• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Molde, lørdag 22.10.2016, kl.18.00 (runde 28 )

Started by Gulløl, October 18, 2016, 15:19:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pidre

Saludar a los monos!

OmOssSjølOgHansaøl

Vanvittig deilig seier!

Førsteomgangen var uvanlig rufsete. Det må ha vært mye nerver utpå der? Men andre omgang var langt bedre. Og skummelt nervepirrende. Og deilig, deilig, deilig!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Brann_ruler86

Blitt en stund siden jeg har kost meg slik på stadion. Ikke fordi kampen var så veldig bra rent fotballmessig, men den hadde en herlig nerve og intensitet som jeg har savnet. Utrolig deilig at det holdt hele veien inn!
Gå ta banen!

Torvanger

Syns faktisk at Brann spiller en av sine beste kamper for året, innimellom lekte de med Molde, mye fint spill langs bakken og kompakte og nærmest ugjennomtrengelig,  når det trengtes i andre. Etter at Karadas kom inn, var jeg ikke nervøs på Moldecornerne en gang. Bunnsolid, Brann har blitt et tysk maskinlag!

Limstift

Quote from: pidre on October 22, 2016, 18:02:28 PM
Straffe til Molde i duellen Gabrielsen Grønner? Mini bekrefter at han er en idiot. Håper han er en av de som må forlate TV2 sporten. Er dritlei av denne gnomens meningsløse babbel.


Mini er vel bekreftet ferdig i TV2 etter sesongen om eg ikkje tar helt feil.

Er enig med det, den situasjonen med Grønner er da for helvete ikkje straffe.

Alle må gå!

Lasaron

Helt konge! Syns Molde var ganske gode, men Brann var rett og slett hakket bedre. Særlig i andre omgang. Skålevik har jeg messet om i omtrent hele år, bortsett fra når Orlov begynte å imponere litt. Tror Brann hadde hatt enda noen flere poeng om Skålevik hadde spilt mye.
Tren på langskudd

Jose Arrogantio


Corran

Synes Skålevik viser ting vi ikke har sett av ham tidligere. Ble meget imponert av ham i dag.
Ellers var vel første omgangen litt rotete og Molde klart best men i andre omgangen tok de seg sammen og viste kem som e best :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.


Superjack

Quote from: pidre on October 22, 2016, 10:20:02 AM
Nei tror ikke Odd "fort kan vinne på Lerkendal". Det sannsynlige er derimot at RBK vinner.

Forstår heller ikke hva du legger til grunn for at Odd med mer enn 50 % sannsynlighet tar minst 1 poeng.

Oddsen hos NT er 1,45 - 4,10 - 5,65


Norsk tipping tok feil, jeg hadde rett. Satt også 10 kroner på denne på Odd seier, og også 10 kroner på uavgjort. ;-)

Grunnlaget for mitt tips var at RBK har sikret seriemesterskapet for lenge siden, Odd har ett godt mannskap som endelig er kommet i gang igjen, etter en veldig lang periode med ustabil fotball.
Når RBK slepper seg nedpå til 90% og Odd har 100% så blir det fort slik.

Fotball er sjelden ren matematikk, heldigvis.

Men i det store og hele var det viktigste at Brann vant mot Molde. Brann må gjøre jobben selv.
Brannsupporter.

Torvanger

Quote from: Superjack on October 24, 2016, 04:47:11 AM
Odd har ett godt mannskap som endelig er kommet i gang igjen, etter en veldig lang periode med ustabil fotball.




Endelig?!!!

Go Up