• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Molde, lørdag 22.10.2016, kl.18.00 (runde 28 )

Started by Gulløl, October 18, 2016, 15:19:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Gulløl



                        Piotr
Nouri - Grønner - Demidov - Kristiansen
       Haugen - Nilsen - Barmen
       Vega - Karadas - Rólantsson
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Sekspoengskamp.

Piotr
Nouri - Grønner - Demidov - Gilli
Haugen - SHN - Barmen
Vega - Skålevik - Skaanes

Ruben Kristiansen spilte seg ut av laget forrige kamp, det samme gjorde Braaten. Med Kristiansen ute må Gilli ned på back. Hvis Orlov blir frisk og rask mener jeg han skal starte. Karadas og Huseklepp mener jeg fortsatt gjør mest nytte for seg som innbyttere. Skaanes og Skålevik kan løpe Moldeforsvaret slitne først.
Tren på langskudd

osoerli

LAN kjører aldri dette laget, men dette laget hadde eg kjørt. Og då hadde vi vunne.
Braaten er ikkje kantspiller, men indreløper.
Haugen og Barmen treng litt kvile.
Kristansen er heilt borte.
Huseklepp er i bra slag.
Karadas går inn om Orlov framleis er skada.

                  Piotr
Nouri - Grønner - Demidov - Gilli
   Braaten - Nilsen - Skaanes
    Vega - Orlov - Huseklepp
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Billy Elliott

På tide at Skålevik får sjansen igjen. Karadas er best som impact-sub.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Gulløl

BA skriver at Jakob Orlov og Gilli Rólantsson er tvilsomme til Molde kampen. Ryggproblemer for begge to. Ingen av de deltok i spill med resten av Brann-troppen torsdag foremiddag. Jeg tror dette gir startplass til Huseklepp på venstrekanten. Karadas trenger innlegg for å score. Karadas og Huseklepp har vist så mye bra sammen de få gangene de har spilt sammen i år at de absolutt bør få sjansen fra start. Skal LAN absolutt ha Braaten med er det ikke noen vits å starte med Karadas. Vega og Braaten vil gi Karadas veldig få av de rette typen innlegg.

                    Piotr
Nouri - Grønner - Demidov - Kristiansen
      Haugen - Nilsen - Barmen
      Vega - Karadas - Huseklepp
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

OmOssSjølOgHansaøl

Jeg er langt fra trygg på denne kampen, og det hjelper ikke på nervene å se at BAs spillsenter tipper at Brann taper.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on October 21, 2016, 23:00:05 PMog det hjelper ikke på nervene å se at BAs spillsenter tipper at Brann taper.


Det får faktisk meg til å føle meg litt tryggere...
Rød makt på Hansa

Superjack

6 poengskamp. (Ikke noe behov for diskusjon om temaet)
Seier gir Brann 6 poeng på Molde, og minst 4 poeng på Haugesund med 2 kamper igjen. Med såpass mange mål å gå på, +9 mot Haugesund prt i dag og minst +9 mot Molde om Brann vinner så er jeg rimelig sikker på at Brann Klarer minst de 2 poengen som trengs de siste to kampene for å sikre topp 3.
Tap mot Molde vil gjøre at vi sannsynlig ligger 3 poeng bak Odd, naturlig nok a poeng med Molde og realistisk 1 poeng forran Haugesund.

Da er alt åpent. Start har fått fart på laget, har hatt ekstremt utur i mange kamper, men endelig vunnet 2 kamper. Er ikke sikker på poeng der.

Molde er nøkkelen til suksess, eller fullstendig fiasko i innspurten.
Sesongen under ett vil være en suksess, uansett om Brann ender som nr 2 eller 5, men med utgangspunktet som er der, vil det føles som en gedigen nedtur med både 4. og 5. plass.

Brannsupporter.

krøvel vellevold

Quote from: Superjack on October 22, 2016, 09:09:49 AM
Tap mot Molde vil gjøre at vi sannsynlig ligger 3 poeng bak Odd,




Sannsynlig som i "er mulig" eller som i "antagelig"? For du regner vel ikke Odd som favoritt på Lerkendal?
Legg ned hele klubben!

Superjack

Quote from: krøvel vellevold on October 22, 2016, 09:23:34 AM
Quote from: Superjack on October 22, 2016, 09:09:49 AM
Tap mot Molde vil gjøre at vi sannsynlig ligger 3 poeng bak Odd,




Sannsynlig som i "er mulig" eller som i "antagelig"? For du regner vel ikke Odd som favoritt på Lerkendal?


Tror fort Odd kan vinne på Lerkendal...  Så, stor mulighet for, og med mer enn 50% sannsynlighet for at Odd tar minst 1 poeng.
Brannsupporter.

pidre

Nei tror ikke Odd "fort kan vinne på Lerkendal". Det sannsynlige er derimot at RBK vinner.

Forstår heller ikke hva du legger til grunn for at Odd med mer enn 50 % sannsynlighet tar minst 1 poeng.

Oddsen hos NT er 1,45 - 4,10 - 5,65
Saludar a los monos!

krøvel vellevold

Selvsagt kan Odd vinne, men jeg vil jo likevel påstå at det er mer sannsynlig at RBK vinner.
Legg ned hele klubben!

Billy Elliott

Molde kommer til å stå betydelig høyere, og satse langt mer offensivt enn LSK. Bare tull å starte med Karadas da. Gi Skålevik sjansen til å løpe i bakrom, og please la oss slippe en uinteressert Braaten på kant igjen.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Lasaron

Er det avgjort at Kitli ikke spiller i dag? Dumt, isåfall, for Ruben Kristiansen hadde trengt å smake benk. Vel, da får sistnevnte ta seg sammen og revansjere seg. Forrige kamp var det dårligste jeg noensinne har sett ham.
Resten av backrekken sier seg selv.
Midtbanen er det litt mer spenning rundt. LAN er jo veldig glad i å starte med Braaten, men han var laaangt under pari forrige kamp. Tror han nå gjør mer nytte for seg som indreløper enn som ving. Barmen var usynlig forrige kamp, men man kan vel tåle en usynlig kamp etter en lang rekke gode kamper.

Med Kitli, Orlov og Acosta ute, er det duket for Stenevik på benken. Kan han få sitt andre innhopp hvis Brann herjer?
Tren på langskudd

Spelaren

Kristiansen vil trenge støtte i en kamp vi trolig blir liggende lavt i. Forhåpentligvis var forrige kamp et hendelig uhell, og ikkje et signal om forestående nedtur.
Gå av.

Gulløl

Brann vil ligge lavt og kompakt. For LAN er 0-0 eller 1-1 en seier. Blir nok en jevn og spennende kamp, men med lite sjanser og noen vil sikkert kjede seg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Kjell249

Ikke for å jinxe noe, men har Brann tapt to kamper på rad under LAN?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krøvel vellevold

Quote from: Kjell249 on October 22, 2016, 14:19:04 PM
Ikke for å jinxe noe, men har Brann tapt to kamper på rad under LAN?


Ja de to siste i fjor.
Legg ned hele klubben!

krakra

Børven vrakes igjen. Til fordel for Skålevik denne gangen. Stenevik kan få sin andre kamp

Billy Elliott

Fint å se at LAN hørte på meg når det gjelder Skålevik. Hadde håpet på Børven eller Huse i stedet for Braaten også, men man kan ikke få alt man ønsker seg heller.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

aleksanderhjelleseth

Hodeduellene mellom Sarr og Barmen blir en kamp i kampen.

aleksanderhjelleseth

Freddy D. Santos som kommentator, er det kutt i tv2 eller?


Billy Elliott

Vi kan glemme medalje. Er tilbake på Norling-nivå nå. Hele laget er slappere enn whiskey-alkoholikers p*kk.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Giles

Pjotr dårlig hele veien. Stivbeint og tung. Ellers totalt manglende samspill uten rytme og mønster.

Billy Elliott

Quote from: Billy Elliott on October 22, 2016, 17:40:27 PM
Vi kan glemme medalje. Er tilbake på Norling-nivå nå. Hele laget er slappere enn whiskey-alkoholikers p*kk.


Fin jinx av meg. Men sånn serr, dette har vært piss dårlig.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

aleksanderhjelleseth

Synst vi har vært bra i dag eg da. Klassemål av Skålevik og fantastisk assist av Grønner.

aleksanderhjelleseth

Det er jo helt idiotisk med de tilbakespillene, forstår de ikke at Piotr er hjelpeløs med ballen i beina.

Billy Elliott

Quote from: aleksanderhjelleseth on October 22, 2016, 17:45:56 PM
Synst vi har vært bra i dag eg da. Klassemål av Skålevik og fantastisk assist av Grønner.


Målet var bra, men kom ut av absolutt ingenting. Du kan umulig mene at resten av omgangen har vært bra? Null sjanser skapt, et drittmål sluppet inn, og resten av tiden har vi brukt til å kløne frem Molde-sjanser. Null bevegelse i det offensive. Ser nesten ut som spillerne fryser utpå der.

Håper på Skaanes og Huse inn i pausen. Braaten og Haugen ut.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Spelaren

Fin assist av Grønner, har ellers sammen med Ruben vært svak baki der. Offensivt er det begredelig, selv om det kom seg litt mot slutten. Må være kaldt å stå så mye i ro.
Gå av.

pidre

Straffe til Molde i duellen Gabrielsen Grønner? Mini bekrefter at han er en idiot. Håper han er en av de som må forlate TV2 sporten. Er dritlei av denne gnomens meningsløse babbel.
Saludar a los monos!

pidre

Saludar a los monos!


aleksanderhjelleseth

October 22, 2016, 18:31:31 PM #33 Last Edit: October 22, 2016, 18:33:57 PM by aleksanderhjelleseth
Inn med huseklepp nå, så har vi enda en løper.
Vi må tørre å holde litt mer i ballen, visst vi skal løpe mellom de siste 15 blir det tungt.


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Gå av.



aleksanderhjelleseth

Quote from: Billy Elliott on October 22, 2016, 17:52:41 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on October 22, 2016, 17:45:56 PM
Synst vi har vært bra i dag eg da. Klassemål av Skålevik og fantastisk assist av Grønner.


Målet var bra, men kom ut av absolutt ingenting. Du kan umulig mene at resten av omgangen har vært bra? Null sjanser skapt, et drittmål sluppet inn, og resten av tiden har vi brukt til å kløne frem Molde-sjanser. Null bevegelse i det offensive. Ser nesten ut som spillerne fryser utpå der.

Håper på Skaanes og Huse inn i pausen. Braaten og Haugen ut.

For å svare deg no når en har tid til å skrive. Eg mener at første omgangen også var bra, sett at vi spiller mot et så bra lag som Molde. Det var selvsagt noen sykt elendige involveringer fra flere av våre spillere, men jevnt over hadde vi bra kontroll. Vi hadde bra trykk i flere perioder og skapte flere cornere og dødballer. Der kan vi alltid score, for der er vi sterk. Skjønner også at det er lett å ha et svart/hvit syn når motstanderen har ballen mest, på stadion. Det Molde skapte var det Brann som gav de.

Uansett en bedre 2omg, og med en nydelig stemning, perfekt.

Billy Elliott

- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

Billy Elliott

Quote from: aleksanderhjelleseth on October 22, 2016, 19:11:38 PM
Quote from: Billy Elliott on October 22, 2016, 17:52:41 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on October 22, 2016, 17:45:56 PM
Synst vi har vært bra i dag eg da. Klassemål av Skålevik og fantastisk assist av Grønner.


Målet var bra, men kom ut av absolutt ingenting. Du kan umulig mene at resten av omgangen har vært bra? Null sjanser skapt, et drittmål sluppet inn, og resten av tiden har vi brukt til å kløne frem Molde-sjanser. Null bevegelse i det offensive. Ser nesten ut som spillerne fryser utpå der.

Håper på Skaanes og Huse inn i pausen. Braaten og Haugen ut.

For å svare deg no når en har tid til å skrive. Eg mener at første omgangen også var bra, sett at vi spiller mot et så bra lag som Molde. Det var selvsagt noen sykt elendige involveringer fra flere av våre spillere, men jevnt over hadde vi bra kontroll. Vi hadde bra trykk i flere perioder og skapte flere cornere og dødballer. Der kan vi alltid score, for der er vi sterk. Skjønner også at det er lett å ha et svart/hvit syn når motstanderen har ballen mest, på stadion. Det Molde skapte var det Brann som gav de.

Uansett en bedre 2omg, og med en nydelig stemning, perfekt.


Det ble betydelig bedre i andre omgang, ja. Vi kan i alle fall være enig i det.
- You always get what you deserve.

Bill Elliott, Brann-trener 1974-1978

krakra

Skålevik beholder vi og dyrker som bakromsspiss. Fortsatt ung og kan ta flere steg. Helstadklasse i dag

aleksanderhjelleseth

Skålevik har et kjempefint steg, han er arbeidsom og han viste i dag at han er en klinisk avslutter.
Klart vi skal beholde han.

Hatleking

Strand hadde forresten vore perfekt for Brann. Arbeidssom, teknisk og har eit bra skot. Molde sin bestemann i dag.

Nixon

Skålevik sine to mål i dag var pur klasse. Og det var en god søknad om å få bli. Men Brann må på spissjakt i vinter. Det er det liten tvil om!

Forøvrig en riktig så hyggelig kveld på Stadion med seier i flomlyset og til tider stort engasjement fra tribunen. Molde står mye bedre til Brann enn f.eks. Lillestrøm, og selv om selvsagt ikke alt gikk på skinner virket den offensive viljen til å være større i kveld enn sist kamp. Herlig!
Rød makt på Hansa

blobby winters

Helt utrolig at Skålevik ikke har fått mer spilletid i år.

Like arbeidsom som Orlov i defensiv arbeid og mye mer målfarlig.

Ville vært meget interesant å se målsnitt pr spilt minutt som spiss.
Skålevik har spillt en del kamper på kant og veldig lite som spiss og har 6 mål.
Orlov har kun 44 mål tross mye spilletid.

Nixon

Rød makt på Hansa

Spelaren

Skålevik jobbet også vilt bra i dag, og klarte å irritere Forren i tillegg. Målene var jo helfrekke, lobb og mellom beina på keeper - mer arrogant blir det ikkje.
Gå av.

pidre

Saludar a los monos!

Go Up