• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking, lørdag 10.09.2016, kl.18.00 (runde 23)

Started by Gulløl, August 28, 2016, 11:48:05 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: Torvanger on September 11, 2016, 18:55:53 PM
Få var fornøyde der jeg satt. Og ikke klag på oss på Gamle, vi er de som tar til takke med de desidert dårligste fasilitetene, men det er en tribune med sjel, den har noe helt spesielt. Og innimellom er det fyr i bobilen der også.


Tror vi skal droppe kritikken mot de som faktisk fortsatt går på Stadion, eg.
Gå av.

Lasaron

Quote from: blobby winters on September 11, 2016, 21:14:44 PM
Likevel, lurer jeg på hva Børven tenker etter første hjemmekamp. Sikkert skikkelig gøy opplevelse å høre piping fra egne fans i hjemme debut.




Tipper han gråt seg i søvn. Var nok ikke vant til slike tilstander i Nederland.

Altså, hvis man er misfornøyd med resultatet etter en kamp, hvilken måte mener man da man skal uttrykke det på hvis man vil formidle det til Brann? Skrive mail? Skrive på Bataljonen? Leserinnlegg i avis? Rope det ut på Stadion med ord?
Tren på langskudd


Spelaren

Davyen : I gamle dager var det et kunnskapsrikt publikum som applauderte gode prestasjoner, men nå er det ikke slik lenger  ;D .
Gå av.

krøvel vellevold

Quote from: Spelaren on September 13, 2016, 06:07:53 AM
Davyen : I gamle dager var det et kunnskapsrikt publikum som applauderte gode prestasjoner, men nå er det ikke slik lenger  ;D .


Den mannen lever i sin egen verden.
Legg ned hele klubben!

Torvanger

Jeg finner ikke den Davy-tweeten, eller er dette en utalelse til en avis?

krøvel vellevold

Quote from: Torvanger on September 13, 2016, 09:33:38 AM
Jeg finner ikke den Davy-tweeten, eller er dette en utalelse til en avis?



Det er en påstand han har gjentatt mange ganger. Jeg bare lurer på når publikum var slik. På 60-tallet? For på 70-tallet kom det jo tre meter høye gjerder opp pga publikums oppførsel... Og historiene om hvordan Tom Lund ble pepet ut på 70-tallet "bare fordi han var så god", har vi jo hørt mange ganger. Jeg kan heller ikke huske at Brann-publikum var så generøst på 80-tallet da jeg begynte å gå. Men Davy lever antagelig i en annen tidsalder. Han mener jo f.eks. LSK og Viking er gode eksempler på klubber som presterer jevnt i toppen og som Brann aldri kan nå opp til i annet enn enkeltsesonger...
Legg ned hele klubben!

Spelaren

Quote from: Torvanger on September 13, 2016, 09:33:38 AM
Jeg finner ikke den Davy-tweeten, eller er dette en utalelse til en avis?



Bt (abonnementsak) i dag. Ingenting viktig i denne artikkelen.
Gå av.

Corran

Kan også si at 50 og 60 tallet ikke var
Quote from: krøvel vellevold on September 13, 2016, 09:53:38 AM
Quote from: Torvanger on September 13, 2016, 09:33:38 AM
Jeg finner ikke den Davy-tweeten, eller er dette en utalelse til en avis?



Det er en påstand han har gjentatt mange ganger. Jeg bare lurer på når publikum var slik. På 60-tallet? For på 70-tallet kom det jo tre meter høye gjerder opp pga publikums oppførsel... Og historiene om hvordan Tom Lund ble pepet ut på 70-tallet "bare fordi han var så god", har vi jo hørt mange ganger. Jeg kan heller ikke huske at Brann-publikum var så generøst på 80-tallet da jeg begynte å gå. Men Davy lever antagelig i en annen tidsalder. Han mener jo f.eks. LSK og Viking er gode eksempler på klubber som presterer jevnt i toppen og som Brann aldri kan nå opp til i annet enn enkeltsesonger...

I følge min far fikk han nesten juling litt ut på 60 tallet. Grunnen var at Brann tapte så det sang og han begynte å klappe for motstandernes mål (husker ikke hvem de spilte mot eller hvor mye de tapte) Det var ment litt ironisk men falt ikke i god jord hos hjemme supportere som pep og kjeftet mot lag, trenere og dommere
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up