• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger sommeren 2015

Started by Lasaron, May 11, 2015, 10:23:43 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Vi får se. Men jeg vil nå si at dersom Lars Arne ikke klarer å snu skuten såpass at vi rykker opp, direkte eller indirekte, er han neppe mannen for Brann de neste årene.
Rød makt på Hansa

krakra

Quote from: Nixon on July 01, 2015, 07:24:32 AM
Quote from: krakra on June 30, 2015, 22:57:39 PMFår vi den samme gløden og kollektivet som i 2011 så rykker vi rett opp og havner på øvre halvdel i neste års TL.


Norsk fotball er ikke bedre enn at så og si alle lag i Obos kan rykke rett opp og havne på øvre del av TL dersom de får maks uttelling og full utnyttelse av potensialet hos alle spillerne. Jeg tror det er et stykke igjen før Brann er der.

Jeg har forsåvidt fortsatt god tro på opprykk. Kanskje også at vi vinner divisjonen fordi Sogndal alltid får en dupp om høsten. Men jeg tror det må skje ganske mye med troppen i de neste to-tre vinduene før vi kan bli et stabilt øvre halvdel-lag i TL.
Brann burde ha som et klart mål å få nær maks ut av spillerne sine. I en realistisk betydning, ikke at samtlige presterer på sitt aller beste i hver eneste kamp med et feilfritt kollektiv. Men som en av de største klubbene i Norge, men et av de høyeste lønnsbudsjettene burde målsetningen være å også være en av de som får maks ut av spillerne, en av klubbene med de mest seriøse spillerne og en av klubbene med den beste kulturen både i stall og klubb. Det bør være hovedfokus. Ikke kjøp og salg. Det Er også viktig, men som du sier er norsk fotball ikke bedre enn at vi kommer langt med det som er gratis. Får vi det på plass vil det bli betydelig enklere og billigere å bygge en toppstall.

Kagain

Quote from: krakra on June 30, 2015, 14:27:46 PM
Hvor mange svake kamper får Furdal eventuelt før du kategoriserer ham som bomkjøp og ikke god nok for OBOS da?


Nå skal ikke jeg påberope meg å være talsmann for blåsyredoktoren, men i mitt hode tenker jeg at siden Haugen har fått fire sesonger (og er halvveis inn i den femte) så kan vi vel gi Furdal to fulle sesonger på å vise hva han kan? Mannen er jo snart 30 år så...


Henki

Ballen skal fremover!

Belfort

July 01, 2015, 15:53:50 PM #504 Last Edit: July 01, 2015, 15:57:29 PM by Belfort
Quote from: Henki on July 01, 2015, 15:39:38 PM
http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Brann-vil-ikke-tigge-om-penger-til-spillerkjop-561357_1.snd

Er det bare å forberede seg på en lengre tilværelse i Obos?


Dette må være en erkjennelse fra Brann hold at de ikke har ambisjoner om å rykke opp i år.

De ser kanskje for seg at Nilsen må få en vinter oppkjøring med laget og 1-2 nye spillere i neste vindu og så gå for et opprykk i 2016

krakra

Klarer ikke Brann å rykke opp med nåværende stall har vi betydelig større problemer enn mangelen på spillerkjøp

Brann_ruler

Vi får slå oss til ro med at Vibeke har lært mye av Obi Wan RBH og viderefører den suksessfulle linjen med å holde maks fokus på å redusere utgifter og være politisk korrekt. Husk at sponsorer er betydelig viktigere enn de enkle menneskene som går på stadion for å se fotball. Er losjene fulle er alt velstand...

Kruxleiven

Rocky Lekaj var nevnt på ballspark. Regner med folk vet hvilken suksess han er i Raufoss. Jeg håper i det minste klubben vår har han på blokken, men det blir gjerne en større klubb på han.

Lasaron

Quote from: Kruxleiven on July 01, 2015, 16:35:41 PM
Rocky Lekaj var nevnt på ballspark. Regner med folk vet hvilken suksess han er i Raufoss. Jeg håper i det minste klubben vår har han på blokken, men det blir gjerne en større klubb på han.


Husker han var et stort talent før i tiden.
Tren på langskudd


blobby winters

Quote from: krakra on July 01, 2015, 15:58:02 PM
Klarer ikke Brann å rykke opp med nåværende stall har vi betydelig større problemer enn mangelen på spillerkjøp

Nixon

Quote from: Belfort on July 01, 2015, 15:53:50 PM
Dette må være en erkjennelse fra Brann hold at de ikke har ambisjoner om å rykke opp i år.

De ser kanskje for seg at Nilsen må få en vinter oppkjøring med laget og 1-2 nye spillere i neste vindu og så gå for et opprykk i 2016


Av og til lurer man litt på om folk tror på det de selv skriver. En ny sesong i Obos er det siste Brann ønsker eller har ambisjoner om. Det vil være en katastrofe på stort sett alle felt.
Rød makt på Hansa

Nixon

http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Tjarnas-har-kartlagt-flere-aktuelle-Brann-spillere-561456_1.snd

Vi kan ikke la Tjærnås sin første arbeidsdag gå upåaktet hen. Han begynner ikke helt med blanke ark, så kanskje vi kan håpe på noe bra allerede i sommer?
Rød makt på Hansa

Hatleking

Om Haugen går og Aursnes/Strand er utanfor rekkevidde, bør ein kanskje sjå på Stamnestrø som spelar i Kristiansund. Han gjekk frå Molde grunna det var så mange midtbanespelarar der og har vore god i Kristiansund. Ein mogleg ein, iallfall.

dudo

Vi kan godt slippe Haugen, men da skal vi ha en erstatter i boks først. Vi trenger uansett å hente en midtbanespiller.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: kabelmann on June 30, 2015, 11:33:23 AM
Quote from: dudo on June 30, 2015, 10:50:23 AM
Vi bytter for øvrig ikke trener ofte.


Vi er på vår femte trener på syv år, så jo, vi bytter trener ofte.


Endre det til ''vi bytter ikke trener for ofte...'' så stemmer det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Jose Arrogantio on June 30, 2015, 14:26:32 PM
Quote from: kabelmann on June 30, 2015, 11:33:23 AM
Quote from: dudo on June 30, 2015, 10:50:23 AM
Vi bytter for øvrig ikke trener ofte.


Vi er på vår femte trener på syv år, så jo, vi bytter trener ofte.


Nei. Ikke oftere enn de fleste lag.


I TL/OBOS?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Henki

Quote from: Klaus_Brann on July 01, 2015, 21:48:46 PM
Quote from: Jose Arrogantio on June 30, 2015, 14:26:32 PM
Quote from: kabelmann on June 30, 2015, 11:33:23 AM
Quote from: dudo on June 30, 2015, 10:50:23 AM
Vi bytter for øvrig ikke trener ofte.


Vi er på vår femte trener på syv år, så jo, vi bytter trener ofte.


Nei. Ikke oftere enn de fleste lag.


I TL/OBOS?


Der er vi langt fra verst i klassen. Vi har f.eks. hatt omtrent like mange trenere de siste 25 årene som det RBK har hatt.
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Quote from: Henki on July 01, 2015, 21:52:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 01, 2015, 21:48:46 PM
Quote from: Jose Arrogantio on June 30, 2015, 14:26:32 PM
Quote from: kabelmann on June 30, 2015, 11:33:23 AM
Quote from: dudo on June 30, 2015, 10:50:23 AM
Vi bytter for øvrig ikke trener ofte.


Vi er på vår femte trener på syv år, så jo, vi bytter trener ofte.


Nei. Ikke oftere enn de fleste lag.


I TL/OBOS?


Der er vi langt fra verst i klassen. Vi har f.eks. hatt omtrent like mange trenere de siste 25 årene som det RBK har hatt.


Så langt tilbake i tid aner jeg ikke i forhold til resten av klubbene i TL, men hvis man ser på de siste 5-10 årene tipper jeg at vi ligger blant topp 3 i TL.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pidre

Så, vår daglige leder vil ikke gå for enkle løsninger...

http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Brann-vil-ikke-tigge-om-penger-til-spillerkjop-561357_1.snd

Dette er jo helt absurd. Nå trenger vi virkelig hjelp av byens bemidlede. Vi må komme oss opp i tippeligaen igjen, slik at inntektene til klubben kan øke. Flere sesonger i OBOSS vil ytterligere forverre den økonomiske situasjonen.

Vi trenger to-tre spillere inn, dette har jo også LAN vært klar på. Men denne lederen av klubben kaller altså støtte fra rike onkler en lettvint løsning, og mener dette ikke er veien å gå.

Jaja, kanhende vi klarer opprykk likevel, men kan vi sitte stille og ta sjangsen på det?
Saludar a los monos!

Henki

July 01, 2015, 22:34:08 PM #520 Last Edit: July 02, 2015, 20:34:05 PM by Henki
Quote from: Klaus_Brann on July 01, 2015, 21:53:26 PM
Quote from: Henki on July 01, 2015, 21:52:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 01, 2015, 21:48:46 PM
Quote from: Jose Arrogantio on June 30, 2015, 14:26:32 PM
Quote from: kabelmann on June 30, 2015, 11:33:23 AM
Quote from: dudo on June 30, 2015, 10:50:23 AM
Vi bytter for øvrig ikke trener ofte.


Vi er på vår femte trener på syv år, så jo, vi bytter trener ofte.


Nei. Ikke oftere enn de fleste lag.


I TL/OBOS?


Der er vi langt fra verst i klassen. Vi har f.eks. hatt omtrent like mange trenere de siste 25 årene som det RBK har hatt.


Så langt tilbake i tid aner jeg ikke i forhold til resten av klubbene i TL, men hvis man ser på de siste 5-10 årene tipper jeg at vi ligger blant topp 3 i TL.


Tar vi årene siden 2003, året etter at Nils Arne Eggen ga se som hovedtrener for RBK, har de hatt 9 trenere. Vi har hatt 5. I tillegg har RBK hatt flere trenerbytter i og med ta noen av de 9 har vært trenere mer enn en gang.

Tall for noen andre klubber det er naturlig å sammenligne med:

Vålerengen har hatt 5 trenere, men flere trenerbytter.
Viking 8.
LSK i hvert fall 6,
Start 7.
Stabæk 5.
Sogndal 7.
Tromsø 8 i tillegg til flere trenerbytter.
Strømsgodset 6.
Molde 8.

Vi er med andre ord langt fra verst når det gjelder å bytte trenere. Kanskje ikke best og mest stabil, men det finnes mange klubber som er langt verre enn oss.

Edit: Listen satt opp på en litt mer oversiktlig måte.
Ballen skal fremover!

aleksanderhjelleseth

Quote from: pidre on July 01, 2015, 21:58:24 PM
Så, vår daglige leder vil ikke gå for enkle løsninger...

http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Brann-vil-ikke-tigge-om-penger-til-spillerkjop-561357_1.snd

Dette er jo helt absurd. Nå trenger vi virkelig hjelp av byens bemidlede. Vi må komme oss opp i tippeligaen igjen, slik at inntektene til klubben kan øke. Flere sesonger i OBOSS vil ytterligere forverre den økonomiske situasjonen.

Vi trenger to-tre spillere inn, dette har jo også LAN vært klar på. Men denne lederen av klubben kaller altså støtte fra rike onkler en lettvint løsning, og mener dette ikke er veien å gå.

Jaja, kanhende vi klarer opprykk likevel, men kan vi sitte stille og ta sjangsen på det?

Det er ikke så taktisk smart å fortelle hele fotballNorge at en skal ha med seg milliardæren sin på handletur. Onkel Trond skal operere som en ånd som flyter  innom forhandligsrommet, etterlater akkurat nok til å sikre oss noe kvalitetsspillere.

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on July 01, 2015, 21:53:26 PM
Quote from: Henki on July 01, 2015, 21:52:06 PM
Quote from: Klaus_Brann on July 01, 2015, 21:48:46 PM
Quote from: Jose Arrogantio on June 30, 2015, 14:26:32 PM
Quote from: kabelmann on June 30, 2015, 11:33:23 AM
Quote from: dudo on June 30, 2015, 10:50:23 AM
Vi bytter for øvrig ikke trener ofte.


Vi er på vår femte trener på syv år, så jo, vi bytter trener ofte.


Nei. Ikke oftere enn de fleste lag.


I TL/OBOS?


Der er vi langt fra verst i klassen. Vi har f.eks. hatt omtrent like mange trenere de siste 25 årene som det RBK har hatt.


Så langt tilbake i tid aner jeg ikke i forhold til resten av klubbene i TL, men hvis man ser på de siste 5-10 årene tipper jeg at vi ligger blant topp 3 i TL.


Jeg har ikke sjekket siden Norling ble ansatt, men da Skarsfjord var i klubben var det bare 2-3 klubber i TL med færre eller like mange trenerbytter de siste ti årene som oss. Vi er langt fra topp 3 i TL, selv med Norling og LAN.

OmOssSjølOgHansaøl

Vår nye speider påpeker i Aftenposten at Oslo er ingen fotballby.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Yngve

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on July 02, 2015, 07:58:15 AM
Vår nye speider påpeker i Aftenposten at Oslo er ingen fotballby.


Det er vel det som på fint heiter stating the obovious.

Får berre håpa han ikkje oppdagar tilstanden i Bergen og..

Nixon

Jeg tenkte akkurat på det samme. Bergen er utrolig oppskrytt som fotballby!
Rød makt på Hansa

Henki

http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Leciejewski-lover-a-trene-knallhardt-pa-Polen-ferie-562078_1.snd

Piotr skal trene i Polen i ferien. Medfører det riktighet når jeg tolker det slik at Brannspillerne skal ha ferie i de tre ukene med spillefri de har i juli?
Ballen skal fremover!

Nixon

Selv ikke Brann tar tre ukers ferie i en tre ukers spillefri periode.
Rød makt på Hansa

Ricky

Brann betaler ut feriepenger i november, så spillerne tar vel ut sin ferie da.

Men hvis Brann får muligheten til å spare noen usle lønnskroner, så ser jeg ikke bort ifra at de godtar det meste av fri- og ferieforespørsler nå når det kommer en periode i juli med spillefri..

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Ricky on July 02, 2015, 22:45:33 PM
Brann betaler ut feriepenger i november, så spillerne tar vel ut sin ferie da.

Men hvis Brann får muligheten til å spare noen usle lønnskroner, så ser jeg ikke bort ifra at de godtar det meste av fri- og ferieforespørsler nå når det kommer en periode i juli med spillefri..


Denne skjønte jeg ikke. Skal Brann gi spillerne fri i tre uker for å spare penger?
Tror du på det selv?
Rød makt på Hansa

Ricky

Quote from: Nixon on July 03, 2015, 09:24:10 AM
Quote from: Ricky on July 02, 2015, 22:45:33 PM
Brann betaler ut feriepenger i november, så spillerne tar vel ut sin ferie da.

Men hvis Brann får muligheten til å spare noen usle lønnskroner, så ser jeg ikke bort ifra at de godtar det meste av fri- og ferieforespørsler nå når det kommer en periode i juli med spillefri..


Denne skjønte jeg ikke. Skal Brann gi spillerne fri i tre uker for å spare penger?
Tror du på det selv?


Det typiske er en ukes fellesferie om sommeren.

Og nei, jeg tror ikke Brann innvilger spillerne 21 dager ferie når det er 21 dager mellom seriekampene.

pidre

Mawete til FC Midtjylland!

Må innrømme, har aldri hørt om han. Andre her på forumet som har unge guttetalenter som sin spesialitet vet sikkert mer, og vår sportslige leder har nok full oversikt. Dessuten, han ville nok uansett blitt boss om han kom til oss, jf. denne krakras teori.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/internasjonal/Fra-FK-Fyllingsdalen-til-dansk-mesterklubb-562622_1.snd
Saludar a los monos!

dudo

Det er jo denne klubben som scouter statistisk, og ikke ut ifra noen sin magefølelse. Sånn sett ikke overraskende at Brann tilsynelatende ikke har vært inne i bildet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Han er en keeper, som går til akademiet deres. Vi har jo flere keepere, og et stort keepertalent på samme alder.

Lasaron

Han er nok en spiller fra den gylne 00-årgangen til FKF. Som tidligere sagt, Bergen har så mange klubber som driver godt utviklingsarbeid at Brann umulig kan samle alle. 99-modellen Pettersen er svært god, og når jeg har sett Branns yngre lag, har keeperne stått godt. Det er godt mulig Mawete er et større talent enn Pettersen, men slike overganger får vi leve greit med.
Tren på langskudd

bernu

Enok er etter min mening et mye større keepertalent enn Pettersen hos Brann. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor Brann ikke har hentet han....
Tror han vil nå langt. Stor, høy, enorm fysikk, god med beina og fotballsmart. Alt en toppkeeper bør ha. Så gjenstår det å se hvor høyt han kommer....
HANSA - Z

Lasaron

Det er vel også slik at det ikke bare er å hente de spillerne man vil. Kanskje Brann har prøvd? De prøvde jo Mads Sande og Matias Totland.
Tren på langskudd

Northside

Vår tidligere spiller Daniel Mojsov gikk akkurat til Tyrkisk 2. divisjon etter kun 10 kamper for Lierse.
Han spiller nå for Adana Demirspor.

Lasaron

Apropos Tyrkia, hvordan har det gått med Badji?
Tren på langskudd

Northside

Quote from: Lasaron on July 05, 2015, 12:14:08 PM
Apropos Tyrkia, hvordan har det gått med Badji?



Den historieløse klubben han spiller for, İstanbul Başakşehir, endte på 4. plass. Tror det er beste plasseringen i klubbens historie.
Badji har spilt 16 kamper så langt, da vil jeg tro han er fast på laget. Det må være brukbart for en klubb som er fjerde best i Tyrkia!

Men i fjor hadde klubben i snitt 2679 tilskuere. Det kan da ikke være så artig å spille for en klubb ingen bryr seg om? Snittet var en forbedring på 612% i forhold til sesongen før.

Lasaron

Quote from: Northside on July 05, 2015, 13:35:30 PM
Quote from: Lasaron on July 05, 2015, 12:14:08 PM
Apropos Tyrkia, hvordan har det gått med Badji?



Den historieløse klubben han spiller for, İstanbul Başakşehir, endte på 4. plass. Tror det er beste plasseringen i klubbens historie.
Badji har spilt 16 kamper så langt, da vil jeg tro han er fast på laget. Det må være brukbart for en klubb som er fjerde best i Tyrkia!

Men i fjor hadde klubben i snitt 2679 tilskuere. Det kan da ikke være så artig å spille for en klubb ingen bryr seg om? Snittet var en forbedring på 612% i forhold til sesongen før.


Plutselig gadd jeg undersøke nærmere. Av de 16 kampene han spilte, startet han 14 av dem. De to han ikke startet i, tapte laget. Og de kom altså på fjerde plass i Tyrkia. Kan også legge til at han fikk tre gule kort på disse 16 kampene.
Tren på langskudd

Belfort

Quote from: Lasaron on July 05, 2015, 14:47:25 PM
Quote from: Northside on July 05, 2015, 13:35:30 PM
Quote from: Lasaron on July 05, 2015, 12:14:08 PM
Apropos Tyrkia, hvordan har det gått med Badji?



Den historieløse klubben han spiller for, İstanbul Başakşehir, endte på 4. plass. Tror det er beste plasseringen i klubbens historie.
Badji har spilt 16 kamper så langt, da vil jeg tro han er fast på laget. Det må være brukbart for en klubb som er fjerde best i Tyrkia!

Men i fjor hadde klubben i snitt 2679 tilskuere. Det kan da ikke være så artig å spille for en klubb ingen bryr seg om? Snittet var en forbedring på 612% i forhold til sesongen før.


Plutselig gadd jeg undersøke nærmere. Av de 16 kampene han spilte, startet han 14 av dem. De to han ikke startet i, tapte laget. Og de kom altså på fjerde plass i Tyrkia. Kan også legge til at han fikk tre gule kort på disse 16 kampene.


Regner med at han enda ikke har scoret et mål

Lasaron

Quote from: Belfort on July 05, 2015, 17:04:17 PM
Quote from: Lasaron on July 05, 2015, 14:47:25 PM
Quote from: Northside on July 05, 2015, 13:35:30 PM
Quote from: Lasaron on July 05, 2015, 12:14:08 PM
Apropos Tyrkia, hvordan har det gått med Badji?



Den historieløse klubben han spiller for, İstanbul Başakşehir, endte på 4. plass. Tror det er beste plasseringen i klubbens historie.
Badji har spilt 16 kamper så langt, da vil jeg tro han er fast på laget. Det må være brukbart for en klubb som er fjerde best i Tyrkia!

Men i fjor hadde klubben i snitt 2679 tilskuere. Det kan da ikke være så artig å spille for en klubb ingen bryr seg om? Snittet var en forbedring på 612% i forhold til sesongen før.


Plutselig gadd jeg undersøke nærmere. Av de 16 kampene han spilte, startet han 14 av dem. De to han ikke startet i, tapte laget. Og de kom altså på fjerde plass i Tyrkia. Kan også legge til at han fikk tre gule kort på disse 16 kampene.


Regner med at han enda ikke har scoret et mål


Det stemmer selvsagt på en prikk.
Tren på langskudd

Gulløl

Sivert Heltne Nilsen som er nevnt i forbindelse som en eventuelt Brann forsterkning var ikke med i VIF troppen mot Odd i dag. Altså vraket etter en fallende formkurve i år og en større tabbe og 1-er på spillerbørsen mot B/G i forrige kamp. Om dette er en spiller som er en potensiell forsterkning for Brann midtbanen er jeg tvilende til. Dette skrives i "Dagboka" 29 juni (klipp):

Du kan bomme på en sjanse, da har du i hvert fall kommet deg til den, men du dribler faen ikke på egen 16. Heltne Nilsen er en vandrende feil uten evnen til å slå de enkleste pasninger fremover på banen, og det hemmer spillet vårt. Det hjelper ikke hvor mye han blør for drakta. Han er OBOS-standard, og viser det gang på gang.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Tom C

Få tak i ham asap. OBOS standard er jo midt i blinken for oss. Vi har nok av spillere som sliter med å leve opp til den standarden...

Fra spøk til alvor, så mener jeg at det hadde vært en grei signering for Brann. Med tanke på at vi ligger der  vi ligger, så tror jeg utvalget av spillere som gidder å spille for oss begrenser seg selv.

Har googlet litt, og selv om han har hatt et par sårlige kamper og tabber i det siste, som tydeligvis har irritert Reka voldsomt, så ser jeg samtidig at han har fått masse skryt før. Han har bl.a ifølge Rekdal tidligere "tatt tippeligaen med storm", og er allerede i debutsesongen "en dominerende figur i tippeligaen". Har ikke sjekket børsen, men han har jo også spilt det meste av kamper for VIF i år, som burde tilsi at dette er en bra spiller.
Aldri mer Obos....

Nixon

Sønn av treneren som ikke ser ut til å være blant de mest stabile og er tilbøyelig til å gjøre store tabber... Hvorfor i all verden skal vi utsette oss for det?
Rød makt på Hansa

gladiporno

Han var god i fjor, og hvis vi ønsker et midtbaneanker til rimelig pris så bør han absolutt en aktuell kandidat. Men jeg håper at Tjernås har andre navn i ermet.

Yngve

Folk lagde rabalder og konspirasjonsteoriar når faren til ein spelar var styreleiar. Paranoiaen her inne kjem til å ta heilt av når me får sonen til trenaren inn og det viser seg at han er berre ein heilt ok foppaspelar han og..

Skal me verkjeleg utsetja oss for slikt?

krakra

Folk lagde konspirasjonsteorier når faren til spilleren var sjef for et selskap som sponset oss. Da spilte jo Barmen bra, og "folk" var kritiske til at han i det hele tatt fikk plass i stallen, og at den trolig var kjøpt og betalt av faren.

Så jeg tror nok Heltne Nilsen må spille veldig bra for oss hvis en skal unngå konspirasjonsteorier og drittslenging. Det beste er nok å finne noen andre, selv om jeg mener han har mye av det vi trenger. Tøff spiller som løper og kjemper mye. God med ballen når han er i form. Var en god TL-spiller i fjor.

Go Up