• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Medlemsmøte på Stadion torsdag 5. juni kl. 18.00

Started by Nixon, May 22, 2014, 11:26:57 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Henki

Er det noen som vet om det er planlagt medlemsmøte på Stadion i løpet av de neste par månedene?
Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Om det ikke blir noe i nærmeste fremtid regner jeg med det blir et rimelig hett møte etter nedrykket...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Quote from: Henki on August 05, 2014, 17:12:00 PM
Er det noen som vet om det er planlagt medlemsmøte på Stadion i løpet av de neste par månedene?


Det er ikke bestemt noe dato enda, men det er vel naturlig at det blir et møte nå etter sommeren.
Skal sjekke opp i det.

krakra

Brann innkaller til nytt medlemsmøte. Der skal det jobbes i grupper med svulstige formuleringer i den totalt verdiløse strategiplanen.

nummer9

Quote from: krakra on October 15, 2014, 21:29:31 PM
Brann innkaller til nytt medlemsmøte. Der skal det jobbes i grupper med svulstige formuleringer i den totalt verdiløse strategiplanen.

Får sørge for å få med «ny daglig leder» som en av hovedpunktene.

Gulløl

October 16, 2014, 11:42:54 AM #105 Last Edit: October 16, 2014, 11:52:34 AM by Gulløl
Lekkasje fra strategi og fremdriftplan:

- 2015: Dette året skal vi kose oss i 1 divisjon og satse på konserter annen hver helg på Stadion.
- 2016: Målet er å få kabalen til RBH å gå opp.
- 2017: Brann bør klare å få fredsprisen for systematisk å bygge ned forsvaret.
- 2018: Rykke opp fra 1 divisjon er målet.
- 2019: Semifinale i cupen er målet. Kanskje vi snubler oss til et opprykk dette året også ?
- 2020: Tilbake i eliteserien. Nå skal gullet hem igjen. RBH som trener, sportssjef og daglig leder.
- 2021: Vi er i 1 divisjon igjen, det er bare sunt. Det med gull året før var bare en spøk fra humorkongen RBH.
- 2022: Peter Kovacs blir ansatt som trener i Brann. Får RBH som mentor. Nytt forsøk på opprykk.
- 2023: Odion Jude Ighalo skriver kontrakt med Brann. Dette har jeg jobbet med i 15 år sier en stolt RBH til BT.
- 2024: RBH får arbeidskapasitetsprisen fra NFF.
- 2025: RBH får innsikt og kompetanseprisen fra NFF.
- 2026: Markus Jonsson tilbake til Bergen. Skal starte åreknute klinikk i gymsalen i gamle sittetribunen.
- 2027: Charlie Miller blir ny daglig leder i puben på Stadion. Kvisvik som pubvert. Knut Høibraaten standup.
- 2028: Endelig kunstgress på Stadion. Dette har RBH virkelig kjempet for, får hedersprisen.
- 2029: Et trist år, best i alt RBH går av med pensjon. Lars Moldestad ny daglig leder.
- 2030: Telefaxen kjøres til Rådalen. Seremoni ledet av Lars Moldestad.
- 2031: Enstemmig vedtar styret at det skal settes opp en statue av RBH rett foran Kniksen.
- 2032: RBH blir styreleder. Fremdels sprek og lett på foten. Fremdeles føler han seg best i alt.
- 2033: Ny strategiplan. Gullet ska hem igjen i 2040. Viktig å jobbe langsiktig sier styreleder RBH til BT.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Henki

Ballen skal fremover!

Tom C

Kunne tenkte meg at noen spurte RBH om hva som gjør at han føler at han er rett mann til å legge til rette for fremtidig Brann-suksess. Og om han synes at han har gjort en god jobb, og at det bare er "alle omstendighetene" som gjør at vi ikke har en dritt å vise til de siste 7 årene (bortsett fra den fantastiske cupfinalen hvor vi ble pisset på av en haug med sunnmøringer)

Aldri mer Obos....

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!


blobby winters

Strategi er allerede på plass. Ta møtet nå før slutten av sesongen for å unngå RBH må gå fokus.

Herman1

October 20, 2014, 23:13:04 PM #111 Last Edit: October 20, 2014, 23:18:32 PM by Herman1
Quote from: Gulløl on October 16, 2014, 11:42:54 AM
Lekkasje fra strategi og fremdriftplan:

- 2015: Dette året skal vi kose oss i 1 divisjon og satse på konserter annen hver helg på Stadion.
- 2016: Målet er å få kabalen til RBH å gå opp.
- 2017: Brann bør klare å få fredsprisen for systematisk å bygge ned forsvaret.
- 2018: Rykke opp fra 1 divisjon er målet.
- 2019: Semifinale i cupen er målet. Kanskje vi snubler oss til et opprykk dette året også ?
- 2020: Tilbake i eliteserien. Nå skal gullet hem igjen. RBH som trener, sportssjef og daglig leder.
- 2021: Vi er i 1 divisjon igjen, det er bare sunt. Det med gull året før var bare en spøk fra humorkongen RBH.
- 2022: Peter Kovacs blir ansatt som trener i Brann. Får RBH som mentor. Nytt forsøk på opprykk.
- 2023: Odion Jude Ighalo skriver kontrakt med Brann. Dette har jeg jobbet med i 15 år sier en stolt RBH til BT.
- 2024: RBH får arbeidskapasitetsprisen fra NFF.
- 2025: RBH får innsikt og kompetanseprisen fra NFF.
- 2026: Markus Jonsson tilbake til Bergen. Skal starte åreknute klinikk i gymsalen i gamle sittetribunen.
- 2027: Charlie Miller blir ny daglig leder i puben på Stadion. Kvisvik som pubvert. Knut Høibraaten standup.
- 2028: Endelig kunstgress på Stadion. Dette har RBH virkelig kjempet for, får hedersprisen.
- 2029: Et trist år, best i alt RBH går av med pensjon. Lars Moldestad ny daglig leder.
- 2030: Telefaxen kjøres til Rådalen. Seremoni ledet av Lars Moldestad.
- 2031: Enstemmig vedtar styret at det skal settes opp en statue av RBH rett foran Kniksen.
- 2032: RBH blir styreleder. Fremdels sprek og lett på foten. Fremdeles føler han seg best i alt.
- 2033: Ny strategiplan. Gullet ska hem igjen i 2040. Viktig å jobbe langsiktig sier styreleder RBH til BT.



Nice!

*Og i 2020 lanserer RBH selvhjelp-boken "Kunsten å være god" sammen med Ari Behn.
-Her snakkar eg av erfaring, forteller RBH under pressekonferansen.

*2040: ABBA skal holde stadion-konsert 15. mai.
-Dette har eg jobbet lenge for sier RBH, som mener at 15. mai er en ekstra gunstig dag for konserten m.t.p. gresset.

*2020: Stråmyhr ny arrangement-sjef i Brann. Kjøper inn 90.000 m2 med plastduk dag to på jobben.
-No e' alt lagt til rette for suksess, hevder Stråmyhr i BA.


Og hvorfor ansettes ikke forsvarssjef og Admiral Haakon Bruun-Hanssen i Brann?
Han må jo være rette mannen til å få orden på forsvarsproblemene våre? :

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Her-er-Norges-nye-forsvarssjef-7374721.html

Corran

Link til denne lå på min facebook
http://www.brann.no/news/article/5ebuqkr4dnnv1oolyhn7yf2wu/title/husk-medlemsmotet-neste-uke

Men det sto at det var for de som ville bidra positivt Betyr det at de ikke vil ha noe negativt (selv om negativt jo kan føre til positivt)?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Henki

Quote from: Corran on October 24, 2014, 12:06:58 PM
Link til denne lå på min facebook
http://www.brann.no/news/article/5ebuqkr4dnnv1oolyhn7yf2wu/title/husk-medlemsmotet-neste-uke

Men det sto at det var for de som ville bidra positivt Betyr det at de ikke vil ha noe negativt (selv om negativt jo kan føre til positivt)?


Vel, hvis de forventer at de fremmøtte kommer til å boble over av positivitet og fremtidstro, kan det jo bli  kan det jo bli en interessant seanse.
Ballen skal fremover!


Nixon

Fornuftig avgjørelse. Selv om sesongen uansett er en fiasko, er det grader av fiasko og møtet vil jo bli ganske forskjellig om det blir nedrykk eller ikke.
Rød makt på Hansa

Ricky

De booket dette medlemsmøtet for type 10 dager siden, med eksakt samme tabellsituasjon (Brann på nedrykksplass, ett poeng bak Sogndal). Og nå avlyser de "pga situasjonen som Brann er i".. Det er jo helt latterlig. For en klovnegjeng.

krakra

Ja. Stusset på timingen i utgangspunktet, men det eneste rette er å utsette nå.

Northside

Quote from: Ricky on October 27, 2014, 18:09:34 PM
De booket dette medlemsmøtet for type 10 dager siden, med eksakt samme tabellsituasjon (Brann på nedrykksplass, ett poeng bak Sogndal). Og nå avlyser de "pga situasjonen som Brann er i".. Det er jo helt latterlig. For en klovnegjeng.


Nå er det vel slik at datoen for medlemsmøtet ble bestemt for lenge siden og at man publiserte det for rundt 10 dager siden. Med seier eller uavgjort i de to siste kampene, så ville situasjonen vært litt annen enn den er nå.

Ser ikke noe problem i at man da utsetter møtet til sesongslutt.

Klaus_Brann

Helt greit å utsette det. Vi rykker mest sannsynlig ned nå og da vil det bli en helt annen temperatur og utgangspunkt på møtet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Herman1

Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2014, 22:07:51 PM
Helt greit å utsette det. Vi rykker mest sannsynlig ned nå og da vil det bli en helt annen temperatur og utgangspunkt på møtet.


Enig. Fornuftig med en utsettelse. Vanskelig å diskutere veien videre før vi har fått klarhet i hvilken divisjon Brann spiller i forestående sesong.


Nixon

Rød makt på Hansa

Herman1

Quote from: Nixon on November 26, 2014, 21:51:53 PM
Det er bare å komme med møtet!


Ble det utsatt på ubestemt tid, ikke omberammet?

Nixon

Det skal etter planen komme etter sesongen og så kjapt som mulig. Såvidt jeg forstod hadde Barmen en tettpakket kalender og de hadde problemer med å finne dato. Men her bør alle rydde i kalenderne sine og prioritere klubben!
Rød makt på Hansa

Henki

Quote from: Nixon on November 26, 2014, 22:00:33 PM
Det skal etter planen komme etter sesongen og så kjapt som mulig. Såvidt jeg forstod hadde Barmen en tettpakket kalender og de hadde problemer med å finne dato. Men her bør alle rydde i kalenderne sine og prioritere klubben!


Dette møtet skal selvsagt avholdes i løpet av neste uke. Alt annet er en ytterligere hån.
Ballen skal fremover!

Lasaron

På medlemsmøtet bør første punkt på agendaen være å få fjernet RBH hvis han ikke allerede er vekke da.
Andre punkt bør være å kreve sportssjef og en langsiktig sportslig plan som bestemmer noe om spillestil og forplikter til å hente trenere deretter.
Tredje punkt må være å hente inn underskrifter til ekstraordinært årsmøte for å kaste styret så lenge RBH ikke er vekke.
Tren på langskudd


Henki

Kan de som har ansvar for supportermøtene komme med noe info snart?
Ballen skal fremover!

blobby winters

Quote from: Lasaron on November 27, 2014, 08:01:54 AM
På medlemsmøtet bør første punkt på agendaen være å få fjernet RBH hvis han ikke allerede er vekke da.
Andre punkt bør være å kreve sportssjef og en langsiktig sportslig plan som bestemmer noe om spillestil og forplikter til å hente trenere deretter.
Tredje punkt må være å hente inn underskrifter til ekstraordinært årsmøte for å kaste styret så lenge RBH ikke er vekke.

Nixon

November 28, 2014, 22:25:29 PM #129 Last Edit: November 28, 2014, 22:44:45 PM by Nixon
Quote from: blobby winters on November 28, 2014, 22:12:12 PM
Mette Sætre var veldig delaktig i forlengelse av Skars kontrakt og virker mer opptatt av å ta stillingen til Barmen enn Branns interesser. Hun bør også gå av.


Som jeg nettopp skrev i en annen tråd. Sætre stemte i mot forlengelsen av Skarsfjord. Så den saken bør heller tale til hennes fordel.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Quote from: Nixon on November 28, 2014, 22:25:29 PM
Quote from: blobby winters on November 28, 2014, 22:12:12 PM
Mette Sætre var veldig delaktig i forlengelse av Skars kontrakt og virker mer opptatt av å ta stillingen til Barmen enn Branns interesser. Hun bør også gå av.


Som jeg nettop skrev i en annen tråd. Sætre stemte i mot forlengelsen av Skarsfjord. Så den saken bør heller tale til hennes fordel.


Hvor har du det fra?
Tren på langskudd

Nixon

Fra det alltid like troverdige begrepet "sikker kilde". Og så kan folk velge å tro på det eller ikke. Jeg tror i alle fall 100 % på det.
Rød makt på Hansa


Nixon

Quote from: Lasaron on November 28, 2014, 23:06:32 PM


I fjor høst kunne hun selvsagt ikke si noe da styret måtte stå samlet om avgjørelsen selv om det var uenighet innad. Nå er jo denne saken gammel og forsåvidt helt irrelevant for dagens store samtaleemne, og det vil jo være unaturlig for henne å ta det opp uten å bli spurt direkte.
Rød makt på Hansa

Lasaron

Det kunne kommet frem før årsmøtet i det minste. Hvis du har rett så har hun, (og forsåvidt Samnøy), vært ekstremt lojal og tatt imot en del ufortjent kritikk. Og så rant det over i kveld da Barmen sa det han sa.
Tren på langskudd

Lasaron

Forøvrig mener jeg dette medlemsutvalget bør sørge for at det utsatte medlemsmøtet ikke blir glemt.
Tren på langskudd

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on November 28, 2014, 23:20:15 PM
Quote from: Lasaron on November 28, 2014, 23:06:32 PM


I fjor høst kunne hun selvsagt ikke si noe da styret måtte stå samlet om avgjørelsen selv om det var uenighet innad. Nå er jo denne saken gammel og forsåvidt helt irrelevant for dagens store samtaleemne, og det vil jo være unaturlig for henne å ta det opp uten å bli spurt direkte.


Nei, det er veldig relevant all den tid man får et bilde av hvilke personer som er i takt med supporternes meninger i såpass sterke saker.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on November 29, 2014, 03:05:05 AM
Quote from: Nixon on November 28, 2014, 23:20:15 PM
Quote from: Lasaron on November 28, 2014, 23:06:32 PM


I fjor høst kunne hun selvsagt ikke si noe da styret måtte stå samlet om avgjørelsen selv om det var uenighet innad. Nå er jo denne saken gammel og forsåvidt helt irrelevant for dagens store samtaleemne, og det vil jo være unaturlig for henne å ta det opp uten å bli spurt direkte.


Nei, det er veldig relevant all den tid man får et bilde av hvilke personer som er i takt med supporternes meninger i såpass sterke saker.


Ja, og det var derfor jeg også skrev det her. Det er viktig for oss supportere. Men jeg svarte på hvorfor hun ikke hadde sagt noe. Og det blir noe annet.
Rød makt på Hansa

Herman1

Quote from: Nixon on November 29, 2014, 08:02:00 AM
Quote from: Klaus_Brann on November 29, 2014, 03:05:05 AM
Quote from: Nixon on November 28, 2014, 23:20:15 PM
Quote from: Lasaron on November 28, 2014, 23:06:32 PM


I fjor høst kunne hun selvsagt ikke si noe da styret måtte stå samlet om avgjørelsen selv om det var uenighet innad. Nå er jo denne saken gammel og forsåvidt helt irrelevant for dagens store samtaleemne, og det vil jo være unaturlig for henne å ta det opp uten å bli spurt direkte.


Nei, det er veldig relevant all den tid man får et bilde av hvilke personer som er i takt med supporternes meninger i såpass sterke saker.


Ja, og det var derfor jeg også skrev det her. Det er viktig for oss supportere. Men jeg svarte på hvorfor hun ikke hadde sagt noe. Og det blir noe annet.


Apropos møter, når blir egentlig årsmøtet avholdt? Og hvor lenge må man ha vært medlem i Brann for å ha stemmerett?
Har tenkt å melde meg inn i klubben og kanskje i Bataljonen.

Lasaron

Quote from: Nixon on November 29, 2014, 08:02:00 AM
Quote from: Klaus_Brann on November 29, 2014, 03:05:05 AM
Quote from: Nixon on November 28, 2014, 23:20:15 PM
Quote from: Lasaron on November 28, 2014, 23:06:32 PM


I fjor høst kunne hun selvsagt ikke si noe da styret måtte stå samlet om avgjørelsen selv om det var uenighet innad. Nå er jo denne saken gammel og forsåvidt helt irrelevant for dagens store samtaleemne, og det vil jo være unaturlig for henne å ta det opp uten å bli spurt direkte.


Nei, det er veldig relevant all den tid man får et bilde av hvilke personer som er i takt med supporternes meninger i såpass sterke saker.


Ja, og det var derfor jeg også skrev det her. Det er viktig for oss supportere. Men jeg svarte på hvorfor hun ikke hadde sagt noe. Og det blir noe annet.


Nixon, dette er ikke et anklagende spørsmål, det er mer et avklarende spørsmål. Har du en historikk i å formidle fakta fra såkalte sikre kilder, og har de i ettertid vist seg å være sanne? Eller er dette første gang?
Tren på langskudd

paf


Herman1

November 29, 2014, 11:25:41 AM #141 Last Edit: November 29, 2014, 11:32:11 AM by Herman1
Kan ikke vi hente inn "Hundehviskeren" for å rydde opp i klubben vår?
Han har jo lang erfaring med problemtilfeller og fikk god kontroll på Cartman. ;) :

http://www.youtube.com/watch?v=aC2JMrMHQPk

Go Up