• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2017

Started by Nixon, November 06, 2016, 21:45:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Corran

De er på linje med meg da ;-) Jeg og ser for meg Brann mellom 5 og 8-9 plass
Så spørs det om hvor mange lag som er blitt bedre enn i fjor og om de som skuffet, skuffet pga en down periode eller pga at de var litt opphauset og hadde overprestert tidligere.
Strømsgodset er ikke godt å si hvor er. Molde bør heve seg i år og Odd hadde en ujevn sesong i fjor og er muligens ikke bedre?
Vif er også et usikkerhetsmoment og det ryktes de har fått inn en drit god spiss/kant.
rbk er ingenting å gjøre med for noen av lagene og så er det et eller to lag som overasker og et par som skuffer. Mao det er åpent med alt mellom 2 og 8-9 plass ;-)
Fanken ikke lett dette Hjertet og Fornuften sloss litt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Både Haugesund, Sarpsborg og Strømsgodset skal være fullt mulig å holde bak seg.

Forøvrig er dette kanskje en unik inngang til sesong for Brann. Ingen forventer nedrykksstrid, og selv om vi tok sølv i fjor forventer de fleste at vi havner på 5-8. plass. Det betyr at vi ikke vil være favoritter i mange av kampene, og kan slå oppover.
Tren på langskudd

Ninja-Bob

Leverte tabelltips på jobb i dag, i sjølvaste Trøndelagen. Kjente at eg er var ganske misunnelig på dei jævla trønderane oppe her som kan tippe uten å få følelser og fornuft i konflikt. Endte opp med å sette Brann på andreplass og Børven som toppscorer sjølv om eg innerst inne ikkje har særleg tru på at det skal så bra med oss i år.

Nixon

Quote from: Gulløl on March 31, 2017, 00:17:47 AMBT tipper Brann på 7 plass i fredagens avis.


Ikke mye agenda over det tipset.
Må være en forglemmelse!
Rød makt på Hansa

SeLyren

Der var du god. Hvordan hadde tipset sett ut visst det hadde vært en agenda? 16?

Kjell249

Fantastisk tips fra Anders og BT. Spesielt denne kommentaren er et gullkorn: "I år tror jeg Brann får en liten nedtur. Ikke en smell, ikke en elendig sesong, ikke fritt fall, ikke engang nedre halvdel på tabellen. Mer en form for korreksjon."

Hvis du har endt på andre plass 15 poeng bak vinneren og de andre konkurrentene har underprestert, hva er da sannsynligheten for at påfølgende år blir en liten nedtur tabellmessig? Det er relativ stor sannsynlighet for akkurat det, så da er det spennende at vi har BT som kan påpeke det opplagte. Hva er oddsen for at vi får en dårligere tabellposisjon enn i fjor? 95%? Får vi dårligere tabellplassering enn midt på tabellen så er det bare å si jeg spådde en dårligere sesong, men trodde ikke det skulle bli så ille...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Nixon

Quote from: SeLyren on April 01, 2017, 06:32:55 AM
Der var du god. Hvordan hadde tipset sett ut visst det hadde vært en agenda? 16?


Nei, 2 eller 3.
Rød makt på Hansa

Nixon

Quote from: Kjell249 on April 01, 2017, 08:05:17 AM
Hvis du har endt på andre plass 15 poeng bak vinneren og de andre konkurrentene har underprestert, hva er da sannsynligheten for at påfølgende år blir en liten nedtur tabellmessig? Det er relativ stor sannsynlighet for akkurat det, så da er det spennende at vi har BT som kan påpeke det opplagte. Hva er oddsen for at vi får en dårligere tabellposisjon enn i fjor? 95%?


Er ikke poenget med tabelltips å tippe hva man tror kommer til å skje? Mulig det er litt tidlig om morgenen, men jeg skjønner ikke helt hvorfor BTs tips i forhold til Brann kritiseres for "å påpeke det opplagte" enn f.eks. tipsene om at Rosenborg vinner serien og at Sandefjord rykker ned.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Nixon on April 01, 2017, 08:22:38 AM
Quote from: Kjell249 on April 01, 2017, 08:05:17 AM
Hvis du har endt på andre plass 15 poeng bak vinneren og de andre konkurrentene har underprestert, hva er da sannsynligheten for at påfølgende år blir en liten nedtur tabellmessig? Det er relativ stor sannsynlighet for akkurat det, så da er det spennende at vi har BT som kan påpeke det opplagte. Hva er oddsen for at vi får en dårligere tabellposisjon enn i fjor? 95%?


Er ikke poenget med tabelltips å tippe hva man tror kommer til å skje? Mulig det er litt tidlig om morgenen, men jeg skjønner ikke helt hvorfor BTs tips i forhold til Brann kritiseres for "å påpeke det opplagte" enn f.eks. tipsene om at Rosenborg vinner serien og at Sandefjord rykker ned.


Enig. Når man kritiserer BT for å tippe det sannsynlige, da har man kanskje en større agenda enn man påstår at BT har.
Tren på langskudd

Torvanger

April 01, 2017, 15:17:47 PM #359 Last Edit: April 01, 2017, 15:26:43 PM by Torvanger
Egentlig er jeg litt lei av alt maset om at Brann presterte pga at alle andre underpresterte ifjor. Brann var Norges nestbeste lag ifjor, med god margin til lagene bak. Brann har i år som ifjor en stall som ikke står tilbake for noen av de andre antatt beste lagene bak RBK. På førsteellever er det vel bare Molde og VIF som er hakket foran. Det positive med de labre forventningene som har sneket seg inn, etter tap for SIL, Viking og RBK, samt en elendig march mot FKH, er at LAN atter en gang kan slå nedenifra, TIL og andre mostandere får bare tro at Brann er svakere enn ifjor. Jeg tror ikke det, for det jeg så i kampen mot Malmø, viser hva som virkelig bor i laget. Dette kommer til å komme mer til syne og sin rett når alvoret starter. Jeg tippet tre lag foran Brann på tabelltipset, men jeg blir ikke sjokkert om Brann er med i kampen om gullet. Det fordrer at de beste holder seg mest mulig skade- og karantenefri, samt at det kommer en hyggelig sak eller to i sommervinduet. Noe av dette tror jeg man kan kalkulere med.

Heia Brann!

Nixon

Quote from: Torvanger on April 01, 2017, 15:17:47 PMJeg tror ikke det, for det jeg så i kampen mot Malmø, viser hva som virkelig bor i laget.


Du referer stadig vekk til den kampen, men jeg for min del er slett ikke sikker på at balltrillingen i den kampen betyr så veldig mye. Mitt inntrykk fra tribunen var at svenskene lot oss få holde litt på, og at de andre kampene i så måte er mer representative.
Rød makt på Hansa

Ninja-Bob

I kveld byrjar endelig serien igjen. Det skal bli godt!

Spelaren

6347, den sprø statistikk-fyren på VGD, som sanker tomler som bare det, har gått gjennom diverse tall for diskusjoner på de forskjellige lags supporterfora. Trønderne kommer best ut, selvsagt, men om me trudde rbk var suverene på banen er supporterne flere divisjoner over oss hva aktivitet angår.

Quote
1. jan - 31.mars 2017:
Supporterforaene
18 491       RBKweb (Rosenborg)
3 753         Klanen (VÃ¥lerenga)
3 726         Bataljonen (Brann)
3 546         Stabæk Support (Stabæk)
1 807         Glimtforum.net (Bodø/Glimt)
1 680         Speakers Corner (Aalesund)
832            Kanarifansen (Lillestrøm)
276            FFKsupporter.net (Fredrikstad)
242            Tigerberget (Start)
230            Kammaforum.com (HamKam)
208            KIL Supporterklubb (Kongsvinger)
175            Godsetunionen (Strømsgodset)
163            Isberget (Tromsø)
49              Skeid.no (Skeid)
43              KrÃ¥kevingen (Moss)
29              Bastionen (Lyn)
22              Maakeberget (Haugesund)
16              MFKweb (Molde)
14              Kjernen (Rosenborg)
2                Tornekrattet (Molde)
0                Fossefallet (Sarpsborg)

RBKweb er i en egen klasse. De har ganske nøyaktig fem ganger så høy aktivitet som neste forum på listen. Kun seks fora har over 1000 innlegg. Mange fora er i praksis helt inaktive, til tross for at flere av dem hadde flere titalls tusen innlegg i året tidligere. Alt tyder på nedgang også i 2017. Det vil være 11. året på rad med nedgang for supporterforaene etter toppen ble nådd i 2006.


Quote
Hele 2016:
4.3    ANTALL INNLEGG PER FORUM I 2016

63 038            RBKweb (Rosenborg)
20 625            Stabæk Support (Stabæk)
17 919            Bataljonen (Brann)
16 314            Klanen (VÃ¥lerenga)
15 488            Kanarifansen (Lillestrøm)
11 818            Glimtforum.net (Bodø/Glimt)

9 793            Speakers Corner (Aalesund)
2 666            Godsetunionen (Strømsgodset)
2 608            Tigerberget (Start)
2 065            Isberget (Tromsø)
1 654            FFKsupporter.net (Fredrikstad)
1 612            KIL Supporterklubb (Kongsvinger)
1 385            Kammaforum.com (HamKam)

900            Maakeberget (Haugesund)
617            Skeid.no (Skeid)
441            Kjernen (Rosenborg)
399            Bastionen (Lyn)
351            MFKweb (Molde)
164            KrÃ¥kevingen (Moss)
104            Saftkokaradn (Sogndal)

8            Tornekrattet (Molde)
6            Fossefallet (Sarpsborg)


Trøndernes fjorår slo tilogmed vårt toppår 2007.

Linker:
http://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1835397/tittel/aarsrapport-for-fotball-norsk-2016
http://vgd.no/sport/fotball-norsk/tema/1837575/tittel/tilskuerprat-2017

Veldig interessant lesning!
GÃ¥ av.

Ã?rsak

Divisjoner og divisjoner. Det viktige er vel antall trådstarterinnlegg?
Der føler jeg vi er i topp. Vi har Torvanger!

Gamleørn

All honnør til Torvanger, krakra, nixon, lasaron og gulløl som står for brorparten av innleggene!!
Vi rykker aldri ned for vi er brann

Spelaren

Kopierer meg selv frå VGD:

Kan knapt huske sist gang det regnet like mye som på kveldens kamp, noe både meg og min sidemann diskuterte i minuttene før kampstart. Fjoråret, f.eks - var knapt nødvendig å ha regntøy i beredskap, for været klaffet stort sett bra.

Brann - Odd 20.3: 0,3 mm nedbør ila kampen, knapt som yr å regne.
Brann - Glimt 10.4: Nada nedbør
Brann - Sogndal 23.4: Knusktørt
Brann - Start 7.5: Ikkje en dråpe
Brann - Stabæk 16.5: ...Tøøørst
Brann - FKH 29.5: 20º C og knapt en sky
Brann - VIF 9.7: Fortsatt intet regn
Brann - Aafk 22.7: HVA ER DET SOM SKJER??
Brann - Strømsgodset 7.8: Endelig litt regn, 0,4 mm på tampen
Brann - Rbk 21.8: Tørt igjen
Brann - Viking 10.9: Er vi i Bergen, egentlig?
Brann - Tromsø 25.9: Hallo, værguder??
Brann - Lsk 16.10: Grått, men intet regn
Brann - Molde 22.10: Fortsatt tørt
Brann - S08 6.11: Tørt

Sum 0,7 mm - det ble registrert nedbør i to av femten kamper. Bare i løpet av førsteomgangen i kveld ble det registrert mer regn på Landås enn i under alle kampene i fjor - 2,8 mm. Det er helt vilt.

Fjoråret må ha vært tidenes fineste år på Stadion værmessig. I hvert fall topp tre.
GÃ¥ av.

Huff

Ikke direkte ille denne Eliteserie-runden, så må Brann bare følge opp med å reise til Kristiansund - med grunn...

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Vi er vel beviselig ikke vesentlig bedre enn KBK?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Quote from: Corran on April 11, 2017, 00:09:29 AM
Vi er vel beviselig ikke vesentlig bedre enn KBK?


Vi var vel det beste laget sjøl pÃ¥ bortebane og tapte ufortjent alt i alt.  Ikkje rare beviset, meeen...
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Corran

Nei vi var best i ca 30-35 minutter samt etter kbk sitt mål og beviste vel at vi kan tape og spille dårlig mot kem som helst
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hatleking

Quote from: Corran on April 11, 2017, 00:18:36 AM
Nei vi var best i ca 30-35 minutter samt etter kbk sitt mål og beviste vel at vi kan tape og spille dårlig mot kem som helst


Kristiansund hadde vel éi sjanse i løpet av heile kampen. Så har ein straffa. Me hadde eigentleg full kontroll bakover, men Acosta kløna det diverre til. Me kunne fort ha scora òg, men det gjekk litt stang ut. Så er det fotball, så alt kan jo faktisk skje!

Romarius

Til tross for en grå siste time av kampen i går, har sesongstarten sett under ett vært ganske bra spillemessig. På tre kamper, hvor av to borte, har vi vel til sammen sluppet motstanderne til 4 sjanser (2-0-2). Det er ekstremt bra. At vi har sluppet inn mål på halvparten av dem er ikke like bra, men litt tilfeldig også. Vi har samtidig skapt nok sjanser til å vinne alle kampene greit, men har fremdeles mye å gå på både når det gjelder å skape sjanser og effektivitet.
Gilli på vingen har vært en positiv overraskelse som i det minste kommer til en del innlegg, mens Braaten og spesielt Vega fremdeles har det med å roe ned og vente på backen for å utfordre denne, istedenfor å sette fart direkte.
Rosenborg er det selvsagt ingenting å gjøre med, men bak dem er det jevnt, og jeg tror det er fullt mulig å kjempe om medaljer også i år. (Men at det er jevnt betyr også at det ikke er lang vei ned til 7.-9. plass, om man ikke har flyt)

Ninja-Bob

Ja, eg er einig med førre talar. Me har tatt spelemessige steg opp mot denne sesongen, men ein ser at me treng litt meir tid på å få til det me prøver på (køyrer på med Svein Oddvar Moensk fleirtallsform her). Spesielt det med å variere presshøgda må me få bedre inn i blodet. No er det sånn at me enten pressar høgt eller lågt, og det verkar tilfeldig når det skjer. Med bedre kontroll på dette er det fort gjort å skape ubalanse hos motstandarlaget, og det vil opne seg moglegheitar for å spele seg gjennom i større grad. Syntes me var bedre på dette mot Strømsgodset og Tromsø, mens det blei eit ganske einsidig fokus på innlegg mot Kristiansund i går. Skjønar ikkje kvifor me speler på deira hodestyrke i så stor grad, i staden for å forsøke på å ta dei på tempo. I starten av første omgang har me god kraft, tempo og presisjon i pasningsspelet vårt. Der har me spelt oss opp sidan i fjor. Det er veldig positivt.

Lasaron

Acosta har ikke vært på høyden så langt, og har alltid vært dårligere enn Grønner når det gjelder å bidra til det offensive. På tide å la Grønner starte og la Acosta smake benk?
Tren på langskudd

Yngve

http://www.bt.no/100Sport/fotball/Slik-ville-Brann-gjort-det-i-engelsk-liga-233858b.html

Artig, men rar, sak.

Hadde tippa Brann i championship pt. Botn av PL/toppen av CH då me faktisk var gode.

Nixon

Lurer litt på om Brann 2017 kommer til å leve opp til noen av mytene som er skapt de siste årene.
Som når Viking forhåpentligvis kommer med null poeng når de gjester Stadion neste helg.
Myten er jo at lag som sliter snur det mot Brann.
Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: Nixon on April 19, 2017, 09:52:19 AM
Lurer litt på om Brann 2017 kommer til å leve opp til noen av mytene som er skapt de siste årene.
Som når Viking forhåpentligvis kommer med null poeng når de gjester Stadion neste helg.
Myten er jo at lag som sliter snur det mot Brann.


Blir virkelig imponert hvis vi slår et Viking med null poeng etter 5 serierunder!

krøvel vellevold

Quote from: Belfort on April 19, 2017, 11:04:07 AM
Quote from: Nixon on April 19, 2017, 09:52:19 AM
Lurer litt på om Brann 2017 kommer til å leve opp til noen av mytene som er skapt de siste årene.
Som når Viking forhåpentligvis kommer med null poeng når de gjester Stadion neste helg.
Myten er jo at lag som sliter snur det mot Brann.


Blir virkelig imponert hvis vi slår et Viking med null poeng etter 5 serierunder!


Og enda mer hvis de står med 0 etter seks når de har møtt oss...
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on April 19, 2017, 18:39:42 PM
Quote from: Belfort on April 19, 2017, 11:04:07 AM
Quote from: Nixon on April 19, 2017, 09:52:19 AM
Lurer litt på om Brann 2017 kommer til å leve opp til noen av mytene som er skapt de siste årene.
Som når Viking forhåpentligvis kommer med null poeng når de gjester Stadion neste helg.
Myten er jo at lag som sliter snur det mot Brann.


Blir virkelig imponert hvis vi slår et Viking med null poeng etter 5 serierunder!


Og enda mer hvis de står med 0 etter seks når de har møtt oss...


Ja, normalt sett kunne man satt en god slump penger på tapte Brannpoeng. Men vi er blitt mer kyniske og strukturerte under Nilsen, så hvem vet. Det var forøvrig nå vi skulle møtt de. Siddisene fikk jo en slags opptur selv om de tapte mot Rosenborg, og hadde kommet til Stadion med en gryende optimisme. Da hadde det vært ekstra deilig å slå de!:)
Rød makt på Hansa

Gulløl

Brann er IKKE kjedelig, dette er virkelig bra  :) . NÃ¥ mÃ¥ folk fÃ¥ øynene opp og komme tilbake til Stadion.

Klipp fra BA:
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

Om en ser litt lengre ned i artikkel så hadde Brann i fjor lite sjanser og hadde 4,4 pr kamp. Nå har de nest mest sjanser, men har til nå bare økt snittet med 1,1 sjanse pr kamp så det har ikke blitt veldig mange flere sjanser ;-). Og en må nok spille litt flere kamper før en slik statistikk sier så veldig mye om utviklingen.
Det som hadde vært interessant hadde vært å sett en slik statistikk fordelt på hjemme og borte kamper.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: Corran on April 22, 2017, 10:32:26 AM
Om en ser litt lengre ned i artikkel så hadde Brann i fjor lite sjanser og hadde 4,4 pr kamp. Nå har de nest mest sjanser, men har til nå bare økt snittet med 1,1 sjanse pr kamp så det har ikke blitt veldig mange flere sjanser ;-). Og en må nok spille litt flere kamper før en slik statistikk sier så veldig mye om utviklingen.
Det som hadde vært interessant hadde vært å sett en slik statistikk fordelt på hjemme og borte kamper.



Avslutninger, Brann hjemme 2016: 9,8 pr kamp
- borte 2016: 8,3

Avslutninger, Brann hjemme 2017: 15,5 pr kamp
- borte 2017: 7,5
Legg ned hele klubben!

Corran

Var litt større utslag på avslutninger enn sjanser
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Snittet er økt med 25%. Det er da ikke så ille.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corran

Ja eller med 30,8 sjanser over en hel sesong
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Xminator

Så vi kan etter 16% av kampene begynne å se noen trender på tabellen. RBK øverst, men overraskende nok med poengtap, og 9 mål på 5 kamper KAN gi håp om at de har svakheter som viser seg over en hel sesong.

4/5-plass og bare 3 poeng bak RBK er en veldig god start for oss. Vi i noe som ligner medaljeposisjon, for Brann skal ikke være bak Sarpsborg eller Stabæk over 30 kamper. Og om Molde har kanskje bedre bredde i stallen, så er jeg er langt fra sikker på at de er bedre toppet.

Nervene er definitivt begynt å bli erstattet med forventninger for sesongen 2017...

Billy Elliott

Quote from: Xminator on April 24, 2017, 10:56:55 AM
Så vi kan etter 16% av kampene begynne å se noen trender på tabellen. RBK øverst, men overraskende nok med poengtap, og 9 mål på 5 kamper KAN gi håp om at de har svakheter som viser seg over en hel sesong.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Corran

De to målene Bendtner har er drit enkle tapins og han er meget stasjonær.
Men når det er sagt så har de forrige spissene som har gjort det meget godt for rbk også slitt litt i starten
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Resultatene gikk Branns vei idag, med uavgjort for Molde i Sandefjord og FKH-seier på Nadderud.

Hatleking

Me er fortsatt på fjerdeplass etter denne runda. Med andre ord er med på alle måtar fullt med.

krakra

May 01, 2017, 19:57:55 PM #391 Last Edit: May 01, 2017, 20:00:42 PM by krakra
Selv om Sarpsborg taper mot RBK i dag så blir de en tøff nøtt å knekke for oss. Spillemessig er de et par hakk over oss. De har et balltempo og en presisjon i angrepsspillet som vi kanskje klarer på en god dag, men jevnt over er et stykke unna. Så mangler de litt av den kynismen og defensive tryggheten som vi tok sølv på, men alt i alt framstår det som et bedre lag enn oss. Veldig imponerende det Bakke har fått til der. Få lag i Eliteserien med mindre budsjett enn Sarpsborg.

Zachariassen virker forøvrig som en spiller som kunne styrket oss. Hvis vi virkelig ønsker å bygge et lag med god, offensiv fotball. Det er spesielt at gode, lokale spillere forsvinner ut av byen på den måten. Zachariassen er heller ikke en spiller vi ikke har bruk for, slik man for eksempel kan si om Glesnes.

Torvanger

Hold an, 08 er ikke så gode, de har i likhet med Stabæk hatt en flying start. Brann er et bedre lag en 08.

Falkman

Quote from: Torvanger on May 01, 2017, 20:32:32 PM
Hold an, 08 er ikke så gode, de har i likhet med Stabæk hatt en flying start. Brann er et bedre lag en 08.


NÃ¥ja, det er jeg nÃ¥ ikke sÃ¥ sikker pÃ¥. SÃ¥ bare deler av  kampen i gÃ¥r, men det var mer enn nok til Ã¥ bli  imponert over  Sarpsborgs offensive spill, de hadde fortjent Ã¥ fÃ¥ meg seg poeng i gÃ¥r. Og uten  Ã¥ konkludere verken pÃ¥ den ene  eller andre  mÃ¥ten, mÃ¥ det være lov Ã¥ undre seg over at vi, i alle fall tilsynelatende, lÃ¥ sÃ¥ lite energi i Ã¥ fÃ¥ Zachariassen til klubben. Han ser veldig bra ut.

gladiporno

Har du fått med deg hvem som er agenten til Zachariassen?

Spelaren

Quote from: gladiporno on May 02, 2017, 10:38:24 AM
Har du fått med deg hvem som er agenten til Zachariassen?


Selvsagt er det ham...
GÃ¥ av.

krakra

Du kan ikke sammenligne starten til Stabæk og Sarpsborg. Sarpsborg var gode i fjor, og hang lenge med i medaljestriden. I år virker de å ha tatt nye steg. De har, i motsetning til oss, valgt å bygge laget rundt angrepsspillet og hva de gjør med ballen. Det tar gjerne litt lengre tid, men det virker som de har kommet langt nå. De har en stor og bred stall også.

Stabæk var en dumpekandidat i fjor, men de har mye kvalitet i stallen. Det er imidlertid for tidlig å si om de bare har en god start, eller om de er gode nok til å henge med hele sesongen.

Torvanger

May 02, 2017, 11:20:35 AM #397 Last Edit: May 02, 2017, 11:29:42 AM by Torvanger

gladiporno

Quote from: Spelaren on May 02, 2017, 11:00:47 AM
Quote from: gladiporno on May 02, 2017, 10:38:24 AM
Har du fått med deg hvem som er agenten til Zachariassen?


Selvsagt er det ham...


Sannsynligvis en del av årsaken til at interessen fra Brann, som lenge var reell, ble kjølnet.

Falkman

Quote from: gladiporno on May 02, 2017, 11:31:00 AM
Quote from: Spelaren on May 02, 2017, 11:00:47 AM
Quote from: gladiporno on May 02, 2017, 10:38:24 AM
Har du fått med deg hvem som er agenten til Zachariassen?


Selvsagt er det ham...


Sannsynligvis en del av årsaken til at interessen fra Brann, som lenge var reell, ble kjølnet.


Ah, det forklarer saken. i alle fall delvis.

Go Up