• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Strømmen - Brann 30. august kl. 15.00

Started by Nixon, August 24, 2015, 10:26:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Utrolig nok en bortekamp som går på Zebra!

Og i denne kampen sier laget seg selv.
Selv om det nok neppe blir sånn...

Leciejewski
Nouri - Demidov - Acosta - Kristiansen
Birkelund - Barmen - Haugen
Rennie - Skålevik - Huseklepp
Rød makt på Hansa

OmOssSjølOgHansaøl

Hvorfor endre et lag som vinner - overbevisende? Riktignok var Hønefoss svake, men jeg synes ikke noen spilte seg ut. Jeg foreslår å være kjedelig og starte med samme lag som i forrige kamp.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Gulløl

Det er bare å minne på at Brann følger børsen. Største børsfall på mange år pågår. Da sier det seg selv hvordan det går mot Strømmen  ;)
http://www.nrk.no/sport/fotball/brann-folger-borsen-1.5323817
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Nixon

August 24, 2015, 12:26:07 PM #3 Last Edit: August 24, 2015, 15:06:47 PM by Nixon
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 24, 2015, 10:50:16 AM
Hvorfor endre et lag som vinner - overbevisende? Riktignok var Hønefoss svake, men jeg synes ikke noen spilte seg ut. Jeg foreslår å være kjedelig og starte med samme lag som i forrige kamp.


Ingen spilte seg direkte ut. Men jeg tenkte litt tilbake på vår siste bortekamp som ikke var særlig overbevisendes med din foretrukne midtbane. Jeg er ikke overbevist om at vi har funnet den ultimate lagoppstillingen enda.
Rød makt på Hansa

Hatleking

Eg vil gjerne fortsette med same lag som starta i går. Ingen av innbyttarane imponerte veldig.

krakra

Syns begge midtbanespillerne klarte seg bra. Mulig SHN gjør noe flott som vi ikke ser, men syns Barmen klarte seg bra i den rollen når Sivert var ute-

Torvanger

Quote from: Gulløl on August 24, 2015, 11:52:07 AM
Det er bare å minne på at Brann følger børsen. Største børsfall på mange år pågår. Da sier det seg selv hvordan det går mot Strømmen  ;)
http://www.nrk.no/sport/fotball/brann-folger-borsen-1.5323817


Vi er allerede i kjelleren, den sammenligningen teller ikke lenger.

blobby winters

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 24, 2015, 10:50:16 AM
Hvorfor endre et lag som vinner - overbevisende? Riktignok var Hønefoss svake, men jeg synes ikke noen spilte seg ut. Jeg foreslår å være kjedelig og starte med samme lag som i forrige kamp.


Enig, never change a winning team som de sier, og som du skrev tidligere i Brann - Hønefoss tråden...

" "Vi må bare få satt et lag nå" sa Nilsen etter forrige kamp. "


Corran

Så får en håpe LAN ikke blir defensiv i taktikken og skal på bortebane sikre litt og demme opp for hodestyrke
Da kan vi fort se Skålevik og/eller Rennie og/eller Huse ut og Azar og Skaanes inn
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hickok

Der ble Pål Steffen Andresen utvist for Strømmen mot Follo. Stort tap i deres midtforsvar neste helg. Sånt kan man like!

Brann patriot

SHN gjør den usynlige jobben, og hans oppgave er primært defensivt. Synes virkelig ikke han har spilt seg ut av laget. SHN fikk visstnok kritikk for støttepasninger i Hødd også, så dette er slik han spiller.
Absence of proof is not proof of absence

Nixon

Det handler ikke primært om at han har spilt seg ut av laget, men at Barmen gjorde en, etter mange sin mening, bedre jobb i den kampen der Nilsen var ute.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Andresen har spilt alt for Strømmen sålangt. En rutinert kar med 120 eliteseriekamper for Lillestrøm. Sannsynligvis bra for oss at han ble utvist.
Tren på langskudd


Nixon

Rød makt på Hansa

osoerli

Same startelver som sist.
Skaanes var den friskaste av innbyttarane og er nærmast å starta av dei andre.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Torvanger

LAN kan ikke argumenter med at han vil ha Barmen mer opp i boksen, for er det en spiller som har mer å gjøre enn både LAN og Barmen foran boksen, så er det Birkelund.

krakra

Foran boksen ja, men i boksen er det da Barmen som er best av midtbanespillerne.

Gulløl

Vi har hatt en veldig god treningsuke,  sier LAN.
Jada, da vet vi hvordan det går.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Corran

dett var dett Bare å sette pengene på strømmen søndag då
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krøvel vellevold

Quote from: Corran on August 28, 2015, 17:26:36 PM
dett var dett Bare å sette pengene på strømmen søndag då


Branns fire tidligere serieoppgjør på Strømmen: 0 seire, 0 uavgjorte, 4 tap...
Legg ned hele klubben!

blobby winters

Quote from: krøvel vellevold on August 28, 2015, 18:15:09 PM
Quote from: Corran on August 28, 2015, 17:26:36 PM
dett var dett Bare å sette pengene på strømmen søndag då


Branns fire tidligere serieoppgjør på Strømmen: 0 seire, 0 uavgjorte, 4 tap...


Branns egne skryter av hvor flinke de er i forsvar...
http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Bare-n-type-feil-far-Brann-treneren-til-a-vare-nadelos-mot-enkeltspillere-589716_1.snd
Ja ja, ikke bare tap, det blir mange mål i mot.

Lasaron

Hanstveit er funnet får dårlig til troppen. Da har man en bred tropp i 1.divisjon.

Forøvrig fortsetter brann.no tradisjonen med å hoppe over spillere når de ramser opp hvem som ikke er med. For å understreke det skriver de med feit skrift Ikke med: og så kommer oppramsingen. Denne gang er det Lorentzen som er utelatt.
Tren på langskudd

Corran

At Hanstveit er funnet for lett er på tide og akkurat sånn det bør være
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Håper på samme lag som mot Hønefoss.
Tren på langskudd

stigh

Brann stiller med dette laget mot Strømmen: Leciejewski - Nouri, Acosta, Demidov, Kristiansen - Barmen, Nilsen, Haugen - Rennie, Skålevik, Huseklepp.

Samme lage som mot Hønefoss

pidre

Saludar a los monos!

dudo

Jeg får fortsatt vondt inni meg av å se disse draktene våre. Men spillet de første 10 lindrer litt, tror vi tar dette.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Hva skjer med laget vårt a?
Høyt balltempo, gode bevegelser, presise pasninger og høyt press! God start.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Klaus_Brann on August 30, 2015, 14:15:23 PM
Hva skjer med laget vårt a?
Høyt balltempo, gode bevegelser, presise pasninger og høyt press! God start.


Hysj!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Joggi Bogga

Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

For en frøkenliga dette blir med oss på banen. Pip og blås.
Gå av.

dudo

Fy faen så urettferdig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Gå av.

Brann patriot

Brann spiller meget godt, men jeg er skeptisk til Skålevik. Synes han burde hatt et mål i dag også.
Absence of proof is not proof of absence

Spelaren

Quote from: Brann patriot on August 30, 2015, 14:27:41 PM
Brann spiller meget godt, men jeg er skeptisk til Skålevik. Synes han burde hatt et mål i dag også.


Skyter jo bare luft når ballen daler ned på fem meter.
Gå av.

Yngve

Meir typisk Brann enn dette, vert det jo ikkje. Får litt flash back til heimekampen mot FKH i fjor..

Chrisstah

Nå får vi se hva som bor i laget, skal vi opp må denne vinnes!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Spelaren

Kan noen sjekke om dommer har tippet på denne kampen? Det frisparket er en ren gavepakke.
Gå av.

Spelaren

Gå av.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

dudo

Fortsatt noen som lurer på om vi kom godt ut av backbyttet? :-P
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on August 30, 2015, 14:34:55 PM
Fortsatt noen som lurer på om vi kom godt ut av backbyttet? :-P


Det er noe slepent over ham. Minner pittelitt om Ståle Solbakken.
Gå av.

dudo

Quote from: Spelaren on August 30, 2015, 14:35:41 PM
Quote from: dudo on August 30, 2015, 14:34:55 PM
Fortsatt noen som lurer på om vi kom godt ut av backbyttet? :-P


Det er noe slepent over ham. Minner pittelitt om Ståle Solbakken.


Hairism!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Det er komisk at Skålevik får frispark imot på en forseelse han selv ble utsatt for sekundet før.
Gå av.

Spelaren

Tenner et lys for de som må spille på dette nivået flere år på rad. Hasjtaggdommer.
Gå av.

Klaus_Brann

For en elendig dommer. Helt håpløst å gi gult kort på den taklinga der.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

I dag har vi ikke fått den dommeren vi fortjener ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on August 30, 2015, 14:34:55 PM
Fortsatt noen som lurer på om vi kom godt ut av backbyttet? :-P


Jeg synes vi har kommet fantastisk ut av begge backbyttene og ikke minst Rennie, selv om han ikke har vært så het i dag, men det er Huseklepps skyld.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Bra takter fra Brann i 1. omgang. Selvfølgelig blodig urettferdig at Strømmen tar ledelsen, men spillerne viser moral nok til å slå tilbake. Deilig! Fortsett å kjøre på, så vinner vi dette.

Dommeren er virkelig ute.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up