• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoutkort 2015

Started by Gulløl, October 13, 2014, 12:38:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on January 10, 2015, 11:33:46 AM
Det hadde vært interessant å se hvor mange som bor innenfor en times reisevei fra Brann Stadion og Lerkendal.
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on January 10, 2015, 04:33:40 AM
Quote from: dokken on January 09, 2015, 14:04:10 PM
Quote from: posemedsnopi on January 01, 2015, 22:10:43 PM
Quote from: Lasaron on January 01, 2015, 14:28:03 PM
At man ikke vil kjøpe partoutkort etter nedrykket er totalt kurant, uansett meninger om RBH.


Ikke enig. En går da ikke på stadion for å se Molde og Odd?


Nei, jeg synes absolutt ikke det er urealistisk. Hvis supporterne er flinke til å mobilisere (hvis Brann gjør jobben riktignok) utover høsten skal du ikke se bort fra at de tre-fire siste kampene fint kan bikke 10 000 og siste kamp med opprykksfest tipper jeg blir opp mot utsolgt, hvis vi klarer det.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on January 10, 2015, 14:23:30 PM
Quote from: Lasaron on January 10, 2015, 11:33:46 AM
Det hadde vært interessant å se hvor mange som bor innenfor en times reisevei fra Brann Stadion og Lerkendal.


Den er jeg usikker på. Greit det bor mange studenter i Bergen sentrum, men det gjør det i Trondheim også. Jeg tror den prosentvise andelen studenter er en del høyere i Trondheim enn i Bergen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: Klaus_Brann on January 10, 2015, 17:07:40 PM
Quote from: krøvel vellevold on January 10, 2015, 14:23:30 PM
Quote from: Lasaron on January 10, 2015, 11:33:46 AM
Det hadde vært interessant å se hvor mange som bor innenfor en times reisevei fra Brann Stadion og Lerkendal.


Den er jeg usikker på. Greit det bor mange studenter i Bergen sentrum, men det gjør det i Trondheim også. Jeg tror den prosentvise andelen studenter er en del høyere i Trondheim enn i Bergen.

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Denne er riktignok fra 2006, men den viser at det ca. er like mange studenter i Bergen og Trondheim.
http://www.studenttorget.no/index.php?show=3798&expand=3797,3798&artikkelid=5769
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krøvel vellevold on January 10, 2015, 17:25:50 PM
Quote from: Klaus_Brann on January 10, 2015, 17:07:40 PM
Quote from: krøvel vellevold on January 10, 2015, 14:23:30 PM
Quote from: Lasaron on January 10, 2015, 11:33:46 AM
Det hadde vært interessant å se hvor mange som bor innenfor en times reisevei fra Brann Stadion og Lerkendal.


Den er jeg usikker på. Greit det bor mange studenter i Bergen sentrum, men det gjør det i Trondheim også. Jeg tror den prosentvise andelen studenter er en del høyere i Trondheim enn i Bergen.

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Folk ødsler bort penger på støttemedlemsskap på Sats, økologisk mat, kosttilskudd og alkohol, men kun en pinlig liten andel har kjøpt partoutkort. Skandale.
Gå av.

Lasaron

Da er partoutkortet endelig fornyet, og to kompiskort kjøpt også.
Tren på langskudd

Nixon

www.allemågå.no

Ny nettaksjon startet for å selge flere partoutkort. Blir den like virkningsfull som en lignende billettaksjon i fjor?
Rød makt på Hansa

paf

March 22, 2015, 13:47:56 PM #159 Last Edit: March 22, 2015, 13:49:52 PM by paf
Quote from: Nixon on March 22, 2015, 13:45:23 PM
www.allemågå.no

Ny nettaksjon startet for å selge flere partoutkort. Blir den like virkningsfull som en lignende billettaksjon i fjor?

Webside: http://www.allemågå.no/
Facebookside: https://www.facebook.com/allemaagaapaakamp
På tide å slutte å syte over Brann, og gjøre noe. Hadde alle som er her kjøpt hvert sitt partoutkort og fått med to tjommier, gir det store utslag.
En av mine drømmer for 2015 er at det ikke er en kjeft her inne til å kommentere hjemmekampene våre - alle er på kamp.

Spelaren

Gå av.

Nixon

Rød makt på Hansa

Corran

Spennende å se om denne aksjonen gir noen merkbar uttelling på partoutkortsalget
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

paf

Quote from: Corran on March 24, 2015, 11:41:39 AM
Spennende å se om denne aksjonen gir noen merkbar uttelling på partoutkortsalget

Det skjer nok bare hvis du og andre henger dere på, kjøper partoutkort og maser på tjommier om å gjøre det samme.

Corran

Kjære Paf da Kortet var fornyet før kvalikken og noe nedrykksgaranti var det ALDRI snakk om å innløse. Link til Alle må gå er på facebook sammen med flere oppfordringer om å kjøpe partoutkort :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Per82

Trude Drevland og Harald Schelderup er med på #allemågå. Sjå video på FB-sida. Vonar fleire vil henge seg på fram mot seriestart.

Spelaren

Har selv besørget fire partoutkort tidligere :) .
Gå av.

Henki

Er det sånn at man bruker de samme kortene som man hadde forrige sesong? At årets kamper blir registrert på det kortet mener jeg.
Ballen skal fremover!

Hansi_95

Quote from: Henki on April 08, 2015, 19:02:42 PM
Er det sånn at man bruker de samme kortene som man hadde forrige sesong? At årets kamper blir registrert på det kortet mener jeg.


Jeg fornyet partoutkortet mitt igår, og det endte med at fjorårets kort ble kasta i bosset samtidig som jeg fikk et nytt ett. Grunnen til det var, ifølge mannen bak kassen, at de som fornyet kortet før en frist (rundt jul) kunne beholde kortet sitt, mens de som fornyet etter denne fristen måtte få et nytt kort.

Henki

Quote from: Hansi_95 on April 08, 2015, 20:56:35 PM
Quote from: Henki on April 08, 2015, 19:02:42 PM
Er det sånn at man bruker de samme kortene som man hadde forrige sesong? At årets kamper blir registrert på det kortet mener jeg.


Jeg fornyet partoutkortet mitt igår, og det endte med at fjorårets kort ble kasta i bosset samtidig som jeg fikk et nytt ett. Grunnen til det var, ifølge mannen bak kassen, at de som fornyet kortet før en frist (rundt jul) kunne beholde kortet sitt, mens de som fornyet etter denne fristen måtte få et nytt kort.


Ja, jeg har ikke fått nytt kort. Men jeg fornyet i fjor høst. Noen som fornyet før jul som vet?
Ballen skal fremover!

krøvel vellevold

4600 solgte p-kort nå.
Legg ned hele klubben!

Vandji

Quote from: Henki on April 08, 2015, 21:25:34 PM
Quote from: Hansi_95 on April 08, 2015, 20:56:35 PM
Quote from: Henki on April 08, 2015, 19:02:42 PM
Er det sånn at man bruker de samme kortene som man hadde forrige sesong? At årets kamper blir registrert på det kortet mener jeg.


Jeg fornyet partoutkortet mitt igår, og det endte med at fjorårets kort ble kasta i bosset samtidig som jeg fikk et nytt ett. Grunnen til det var, ifølge mannen bak kassen, at de som fornyet kortet før en frist (rundt jul) kunne beholde kortet sitt, mens de som fornyet etter denne fristen måtte få et nytt kort.


Ja, jeg har ikke fått nytt kort. Men jeg fornyet i fjor høst. Noen som fornyet før jul som vet?


Da skal du nok bruke det gamle kortet.
Champions League vi kommer. Brann, Brann, Brann så det monner.

Torvanger

Quote from: krøvel vellevold on April 08, 2015, 21:48:16 PM
4600 solgte p-kort nå.


Som antatt, dvs at det nok kommer 3-4000 til utenom pr match. 7-9000 er helt ok i OBOS.

Klaus_Brann

Quote from: paf on March 22, 2015, 13:47:56 PM
Quote from: Nixon on March 22, 2015, 13:45:23 PM
www.allemågå.no

Ny nettaksjon startet for å selge flere partoutkort. Blir den like virkningsfull som en lignende billettaksjon i fjor?

Webside: http://www.allemågå.no/
Facebookside: https://www.facebook.com/allemaagaapaakamp
På tide å slutte å syte over Brann, og gjøre noe. Hadde alle som er her kjøpt hvert sitt partoutkort og fått med to tjommier, gir det store utslag.
En av mine drømmer for 2015 er at det ikke er en kjeft her inne til å kommentere hjemmekampene våre - alle er på kamp.


Hadde vært magisk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up