• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Tromsø 25.09.16 kl 20:00

Started by Lasaron, September 19, 2016, 14:55:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Christian

Sonet ikkje nettopp Barmen? Det gule til Haugen så ellers helt sløvt ut. To spillere med beina i været og den ene får kort.

Første omgang var bra. Då kjørte Brann kampen. Samme i starten av andre, så dabbet det av. Kontringspillet sitter fremdeles ikkje og i angrep er vi rett og slett ikke skarpe nok. Det blir mykje nesten. Men det holdt jo i går igjen - veldig fortjent var det òg.

Nilsen traff derimot dårlig med byttene i går. Spesielt trekket med Børven ned på midten. Det kunne kostet oss seieren. Huseklepp var derimot langt friskere i går enn mot Viking.

Gilli funker greit på kant, men mangler ganske mykje offensivt. Vega hadde vel ikkje akkurat dagen utover scoringen, men det trekker jo enormt opp. Ellers leverte hele laget bra, spør du meg.

pidre

Syntes Børven glimtvis var bra mot Viking, men prestasjonen i går var noe av det dårligste jeg har sett på Brann stadion. 
Saludar a los monos!

Nixon

Quote from: dudo on September 25, 2016, 23:26:55 PM
Ja, det er definitivt Skaanes og Braaten som må inn som indreløpere. Tror Gilli og Vega fortsetter på vingene, og håper (!) Orlov er klar igjen. Ellers gir laget seg selv.


Hva med midtstopperplassene. Med Acosta tilbake får Nilsen et lite luksusproblem med å velge ut to av tre gode stoppere.
Rød makt på Hansa

dudo

Ja, men det blir Demidov og Acosta. Og det vet Grønner òg.

Ellers synes jeg Huseklepp også hadde det forferdelig innhopp i går. Triste greier å se han spille fotball for tiden.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Northside

Bilder fra kampen:
https://www.facebook.com/BergensGladeGutter/photos/?tab=album&album_id=1212963332057366

Ellers notert meg at en del klager på kjedelig defensivt spill. Med en skikkelig spiss som klarer normal uttelling på sjanser, så hadde vi vunnet med 2-3 mål i går, da hadde nok ingen klaget.
Jeg følte vi spilte en grei kamp, vanskelig å kreve noe mer med den spillerstallen vi har tilgjengelig.

Tom C

Quote from: dudo on September 26, 2016, 09:22:01 AM
Ja, men det blir Demidov og Acosta. Og det vet Grønner òg.

Ellers synes jeg Huseklepp også hadde det forferdelig innhopp i går. Triste greier å se han spille fotball for tiden.


Det var ikke noe verre enn de to andre kantspillerne synes jeg.

Når det gjelder Grønner, så tenker jeg at vi må få avklart situasjonen med Demidov asap. For om han ikke har planer om å forlenge med Brann, så er det bare å spille inn Acosta med Grønner med en gang. Er faktisk ikke umulig at Acosta/Grønner er det beste stopperalternativet vårt uavhengig av om Demidov stikker eller ei. Grønner er på vei opp og fram. Dersom han blir fast, og spiller slik han gjør nå om dagen, så er vel problemstillingen heller hvor lenge vi får beholde han i Norge.
Aldri mer Obos....

Lasaron

Med en gang man vet at Demidov forsvinner, må det smelles i bordet en ny fireårskontrakt med Grønner. Det er totalt urealistisk at vi går inn i neste sesong med både Demidov, Acosta og Grønner i stallen.
Tren på langskudd

David

Herregud for noen sytpeiser dere er. Problemet var først og fremst at de ikke klarte å omsette sjansene og drepe kampen. De siste 35 gikk litt hals over hode, men det var da aldri noen tvil om hvem som fortjente disse poengene.

Gulløl

Bør begynne å kåre dagens publikummer på kampene. I går burde den gått til han på øvre Frydenbø-C som helt alene i to minutter klarte å holde vekselropet i gang med Store Stå  :) .
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Hatleking

Quote from: Lasaron on September 26, 2016, 11:31:27 AM
Med en gang man vet at Demidov forsvinner, må det smelles i bordet en ny fireårskontrakt med Grønner. Det er totalt urealistisk at vi går inn i neste sesong med både Demidov, Acosta og Grønner i stallen.


Urealistisk?

Gulløl

Brann trenger absolutt tre omtrent jevngode midtstoppere slik som i dag, derfor må alle bli.
Mye kan skje. Acosta kan bli solgt i vinter. Demidov kan få ny skade. Det er stadig vekk karantener i trioen så muligheten til å rullere må være der.
Selv om Fredrik Pallesen Knudsen er et stort talent blir Brann klart svekket neste år om det han som skal rullere istedenfor Demidov.
Selv om en har vært griseheldig med skader blant midtstopperne i år kan en ikke forvente at det er en normalsituasjon.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

nero

Børven var dårlig, ja, men han startet jo som spiss og ble vel dratt ned på midtbanen da Azar kom inn. Der var han tydelig ukomfortabel og elendig.

Bortsett fra det var det en grei kamp og vi vant fortjent. Slapp kanskje TIL litt for mye inn i kampen på slutten, men satt med følelsen at vi hadde god kontroll hele veien.
Lions led by donkeys.

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on September 26, 2016, 11:49:41 AM
Bør begynne å kåre dagens publikummer på kampene. I går burde den gått til han på øvre Frydenbø-C som helt alene i to minutter klarte å holde vekselropet i gang med Store Stå  :) .


Det var dessverre litt for tam stemning i går, men det er deilig med noen sånne typer.
Han du nevner og en som står et lite stykke utafor Bataljonens felt som alltid drar i gang; Klappinga og BRANN-ropet. Ikke minst bør det nevnes han som har begynt å gå foran Bataljonen for å dra i gang
Gi meg en B!
Det er storartet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

karkarkar

Quote from: nero on September 26, 2016, 12:23:14 PM
Børven var dårlig, ja, men han startet jo som spiss og ble vel dratt ned på midtbanen da Azar kom inn. Der var han tydelig ukomfortabel og elendig.


Jeg har nettopp sett mye av kampen i reprise og Børven var usikker og nølende både som spiss og indreløper. Nå fikk han ikke mye tid som verken det ene eller det andre. Vega så jo like hjelpeløs ut i de første 30, men spilte seg opp. Børven fikk ikke den luksusen. Bedre lykke neste gang!

Go Up