• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny divisjon, nye muligheter

Started by Ricky, February 26, 2015, 13:27:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

...eller nye utfordringer, kanskje.

Det er ikke til å komme unna at visse deler av Bataljonens sangrepertoar er knyttet til håpet om at sesongen skal ende med seriegull, pluss et ønske om generell elendighet for motstandere som heter VIF/RBK/osv. Og med siste innlegg postet her på sangforumet i november 2014, så er det vel grunn til å tro at supportergruppen kanskje stiller noe uforberedt når sesongen sparkes i gang om en måneds tid.

Her er derfor en tråd for både nye og tilpassede sanger for bruk i OBOS-ligaen (for ikke å si OBOS! OBOS! OBOS-LIGAEN! (mel. Azar)).

Gulløl

Vi kan begynne å lage en hatsang mot Nest-Sotra. Strilene har allerede fyrt opp med sabotasjen mot treningskampen. De kreative på melodi og sang får utfolde seg.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Lasaron

Tren på langskudd

Lasaron

Hvis vi hadde pengar som Walstad
så ville vi kjøpt oss et fly.
DÃ¥ ville vi flydd over fjellet
og drite på Hønefoss by.

Drite, drite, drite på Hønefoss byyy!
Drite, drite, drite på Hønefoss by!
Tren på langskudd

Lasaron

Tjokk og feit og full og OBOS-tull!
Tjokk og feit og full og OBOS-tull!
Tren på langskudd

Lasaron

OBOS-mester tjuefemten! Klapp klapp klapp klapp klapp (osb)
Tren på langskudd

Spelaren

GÃ¥ av.

Lasaron

Vi kan velge mellom ambisiøse og offensive "Seriemester tjueseisten! Klapp klapp klapp klapp klapp"

eller

ironiske og realistiske "Seriemester tjuetjue! Klapp klapp klapp klapp klapp"
Tren på langskudd

Lasaron

Tren på langskudd

Lasaron

Denne er kanskje litt på siden:

Jeg gleder meg helt villt til vi ydmyker Nest på 16. mai, og slostrilene får beskjed om å bli igjen 10 minutter etter kampslutt. Da skal mye oppdemmet hån og skadefryd velle ut. Jeg får frysninger av tanken på jubelbrølet og latteren når speakeren annonserer det.
Tren på langskudd


Lasaron

Quote from: Ricky on February 26, 2015, 18:07:31 PM


:) Den var fin  :)

Det er nedtur, rykke ned til Odda lizm. Blir digg å synge det til blaserte Bryne og Hødd.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on February 26, 2015, 17:29:35 PM
Denne er kanskje litt på siden:

Jeg gleder meg helt villt til vi ydmyker Nest på 16. mai, og slostrilene får beskjed om å bli igjen 10 minutter etter kampslutt. Da skal mye oppdemmet hån og skadefryd velle ut. Jeg får frysninger av tanken på jubelbrølet og latteren når speakeren annonserer det.


Jeg på min side blir ikke overrasket om det er vi som går hjem ydmyket.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3


Gulløl

Først saboterer Sotra treningskampen.
Så fyrer de opp med tåpelige uttalelser i BA. Har de ikke gjennomført mediakurs enda ? Blir en overgang å gå fra å uttale seg til Vestnytt og til BT og BA.

Mulig at andre kapitel i Strilekrigen snart må skrives ;)
http://nn.wikipedia.org/wiki/Strilekrigen
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Ricky

Gammel klassiker fra 80-tallet:

Sotra, Sotra, ha ha ha
Sotra, Sotra, ha ha ha

Fusentast

I don't think you can the rules!

Lasaron

Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:25:48 PM


Hvis ikke det å synge hater �sane, Levanger og Jerv er å ironisere over situasjonen, så melder jeg pass.
Tren på langskudd

Fusentast

Mulig det er
Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 12:36:52 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:25:48 PM


Hvis ikke det å synge hater �sane, Levanger og Jerv er å ironisere over situasjonen, så melder jeg pass.


Mulig det er et forsøk pÃ¥ ironi, men det er et mageplask av dimensjoner. Svært fÃ¥, sannsynligvis kun med unntak av avsender, vil registrere at det viftes med ironiflagget her.   
I don't think you can the rules!

Lasaron

Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:44:32 PM
Mulig det er
Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 12:36:52 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:25:48 PM


Hvis ikke det å synge hater �sane, Levanger og Jerv er å ironisere over situasjonen, så melder jeg pass.


Mulig det er et forsøk pÃ¥ ironi, men det er et mageplask av dimensjoner. Svært fÃ¥, sannsynligvis kun med unntak av avsender, vil registrere at det viftes med ironiflagget her.   


Pass.
Tren på langskudd

dudo

Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 13:11:15 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:44:32 PM
Mulig det er
Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 12:36:52 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:25:48 PM
Det er mer elegant om ny supportersanger i større grad ironiserer over situasjonen med at Brann har rykket ned til 1.div enn å hate for eksempel Åsane, Levanger og Jerv. Faren for ydmykelser i sesongen er etter mitt syn meget stor, og det treng ikke supportersanger som ytterligere øker fallhøyden.


Hvis ikke det å synge hater Åsane, Levanger og Jerv er å ironisere over situasjonen, så melder jeg pass.


Mulig det er et forsøk på ironi, men det er et mageplask av dimensjoner. Svært få, sannsynligvis kun med unntak av avsender, vil registrere at det viftes med ironiflagget her.   


Pass.


Hahaha!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Fusentast

Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 13:11:15 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:44:32 PM
Mulig det er
Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 12:36:52 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:25:48 PM


Hvis ikke det å synge hater �sane, Levanger og Jerv er å ironisere over situasjonen, så melder jeg pass.


Mulig det er et forsøk pÃ¥ ironi, men det er et mageplask av dimensjoner. Svært fÃ¥, sannsynligvis kun med unntak av avsender, vil registrere at det viftes med ironiflagget her.   


Pass.


LOL!
I don't think you can the rules!

Fusentast

Valgkomiteen! Vi hater valgkommiteen! Valgkomiteeeeeen! Vi hater valgkomiteen! 

Melodi: Quentanamera.
I don't think you can the rules!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

TheRock

Quote from: Lasaron on February 26, 2015, 17:26:31 PM

Alvorlig? Ukultur til tusen. Minner meg om barneskoledagene da vi gikk rundt og ropte "U med!" på samme sted som man i dette tilfellet roper "Shit!".

Spelaren

GÃ¥ av.


Klaus_Brann

Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 14:39:38 PM
Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 13:11:15 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:44:32 PM
Mulig det er
Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 12:36:52 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:25:48 PM


Hvis ikke det å synge hater �sane, Levanger og Jerv er å ironisere over situasjonen, så melder jeg pass.


Mulig det er et forsøk pÃ¥ ironi, men det er et mageplask av dimensjoner. Svært fÃ¥, sannsynligvis kun med unntak av avsender, vil registrere at det viftes med ironiflagget her.   


Pass.


LOL!


Du gjorde det beste for å komme deg ut av malingssølet i alle fall;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Fusentast

Quote from: Klaus_Brann on March 05, 2015, 00:54:23 AM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 14:39:38 PM
Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 13:11:15 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:44:32 PM
Mulig det er
Quote from: Lasaron on March 04, 2015, 12:36:52 PM
Quote from: Fusentast on March 04, 2015, 12:25:48 PM


Hvis ikke det å synge hater �sane, Levanger og Jerv er å ironisere over situasjonen, så melder jeg pass.


Mulig det er et forsøk pÃ¥ ironi, men det er et mageplask av dimensjoner. Svært fÃ¥, sannsynligvis kun med unntak av avsender, vil registrere at det viftes med ironiflagget her.   


Pass.


LOL!


Du gjorde det beste for å komme deg ut av malingssølet i alle fall;)


Kan du utdype?
I don't think you can the rules!

Styx

Skal Branns pent kledde gutter møte gjengen fra Flaktveit i EidsvÃ¥g før kampen?  :D
Bergen til eg dør

Go Up