Brann Bataljonen BergenForumoversiktBrann (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Overganger vinteren 16/17
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34
Print
Skrevet av Emne: Overganger vinteren 16/17  (Lest 113865 ganger)
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #1450 på: februar 27, 2017, 12:12:41 pm »

Pamer er fake news.
Loggført

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #1451 på: februar 27, 2017, 12:28:41 pm »

He he, det er faktisk en ganske stor forskjell å forholde seg til en spiller som har fått et spennende tilbud fra en utenlandsk klubb og en spiller som bare ikke vil forlenge med klubben, tilsynelatende uten å ha noe konkret å gå til. Det ene har man mye mer forståelse for enn det andre for svært mange.

Så kan man jo si at da burde man bue på Nouri. Ja, skal man være konsekvent. Men nå er det sånn at fotball er mye følelser, og noen saker engasjerer enormt mye mer enn andre. Sånn er det bare.
« Siste redigering: februar 27, 2017, 12:36:52 pm av Nixon » Loggført

Rød makt på Hansa!
Superjack
Medlem

Vis profil
« Svar #1452 på: februar 27, 2017, 12:34:38 pm »

Jeg husker at Helge Nilsen, som har trent judasen i en årrekke, var oppriktig bekymret på Brutus' sin vegne da denne dro til en tysk storklubb i en alder av 18 år. Han begrunnet sin bekymring med at alle kunne se at svinet kunne score mål, men at han ikke er på riktig nivå i andre faser av spillet ennå, og at en utenlandsk klubb som bare hadde sett hans imponerede ferdigheter vil miste tålmodigheten når de ser at han fremdeles hadde mye å gå på som fotballspiller. Han fikk jo helt rett. Dette er noe som en god rådgiver burde fortalt ham. Det hadde han dessverre ikke.  

Og her er du inne på noe vesentlig. Lillejord er ikke fotballfagmann, han er selger, av sorten som selger sin egen bestemor, bare han tjener på det.
LAN påpekte dette i et intervju rundt agenter. Brann skal være bedre fotballfaglig på å vurdere hva som er det beste for unge spillere.
At Anders Pamer og Doddo mener at Brann skal ligge paddeflate etter en agent som overstyrer dem som styrer sport på Stadion skjønner jeg ikke noe av.
Tror han Pamer og Doddo har pjallet for mye på en VIP lounge med han godeste Lillejord.

Også enig med noen over, dette ville aldri ha skjedd i RBK / Trondheim. Der er det unison enighet at spillere utvikles best i RBK, både i presse og i forståsegpåerne.

Vi, som også Anders Pamer og Doddo bør stole på at Brann sin sportsavdeling vet hva de gjør.

Og sånn for å understreke, hvor ble det av gigatalentet Lorentzen?
Loggført

i taper ALDRI!
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #1453 på: februar 27, 2017, 13:09:44 pm »

Blei det ikkje nokså mye bråk i Trondheim etter at Bakenga gjekk til Molde? Og det var kun på lån.
Loggført

Billy Elliott
Medlem

Vis profil
« Svar #1454 på: februar 27, 2017, 13:33:58 pm »

Blei det ikkje nokså mye bråk i Trondheim etter at Bakenga gjekk til Molde? Og det var kun på lån.

Selvsagt ble det bråk. Masse. Slik det bør være.

Men vi har en egen evne til å skape krangler og konflikter utfra ingenting i denne byen. Alltid er det noen som må være kontrær. Unison enighet finnes ikke. Om noe. Med en gang noe virker åpenbart rundt sportsklubben, som at Lillejord er en tulling og Finne gjør elendige valg pga. av han, må det komme en eller annen fjompenisse å mene noe annet. Før var det som oftest Davy, men nå har Pamer og BT i større grad overtatt den rollen.
Loggført
osoerli
Medlem

Vis profil
« Svar #1455 på: februar 27, 2017, 13:38:42 pm »

I alle fall ikkje ein einaste ung trønder som har turt å venta mange sekundar før han har signert ny kontrakt etter at Bakenga var litt treg med å re-signera i 2011.
http://www.vg.no/sport/fotball/rosenborg/eggen-stoetter-refsen-av-bakenga-18-helt-haaploest/a/10084667/
Loggført

KUNSTGRAS?? GLØYM DET!
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil
« Svar #1456 på: februar 27, 2017, 20:23:01 pm »

Nokre brister i logikken din Anders Pamer.

Og dette med å skulda på Brann-fansen.  At ein 18 år gamal gutunge vart pepen ut av vaksne folk på Brann Stadion, fordi han ikkje ville signera ny kontrakt, men i staden valgte å følgja draumen, og dra til ein godt betalt jobb i ein stor tysk klubb?  Eg trur ingen hadde noko i mot at han valgte å følgja draumen og dra til ein stor tysk klubb.  Men det hadde jo gått an å signera kontrakt med Brann først, slik at klubben som hadde brukt resursar på å utvikla spelaren sat igjen med forteneste.

Det er nå en ting. Men dette at Brannfansen ikke hadde forståelse for at Finne ville følge drømmen med tysk klubb er bare tull. Rett og slett fordi det ikke var noen tysk klubb inne i bildet da Finne ble buet på. Da var det bare en spiller som ikke ville forlenge med Brann. Punktum. Köln kom inn i bildet mange uker etterpå. Så her villeder Pamer for at brikkene hans skal falle på plass.

Det gjør det hele enda mere tullete.
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil
« Svar #1457 på: februar 27, 2017, 20:26:40 pm »

Så kan man jo si at da burde man bue på Nouri. Ja, skal man være konsekvent. Men nå er det sånn at fotball er mye følelser, og noen saker engasjerer enormt mye mer enn andre. Sånn er det bare.

Nouri er jo en totalt forskjellig historie.
Han er ikke et ungt og lokalt talent som Brann har brukt masse penger på og skylder sånn sett ikke Brann noenting.
I motsetning til Finne vil han jo bli her, men de blir ikke enige.
Han er ikke Brann-gutt. Han har spilt stabilt og lojalt her i to sesonger.
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil
« Svar #1458 på: februar 27, 2017, 20:29:11 pm »

Jeg husker at Helge Nilsen, som har trent judasen i en årrekke, var oppriktig bekymret på Brutus' sin vegne da denne dro til en tysk storklubb i en alder av 18 år. Han begrunnet sin bekymring med at alle kunne se at svinet kunne score mål, men at han ikke er på riktig nivå i andre faser av spillet ennå, og at en utenlandsk klubb som bare hadde sett hans imponerede ferdigheter vil miste tålmodigheten når de ser at han fremdeles hadde mye å gå på som fotballspiller. Han fikk jo helt rett. Dette er noe som en god rådgiver burde fortalt ham. Det hadde han dessverre ikke. 

Og her er du inne på noe vesentlig. Lillejord er ikke fotballfagmann, han er selger, av sorten som selger sin egen bestemor, bare han tjener på det.
LAN påpekte dette i et intervju rundt agenter. Brann skal være bedre fotballfaglig på å vurdere hva som er det beste for unge spillere.
At Anders Pamer og Doddo mener at Brann skal ligge paddeflate etter en agent som overstyrer dem som styrer sport på Stadion skjønner jeg ikke noe av.
Tror han Pamer og Doddo har pjallet for mye på en VIP lounge med han godeste Lillejord.

Også enig med noen over, dette ville aldri ha skjedd i RBK / Trondheim. Der er det unison enighet at spillere utvikles best i RBK, både i presse og i forståsegpåerne.

Vi, som også Anders Pamer og Doddo bør stole på at Brann sin sportsavdeling vet hva de gjør.

Og sånn for å understreke, hvor ble det av gigatalentet Lorentzen?

Helt enig med alt du skriver utenom biten med Lorentzen. Der er det altfor tidlig å si hva som skjer. Han er 19 og har vel kun vært i Sandefjord en halv sesong.
Loggført

Xminator
Medlem

Vis profil
« Svar #1459 på: februar 28, 2017, 07:08:19 am »

Finne var (enda) et talent som ikke hadde tålmodighet med Brann eller viste spesiell lojalitet mot Brann. Derfor var det ekstremt upopulært at spilletidkortet ble brukt selv om "alle" så at han fikk rikelig med det ut fra alder og nivå. Kombinert med mediatekke på minus 3.

En liten "hva om". Skarsfjord med enslig-spiss-filosofi (stort sett). Erstattet med Norling og 2 spisser. Finne ville fått rikelig spilletid. I rett tid rent aldersmessig.

Jeg tviler på at Brann hadde ham på listen over spillere som passer i spillestil akkurat nå. Så jeg bruker ikke kalorier på å irritere med over en spiller som neppe ville tilført Brann noe slik situasjonen er nå. Det blir sikkert skrevet enda flere unødvendige artikler om Finne/Brann/Talenter ved hver eneste scoring (alle 4) og kamper mot Brann, registrerer også at Finne/Lillejord har ett behov for å poengtere hvor rett det var å forlate Brann ved enhver anledning og vise hvor vellykket og rosenrødt alt er for Finne.

Ut over det. 4 år? Høres ut som noe VIF driver med ja. Var de virkelig så desperat...
Loggført
Kagain
Medlem

Traust

Vis profil
« Svar #1460 på: februar 28, 2017, 11:28:35 am »

Enig med eksaminatoren der. Finne er nok ikke en spiller som hadde fått komme til sin rett i systemet til LAN slik det ble praktisert i fjor. Det vil bli spennende i år om Børven fortsetter den gode utviklingen innenfor skadehistorikk. Hvordan vil spillet til Brann se ut da? Vil spissen få en annen rolle enn den Orlov gjorde? Hvordan skal i så fall resten av rollefordelingen fordeles?
Loggført
Lasaron
Medlem

Vis profil
« Svar #1461 på: februar 28, 2017, 11:41:35 am »

Nå er ikke jeg trener, men jeg mener en viktig bestanddel i rollefordelingen bør være at midtspissen scorer en del mål. Hvis Børven løper mindre enn Orlov, men banker inn mål, tror jeg det i sum vil gavne Brann. Så kan man si at siden han ikke løper så mye blir det mindre rom for de andre på laget. Ja, men hvis han banker inn mål må motstanderne være enda mer obs på ham, og dermed blir det mer rom for de andre igjen.
Loggført

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget
Billy Elliott
Medlem

Vis profil
« Svar #1462 på: februar 28, 2017, 12:39:20 pm »

Hva tenker folk, er det fremdeles sannsynlig at Soltvedt vil trekke noe spennende offensivt snadder opp av hatten før vinduet lukkes?

Nå som Gilli skal bli back, og Nouri ut i kulden, trenger vi vel en ny kantspiller?

Mine ønsker:
- Bli kvitt Hatakka og Nouri
- Hente inn ny back som kan funke på begge sidene
- Hente inn ny venstrekant, helst venstrebent og med litt fart
Loggført
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #1463 på: februar 28, 2017, 12:45:03 pm »

Fart eller ikke. Vi trenger en kantspiller med litt trøkk som kan avslutte angrep med en avgjørende pasning eller en avslutning. Braaten er alt for ubesluttsom i siste tredjedel, Vega prøver seg mer, men er for ustabil. Trusselen fra kantene i siste tredjedel er for lav
Loggført

– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann

Roald Bruun Hanssen
ostraume
Medlem

Vis profil
« Svar #1464 på: februar 28, 2017, 13:01:34 pm »

Enig i den vurderingen. Huseklepp sto for mange målpoeng i fjor, og er ikke blitt erstattet.
Loggført

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.
Gulløl
Medlem

Vis profil
« Svar #1465 på: februar 28, 2017, 15:08:48 pm »

Klipp fra BT i forbindelse med fremlagt resultat i dag:

Likevel er økonomien fremdeles anspent for klubben som befinner seg i NFFs røde sone. Eksterne bidrag, som i hovedsak er overført fra Trond Mohns konto, er fortsatt en stor del av Branns inntekter. Dette har likevel blitt halvert siden året før – fra rundt 20 millioner kroner i 2015 til rundt 10 millioner kroner i fjor.

– Vi er umåtelig glad for bidragene vi har fått fra blant annet Trond Mohn, og de har vært en viktig del av Branns økonomi. Men vi ønsker at disse bidragene i større grad skal brukes til langsiktige investeringer, som for eksempel utviklingsarbeid eller for å hente spillere vi ikke hadde fått uten støtte.

Branns mål er å kunne stå på egne ben, men Johannesen utelukker ikke at Mohn fortsatt vil ha en viktig rolle om klubbens økonomi skulle friskmeldes helt.

– Mohn er glad i Brann og følger med, og han er opptatt at vi har en ansvarlig drift. Så får tiden vise hva det vil innebære i fremtiden, sier hun.
Loggført
SeLyren
Medlem

Vis profil
« Svar #1466 på: februar 28, 2017, 19:28:48 pm »

Da var den Islandske prøvespilleren på plass, Vidar Ari Jónsson.
Han er en høyreback som liker å være offensiv, komme rundt på kant for å slå inn. Kanskje han har bedre innleggsfot enn Nouri?  
Videre sier han at han er rask og aggressiv i det defensive arbeidet.
Visst han ikke er fullstendig sjanseløs på kontrakt blir han nok med mot Åsane på lørdag.

Etter å ha spilt alt av kamper for Fjölnir i 2015 og 2016 ble han tatt ut til landslaget der han konkurrerer med vår gode venn Birkir.
Treneren på Island er også en gammel kjenning, Agust Gylfason.

Blir spennende og se om dette ender i kontrakt, eller om prøvespillet bare blir brukt som et pressmiddel opp mot Amin Nouri. RS har jo uttalt at (kontrakts) ballen er lagt død, men ingenting er skrevet i stein, som vi såg med Karadas.

Ellers synst eg det er utrolig rart at det ikke er blitt hentet inn en venstre ving, siden det er så åpenbart at vi mangler en effektiv trussel i denne posisjonen.
Loggført
osoerli
Medlem

Vis profil
« Svar #1467 på: mars 01, 2017, 14:08:57 pm »

Litt spanande han islendingen.  Har sakna backar med gode innlegg på begge sider eigentleg.
https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/tror-jeg-er-en-spiller-brann-fansen-vil-like/s/5-8-526255
Får ikkje lest kva BA skriv om fyren, men reknar med han meiner fansen kjem til å lika hans offensive kvaliteter.  Fart og innlegg kanskje?  kanskje han er ein målscorar også?  Det har også vore sakna på høgrebacken.  Ein back bør scora 2-3 mål pr sesong.  Minst.

Nouri har spelt greit.  På det jevne.  Villig med framover.  Stor løpskapasitet.  Men innlegg og skot er så som så.  Om det blir målchansar av raida hans, er det oftast på grunn av overlapp av andre, og pasningar inn i feltet snarare enn innlegg.
Loggført

KUNSTGRAS?? GLØYM DET!
Gulløl
Medlem

Vis profil
« Svar #1468 på: mars 02, 2017, 00:25:28 am »

Klipp fra BT:
På telefon fra Sverige forteller Sævarsson om sin unge landslagskonkurrent.
- At han er bedre enn meg teknisk kan jeg si med en gang! Teknikken er i orden, det er typisk for spillerne som bryter gjennom på Island nå. På banen er han veldig bestemt, han er en som bare går på uansett. For landslaget gjorde han det bra på den siste samlingen han var med på, selv om han ikke fikk spille så mange minutter. Jónsson blir en bra spiller, bare han kommer seg fra Island - timingen er god for det etter to sesonger der, sier Sævarsson.
Stadig med et hjerte i Brann, har han anbefalingen klar:
- Om Vidar skal til Skandinavia, er Brann absolutt en klubb å anbefale. Det er en av få spennende klubber som er mulige å gå til!
Imponerte på trening
Jónsson hadde sin andre trening med Brann onsdag og kom faktisk svært godt fra den. Han scoret flere mål, viste tempo og bet fra seg i duellene.
Loggført
Kagain
Medlem

Traust

Vis profil
« Svar #1469 på: mars 02, 2017, 07:55:42 am »

Fart eller ikke. Vi trenger en kantspiller med litt trøkk som kan avslutte angrep med en avgjørende pasning eller en avslutning. Braaten er alt for ubesluttsom i siste tredjedel, Vega prøver seg mer, men er for ustabil. Trusselen fra kantene i siste tredjedel er for lav

Er det ikke litt ironisk at i et kollektiv som Brann nå er så er det faktisk litt mer egoisme og tro på egne ferdigheter man savner? Braaten har jo (i årets treningskamper) etter som jeg forstår kommet frem et par ganger i situasjoner som kunne bli farlige om han hadde avsluttet, men han har vært uselvisk og sentret til dårligere plasserte spillere. Det er i alle fall det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha fulgt Brann i nettavisene.
Loggført
Kai-Olai
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #1470 på: mars 02, 2017, 19:59:06 pm »

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/mix-diskerud-kjpt-ut-av-kontrakten-med-new-york-city-fc/3423318850.html

Mix kjøpt fri fra kontrakten sin i USA. Er det noe vi kunne ha bruk for?
« Siste redigering: mars 03, 2017, 12:57:19 pm av Kai-Olai » Loggført

krøvel vellevold
Medlem

Vis profil
« Svar #1471 på: mars 02, 2017, 20:19:36 pm »

Mix kjøpt fri fra kontrakten sin i USA. Er det noe vi kunne ha bruk for?
Tja. Vil heller ha Narvesen. (Badam-pisj!)
Loggført

Legg ned hele klubben!
Kjell249
Medlem

Vis profil
« Svar #1472 på: mars 02, 2017, 22:03:00 pm »

Jeg tror den tidligere utgaven av Mix som jeg kjenner ville passet veldig bra som indreløper ved siden av Haugen. Litt synd vi hentet Larsen...
Loggført

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.
Kjell249
Medlem

Vis profil
« Svar #1473 på: mars 02, 2017, 22:03:44 pm »

Kanskje selge Barmen som ikke vil signere ny kontrakt:)
Loggført

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.
tsrqpo
Medlem

Vis profil
« Svar #1474 på: mars 02, 2017, 22:10:13 pm »

Jeg tror den tidligere utgaven av Mix som jeg kjenner ville passet veldig bra som indreløper ved siden av Haugen. Litt synd vi hentet Larsen...

Om det hadde vært aktuelt med Mix inn, så trur eg Larsen er like mye i veien som Vevatne var for Kristiansen.

Hvordan er den nåværende utgaven av Mix?
Loggført
Xminator
Medlem

Vis profil
« Svar #1475 på: mars 02, 2017, 22:25:03 pm »

Hvorfor vil ikke Barmen signere? Han kommer jo aldri til å spille for noen bedre klubb enn Brann.
Loggført
SeLyren
Medlem

Vis profil
« Svar #1476 på: mars 03, 2017, 08:29:56 am »

Hvorfor vil ikke Barmen signere? Han kommer jo aldri til å spille for noen bedre klubb enn Brann.
Tipper det går på lønn, han vill vel ha betalt som en nøkkelspiller, mens Brann bare tilbyr lønn i kategorien under?
Loggført
pidre
Medlem

Vis profil
« Svar #1477 på: mars 03, 2017, 09:03:51 am »

Tja, ifølge andre her på forumet er han PL-materiale.
Loggført

Saludar a los monos!
SeLyren
Medlem

Vis profil
« Svar #1478 på: mars 03, 2017, 09:45:50 am »

I følge èn her på forumet...
Loggført
osoerli
Medlem

Vis profil
« Svar #1479 på: mars 03, 2017, 09:55:39 am »

Det vil bli eit større problem for Barmen sjøl enn for Brann om han ikkje signerer.
Loggført

KUNSTGRAS?? GLØYM DET!
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #1480 på: mars 03, 2017, 09:56:48 am »

Tror lønnskravet til Mix er ganske høyt
Loggført

– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann

Roald Bruun Hanssen
pidre
Medlem

Vis profil
« Svar #1481 på: mars 03, 2017, 11:26:43 am »

I følge èn her på forumet...
Ja, spesielt èn har uttalt seg ganske skråsikkert om dette.
Loggført

Saludar a los monos!
Norlings hund
Medlem

Vis profil
« Svar #1482 på: mars 03, 2017, 11:32:34 am »

Mix er i tillegg fortsatt under kontrakt med MLS.
Loggført
Kagain
Medlem

Traust

Vis profil
« Svar #1483 på: mars 03, 2017, 11:38:38 am »

Vil jo tro at siden Mix er amerikansk statsborger så vil han gjerne fortsette der borte.
Loggført
Billy Elliott
Medlem

Vis profil
« Svar #1484 på: mars 03, 2017, 11:58:43 am »

For folk som trodde Bård Finne hadde en jævlig agent. Møt Mix Diskeruds agent og far, Pål:
http://www.dn.no/magasinet/2014/11/07/2202/Dokumentar/lnehaien

Dette er ikke mennesker jeg ønsker Brann skal involvere seg med.
« Siste redigering: mars 03, 2017, 12:01:07 pm av Billy Elliott » Loggført
dudo
Medlem

Vis profil
Sv:
« Svar #1485 på: mars 03, 2017, 12:04:29 pm »

Hjelpe meg. Jeg hater sånne folk.
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #1486 på: mars 03, 2017, 13:35:27 pm »

Sånne ting holder me på god avstand.
Loggført

Kjell249
Medlem

Vis profil
« Svar #1487 på: mars 03, 2017, 20:09:28 pm »

Er han det? Artikkelen over hevder at han er kjøpt fei fra klibben. Hvor er din kilde fra?
Loggført

Ninja-Bob
Medlem

Vis profil
« Svar #1488 på: mars 03, 2017, 20:36:12 pm »

Han der Diskerud sr. ynskjer eg alt vondt.
Loggført
Kai-Olai
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #1489 på: mars 03, 2017, 21:10:13 pm »

Er han det? Artikkelen over hevder at han er kjøpt fei fra klibben. Hvor er din kilde fra?

Kan det være at de kjører samme systemet som NHL? De er jo litt sære der borte.
Loggført

Morkel
Medlem

Vis profil
« Svar #1490 på: mars 03, 2017, 22:21:52 pm »

Kan det være at de kjører samme systemet som NHL? De er jo litt sære der borte.

MLS følger det såkalte Roster-systemet ja. Jeg orker ikke å forklare det i detalj, for det er litt komplisert, men ja det det innebærer at Diskerud på en måte fremdeles er eid av MLS. MEN hvis ingen annen MLS klubb plukker han opp i overgangsvinduet så tror jeg at han står fritt til å gå utenlands.
Loggført
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil
« Svar #1491 på: mars 04, 2017, 14:51:14 pm »

For folk som trodde Bård Finne hadde en jævlig agent. Møt Mix Diskeruds agent og far, Pål:

At han fortsatt får drive på den måten er helt horribelt.
Loggført

Norlings hund
Medlem

Vis profil
« Svar #1492 på: mars 04, 2017, 16:33:32 pm »

At han fortsatt får drive på den måten er helt horribelt.

Leste artikkelen for godt over et år siden, regner med at det er den samme. Det er egentlig et under at ingen av ofrene har tatt livet av mannen.
Loggført
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #1493 på: mars 04, 2017, 16:43:16 pm »

Joachim Soltvedt, ender han opp i TL uten vår fine røde drakt å varme seg med? Sogndal har jo allerede prøvd seg...
Loggført

krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #1494 på: mars 04, 2017, 16:44:23 pm »

Han har en veldig god venstrefot, men mangler det meste annet. Er jo inn og ut av Åsane-laget. Tror ikke LAN er veldig hypp på en sånn spillertype.
« Siste redigering: mars 04, 2017, 17:02:37 pm av krakra » Loggført

Roald Bruun Hanssen
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #1495 på: mars 04, 2017, 17:17:00 pm »

https://vimeo.com/168010036 Er dette "vår" Jonsson? Fint timet løp og målgivende etter 2:25, påfulgt av et Nhleko-raid med kanonscoring som krydder mot slutten der. Med venstre!

https://vimeo.com/204151516 landslagsvideo. Fyren vender jo bort spillere og slår herlige pasninger - i VM!! Ja takk!
« Siste redigering: mars 04, 2017, 17:24:44 pm av Spelaren » Loggført

Kagain
Medlem

Traust

Vis profil
« Svar #1496 på: mars 04, 2017, 21:23:33 pm »

I den der Nettavisen-artikkelen om Mixen sto det følgende:

"Diskerud var garantert en lønn på 750.000 dollar, drøyt seks millioner norske kroner, både i 2017 og 2018. Han får nå utbetalt disse tolv millionene.
ANNONSE

I tillegg står han fritt til å finne seg en ny klubb.

Hadde han takket ja til klubbens tilbud om å rive i stykker kontrakten, hadde han tapt disse pengene.

En sånn lønn vil han nemlig ikke kunne få i Norge."

Men jeg er fremdeles usikker på om han har fått alle pengene og kan få beholde dem om han hopper på et tilbud fra en annen klubb...
Loggført
Torvanger
Medlem

Vis profil
« Svar #1497 på: mars 05, 2017, 11:38:27 am »

Han har en veldig god venstrefot, men mangler det meste annet. Er jo inn og ut av Åsane-laget. Tror ikke LAN er veldig hypp på en sånn spillertype.

Inn og ut under Knutsen, men nøkkelspiller under MIM?
Loggført
osoerli
Medlem

Vis profil
« Svar #1498 på: mars 05, 2017, 21:11:55 pm »

Trenger vi presis dødballfot?  Hopen er jo ledig.
http://www.tv2.no/a/8970551/
Loggført

KUNSTGRAS?? GLØYM DET!
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #1499 på: mars 05, 2017, 21:44:51 pm »

Trenger vi presis dødballfot?  Hopen er jo ledig.
http://www.tv2.no/a/8970551/

For mykje støy knyttet til ham.
Loggført

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 34
Print
Gå til: