• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fornyelse av Medlemsskap

Started by brann89, April 04, 2012, 02:25:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brann89

Prøver å få kjøpt meg medlemsskap i bataljonen i 2012. Men når eg går inn å prøver å betale med Bankkort, så kommer det berre opp at siden ikkje kan vises. Noen som veit problemet?
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

tj00m

Quote from: brann89 on April 04, 2012, 02:25:40 AM
Prøver å få kjøpt meg medlemsskap i bataljonen i 2012. Men når eg går inn å prøver å betale med Bankkort, så kommer det berre opp at siden ikkje kan vises. Noen som veit problemet?


Ja, samme problemet her. Sendte mail til bataljonen, og fikk dette til svar:

"Heisann! Det er noe galt med visa løsningen på den vanlige nettsiden. Du kan i stedet
betale medlemskapet ditt i nettbutikken vår på bataljonen.no."

Jeg gjorde dette og logget meg inn på bataljonen et par dager senere, og da var det oppdatert at jeg hadde fornyet :-)
Brann Bergens Stolthet!

Styx

Hei.
Dersom man kjøper medlemskap i Bataljonen Ung, vil man da få eget medlemsnummer som følger en gjennom livet? Vil man bygge opp ansennitet i mtp cupfinalebilletter?
Eller er det like greit å kjøpe vanlig medlemskap etterhvert som famillien blir større?
Bergen til eg dør

Markmus

Quote from: Styx on April 19, 2014, 17:17:36 PM
Hei.
Dersom man kjøper medlemskap i Bataljonen Ung, vil man da få eget medlemsnummer som følger en gjennom livet? Vil man bygge opp ansennitet i mtp cupfinalebilletter?
Eller er det like greit å kjøpe vanlig medlemskap etterhvert som famillien blir større?



Nei, ansienniteten vil vare frem til du ikke er Ung lenger. Da må du begynne på Ung Voksen-medlemskapet og bygge opp ansiennitet der. Når du blir 30 bærer det over på Voksen-medlemskapet og du bygger ansiennitet fra scratch igjen.

De som får billetter til cupfinalene er med andre ord de som er eldst i sine kategorier.
Ka du ve?

stig

Quote from: Styx on April 19, 2014, 17:17:36 PM
Hei.
Dersom man kjøper medlemskap i Bataljonen Ung, vil man da få eget medlemsnummer som følger en gjennom livet? Vil man bygge opp ansennitet i mtp cupfinalebilletter?
Eller er det like greit å kjøpe vanlig medlemskap etterhvert som famillien blir større?



Bataljonen Ung gir samme fordeler som vanlig medlemskap.
Nettsideansvarlig

Styx

Takk Stig. Da kan vi melde inn to nye supportere. Litt for små til å gå alene med Bataljonen Ung, men det kommer etterhvert. Viktig å hive de i gryten tidlig
Bergen til eg dør

Go Up