• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Lillestrøm, mandag 21.04.2014, kl.18 (runde 4)

Started by Gulløl, April 11, 2014, 22:03:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Northside

Uansett legendarisk når det runget "Kor e trommen hen Lillestrøm".

roaldinho

I følge han som var vakt hos LSK-fansen så skjedde det ikke noe spesielt utenom at gjerdet foran dem fikk gjennomgå. Trommen er fortsatt intakt.

Eneste var at det var noen fra TGB (Riktig?) som spanet på fuglene på Sjøboden, der de var.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

kabelmann

Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Styx

Kan kanskje ha sammenheng med bråket som nettopp hadde vært i Sverige
Bergen til eg dør

Northside

Quote from: kabelmann on April 22, 2014, 12:49:37 PM
Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.


Samme bussjåfør som fikk rutene knust av brostein for noen år siden. Han krevde politieskorte.
Samtidig er det full konflikt mellom politiavdelingene som har jobben inne på Stadion og utenfor Stadion. Dårlig kommunikasjon førte til at de handlet i panikk og dro frem skjold og hele pakken, selvsagt helt uten grunn!

Det jobbes med å tiltrekke familier til kampene, da kan ikke politiet stille klar til krig uten grunn rett utenfor familietribunen. Det ble tydelig påpekt til politiet i ettertid.

hansastril

Stolt og kry

KenHasle

Quote from: Northside on April 22, 2014, 10:50:26 AM
Uansett legendarisk når det runget "Kor e trommen hen Lillestrøm".


Absolutt et betimelig spørsmål, men denne hørte jeg fra min posisjon ikke langt fra bataljonsfeltet og dessverre funket det heller dårlig. "Kor e trommen hen" ble mumlet, og det eneste vi hørte tydelig var "Lillestrøm".

Uansett ingen god ide å synge sanger som nevner motstanderlagets navn så mange ganger.




Corran

Endelig var seieren i land :-)
Synes det begynte håpløst men det kom seg i andre omgang
Grønner som så mange hyller sånn her inne synes jeg har langt å gå før han er god nok
Men han sa jo selv at de første 20 minuttene antageligvis var det dårligste han har prestert.
Johnsson har spilt seg kraftig opp og var meget god i går.
Sæv er ok minus for min del Trekker voldsomt ned at han må rette på frisyren før han løper hjemover
Askar er midels og skyter for ofte. Greit nok han har et kanon skudd men bør se etter bedre løsninger og bruke dem når det er mulig.
Huse er svak igjen. Om han hadde kunne kikke opp litt av og til og velge en enkel pasning istedenfor å skulle prøve å drible nok en mann så hadde han antageligvis gjort et mye bedre inntrykk. Jobber mye og løper mye Det skal han ha
Orlov MOM for meg. Beveger seg mye og jobber hardt. Og i går vant han ballen noen ganger og tvang fram feil hos motstanderen flere ganger. Også nedtaket og flikker videre satt bedre i går en før i sesongen.
Demir god igjen også men stort minus når han ble rundlurt tidlig i første
Skaanes løper mye og jobber bra. Har et par juniorfeil og det må vi regne med i den alderen. Synes han til tider er for lite på kant og han kommer sjelden seg forbi en mann nedover på siden
Haugen er trygg og god i går.
Fakiri, vel han var ikke bestemann i går rent spillemessig, men han er en sjef med autoritet utpå der og som styrer de andre spillerne. Dette er det som de andre ikke klarer og som ofte mangler. I tillegg så spiller han bra. Imponert over pensjonisten
Hørte forresten Norling på Ballspark si at helst ville de at Fakiri ikke skulle spille og at de andre måtte ta fra ham plassen
Piotr er en klasse keeper nÃ¥r det er angrep i mot, men nÃ¥r det gjelder Ã¥ sette i gang er han treg og ubesluttsom. Noe resten  av forsvaret foruten Demir ogsÃ¥ er, men det er spesielt Sæv, grønner og Piotr som bruker for lang tid og ikke ser mulighetene eller bruker for lang tid nÃ¥r det skal settes  gang. I gÃ¥r var det mange ganger jeg tenkte at der er det bare sÃ¥ sette i gang for han er helt Ã¥pen og sÃ¥ tok det litt tid og sÃ¥ "lukket" muligheten seg. Demir var eneste som fikk ballen og nÃ¥r han mottok den sÃ¥ hadde han allerede sett seg rund og spilte gjerne pÃ¥ 1 touch eller forserte litt først. Ingen av de andre er i nærheten av dette enda og det bør de om vi skal spiller slik det legges opp til.
Men men en opptur ed 2 mål, 3 poeng og 0 baklengs Skulle hatt 2 til så vi hadde passert lsk
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

koffe

Deilig med årets første 3-poenger! :)

Men lurte på om noen kunne forklare meg hvorfor det føltes som om samtlige buet på Mjelde da han kom inn? Mange tidligere Brann-spillere har blitt møtt med applaus på Stadion, og for meg fortjente han også applaus. Jeg var en av få som klappet for han, og merket at omtrent samtlige rundt meg buet. Han var en av få som turde å gå i mot Skarsfjord da han var trener, og ble derfor sendt på dør. Hadde Mjelde fått valget, så hadde han nok fortsatt spilt i Brann, så synes det ble feil å bue på han. Er det noe jeg ikke har fått med meg?
Her é Bergen,
vårt eget lille land.
Kjent for Hansa øl og SK Brann!

krøvel vellevold

Quote from: koffe on April 22, 2014, 23:11:53 PM
Deilig med årets første 3-poenger! :)

Men lurte på om noen kunne forklare meg hvorfor det føltes som om samtlige buet på Mjelde da han kom inn? Mange tidligere Brann-spillere har blitt møtt med applaus på Stadion, og for meg fortjente han også applaus. Jeg var en av få som klappet for han, og merket at omtrent samtlige rundt meg buet. Han var en av få som turde å gå i mot Skarsfjord da han var trener, og ble derfor sendt på dør. Hadde Mjelde fått valget, så hadde han nok fortsatt spilt i Brann, så synes det ble feil å bue på han. Er det noe jeg ikke har fått med meg?



Mjelde var jo hakkekylling allerede da han var her.
Legg ned hele klubben!

Xminator

Det er vel nettopp fordi han fortsatt ville vert her om han valgte selv som gjør ham en smule upopulær. Mjelde var ikke god nok og er ikke god nok, og om spilleren vil sette seg selv foran klubben så er ikke det noe pluss.

Utmedsnolken

Quote from: Northside on April 22, 2014, 14:55:02 PM
Quote from: kabelmann on April 22, 2014, 12:49:37 PM
Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.


Samme bussjåfør som fikk rutene knust av brostein for noen år siden. Han krevde politieskorte.
Samtidig er det full konflikt mellom politiavdelingene som har jobben inne på Stadion og utenfor Stadion. Dårlig kommunikasjon førte til at de handlet i panikk og dro frem skjold og hele pakken, selvsagt helt uten grunn!

Det jobbes med å tiltrekke familier til kampene, da kan ikke politiet stille klar til krig uten grunn rett utenfor familietribunen. Det ble tydelig påpekt til politiet i ettertid.


Det gjerdet er vel bare med på å øke konfliktnivået. Hver gang de fikk en avgjørelse mot seg løp jo de og hoppet mot gjerdet så det nesten falt ned. når vaktene/politiet står på andre siden så føler de seg ganske immune. Uten gjerde hadde de ikke hatt muligheten til å reagere så aggressivt og skremmende og politiet kunne lett plukket de som gikk over streken,
"og der snubler Sæternes igjen"

aleksanderhjelleseth

Quote from: Utmedsnolken on April 23, 2014, 08:51:45 AM
Quote from: Northside on April 22, 2014, 14:55:02 PM
Quote from: kabelmann on April 22, 2014, 12:49:37 PM
Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.


Samme bussjåfør som fikk rutene knust av brostein for noen år siden. Han krevde politieskorte.
Samtidig er det full konflikt mellom politiavdelingene som har jobben inne på Stadion og utenfor Stadion. Dårlig kommunikasjon førte til at de handlet i panikk og dro frem skjold og hele pakken, selvsagt helt uten grunn!

Det jobbes med å tiltrekke familier til kampene, da kan ikke politiet stille klar til krig uten grunn rett utenfor familietribunen. Det ble tydelig påpekt til politiet i ettertid.


Det gjerdet er vel bare med på å øke konfliktnivået. Hver gang de fikk en avgjørelse mot seg løp jo de og hoppet mot gjerdet så det nesten falt ned. når vaktene/politiet står på andre siden så føler de seg ganske immune. Uten gjerde hadde de ikke hatt muligheten til å reagere så aggressivt og skremmende og politiet kunne lett plukket de som gikk over streken,

Godt poeng! Snut er ut!

kabelmann

Quote from: Northside on April 22, 2014, 14:55:02 PM
Quote from: kabelmann on April 22, 2014, 12:49:37 PM
Har Stabækfansen casuals blant seg? Når jeg gikk forbi bortetribunen på vei hjem fra Stabæk-kampen krydde det av politi med skjold. I går stod det bare en 4-5 politi og slappet av.


Samme bussjåfør som fikk rutene knust av brostein for noen år siden. Han krevde politieskorte.
Samtidig er det full konflikt mellom politiavdelingene som har jobben inne på Stadion og utenfor Stadion. Dårlig kommunikasjon førte til at de handlet i panikk og dro frem skjold og hele pakken, selvsagt helt uten grunn!

Det jobbes med å tiltrekke familier til kampene, da kan ikke politiet stille klar til krig uten grunn rett utenfor familietribunen. Det ble tydelig påpekt til politiet i ettertid.


Aha, sånn å forstå.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

koffe

Quote from: Xminator on April 23, 2014, 05:53:27 AM
Det er vel nettopp fordi han fortsatt ville vert her om han valgte selv som gjør ham en smule upopulær. Mjelde var ikke god nok og er ikke god nok, og om spilleren vil sette seg selv foran klubben så er ikke det noe pluss.


Synes alikavel ikke han bør bues på. Mannen er en bergenser på sin hals, og elsker Brann. Han var en av få som turde å stå opp mot Skarsfjord, og delte sånn sett supporternes syn. Han var en av folket, en av oss, og jeg synes han fortjener applaus, uavhengig av hvor god spiller han var da han var i Brann.
Her é Bergen,
vårt eget lille land.
Kjent for Hansa øl og SK Brann!

Corran

Mjelde elsker Mjelde og ikke Brann
Fortjener ikke noe applaus, men heller ikke buing
Registrerte ham knapt nok selv :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up