• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-FKH, 29. mai kl 1800

Started by osoerli, May 23, 2016, 20:44:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Finfin respons

Brann gjør to bytter. De har ambisjon om å endre måten å spille på, den saken er grei.
Spørs om de klarer det.
Kanskje.

Finfin respons

Skaanes med finfine førsteminutter utpå her. Mye mer attack i stilen nå!
Kanskje.


Finfin respons

For en byttemaker denne LAN er!!!
Kanskje.

krakra

Skålevik er vår beste spiss.

Finfin respons

Skaanes er ikke lojal mot systemet. Han spiller overalt som om Brann spiller 4-2-3-1
Det er helt greit.
Kanskje.

Finfin respons

Gjør Brann et defensivt eller offensivt bytte nå?
Jeg tipper defensivt. Ut med en sliten Orlov, og Hvilsom inn på kanten.
Venstresiden sliter litt med strukturen/rammen.

Det offensiveste alternativet er Larsen. Eller Karadas. Uansett skal nok Orlov ut.
Kanskje.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Finfin respons

Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:37:36 PM
Tid for Azar for Orlov.

Det ville kunne flytte tyngdepunktet i kampen igjen, ja.
Kanskje.

dudo

Så var det dette med at vi er så godt trent igjen. Jeg ser det virkelig ikke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Finfin respons

Var det ingen som tippet 1-0 til Brann altså?
Kanskje.

Finfin respons

Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:44:24 PM
Så var det dette med at vi er så godt trent igjen. Jeg ser det virkelig ikke.


Jo, Brann tar i stor grad kontroll på andreomgangen. I tillegg er det vel varmt da.
Kanskje.

krakra


dudo

Quote from: Finfin respons on May 29, 2016, 18:53:04 PM
Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:44:24 PM
Så var det dette med at vi er så godt trent igjen. Jeg ser det virkelig ikke.


Jo, Brann tar i stor grad kontroll på andreomgangen. I tillegg er det vel varmt da.


Men vi mister den på slutten, og det er en trend, spesielt hjemme. Og varmt er det da for alle sammen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:44:24 PM
Så var det dette med at vi er så godt trent igjen. Jeg ser det virkelig ikke.
At vi er godt trent er ikke ensbetydende med at vi har kontroll var start til slutt. Det er naturlig at et lag som ligger under satser mer framover jo nærmere kampslutt nærmer seg og at de blir vanskeligere å forsvare seg imot.

dudo

May 29, 2016, 18:59:52 PM #65 Last Edit: May 29, 2016, 19:01:42 PM by dudo
Quote from: krakra on May 29, 2016, 18:55:56 PM
Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:44:24 PM
Så var det dette med at vi er så godt trent igjen. Jeg ser det virkelig ikke.
At vi er godt trent er ikke ensbetydende med at vi har kontroll var start til slutt. Det er naturlig at et lag som ligger under satser mer framover jo nærmere kampslutt nærmer seg og at de blir vanskeligere å forsvare seg imot.


Og enklere å kontre på, men vi virker for slitne til å kunne utføre relativt enkle, tekniske operasjoner som å slå en pasning på 5 meter. Jeg har ikke tall på dette, men jeg har et klart inntrykk av at vi taper flere dueller og andreballer siste kvarteret enn resten av kampen. (relativt sett, selvsagt)

Edit: For øvrig så mener jeg ikke at vi skal ha kontroll på hele kampen, men når vi gang etter gang gir fra oss kampene de siste 15-20 minuttene - denne gang mot et lag som spilte 120 min i midtuken, så mener jeg det viser at vi ikke er spesielt godt trent. Gjerne ikke spesielt dårlig heller, men vi må ikke tro at det er en stor styrke hos oss.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:59:52 PM
Quote from: krakra on May 29, 2016, 18:55:56 PM
Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:44:24 PM
Så var det dette med at vi er så godt trent igjen. Jeg ser det virkelig ikke.
At vi er godt trent er ikke ensbetydende med at vi har kontroll var start til slutt. Det er naturlig at et lag som ligger under satser mer framover jo nærmere kampslutt nærmer seg og at de blir vanskeligere å forsvare seg imot.


Og enklere å kontre på, men vi virker for slitne til å kunne utføre relativt enkle, tekniske operasjoner som å slå en pasning på 5 meter. Jeg har ikke tall på dette, men jeg har et klart inntrykk av at vi taper flere dueller og andreballer siste kvarteret enn resten av kampen. (relativt sett, selvsagt)
Slitne? Vi er da ikke gode på kontringer fem minutter etter kampen er begynt engang. Det er nok andre ting enn hvor godt trente vi er så står i veien for kontringsspillet.

Brann spiller uansett en krevende fotball som består av lite ballinnhav og mye forflytning for å dekke rom, så at spillerne blir mer slitne enn motstander kan godt skyldes at de har løpt mer i løpet av kampen.

dudo

Quote from: krakra on May 29, 2016, 19:01:41 PM
Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:59:52 PM
Quote from: krakra on May 29, 2016, 18:55:56 PM
Quote from: dudo on May 29, 2016, 18:44:24 PM
Så var det dette med at vi er så godt trent igjen. Jeg ser det virkelig ikke.
At vi er godt trent er ikke ensbetydende med at vi har kontroll var start til slutt. Det er naturlig at et lag som ligger under satser mer framover jo nærmere kampslutt nærmer seg og at de blir vanskeligere å forsvare seg imot.


Og enklere å kontre på, men vi virker for slitne til å kunne utføre relativt enkle, tekniske operasjoner som å slå en pasning på 5 meter. Jeg har ikke tall på dette, men jeg har et klart inntrykk av at vi taper flere dueller og andreballer siste kvarteret enn resten av kampen. (relativt sett, selvsagt)
Slitne? Vi er da ikke gode på kontringer fem minutter etter kampen er begynt engang. Det er nok andre ting enn hvor godt trente vi er så står i veien for kontringsspillet.

Brann spiller uansett en krevende fotball som består av lite ballinnhav og mye forflytning for å dekke rom, så at spillerne blir mer slitne enn motstander kan godt skyldes at de har løpt mer i løpet av kampen.


Da er det i hvert fall naivt at vi skal kunne bruke løpsstyrken vår mot slutten av kampene til å vinne, slik trenerapparatet har meldt ved flere anledninger.

Det er flere imponerende sider ved årets Brannlag, men løpsstyrken er ikke en av dem. Vilje, oppofrelse og kameratskapet er i toppklasse. Forflytning er heller gjennomsnittlig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Finfin respons

Det var nære på på slutten. Heldigvis har Brannforsvaret lagets beste fotballhode da Kristiansen ble truffet. Den kunne lett gått rett i krysset. Vi har faktisk mye flaks siste ti minuttene.

Men er ikke sikker på at FKH får de mulighetene fordi Brann ikke "holdt" på utholdenheten. Det er mer strukturen som rakner, og vi spiller mot et 3-5-2-lag som trykker på og sender opp keeper på slutten.
Kanskje.

Huff

KJEEEEDEEELIIIG!

Når vi ikke engang tar kontringene går denne ultaradefensiviteten for langt. Ingen, ingen forventer Barcelona-fotball, men dette Brann-laget er den mest defensive utgaven jeg noensinne har sett. I de første 15 minuttene av andre omgang viser vi jo at vi egentlig kan spille ok angrepsfotball, på tross av at våre offensive spillere er relativt begrenset.

Fornøyd med tre poeng, men Brann er ikke Tide. Det går an å parkere en buss nå og da, men hvis dette blir hovedgesjeften må noen gjøre noe, for jeg orker ikke dette hvis det skal vedvare i flere sesonger. Det er også tydeligvis mange som ikke orker allerede, for det er jo ikke som vi fyller tribunene tribunene tross seier i nesten hver hjemmekamp.

Nixon

Dette var som å se utendørs maling tørke på en regnværsdag. Stort kjedeligere fotballkamp enn dette går det vel nesten ikke an å lage. Utenom en periode helt i starten av andre omgang var dette drepen. Jeg er som Huff redd for at mange tar litt skrekken når de betaler gode penger for å se på dette.

Men poenget gledet selvsagt. Sjelden jeg har vært så lettet når dommeren har blåst av. For det var mange situasjoner der vi ikke hadde kontroll i eget felt. Vi skal være sjeleglade for at Haugesund ikke puttet et mål eller to

Og kudos til Skålevik for å være på rett plass til rett tid. Men utenom det viste han nok en gang at han ikke har noe på dette nivået å gjøre. I alle fall ikke på kanten. At han ble kåret til dagens beste var ikke uventet siden han skårte, men det ble møtt med hånlatter oppe på tribunen.
Rød makt på Hansa

Finfin respons

Ser Ballspark-opptaket nå.
Huseklepp fremstår som ekstremt mutt, skuffet og lei for at han ble tatt ut.
Ytterst sjelden Huseklepp svarer journalistene med ett og to ord --- fem spørsmål på rad.
Forsåvidt forståelig.
Kanskje.

OmOssSjølOgHansaøl

Det var ikke noe fyrverkeri av en kamp, men i starten av andre omgang ble det da litt mer liv, og det ble spennende på slutten - om enn med feil fortegn.

Tre poeng og ny klubbrekord i hjemmegjerrighet er mer enn nok for meg på denne siden av EM-pausen. Knall!
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Nixon

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on May 29, 2016, 20:04:57 PMTre poeng og ny klubbrekord i hjemmegjerrighet er mer enn nok for meg på denne siden av EM-pausen. Knall!


Joda, hadde noen før sesongen sagt at Brann kom til å henge med helt i toppen til sommerpausen hadde jeg sagt ja takk og hurra. Men fotball er nå en gang underholdning, og det er ikke så lett å bli veldig begeistret med det spillet som blir levert.
Rød makt på Hansa

blobby winters

Deilig med en ny 1-0 seier.
Jeg er så glad og blid.
For nesten nøyaktig 2 år siden rund spilte vi Vålerenga, skapte haugevis av målsjanser og tapte 2-3. Husker også en kamp mot Viking i 2014 da vi var det klart beste laget i alt mulig av stats - bortsett fra mål. Vi tapte 0-1! Det var tungt, trist og bitert.
1-0 seier i lokal derby mot Haugesund - jaaaa!!!

Alle som klager om kjedelig fotball her inne kan ta seg en bolle. Jeg er fornøyd så lenge vi vinner.

OmOssSjølOgHansaøl

De som ønsker seg underholdning kan glede seg over at nå begynner EM.

EM-kampene kan nytes lett til sinns, i forvissningen om at Brann har et glimrende utgangspunkt når eliteserien starter opp igjen.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Lasaron

Godkjent å vinne mot 12 mann. Nå er det omtrent utelukket med nedrykk. Nå er det lov å håpe på litt bedre fotball.
Tren på langskudd

Corran

Møkk kjedelig kamp med 3 deilige poeng.
I første omgang var det bare sorgen. 2 ganger ble det sentret på mann i fart og begge gangene var det Huse og det resulterte i et frispark og en corner. Ellers kun pasninger mot stillestående spillere og liten framdrift.
Synes byttene virket litt rare (forstår Huse ut) men en kjempe frisk start på omgangen hvor Skaanes var meget bevegelig og flere pasninger ble slått på spillere i fart (stort sett Nouri) framover. Men så etter målet var det full stopp igjen og tilbake til å prøve å spille på stillestående spillere og lite bevegelse og aldri pasninger på første berøring.
Jeg er meget fornøyd med poengfangsten men det kommer aldri mange tilskuere for å se denne typen destruktiv fotball nesten helt uten noe form for plan i angrepsspillet
Ikke mye å være stolt over foruten antallet smultringer på hjemmebane og antall poeng
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Grønner var stor i dag. Håper han har spilt seg til en plass på laget nå. Hvis ikke er situasjonen hans ganske håpløs.

pidre

Quote from: krakra on May 29, 2016, 21:19:00 PM
Grønner var stor i dag. Håper han har spilt seg til en plass på laget nå. Hvis ikke er situasjonen hans ganske håpløs.

Grønner var bra han, men hverken Demi eller Acosta har spilt seg ut av laget.
Saludar a los monos!

huleste

May 29, 2016, 22:01:23 PM #80 Last Edit: May 29, 2016, 22:09:08 PM by huleste
Huseklepp er patetisk i intervjuet med Ballspark etter kampen.

Corran

Quote from: krakra on May 29, 2016, 21:19:00 PM
Grønner var stor i dag. Håper han har spilt seg til en plass på laget nå. Hvis ikke er situasjonen hans ganske håpløs.

Det er nå tre meget solide midtstoppere og det vil være behov for alle tre i resten av kampene. Vil absolutt ikke si at Grønner sin situasjon er håpløs om Acosta starter neste kamp. Han er en mann for framtiden og han kommer til å få spille nok i år uansett
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Det er ganske håpløst hvis han må være avhengig av skader og suspensjoner for å spille litt her og der uansett hvor bra han spiller. Ingen har spilt seg ut, men Grønner har spilt seg inn. Nå bør det være Acosta som er i utfordrerposisjon.

Spelaren

Kampens mest irriterende øyeblikk var når Edvartsen blokkerte Skålevik. For øvrig en kamp der han pep i alle retninger.
Gå av.

Corran

Vil si som de sa i Ballspark at om ikke Demidov signerer ny kontrakt så bør Grønner ta den plassen I alle fall til han eller Acosta spiller seg ut.
Synes også at Acosta er hakket foran Grønner enda selv om Grønner har vært meget solid han og.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Ninja-Bob

Når blei det opplest og vedtatt at fotball er underholdning? Det er jo fortsatt ein sport? Tenker de på sånn oppvisningsbasket, liksom? Harlem Globetrotters? Det blir jævlig kjedelig det også etter tjue minutts tid. Nei, takke seg til eit lag som kjemper og står på og scorer meir enn motstandaren. På ein dag som dette så er det nok for meg.

Grønner bør få plassen til Acosta, dersom Demidov blir, og plassen til Demidov dersom han ikkje vil signere på ny. Om to-tre år bør midtforsvaret vårt vere Pallesen Knutsen og Grønner. Dette bør bli signalisert ganske kjapt.

Spelaren

May 29, 2016, 23:20:27 PM #86 Last Edit: May 29, 2016, 23:21:59 PM by Spelaren
KAMPSTATISTIKK fra VG:

Brann - Haugesund

42% Ballbesittelse 58%
9 Avslutninger 13
1 Avslutninger på mål 2
0 Avslutninger i stengene 0
3 Cornere 7
334 Pasningsforsøk 463
239 Vellykkede pasninger 356
5 Frispark for 16
36% Ballbesittelse siste 5 min 64%


Noen varsellamper bør blinke. Eg vet vi gjerne bare skal være fornøyd med poengfangsten sålangt i sesongen siden vi er nyopprykket og alt det der... men det er nå et diskusjonsforum og denne problemstillingen interesserer meg. Vi er ikkje et typisk nyopprykket Mjøndalen, Sandefjord, Hønefoss eller hva nå søren neste års sjarmerende bekjentskap vil bli - der ingen nødvendigvis forventer noe spesielt. Når vi igjen blir spilt lavt og i store deler av kampen løper etter ballen, så tegner det et bilde vi helst bør ha viskelæret klart til i framtiden, for dette her kan ikkje være "produktet" Brann har tenkt å by folk på på lang sikt.

For all del, kjekt med tre poeng. Grønner er nå klar for førstelaget, Nouri har knallhardt tak på høgrebacken mens Kristiansen mangler litt i duellspillet.

Edit; VG gir Edvartsen 3 børspoeng for opptredenen sin.
Gå av.

pidre

Grønner glimter til, men Acosta har spilt meget godt over tid. Ingen grunn til forhastet å splitte vårt midtstopperpar. Grønner får spille mye som tredjevalg.
Saludar a los monos!

pidre

Quote from: Ninja-Bob on May 29, 2016, 22:55:42 PM
Når blei det opplest og vedtatt at fotball er underholdning? Det er jo fortsatt ein sport? Tenker de på sånn oppvisningsbasket, liksom? Harlem Globetrotters? Det blir jævlig kjedelig det også etter tjue minutts tid. Nei, takke seg til eit lag som kjemper og står på og scorer meir enn motstandaren. På ein dag som dette så er det nok for meg.

Hehe, så enig så enig. I sånne testimonial kamper pleier det også å være fint spill og mange mål - kanskje det kan være noe for de som sier at de savner underholdning. Ellers finnes det jo alltids slike målkavalkader.
Saludar a los monos!

krøvel vellevold

Med "underholdning" mener ikke folk Barcelona-fotball med tusen trekk og ballartisteri - men et Brann-lag som faktisk er villig til å angripe og forsøke å score mål.
Legg ned hele klubben!

Leffen

I går sovnet jeg etter 30 min og våknet 2 min ut i andre omgang. Ganske kjedelig da og. Men så ser jeg på tabellen og tenker at det betyr svært lite. Når Vega kommer tilbake tror jeg det blir mer futt over angrepsspillet vårt. Inntil videre fremstår vi slik spillermateriellet tilsier. Det er gøy nå!

Corran

Fotball på TL nivå er underholdning.
Det er ikke bredde idrett det er sport ment å trekke tilskuere og budsjetteres dereetter. Jo bedre underholdning jo bedre økonomi.
Det er ikke Showkamper som de driver med i Harlem Gobetrotters men underholdningsbransjen er de i
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Quote from: pidre on May 30, 2016, 06:40:02 AM
Grønner glimter til, men Acosta har spilt meget godt over tid. Ingen grunn til forhastet å splitte vårt midtstopperpar. Grønner får spille mye som tredjevalg.
Han har spilt bra i alle kampene han har spilt i år. Det er ikke å glimte til. Det må være mulig å spille seg inn på laget uten at noen andre gjør det dårlig. Det har Grønner gjort, nå må Acosta utfordre ham. Spiller Grønner seg ut igjen så får Acosta ta over.

dudo

Nå er det vel 6 uker til neste kamp. Jeg tenker vi ser formen an på trening når det nærmer seg, og ikke tar ut laget allerede nå ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Ja, jeg tenkte akkurat det samme. For min del kan Grønner godt fortsette, vi svekkes ikke av det og han fortjener på mange måter det. Men det ser ut til at noen har lett for å glemme at det er noe som heter daglige treninger, og at laguttaket også må basere seg på det og ikke bare på siste kamp. Det er jo spesielt viktig når spillerne er så jevne som det er snakk om her.
Rød makt på Hansa

pidre

Quote from: krakra on May 30, 2016, 15:12:17 PM
Quote from: pidre on May 30, 2016, 06:40:02 AM
Grønner glimter til, men Acosta har spilt meget godt over tid. Ingen grunn til forhastet å splitte vårt midtstopperpar. Grønner får spille mye som tredjevalg.
Han har spilt bra i alle kampene han har spilt i år. Det er ikke å glimte til. Det må være mulig å spille seg inn på laget uten at noen andre gjør det dårlig. Det har Grønner gjort, nå må Acosta utfordre ham. Spiller Grønner seg ut igjen så får Acosta ta over.


Grønner var god, ikke mer. Han får litt ekstra skryt og fokus fordi han er ung og lokal. Acosta har levert mange god kamper, det skal vi huske.

Så du mener altså at Acosta ikke har spilt seg ut av laget, men at Grønner likevel skal ha plassen hans? Deretter for at Acosta skal få tilbake plassen, må Grønner spille seg ut av laget? Merkelig logikk.


 
Saludar a los monos!

Hatleking

Quote from: pidre on May 30, 2016, 16:10:12 PM
Quote from: krakra on May 30, 2016, 15:12:17 PM
Quote from: pidre on May 30, 2016, 06:40:02 AM
Grønner glimter til, men Acosta har spilt meget godt over tid. Ingen grunn til forhastet å splitte vårt midtstopperpar. Grønner får spille mye som tredjevalg.
Han har spilt bra i alle kampene han har spilt i år. Det er ikke å glimte til. Det må være mulig å spille seg inn på laget uten at noen andre gjør det dårlig. Det har Grønner gjort, nå må Acosta utfordre ham. Spiller Grønner seg ut igjen så får Acosta ta over.


Grønner var god, ikke mer. Han får litt ekstra skryt og fokus fordi han er ung og lokal. Acosta har levert mange god kamper, det skal vi huske.

Så du mener altså at Acosta ikke har spilt seg ut av laget, men at Grønner likevel skal ha plassen hans? Deretter for at Acosta skal få tilbake plassen, må Grønner spille seg ut av laget? Merkelig logikk.


Det er ein fin logikk og noko som gjeld ganske generelt. Jarstein hadde aldri blitt førstemålvakt i Hertha Berlin om Kraft ikkje hadde blitt skada. No slit sistnemnde benken for Jarstein som har spelt godt. Det gjeld jo i fotball om å ta sjansene ein får. Det er dumt om det berre er bestemt kven som spelar uansett kor mykje konkurrenten presterar. Når det er sagt så er det lenge til neste kamp, og trening blir nok veldig avgjerande her, ja.

pidre

May 30, 2016, 16:19:53 PM #97 Last Edit: May 30, 2016, 16:21:47 PM by pidre
Quote from: Hatleking on May 30, 2016, 16:14:33 PM
Quote from: pidre on May 30, 2016, 16:10:12 PM
Quote from: krakra on May 30, 2016, 15:12:17 PM
Quote from: pidre on May 30, 2016, 06:40:02 AM
Grønner glimter til, men Acosta har spilt meget godt over tid. Ingen grunn til forhastet å splitte vårt midtstopperpar. Grønner får spille mye som tredjevalg.
Han har spilt bra i alle kampene han har spilt i år. Det er ikke å glimte til. Det må være mulig å spille seg inn på laget uten at noen andre gjør det dårlig. Det har Grønner gjort, nå må Acosta utfordre ham. Spiller Grønner seg ut igjen så får Acosta ta over.


Grønner var god, ikke mer. Han får litt ekstra skryt og fokus fordi han er ung og lokal. Acosta har levert mange god kamper, det skal vi huske.

Så du mener altså at Acosta ikke har spilt seg ut av laget, men at Grønner likevel skal ha plassen hans? Deretter for at Acosta skal få tilbake plassen, må Grønner spille seg ut av laget? Merkelig logikk.


Det er ein fin logikk og noko som gjeld ganske generelt. Jarstein hadde aldri blitt førstemålvakt i Hertha Berlin om Kraft ikkje hadde blitt skada. No slit sistnemnde benken for Jarstein som har spelt godt. Det gjeld jo i fotball om å ta sjansene ein får. Det er dumt om det berre er bestemt kven som spelar uansett kor mykje konkurrenten presterar. Når det er sagt så er det lenge til neste kamp, og trening blir nok veldig avgjerande her, ja.

Du tar ikke poenget.
Saludar a los monos!

pidre

Quote from: krakra on May 29, 2016, 22:13:41 PM
Det er ganske håpløst hvis han må være avhengig av skader og suspensjoner for å spille litt her og der uansett hvor bra han spiller. Ingen har spilt seg ut, men Grønner har spilt seg inn. Nå bør det være Acosta som er i utfordrerposisjon.


Som du ser menes det at Acosta ikke har spilt seg ut av laget, men at Grønner skal ha plassen hans likevel. På den annen side menes det at Grønner skal spille seg ut av laget, for at Acosta skal få tilbake plassen.



Saludar a los monos!

Lasaron

Med mindre noe spesielt viser seg på trening, mener jeg Grønner og Demidov bør være førstevalg i neste kamp. Hvem vet, kanskje Acosta har større potensiale enn han har fått vist, og skjerper seg kanskje enda mer hvis han blir vraket?
Tren på langskudd

Go Up