• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny trener 2015

Started by Bybanen, November 27, 2014, 23:58:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bybanen

Siden ingen andre starter denne tar jeg den tunge jobben.

Norling har bevist at han ikke duger. Nedrykket burde være et ørlite hint om det. Tidenes skandale i SK Brann er dessverre et faktum (i nyere tid) og man trenger ikke være Einstein for å skjønne at Norling sine dager er talte.

- Hvor mye skade gjorde svensken det ene året han var her, klarer vi å reparere det?

Innen serien 2015 må det naturligvis en skikkelig trener på plass.

Hvem mener du er skikket til å ta Brann fra 1. divisjon til Eliteserien?

1908

Syns Norling skal få noen måneder ut i 2015 sesongen for å bevise at han kan.. For dumt å sparke en trener når mann ser hvilke ræva spillere han har hatt å jobbe med..

Spelaren

Quote from: Bybanen on November 27, 2014, 23:58:56 PM
Hvem mener du er skikket til å ta Brann fra 1. divisjon til Eliteserien?


Norling.
Gå av.

dudo

Før Norling fortsetter vil jeg høre svarene på følgende spørsmål; hva har du lært? Hvorfor er du rette mann til å ta oss opp? Hvilke endringer vil du gjøre? Kommer du til å være mer tilstedeværende? Hva venter oss i første divisjon? Hvordan skal du få mer ut av spillerne?

Kort sagt vil jeg høre hva som er planen, helt konkret og detaljert.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Nixon

Quote from: dudo on November 28, 2014, 00:06:29 AM
Før Norling fortsetter vil jeg høre svarene på følgende spørsmål; hva har du lært? Hvorfor er du rette mann til å ta oss opp? Hvilke endringer vil du gjøre? Kommer du til å være mer tilstedeværende? Hva venter oss i første divisjon? Hvordan skal du få mer ut av spillerne?

Kort sagt vil jeg høre hva som er planen, helt konkret og detaljert.


Enig. Disse svarene bør komme ganske kjapt neste år. F.eks. som resultater i treningskamper. Og her må ikke Brann lulle seg inn i falsk trygghetsfølelse ved å spille mot Fana, B-laget til et spanske 2. divisjonslag eller hva de enn pleier å spille mot. Vi må spille mot de råeste, mest fysiske og kyniske lagene som kommer til å møte oss. Og gjerne Mjøndalen en gang til.
Rød makt på Hansa

dudo

Nei nei, jeg vil høre dem lenge før vi skal spille noe som helst! Helst umiddelbart. En krystallklar plan må formuleres og presenteres for at jeg skal tro på prosjektet fra begynnelsen av.

Når det gjelder alternativ så frykter jeg Sandstø og Nordlie og denslags. Skal vi se i den klassen mener jeg oppriktig at vi heller bør prøve Hassan.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: dudo on November 28, 2014, 00:22:20 AM
Nei nei, jeg vil høre dem lenge før vi skal spille noe som helst! Helst umiddelbart. En krystallklar plan må formuleres og presenteres for at jeg skal tro på prosjektet fra begynnelsen av.


Det er greit nok. Men det blir fortsatt bare ord. Jeg skal tro på det når jeg resultatene på banen.
Rød makt på Hansa

General


Klaus_Brann

Quote from: dudo on November 28, 2014, 00:06:29 AM
Før Norling fortsetter vil jeg høre svarene på følgende spørsmål; hva har du lært? Hvorfor er du rette mann til å ta oss opp? Hvilke endringer vil du gjøre? Kommer du til å være mer tilstedeværende? Hva venter oss i første divisjon? Hvordan skal du få mer ut av spillerne?

Kort sagt vil jeg høre hva som er planen, helt konkret og detaljert.


Alt dette får du svar på på medlemsmøtet hvis han fortsetter;)
Jo da, det kommer sikkert noe om at de ikke er ferdige med evalueringen, men her bør Norling ha klare tanker allerede.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: Nixon on November 28, 2014, 00:23:42 AM
Quote from: dudo on November 28, 2014, 00:22:20 AM
Nei nei, jeg vil høre dem lenge før vi skal spille noe som helst! Helst umiddelbart. En krystallklar plan må formuleres og presenteres for at jeg skal tro på prosjektet fra begynnelsen av.


Det er greit nok. Men det blir fortsatt bare ord. Jeg skal tro på det når jeg resultatene på banen.


De fire første går an å gi troverdige snart på, svar som viser hvilke refleksjoner som er gjort.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 28, 2014, 00:23:42 AM
Quote from: dudo on November 28, 2014, 00:22:20 AM
Nei nei, jeg vil høre dem lenge før vi skal spille noe som helst! Helst umiddelbart. En krystallklar plan må formuleres og presenteres for at jeg skal tro på prosjektet fra begynnelsen av.


Det er greit nok. Men det blir fortsatt bare ord. Jeg skal tro på det når jeg resultatene på banen.


Det er hele poenget for min del. Hittil har han ikke uttalt seg slik at det virker som om han har tatt innover seg at det må drastiske endringer til. Gjør han ikke det snarest er alt håp om at han skal ta oss opp borte for min del.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BRANNFL

Han har den hele vide verden i sin hånd
han heter Teitur Tordarson

Han har frelst oss før
Brann e' Best

General

Quote from: BRANNFL on November 28, 2014, 00:31:12 AM
Han har den hele vide verden i sin hånd
han heter Teitur Tordarson

Han har frelst oss før


Herman1

Quote from: Bybanen on November 27, 2014, 23:58:56 PM
Siden ingen andre starter denne tar jeg den tunge jobben.

Norling har bevist at han ikke duger. Nedrykket burde være et ørlite hint om det. Tidenes skandale i SK Brann er dessverre et faktum (i nyere tid) og man trenger ikke være Einstein for å skjønne at Norling sine dager er talte.

- Hvor mye skade gjorde svensken det ene året han var her, klarer vi å reparere det?

Innen serien 2015 må det naturligvis en skikkelig trener på plass.

Hvem mener du er skikket til å ta Brann fra 1. divisjon til Eliteserien?


Eksisterer det ikke en "treneren etter Norling"-tråd fra før av? Opprettet på basis av ironi for noen måneder siden.

Nixon

Opprettet samme dag som han kom...
Rød makt på Hansa

Herman1

Quote from: 1908 on November 28, 2014, 00:00:24 AM
Syns Norling skal få noen måneder ut i 2015 sesongen for å bevise at han kan.. For dumt å sparke en trener når mann ser hvilke ræva spillere han har hatt å jobbe med..


Enig. Jeg gir ham halve 2015-sesongen til å skape resultater.

Herman1

November 28, 2014, 00:42:34 AM #17 Last Edit: November 28, 2014, 00:44:26 AM by Herman1
Chuck Norris er vel en handlekraftig mann som får resultater? Også som trener i Brann?

Stian

Fortsett dskusjonen i den eksisterende tråden.

Go Up