• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bærum - Brann 29. Juni kl 19.00

Started by TCAC, June 24, 2015, 16:23:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky


Spelaren

Gå av.

aleksanderhjelleseth


Hatleking

Haugen sin skotfot må vere den mest oppskrytte nokonsinne.

Spelaren

Haugens skuddfot er en vits. Guttungen min på seks treffer oftere mål.
Gå av.

OmOssSjølOgHansaøl

Der er det over.

Jaja, 1-1 er ikke katastrofe.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Nuvel. Elendig kamp som vi hadde et knapt overtak i.
Viktig at vi i alle fall fikk ett poeng, men det er selvsagt altfor dårlig. Det laget her må ha 2. plassen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Dette går ikke an lenger. Dette laget er fullstendig krise


Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on June 29, 2015, 19:33:09 PM
Haugens skuddfot er en vits. Guttungen min på seks treffer oftere mål.


Traff jo mål da. Det var bare synd at det var en innsidepasning.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2015, 19:34:15 PM
Quote from: Spelaren on June 29, 2015, 19:33:09 PM
Haugens skuddfot er en vits. Guttungen min på seks treffer oftere mål.


Traff jo mål da. Det var bare synd at det var en innsidepasning.


Ballen ville sikkert ha stoppet før den kom fram. Sløvt og ubrukelig.
Gå av.

aleksanderhjelleseth

Larsen ødelegger mer enn hva han skaper, Vet ikke hvor spesifikk rollen hans må være for å lykkes... Send han til Rune

Belfort


bernu

HANSA - Z

Belfort

Hvis ikke laget styrkes med 2-3 kvalitets spillere så er det nok en erkjennelse i Brann at man satser på opprykk først i 2016/2017


blobby winters

Quote from: Spelaren on June 29, 2015, 19:36:13 PM
Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2015, 19:34:15 PM
Quote from: Spelaren on June 29, 2015, 19:33:09 PM
Haugens skuddfot er en vits. Guttungen min på seks treffer oftere mål.


Traff jo mål da. Det var bare synd at det var en innsidepasning.


Ballen ville sikkert ha stoppet før den kom fram. Sløvt og ubrukelig.


Trodde det var tilbakespill til keeper??

Falkman

Quote from: bernu on June 29, 2015, 19:40:08 PM
Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 29, 2015, 19:33:21 PM
Der er det over.

Jaja, 1-1 er ikke katastrofe.


Kan være greit å ha i mente vi spiller i en serie hvor alle lagene er totalt bås. muligens med et lite unntak for sogndal. Opprykksjansene er langt ifra borte. at de burde vært det, er en helt annen sak.

Torvanger

Uholdbart med 1-1, Brann er rett og slett for dårlige til å rykke direkte opp

Xminator

Jeg skjønner ikke hvorfor Brann skal slite slik med å skape sjanser med de spillerene Brann faktisk har.

Eller jo, når du ser Larsen slå cornere uten mål og mening, men hvorfor i alle dager klarer ikke Larsen å slå presise cornere gang etter gang etter gang? Han skal jo være mer enn god nok til å gjøre akkurat det. Motstanderene våre virker ikke å ha problemer med å prikke inn presise innlegg, frispark og cornere...

Hatleking

Ja, det var dårleg - men 1-1 på bortebane mot eit lag som har like mykje poeng som oss er ikkje krise. Målet vårt er å rykke opp, og me har berre tre poeng opp til andreplassen. Om me regelmessig tek tre poeng heime og eitt borte, vil det halde. Sjølvsagt bør me vinne borte òg, men la oss tenkje på dette i perspektiv.

Giles

Quote from: Xminator on June 29, 2015, 20:32:29 PM
Jeg skjønner ikke hvorfor Brann skal slite slik med å skape sjanser med de spillerene Brann faktisk har.

Eller jo, når du ser Larsen slå cornere uten mål og mening, men hvorfor i alle dager klarer ikke Larsen å slå presise cornere gang etter gang etter gang? Han skal jo være mer enn god nok til å gjøre akkurat det. Motstanderene våre virker ikke å ha problemer med å prikke inn presise innlegg, frispark og cornere...

At Larsen fikk fullføre kampen er umulig å forstå. Kun svake involveringer. Var virkelig Hansson så dårlig mot Sarpsborg?
Det er tragisk med Larsen som jeg engang hadde troen på men nå er det nok. Det er best om han og Brann skiller lag. Det samme må dessverre sies om Haugen som også engang var et talent. Og ta med Barmen i samme slengen.
Birkelund var den eneste som viste noe som helst av de håpefulle. Helhjertet press, stor løpskraft og helt grei ballbehandling.
Hvis ikke midtbanen styrkes betraktelig så vil aldri Brann kunne føre en kamp, selv på OBOS nivå. Det var svakt ellers også med unntak av Acosta hvis en ser bort fra cornergaven.
LAN gjorde oppgaven enda vanskeligere med lavt press og sirupfotball. Alt for sen ballbehandling og direkte framoverrettet pasningspill var knapt å se.

Kruxleiven

2 seire, 1 uavgjort og 1 tap er ikke dårlig. 7 poeng på 4 kamper og 1,75 i snitt. Det kan kanskje holder til opprykk, men det hjelper ikke. Synes spillet har vært trist. Poengutbetalingen har vært utrolig god. Selv om vi ikke er dårlig bakpover i de siste kampene så skaper vi jo ingenting. Det er ikke tendenser en gang. Midtbanen i denne klubben er katastrofe og har vært det lenge. La Brann bli i OBOS. QPR har karret seg til noen opprykk også. De ser ikke bra ut i øverste divisjon.

blobby winters

Jeg virkelig håper at LAN avlyser sommerferien.
Det er en stor jobb å gjøre for å bygge opp et lag og et spillemønster som fungerer.

Det medisinske teamet kan anbefale restitusjon og det må selvsagt respekteres. Men, selv om de bare brukte sommerferien til å øve på dødballer ville det ha bidratt til minst 10 ekstra poeng i løpet av sesongen.

Vi har sluppet inn masse fra dødballer. Vi klarer ikke å forsvare oss godt nok i mot.
Når vi har en dødball situasjon klarer ikke vi å skape noe som helst av farligheter. Huseklepp slår ikke hardt nok og Larsen treffer ikke nøyaktig nok.

Vi hadde tatt 3 isteden for 1 poeng i dag hadde vi vært bedre på dødballer.

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on June 29, 2015, 20:35:08 PM
Målet vårt er å rykke opp, og me har berre tre poeng opp til andreplassen. Om me regelmessig tek tre poeng heime og eitt borte, vil det halde. Sjølvsagt bør me vinne borte òg, men la oss tenkje på dette i perspektiv.


Det ser fint ut i teorien det der, men problemet oppstår når vi ikke gjør nettopp det. Heldigvis er de andre lagene rundt oss like ustabile. Det kan bli vår redning.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2015, 21:27:26 PM
Quote from: Hatleking on June 29, 2015, 20:35:08 PM
Målet vårt er å rykke opp, og me har berre tre poeng opp til andreplassen. Om me regelmessig tek tre poeng heime og eitt borte, vil det halde. Sjølvsagt bør me vinne borte òg, men la oss tenkje på dette i perspektiv.


Det ser fint ut i teorien det der, men problemet oppstår når vi ikke gjør nettopp det. Heldigvis er de andre lagene rundt oss like ustabile. Det kan bli vår redning.


Slik er Obosligaen. Berre Sogndal er stabile, og bak der er det fritt fram for den som får orden på det i haustsesongen. Det kan fort bli oss.

Klaus_Brann

Ja, men det er ingenting som tyder på det hittil.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henki

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 29, 2015, 19:33:21 PM
Der er det over.

Jaja, 1-1 er ikke katastrofe.


Jo dette er katastrofe. Dette er så hinsides alt som er i nærheten av å være akseptabelt. Dette er så totalt og fullstendig uten noen som helst sjanse til å være det vi bør og skal forvente av Brann.
Spillemessig er vi i ferd med å gro fast i Obosligaen, det i seg selv er en katastrofe. Og den blir ikke noe mindre av at det jo åpenbart vil få dramatiske følger for poengfangsten.
Brann opptrer massivt patetisk i dag og det er ingen bedring å skue. Det er uholdbart!
Ballen skal fremover!

Hatleking

Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2015, 22:43:41 PM
Ja, men det er ingenting som tyder på det hittil.


Eg har mykje større tru no som Nilsen er her enn då Norling var her. Det kan ein sikkert sjå på innlegga mine. Igjen: Nilsen tek over eit Brann utan sjølvtillit. Ein må då byggje bakfrå. Defensivt var det bra i dag til å vere bortebane. Offensivt er det mykje å gå på, men det ser Nilsen sjølvsagt. Eg trur òg at han har peiling på kva som må til for å gjere det betre.

Klaus_Brann

Jeg har også større tro, og det er forsåvidt sant at vi virker tryggere defensivt under Nilsen, men så var det det offensive da.
Det kan godt hende at han har peiling på hva som må til, men jeg ble litt skuffet/overrasket over at han ikke fulgte opp det han sa til Cmore i pausen tidligere.
Han sa at dette kom til å bli en krigekamp og at vi ikke fikk til vårt eget spill. Da er jeg overrasket over at han venter helt til det 77' minutt med å sette inn vår største kriger. Det ble mye mer trøkk med han innpå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Følgende grep må gjøres:

1. Fredrik Haugen skal ta flest mulig cornere og dødballer i innleggsposisjon. Omtrent hver gang Haugen tar corner tenker jeg: hvorfor tar han det ikke oftere?

2. Karadas skal være innbytter og komme inn rundt det 60. minutt hver kamp.

3. Hansson må starte kampene fremover. Larsen kan få selvtillitt gjennom gode innhopp.
Tren på langskudd

Torvanger

Teoretisk vissvass dette med kun å fokusere på det defensive. Og hvor ble det av angrep er det beste forsvar? Ikke la mostander få låne ballen, eventuelt la det gå så lang tid mellom hver gang de låner den, at de aldri får spillet skikkelig igang. Og angrip!

Jose Arrogantio

Quote from: Torvanger on June 30, 2015, 13:35:57 PM
Teoretisk vissvass dette med kun å fokusere på det defensive. Og hvor ble det av angrep er det beste forsvar? Ikke la mostander få låne ballen, eventuelt la det gå så lang tid mellom hver gang de låner den, at de aldri får spillet skikkelig igang. Og angrip!


Må lure på hvorfor ikke alle lag gjør dette om det er så enkelt.

Ricky


Jose Arrogantio

Quote from: Ricky on June 30, 2015, 16:03:02 PM
De gjør jo det mot oss..


Vi kunne hatt ballen i 20 minutter uavbrutt uten at spillet kom skikkelig i gang, så det er ikke en utfordring å avbryte spillet vårt.

Og har vi lånt ballen for lenge gir vi den jo alltid villig tilbake uansett!

Corran

No har eg vel ikke sett Brann ha lånt ballen for lenge på en laaang stund. Gir vel den heller villig tilbake med en gang de får den
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up