• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sesongen 2017

Started by Nixon, November 06, 2016, 21:45:32 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

SeLyren

Alle trenger en Helge Haugen, en Makelele, en Kantè, en Sivert Heltne Nilsen.

pidre

Quote from: Belfort on November 11, 2016, 09:57:39 AM
Quote from: esp123 on November 10, 2016, 13:53:50 PM
Vel, vi skaper så og si ingenting mot etablert. Grunn nummer 1; Sivert Heltne Nilsen.

Spesielt når vi skal spille med "5 spisser", som LAN så fint sier det, da må vi ha en defensiv midtbanespiller som er god med ballen. Heltne Nilsen har for dårlig rekkevidde i pasningsspillet, og er for dårlig til å finne både mellomrommet og vingene. Offensivt tilbyr han så og si nada. Han må alltid bruke flere touch i pasningsspillet, og da går det for tregt. Heltne Nilsen er også den i Brann-laget med flest pasninger per kamp, så den defensive midtbanerollen er ekstremt viktig i det offensive spillet mot etablert slik vi spiller under LAN.

Ja, SHN er god defensivt, god taktisk og er en ledertype, men det går så altfor tregt med han. Og det holder ikke hvis vi skal utvikle oss videre.




Meget god analyse! Dette er også noe Pamer snakker om. Den defensive midtbanen må ha en som er litt bedre enn SHN

Meget god analyse? Dette er ingen analyse - det er meningsytringer. Ingenting av det som hevdes er begrunnet eller underbygget med fakta. Man kan like gjerne innta et motsatt standpunkt.

Selv synes jeg at SHN har løst sin oppgave på en utmerket måte, og at han har stått frem som en bærebjelke i laget. De fleste posisjoner i laget kan styrkes før vi ser på def sentral midtbane.
Saludar a los monos!

ostraume

SHN har hatt en meget god sesong, og skal ikke byttes ut. Det vi først og fremst trenger er klasse på kantene. I Vega og Braathen har vi gode/greie spillere, men her trengs påfyll av kvalitet.

Og så var det denne spissen da. Orlov har hatt en god sesong, men det hadde jo vært fint med et hakk opp der.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Nesten alle posisjoner ligger foran i køen når det gjelder forsterkninger. SHN har vært en av våres desidert viktigste spillere i år.
Tren på langskudd

krakra

SHN er ingen Pirlo, men pasningsspillet blir bedre når bevegelsene og samhandlingen blir bedre. Vi har sett en tryggere SHN i år enn i fjor. Skal han erstattes må erstatteren være like god defensivt og en like sterk leder. Hvis ikke tror jeg vil mister mye av det som ga oss medalje i år.
Det er mye vi kan forsterke offensivt. Når dette er på plass kan man heller begynne å diskutere SHN

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: esp123 on November 08, 2016, 16:00:48 PM
Vi skyter minst (!), vi lager flest frispark, flest kort, tredje laveste pasningssikkerheten, nestlavest antall kortepasninger osv. osv.


Dette er ting som det bør tas tak i; Brann har mye å forbedre.

Quote from: esp123 on November 10, 2016, 13:53:50 PM
Vel, vi skaper så og si ingenting mot etablert. Grunn nummer 1; Sivert Heltne Nilsen.


Dette mener jeg blir helt, helt feil. Offensivt har Brann mye å gå på, men om det er én spiller (eller to eller tre) som burde skiftes ut for å styrke det offensive spillet, så er det ikke Heltne Nilsen. Det blir virkelig å rette baker for smed.

Ingen spiller skal være "fredet", og Brann kan helt klart styrkes av å skaffe en bedre spiller enn Heltne Nilsen til den defensive midtbaneposisjonen. Men det er andre posisjoner som i langt større grad skriker etter forsterkninger. De fire posisjonene foran ham samt de to backene er langt viktigere for å forbedre det offensive spillet (både mot etablert forsvar og i overganger).

Nei, bruk heller de begrensede overgangs- og lønnsmidlene vi har på en venstrekant, midtspiss og/eller indreløper. Vi får langt mer igjen for en god og riktig type spiller i en av de posisjonene, enn en defensiv midtbanespiller med litt bedre "fremoverrettede" egenskaper.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Tom C

Mener folk virkelig at vi har behov for å forsterke på backene for å forbedre det offensive spillet?

JEg må jo si at jeg synes det er en av de tingene, som jeg er mest fornøyd med etter årets sesong. At begge backene er med oppover og lager overtall jevnt og trutt. Greit, skulle gjerne hatt litt flere kvalitetsinnlegg da, men i det store og hele, så er jeg godt fornøyd med begge backene våre. Selv om jeg registrerer at en del her inne har vært meget misfornøyd med Kristiansen.
Aldri mer Obos....

Jose Arrogantio

De er med framover, men det blir litt 10 poeng for innsatsen, 5 for utførelsen.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on November 11, 2016, 12:03:18 PM
SHN er ingen Pirlo, men pasningsspillet blir bedre når bevegelsene og samhandlingen blir bedre. Vi har sett en tryggere SHN i år enn i fjor. Skal han erstattes må erstatteren være like god defensivt og en like sterk leder. Hvis ikke tror jeg vil mister mye av det som ga oss medalje i år.
Det er mye vi kan forsterke offensivt. Når dette er på plass kan man heller begynne å diskutere SHN


Selvsagt er han ikke det. Det skal han ikke være heller og Pirlo hadde heller ikke kunnet gjort Nilsens jobb like godt.
Mao. er Nilsen mer enn god nok slik vi har spilt, så får heller de andre rundt han sørge for kreativiteten.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SeLyren

Quote from: Tom C on November 11, 2016, 13:59:00 PM
Mener folk virkelig at vi har behov for å forsterke på backene for å forbedre det offensive spillet?

JEg må jo si at jeg synes det er en av de tingene, som jeg er mest fornøyd med etter årets sesong. At begge backene er med oppover og lager overtall jevnt og trutt. Greit, skulle gjerne hatt litt flere kvalitetsinnlegg da, men i det store og hele, så er jeg godt fornøyd med begge backene våre. Selv om jeg registrerer at en del her inne har vært meget misfornøyd med Kristiansen.

Eg har vært kritisk til Kristiansen. Eg synest han gjør for mange feil, plasserer seg for dårlig og er direkte ansvarlig i for mange baklengsmål denne sesongen. Greit nok at han ruser på oppover kanten i ny og ne, men det blir som oftest ikke så mye ut av det. Fotballforståelsen til Kristiansen er så som så og han gjør helt enkle feil hver eneste kamp. Når det er sagt har han en enorm løpskapasitet og det er selvfølgelig mulig å luke vekk de feilene han gjør.
Tror uansett at Gili kan være en meget habil venstreback for oss.

Nixon

http://www.brann.no/news/article/1k45yoc74z39l1csdktsjxof8e/title/bli-med-pa-arets-siste-medlemsmote

Det blir medlemsmøte onsdag 23. november der fokuset skal ligge på sesongen 2017.

Foreløpig saksliste ser slik ut:
Rød makt på Hansa

Spelaren

Quote from: Nixon on November 12, 2016, 11:19:55 AM


Her har det vært skrekkelig stille, ser fram til ytterligere info + skisse av vederstyggeligheten.
Gå av.

Xminator

Quote from: SeLyren on November 11, 2016, 10:19:48 AM
Alle trenger en Helge Haugen, en Makelele, en Kantè, en Sivert Heltne Nilsen.


Eller en Rudolph Austin.

esp123

Quote from: SeLyren on November 11, 2016, 10:19:48 AM
Alle trenger en Helge Haugen, en Makelele, en Kantè, en Sivert Heltne Nilsen.

Jeg er forsåvidt enig og han har gjort en strålende jobb slik som Brann har spilt i år. Skal man imidlertid utvikle spillet i mer offensiv retning så holder ikke det, mener jeg. Med sånn som Brann spiller 4-3-3 (der "indreløperne" skal gå høyt i banen), så får den dype midtbanespilleren ekstremt mye ansvar for oppbygningen av det offensive spillet. SHN er allerede den som har mest ball ila av en Brann-kamp. Det hjelper ikke å ha kreative spillere offensivt hvis disse kreative spillerne sjelden blir satt opp i situasjoner der man får utnyttet kreativiteten. 

Helge Haugen hadde aldri et slikt ansvar i Brann, han hadde Andresen rett ved siden av seg. Kante falt helt igjennom da han hadde det samme ansvaret i Contes 4-1-4-1, og Makelele var tross alt en undervurdert ballspiller.

Rudolph Austin hadde også et helt annet repertoar enn SHN har, og spilte også aldri som dyp midtbanespiller i en 4-3-3. Han sliter forøvrig benk i Brøndby for øyeblikket, grunn; det går for tregt med han for å kunne spille dypt på midten i Alexander Zornigers 4-1-2-1-2.

Rosenborg hadde sin Selnæs, Odd har sin Oldrup Jensen og uten sammenligning forøvrig; Barcelona har sin Sergio Busquets. 

SHN er heller ikke spesielt pasningssikker heller. Han bommer på en fjerdedel av pasningene sine. Innad i Brann-laget ligger han på en 8.plass.

SeLyren

Quote from: esp123 on November 12, 2016, 16:14:49 PM
Quote from: SeLyren on November 11, 2016, 10:19:48 AM
Alle trenger en Helge Haugen, en Makelele, en Kantè, en Sivert Heltne Nilsen.

Jeg er forsåvidt enig og han har gjort en strålende jobb slik som Brann har spilt i år. Skal man imidlertid utvikle spillet i mer offensiv retning så holder ikke det, mener jeg. Med sånn som Brann spiller 4-3-3 (der "indreløperne" skal gå høyt i banen), så får den dype midtbanespilleren ekstremt mye ansvar for oppbygningen av det offensive spillet. SHN er allerede den som har mest ball ila av en Brann-kamp. Det hjelper ikke å ha kreative spillere offensivt hvis disse kreative spillerne sjelden blir satt opp i situasjoner der man får utnyttet kreativiteten. 

Helge Haugen hadde aldri et slikt ansvar i Brann, han hadde Andresen rett ved siden av seg. Kante falt helt igjennom da han hadde det samme ansvaret i Contes 4-1-4-1, og Makelele var tross alt en undervurdert ballspiller.

Rudolph Austin hadde også et helt annet repertoar enn SHN har, og spilte også aldri som dyp midtbanespiller i en 4-3-3. Han sliter forøvrig benk i Brøndby for øyeblikket, grunn; det går for tregt med han for å kunne spille dypt på midten i Alexander Zornigers 4-1-2-1-2.

Rosenborg hadde sin Selnæs, Odd har sin Oldrup Jensen og uten sammenligning forøvrig; Barcelona har sin Sergio Busquets. 

SHN er heller ikke spesielt pasningssikker heller. Han bommer på en fjerdedel av pasningene sine. Innad i Brann-laget ligger han på en 8.plass.


dokken

Nå som man endelig har fått avklart hvilke 16 lag som skal spille i eliteserien neste år, bør NFF komme mer terminlisten snart. Fant denne oversikten over når terminlisten er offentliggjort de siste årene:

2012-listen kom 8. desember (11 dager etter at siste lag ble klart)
2013-listen kom 5. desember (11 dager etter at siste lag ble klart)
2014-listen kom 9. desember (16 dager etter at siste lag ble klart)
2015-listen kom 17. desember (21 dager etter at siste lag ble klart)
2016-listen kom. 11. desember (16 dager etter at siste lag ble klart)

Vil tro at neste års terminliste kommer på slutten av neste uke, men ser gjerne at den kommer før.

Første seriekamp blir 1. april, og cupfinalen 3. desember (!). https://www.fotball.no/turneringer/tippeligaen/2016/hovedterminliste-menn-2017/

I følge en sak i papir-BA forrige uke vil Brann ikke få noen hjemmekamper de to helgene i september det er sykkel-VM, pga trafikkproblemene det vil være da.

Noen som har noen ønsker? Jeg håper på følgende:

* Seriestart hjemme - eller et sted det er relativt lett å reise til (Haugesund, Sogndal, Viking eller Oslo-området).

* Viking borte en helg, ikke onsdag som i år.

* VIF hjemme på våren, og borte etter 1. september, slik at den kampen går på den nye stadion til VIF. Er lei av Ullevaal, og spent på hvordan den nye stadion blir, både for VIF-supporterne og bortesupporterne.

* Litt "enkle" kamper rundt 2. e-cuprunde. For eksempel greit å slippe å måtte reise til Tromsø tre dager før man skal spille i Moldova e.l.

* Siste kamp på stadion, som i år.


Corran

Begynne borte så matten får litt mer fred etter at den sikkert blir brukt litt for tidlig til supercupfinalen mot rbk
Haugesundstur kan gjentas i år så lørdag borte mot HFK hadde vært fint
Ikke åpningskampen på nye stadion til vif
Siste kamp hjemme
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Hjemmekamp 16/5. Selv om det liksom er "fast", så kan man aldri vite hva slags sprell NFF kan finne på. De kan ha gitt etter for sytet fra andre klubber som er misunnelige, eller de kan si at "det var ikke mulig å få til at Brann fikk hjemmekamp ettersom de ikke ville ha hjemmekamp i noen av serierundene under sykkel-VM. For å få kabalen til å gå opp (de følger vel en fast mal der hver klubb plottes inn) så måtte Brann settes med bortekamp 16/5". F.eks.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

"Siden Brann ikke vil ha hjemmekamp under sykkel-vm, må de finne seg i å ha bortekamp 16. mai for å få kabalen til å gå opp." Logikk på NFF-nivå. Ikke usannsynlig.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

16/5 er 9. runde, VM er 22. og 23. runde. Bruker NFF samme mal som i fjor, er det ikke engang noe lag som har borte i både 22. og 23. runde. Men det er selvsagt andre måter å unngå problemet. VM er fra søndag og søndag. Har Brann hjemmekamp i den første av helgene, kan man f.eks. spille fredag - med mindre Brann når gruppespillet i E-cupen. Har Brann hjemmekamp i den siste av helgene, kan vi spille mandagen. Kanskje også tirsdagen om hverken Brann eller motstanderen skal spille E-cup den påfølgende torsdagen.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Hjemme mot VIF midt i sykkel-VM, for hva i h ... er sykkel-VM?

Spelaren

Quote from: Xminator on December 06, 2016, 15:41:04 PM
hva i h ... er sykkel-VM?


Det er en sånn konkurranse om de som er flinkest til å sykle raskt, svinge i tide og komme seg ut av tunnellen når de blir geleidet i feil retning.
Gå av.

dokken

Ser heller ikke den helt store motsetningen mellom sykkel-vm og brannkamp. Syklingen skjer vel på dagtid? Men vil sikkert bli vanskelig å få oppmerksomhet rundt kamper den perioden, så greit nok.

16. mai tar jeg for gitt. Brann har vel aldri spilt borte den dagen? Og det er jo bare her og Trondheim det er en skikkelig tradisjon.

Det med første kamp hjemme betyr mindre. I gamle dager var seriestart en happening, og i Sverige er det slik fortsatt. Men det har dessverre dødd her i landet. Hjelper kanskje litt neste år, med mer normalt tidspunkt for seriestart.

krøvel vellevold

Quote from: dokken on December 06, 2016, 20:19:55 PM
Ser heller ikke den helt store motsetningen mellom sykkel-vm og brannkamp. Syklingen skjer vel på dagtid? Men vil sikkert bli vanskelig å få oppmerksomhet rundt kamper den perioden, så greit nok.

16. mai tar jeg for gitt. Brann har vel aldri spilt borte den dagen? Og det er jo bare her og Trondheim det er en skikkelig tradisjon.

Det med første kamp hjemme betyr mindre. I gamle dager var seriestart en happening, og i Sverige er det slik fortsatt. Men det har dessverre dødd her i landet. Hjelper kanskje litt neste år, med mer normalt tidspunkt for seriestart.


Jeg kan ikke huske at det tidligere har pleid å komme ekstra mye folk på serieåpningen.

Det med sykkel-VM handler jo ikke bare om faren for å miste publikum. Det handler også om at store ressurser med tanke på politi-/vakthold, transport, osv. vil være rettet mot sykkel-VM. Sentrum og en del av innfartsveiene vil være stengt store deler av dagen, og disse rittene er vel ikke ferdig før i femtiden. Det kan også bli en utfordring å få hotellrom.

Derfor er det fullt forståelig at man ikke ønsker å ha andre arrangement av størrelsesorden 11-12000 tilskuere de samme dagene.

For Branns del bør man også være glade. Sykkel-VM er en happening som vil stjele masse oppmerksomhet.
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Sykkel-VM er en enorm greie, like greit for alle parter at vi ikkje har kamp då.
Gå av.

dokken

Alt er relativt, men mener å huske at serieåpningen var ganske stor på 80-tallet. Men da var det jo rundt 1. mai, så vi hadde ventet og ventet.

1987 og 1988, feks. Men tilskuertallene var jo generelt lave den gangen.

krøvel vellevold

Quote from: dokken on December 06, 2016, 22:42:08 PM
Alt er relativt, men mener å huske at serieåpningen var ganske stor på 80-tallet. Men da var det jo rundt 1. mai, så vi hadde ventet og ventet.

1987 og 1988, feks. Men tilskuertallene var jo generelt lave den gangen.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: dokken on December 06, 2016, 20:19:55 PM
Ser heller ikke den helt store motsetningen mellom sykkel-vm og brannkamp. Syklingen skjer vel på dagtid? Men vil sikkert bli vanskelig å få oppmerksomhet rundt kamper den perioden, så greit nok.


Jeg mener å ha lest at en del av byens idrettsanlegg skal brukes til diverse formål under arrangementet. Og det er vel ikke usannsynlig at også fasilitetene på Stadion kan komme til nytte.
Rød makt på Hansa

dokken

Terminlisten kommer først 19. desember, melder NFF.

Får smøre oss med tålmodighet..

Crispo

Noen som vet hva fotballpakken til Discovery Networks vil koste neste sesong?

Superjack

Quote from: dokken on December 07, 2016, 15:55:59 PM
Terminlisten kommer først 19. desember, melder NFF.

Får smøre oss med tålmodighet..


NFF må vel ansette landslagssjef...  vanskelig.
Brannsupporter.

Gulløl

Klipp:
Eurosport Norge markerer at de tar over TV-rettighetene ved å presentere terminlista på TV med sendestart klokka 20. Da vil det trolig også komme mer informasjon om superfinalen mellom Brann og Rosenbrg i Bergen onsdag 29. mars.

http://www.rbkweb.no/vis/12264
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

krøvel vellevold

Blir spennende å se i kveld om NFF gjennom Sykkel-VM har fått et alibi for å gi oss bortekamp 16/5.

Som jeg sa tidligere, kan jeg fint se for meg følgende sitat i kveld: "Det er alltid mange ønsker å ta hensyn til i forbindelse med et slikt oppsett, og Brann har vanligvis prioritert å få hjemmekamp 16. mai. I år har de derimot ytret et sterkt ønske om ikke å få hjemmekamp under sykkel-VM. Det vil si to bortekamper på rad i den perioden. Det ønsket har de fått oppfylt, og for å få kabalen til å gå opp måtte de da dessverre få bortekamp 16. mai. Vi har strukket oss langt for å få flest mulig fornøyde med oppsettet som vi mener ivaretar alles interesser"
Legg ned hele klubben!

Milgrom


Lasaron

Quote from: krøvel vellevold on December 19, 2016, 12:33:04 PM
Blir spennende å se i kveld om NFF gjennom Sykkel-VM har fått et alibi for å gi oss bortekamp 16/5.

Som jeg sa tidligere, kan jeg fint se for meg følgende sitat i kveld: "Det er alltid mange ønsker å ta hensyn til i forbindelse med et slikt oppsett, og Brann har vanligvis prioritert å få hjemmekamp 16. mai. I år har de derimot ytret et sterkt ønske om ikke å få hjemmekamp under sykkel-VM. Det vil si to bortekamper på rad i den perioden. Det ønsket har de fått oppfylt, og for å få kabalen til å gå opp måtte de da dessverre få bortekamp 16. mai. Vi har strukket oss langt for å få flest mulig fornøyde med oppsettet som vi mener ivaretar alles interesser"


Men hvis Brann må ha ekstra mange bortekamper i forbindelse med sykkel-vm, må vi jo ha ekstra mange hjemmekamper i en annen periode. Men den manglende logikken du ser for deg vil jo være i NFF-ånd: totalt uten logikk.
Tren på langskudd

Billy Elliott

December 19, 2016, 20:16:08 PM #85 Last Edit: December 19, 2016, 20:18:35 PM by Billy Elliott
Starter borte mot Tromsø. Terminlisten slippes fortløpende på Eurosport Norge nå. Hjemme mot Sandefjord på 16. mai.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

December 19, 2016, 20:23:30 PM #86 Last Edit: December 19, 2016, 20:27:21 PM by Gulløl
12. mai: Brann - Molde.
Blir en grei oppkjøring til 16 mai kampen. Altså blir det to hjemmekamper på rad.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Quote from: Gulløl on December 19, 2016, 20:23:30 PM
12. mai: Brann - Molde.
Blir en grei oppkjøring til 16 mai kampen. Altså blir det to hjemmekamper den uka.


Så de brukte normal logikk. Bra.
Tren på langskudd

Gulløl

Fagermo sutrer som vanlig.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Starter borte, det er bra. Avslutter hjemme. Det er bra. 16. mai, selvsagt. Alt i alt ikke så verst.
Tren på langskudd

krøvel vellevold

December 19, 2016, 20:56:16 PM #90 Last Edit: December 19, 2016, 21:00:44 PM by krøvel vellevold
En mandagsbortekamp på vårsesongen. Så blir det spennende å se hva vi får i høst.
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Fire av kampene i første serierunde går på naturgress.
Tren på langskudd

Gulløl

Første kamp på Stadion gresset i år var 20 mars. Supercupfinalen mot Rosenborg blir på Stadion 29. mars, så gresset får ni dager mer på seg i forhold til i år.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

Quote from: Gulløl on December 19, 2016, 20:35:24 PM
Fagermo sutrer som vanlig.


Han har eit poeng. RBK hadde jo aldri fått bortekamp i Tromsø 4 dagar før E-cup.
Ser ut som Brann har eit litt greiare kampprogram.

9. juli Stabæk-Brann
13. juli E-cup
16. juli Brann-S08
20.juli E-cup
6. august Aalesunds-Brann
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Billy Elliott

TV-oppsettet frem til 17. runde er allerede klart. ALLE våre kamper vises på åpne kanaler, dvs. Max, TV Norge og Eurosport Norge:

https://www.fotball.no/turneringer/tippeligaen/2016/spilleplan-2017/
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Torvanger

Dersom, mot formodning, det kun blir Vormgoor av nye fjes og ingen signerte forsvinner, så ser førsteelleveren slik ut i mitt hode, med erstattere i parantes, noen med flere alternative posisjoner: (Børven har ikke kontrakt, så han er ikke med)

Piotr     (Horwath)

Nouri  Vormgoor Acosta Ruben  (Grønner, Karadas, Pallesen, Gill, Hattaka)

Haugen   SHN  Barmen    (Skaanes, Johansen, Stenevik

Braaten  Orlov Vega         (Skålevik, Karadas, Stenevik, Gill)

Jeg tipper et par spillere blir leid ut og at 3-4 nye spillere kommer til.

haak

Tipper Pallesen/Hattaka blir leid ut og Johansen har vell fått beskjed om at han står fritt til å finne seg ny klubb.

Spelaren

Noen som vet mer om datagrunnlaget for det som skrives om Brann her? Det går også på spillernivå, med statistikk over vunnede dueller/offsides og andre ting.

https://www.whoscored.com/AboutUs beskriver litt.

Brann for eksempel:

Gå av.

dudo

Viser i hvert fall hvor eksepsjonelt viktig Haugen er offensivt!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

OmOssSjølOgHansaøl

Og også der har Grønner bedre børsstatistikk enn Wormgoor. :)

Jonas Gronner 7.00
Vadim Demidov: 6.96
Bismar Acosta: 6.95
Vito Wormgoor: 6.76

(Ifølge dem har for øvrig Acosta og Wormgoor ingen som helst styrker, men et par svakheter hver, mens Grønner og Demidov har flere sterke sider og få svakheter ... Jeg vet ikke helt om jeg svelger de vurderingene rått.)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up