• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Viking, søndag 27. juli klokken 20.00

Started by Nixon, July 20, 2014, 12:07:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Rød makt på Hansa

dudo

Haugen er i ferd med å legge inn en sterk søknad om å hente inn en ny midtbanespiller. Ekstremt skuffende sesong.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Giles



Corran

Tror det blir mye samme lag som sist
Håper dog på Barmen ut (for hvem som helst) og Azar inn i midten sammen med Grønner og Hanstveit ut på back
Men de vil sikkert kjøre samme opplegg og så likt lag som mulig til forrige kamp mot viking.

Blir forresten nervøs når jeg ser medias fokus på at viking har gått 3 kamper uten mål
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Limstift

Quote from: Corran on July 20, 2014, 21:54:57 PM

Blir forresten nervøs når jeg ser medias fokus på at viking har gått 3 kamper uten mål


Har tenkt det samme. Det ender nok med en mål orgie for Viking mot oss då.

Alle må gå!

roaldinho

Chikere har ennå ikke scoret for Viking, riktignok bare spilt drøye 170 minutter basert på denne sesongen og forrige. Får vel en åpenbaring i denne kampen etter å ha vært nære mot LSK der han kom inn på slutten.

Huseklepp har vært en katastrofe denne sesongen, mens Birkir bør ikke spille om det ikke er fullstendig krise.

Frykter det verste her, det er vel en type kamp Viking liker, der de kan forsvare seg og kjøre kontringer. Brann må og skal fremover på hjemmebane, så det blir åpninger. Viking skapte veldig lite hjemme mot LSK, der det var meningen at de skulle styre og skape de fleste og største sjansene. Her er det snudd på hodet, men hadde vært fantastisk om Klepp hadde scoret hat-trick og kjørt over det forsvaret en gang for alle.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dex1974

En eventuell seier mot Viking vil gi en kjempeboost da vi sjelden vinner begge seriekampene samme sesong!
Spillerne hadde en god opplevelse i bortekampen og vet Vikings svakheter!
Og med nåværende situasjon har vestlandsderbyet ENDELIG stor betydning igjen....for vår del en av mange kamper som må vinnes i vår kamp for vår eksistens i den øverste divisjonen!
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

pidre

Synes Grønner og Hanstveit skal fortsette, virker som paret har "satt seg". Mot Stabæk var det Karadas som tapte duellen som gav 1-0. Huseklepp synes eg var oppløftande sist, og bør få ny sjangse på kant. kanskje treng Demir ein pause, i så fall hanstveit ut på backen og azar inn.

øvre

vind-grønn-hans-demir
huse-haugen-badjii-skaanes
lortzen-orlov
Saludar a los monos!

roaldinho

Quote from: dex1974 on July 21, 2014, 07:42:48 AM
En eventuell seier mot Viking vil gi en kjempeboost da vi sjelden vinner begge seriekampene samme sesong!
Spillerne hadde en god opplevelse i bortekampen og vet Vikings svakheter!
Og med nåværende situasjon har vestlandsderbyet ENDELIG stor betydning igjen....for vår del en av mange kamper som må vinnes i vår kamp for vår eksistens i den øverste divisjonen!


Forskjellen nå er at det er Brann som er på hjemmebane. Da Viking var hjemme skulle de styre spillet og skape sjansene, noe de ikke klarte nevneverdig. Da de hadde den gode perioden i starten av sesongen skapte de en del sjanser, men det viser seg å være forbi. Nå skaper de lite sjanser og spesielt på hjemmebane. Mot Brann i Bergen kan de legge seg bakpå, kjøre kontringer og ta mindre sjanser enn hva som kreves av dem på hjemmebane. Denne kampen passer rett og slett Viking bedre, da det er Brann som må styre spillet og skape sjansene mens Viking er som Brann i Stavanger.
Og Vikings svakheter blir nok ikke like synlig i denne kampen da hele kampbildet er endret totalt. Brann kan ikke spille på samme måte som i Stavanger, her må de fremover og styre spillet.

Håper Norling har en plan og at man endelig får en hjemmeseier igjen. På tide nå, og enda bedre er det om spillere som har skuffet slår til.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

fineste drakten er 1995

Noen som vet om en pub i Budapest som viser denne?

roaldinho

July 23, 2014, 23:53:42 PM #11 Last Edit: July 23, 2014, 23:55:33 PM by roaldinho
Quote from: fineste drakten er 1995 on July 23, 2014, 17:33:27 PM
Noen som vet om en pub i Budapest som viser denne?


Vet disse viser fotball, men kan ikke garantere denne kampen, eller Norsk fotball i det hele tatt.

Men her er navnene på iallefall noen puber i Budapest:

Champs Sports Bar

John Bull Sport Pub

Jack Doyle's
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Torvanger

Denne gangen skal jeg bare på kamp, jeg gidder ikke å synse. Jeg har uansett en følelse av at det kommer
til å bli bånn pinne fra kampstart, med mye innsats.

Tom C

Quote from: Nixon on July 20, 2014, 12:07:13 PM


Enig i at dette ser ut som en god ellever til kampen mot viking. Tviler dog på at Norling tør å gjøre så mange endringer. Både Barmen og Skaanes trenger en pause. Hvordan Birkelund er i forhold til Haugen aner jeg ikke, men håper at han er såpass løpssterk og solid som flere her inne har antydet.
Aldri mer Obos....

Kruxleiven

Jeg aner ikke hva vi vil by på her (tror nok ikke det blir årsverste i hvert fall), men som en positiv vinkling så har jeg sett litt Viking i det siste og det har ikke vært mye bra for deres del. Viking er et tragisk hjemmelag , som oss, men de har vært friske borte med kun ett tap på siste åtte. I hele juli har de scoret 0 mål og sluppet inn 2. Det er 3 kamper og det er vi som har scoret de 2 målene mot dem. Men som vi vet. Historie og statistikk hjelper så lite. Brann er ekstra flink til å snu en trend for motstanderlagene. Hva gjelder laget er jeg litt trøtt av Skaanes. Jeg håper vi får se en annen. Det er leit, men jeg tror Erik H må benkes igjen.

Lasaron

Spørsmålene melder seg: Kommer det til å være økt sikkerhet på kampen i morgen? Kommer folk til å melde fra om "mistenkelig oppførsel" som skaper situasjoner?
Tren på langskudd

1908

Syns no mann blir behandlet som terrorister til vanlig når mann skal inn på stadion...............


Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on July 26, 2014, 12:18:25 PM
Spørsmålene melder seg: Kommer det til å være økt sikkerhet på kampen i morgen? Kommer folk til å melde fra om "mistenkelig oppførsel" som skaper situasjoner?


Litt merkelig hvis stadion skulle være et mål.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


roaldinho

Quote from: Klaus_Brann on July 27, 2014, 03:42:36 AM
Quote from: Lasaron on July 26, 2014, 12:18:25 PM
Spørsmålene melder seg: Kommer det til å være økt sikkerhet på kampen i morgen? Kommer folk til å melde fra om "mistenkelig oppførsel" som skaper situasjoner?


Litt merkelig hvis stadion skulle være et mål.


RBH derimot ;)
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

nero

Forsiktig nå. Du kan fort få PST på døren. ;D
Lions led by donkeys.


Yngve


krøvel vellevold

Viking har ikke vunnet i Bergen siden 2003. Så da vet dere hva som skjer i kveld...
Legg ned hele klubben!

TCAC

Noen som vet hvorfor kampen i dag begynner kl 20.00?

krakra





Spelaren

Prøvde meg for øvrig på Branns nye billettsystem. Nexus 7 2013, fungerte som bare det.
Gå av.

Lasaron

Norling skuffer mer og mer. Han har gått over til kjipafotball, tviholder på Barmen som spiss, og skyver Grønner ut. Positivt at han holder på Huse som kant, det kan bli bra.
Tren på langskudd

krakra

Selv med noen feil så har vi bare sluppet inn to mål på tre kamper etter ferien. Så Norling får håpe at det ikke renner for mye inn bakover i kveld etter at han gjør bytte nummer tusen i midtforsvaret, samtidig som han lar et inpotent angrep få fornyet tillitt.

ZsoltKorcsmar

Befinner meg for tiden i Frankrike, noen stream eller lignende? Dårlig med norske fotballpuber her i området..

GKH

Hva i alle dager er det som gjør at Lorentzen ikke får sjansen fra start? Er fullstendig overbevist om at Orlov/Lorentzen er et mye bedre spisspar enn Orlov/Barmen.

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Klaus_Brann

Quote from: ZsoltKorcsmar on July 27, 2014, 17:47:28 PM
Befinner meg for tiden i Frankrike, noen stream eller lignende? Dårlig med norske fotballpuber her i området..


Den vanlige på wiziwig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Hanstveit-Karadas blir vår 8. midtstopperduo i årets TL.
Snart skal vel Mojosov inn igjen. Spiller han sammen med noen av kveldens stoppere blir det vår 9. stopperduo. Når Demidov er tilbake kan vi komme opp i 10. stopperduoer hvis han spiller sammen med Hanstveit eller Karadas. I TL-altså. Teller vi med treningskamper er vel dette stopperduo nummer ti. Teller vi med cupen også er det nummer 11 eller 12.

ZsoltKorcsmar

Quote from: Klaus_Brann on July 27, 2014, 18:19:45 PM
Quote from: ZsoltKorcsmar on July 27, 2014, 17:47:28 PM
Befinner meg for tiden i Frankrike, noen stream eller lignende? Dårlig med norske fotballpuber her i området..


Den vanlige på wiziwig.
q

Ser mørkt ut foreløpig, men de er jo ikke i gang enda. Noen andre?:)

osoerli

Quote from: ZsoltKorcsmar on July 27, 2014, 17:47:28 PM
Befinner meg for tiden i Frankrike, noen stream eller lignende? Dårlig med norske fotballpuber her i området..

coolsport.tv funker vel som vanleg?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Baunebob


roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Herregud! Bra det var mot et lag som ikke scorer, hadde det vært mot et lag som er mer effektiv ville det stått 0-1 nå. Skjerpings.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Ekstremt lite ferdigheter i det spissparet vårt.

osoerli

Karadas vinner alt av hodedueller.
Badji sender ballen hurtig og presis frå seg.
Huseklepp er frisk.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

roaldinho

Badji bør ikke skyte. Skuddet hans gikk til kast og har vel ikke vist tidligere at han har en god skuddfot heller. La vær. Vet det var helt i starten, men glemte å ta det med.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Corleone

July 27, 2014, 19:25:37 PM #49 Last Edit: July 27, 2014, 19:27:46 PM by Corleone

Go Up