasjonen. Agenda?


Pamer liker jo å gjøre et poeng av hvor lite han vet om Branns motstandere. Kanskje han nå tar det et hakk videre og vil demonstrere at han ikke har oversikt over hvem som er hvem i Brann heller? Det kunne jo ha forklart en hel del ... ;)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Torvanger

Skarp spissduo Nest stiller, med Tim Nilsen og Dang.

Torvanger

Orlov har bommet på denslags tidligere, elendig! Søppelspiller!

Spelaren

Det er jo helt utrolig at Orlov ikkje klarer å sparke den i mål.
Gå av.


Torvanger

Og en sak til: Gjør ikke Acosta vel mange blundere? Det har jo vært et under at han ikke har fått flere straffespark mot seg i serien, så mye som han holder og han får jo gule og røde kort i fleng. Bør Acosta ha klippekort?

Torvanger

Det er slike spisser Brann trenger, spillere som scorer tilsynelatende enkle og litt stygge mål, men han er på rett plass, han gjemmer seg ikke bort.

krakra

Haugen og Braathen har herjet i hver sin omgang. Et par hakk over alle andre på banen. Stenevik har vært spennende. Skaanes også, men framstår veldig uferdig. Ellers en kamp på det jevne.

Spelaren

...og så dukker Orlov opp alikevel. 4-2.
Gå av.

Torvanger

Sånn skal det gjøres, Orlov, men ikke mer av de bommene på åpent mål, nå alvoret starter! Haugen var enorm, han går mot en kjempesesong!


Nixon

Fikk ikke sett kampen, men bra med seier og at f.eks. Haugen får gode tilbakemeldinger. Han blir en svært viktig spiller i år.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Jeg kom like etter Steneviks utligning. Av det jeg så vil jeg trekke frem følgende, i tilfeldig rekkefølge:

- Braaten var uhyre frisk.
- Det er vel like greit å kjøre seg opp med Wormgoor som kaptein.
- Grønner den med flest positive involveringer av stopperne som spilte, i tillegg til null feil (som jeg så).
- SHN var god.
- Haugen gjorde mye bra (og noe litt mindre bra).

Deilig at Brann styrte kampen, og var klart best. En del bra kombinasjoner og denslags tyder på at vi kan ta steg angrepsmessig i år.
Tren på langskudd

Buljongmannen


krakra

Alle. Var Grønner som mistet ballen ved dødlinjen og mente han skulle ha frispark. Så var det tafatt forsvarsspill fra resten etterpå.

Spelaren

Quote from: Buljongmannen on January 20, 2017, 15:41:47 PM
Hvem var det som var slapp i forsvaret til Brann her?


Grønner gikk i duell utenfor 16 mot hjørneflagget, vant ballen men tapte den umiddelbart etterpå - ropte på frispark uten å få gehør. Spelte med unødvendig stor risiko der.
Gå av.

dokken

Quote from: Torvanger on January 20, 2017, 14:30:12 PM


Denne "superfinalen" mot RBK er jo også en glorifisert treningskamp. Ni kamper i oppkjøringen er vel relativt mange, sett i forhold til de siste årene?

Muligens med unntak av de årene de hadde dette Vestlandsmesterskapet i Vestlandshallen. Da ble det jo to kamper på en helg.

Romarius

Synes kampen var veldig bra til å være første kamp i januar. Selvsagt en god del som var på det jevne, men tror enda jeg har til gode å se en bra treningskamp i januar (før denne, som stort sett var positiv og underholdende).

Haugen og Braaten var særdeles gode, og klasser bedre enn alle andre. Synes også Stenevik viste veldig mye bra, mye involvert og i det hele tatt lovende takter. Den nye kapteinen ble vel ikke satt på de store prøvene, men så langt jeg kunne se, klarte han seg godt, og var best av midtstopperne i dag.

På den andre enden av skalaen hadde vel ingen av spissene en spesielt god dag, men et mål hver på slutten retter opp litt av inntrykket. Kristiansen på venstrebacken var heller ikke bra, og må heve seg mye for å beholde plassen. Nouri på motsatt side var ganske frisk og mye involvert, men viste få tegn på å ha forbedret innleggsfoten i løpet av vinteren.

Buljongmannen

Kristiansen. Hvem utfordrer ham? Ikke si Hatakka.

krakra


krakra

Når jeg ser straffesituasjonen skjønner jeg verken hvordan Pamer kunne tro det var Grønner som var innvolvert eller hvorfor det i det hele tatt var straffe. Ser ikke at Acosta gjør noe galt.

krakra

Sist så syns jeg SHN var fæl til å sinke spiller for så å kjefte medspillerne huden full for å gjøre det samme like etterpå.

Lasaron

Pga manglende speakertjeneste fikk jeg ikke med meg at Ulrik Edvardsen spilte stopper for Nest i andre omgang. Noen som fikk det med seg, og kan si noe om hvordan han klarte seg?

Jeg syns SHN var en av Branns beste. Kjappe vendinger med teknisk finesse, pasningssikker, flere konstruktive og gode offensive pasninger. Sjef.
Tren på langskudd

Go Up