• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Nike

Started by Utmedsnolken, November 30, 2011, 12:14:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Giles

Grusom drakt, verste noensinne og helt i stil med nedrykket. Da tyder alt på at 2. Divisjon er neste.
Peneste draktene var vel i 1963 og 2007. Tilfeldig?

Bybanen

Så ikke nok med at vi har en slapp stall som trener lite, en elendig trener som ikke skjønner noe som helst, men nå skal vi i tillegg stille i føkkings latex på kamp? Hehe ler :-)

Brann kommer nok til å være et 1. divisjonslag lenge, har ingen tro på de som er der nå.

kabelmann

Kule drakter.  Bare moro å skille seg litt ut ifra saueflokken. Selv i første divisjon får Brann mer omtale enn alle tippeligalagene tilsammen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Mye morsomt her nå. Brann kommer til å bli værende i 1.div. lenge fordi Hummel har gitt Brann noen stygge drakter?
Legg ned hele klubben!

ncounty

Kan ikke akkurat si at dette lover så veldig bra nei..... fy faen for et opplegg

Herman1

Latex, ja?

Kanskje Kondomeriet er klubbens nye, hemmelige hovedsponsor?

Xminator

Jeg håper virkelig de draktene puster bedre enn de ser ut... Om det ser svett ut utenpå, så blir det ikke mindre svett på innsiden. Dette er jo nesten bedre enn drillos sorte søppelsekker...

Og selv om jeg regner med spillerenes drakter er fake-latex med fullverdig moderne materialer som puster bedre enn microfiber samler støv, så er det en mulighet for at butikkdraktene faktisk er potte-tette og vi får kollektivt heteslag i juni.

pidre

Er shorts og strømper også latex? Lite gjennomført om dette er hhv bomull og nylon. Tørr look nedentil og wet look på overkroppen.
Saludar a los monos!

Kagain

...Regner med at det er wet look greier ja. Men om man insisterer på Latex så kan det jo hende at man av den grunn for enda flere supportere som putter masse penger inn i klubben. SK Brann - We're kink friendly. Kanskje man endelig kan få leid ut litt mer plass på stadion?

Lasaron

Altså, draktene er så usedvanlig stygge at andre detaljer gikk meg hus forbi. Karadas og Skaanes, hvorfor skal det se ut som om de spiller håndball? Dessuten kan journalistene glede seg til å bruke ordspillet "det gikk litt sånn bob-bob".

Forøvrig er disse draktene en gavepakke til motstandernes supportere når de ønsker å disse oss.

Forslag: Den/de ansvarlige for at Brann spiller med disse draktene må ha på seg drakten på hver eneste kamp.
Tren på langskudd

Corran

Kommer jo til å tiltrekke seg en haug med latex/gummi fetisjers :-)
Og Brann får dekning over hele verden, blir mer omtalt en alle elitelag til sammen så her er det stygge drakter ja, men en geni strek rent markedsføringsmessig
Tror ikke sponsorer er sure for at logoene deres vises fremst i alle landets aviser
Og kanskje den ser bede ut på banen???
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

monzilla

Brann tok Stråmyhrs ønske om plastdekke hakket for langt.

"Hvorfor dekke banen, når vi kan dekke spillerne."

osoerli

Nokon som faktisk har kjøpt denne drakten og kan koma med litt meir sjølopplevde inntrykk enn alle andre som kun har sett drakten på bilder?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Xminator

Shortsen er selvsagt sort og tettsittende, med dobbel glidelås i gylfen for kjappere tissepauser i pausen.

Hjertet gleder seg, vi skal spille 1. divisjon med drakter designet av Tanga-Trond...

Hatleking

Quote from: osoerli on December 20, 2014, 12:19:16 PM
Nokon som faktisk har kjøpt denne drakten og kan koma med litt meir sjølopplevde inntrykk enn alle andre som kun har sett drakten på bilder?


Er det i heile tatt nokon som kjem til å kjøpe denne drakta?

Gulløl

Kjerringen pleier å kjøpe den siste Brann drakten i julegave til meg, trolig også i år. For meg betyr det mye at ting skal matche, derfor har jeg plukket ut en passelig kostyme til henne også. Kommer til å slå gnistrer når jeg roper på en øl fra godstolen i pausen Hønefoss-Brann og hun kommer glidende mot meg og serverer i denne.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Eivind

Er da i det minste lenge siden Brann har fått internasjonal omtale!

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Ricky

Quote from: osoerli on December 20, 2014, 12:19:16 PM
Nokon som faktisk har kjøpt denne drakten og kan koma med litt meir sjølopplevde inntrykk enn alle andre som kun har sett drakten på bilder?


I butikken så den ikke ut som på bildet.. Mer som en vanlig drakt, bare litt glattere å ta på.

Spelaren

Quote from: Ricky on December 21, 2014, 00:10:08 AM
Quote from: osoerli on December 20, 2014, 12:19:16 PM
Nokon som faktisk har kjøpt denne drakten og kan koma med litt meir sjølopplevde inntrykk enn alle andre som kun har sett drakten på bilder?


I butikken så den ikke ut som på bildet.. Mer som en vanlig drakt, bare litt glattere å ta på.


Planen er jo at det skal bli lettere å skli forbi motstanderne.
Gå av.

Gulløl

Brann sine nye drakter er en slager verden rundt. Tyskerne tror at de er i naturgummi (naturkautschuk). Redaksjonen i artikkelen linket under  skal få inn en testdrakt en av de neste dagene som skal gjennomgå en stresstest (belastungstest).
http://blog.derbund.ch/zumrundenleder/blog/2014/12/20/vollgummi/

Nå bør Brann smi mens jernet er varmt. Bør være potensiale til å få en skikkelig draktsponsor avtale på millioner av euro med en av  de store gummifabrikkene nede i Europa  :D
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

osoerli

Quote from: Gulløl on December 21, 2014, 11:52:42 AM
Brann sine nye drakter er en slager verden rundt. Tyskerne tror at de er i naturgummi (naturkautschuk). Redaksjonen i artikkelen linket under  skal få inn en testdrakt en av de neste dagene som skal gjennomgå en stresstest (belastungstest).
http://blog.derbund.ch/zumrundenleder/blog/2014/12/20/vollgummi/

Nå bør Brann smi mens jernet er varmt. Bør være potensiale til å få en skikkelig draktsponsor avtale på millioner av euro med en av  de store gummifabrikkene nede i Europa  :D


RFSU, Durex,  Michelin, Pirelli?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Heispassasjer

GOODYEAR!!!

Gimmick:
Vet du va du får når du smelter om 365 kondomer til en Branndrakt? A GOOD YEAR!!!!

Nightfox

Quote from: Heispassasjer on December 21, 2014, 13:33:11 PM
GOODYEAR!!!

Gimmick:
Vet du va du får når du smelter om 365 kondomer til en Branndrakt? A GOOD YEAR!!!!


Heller omvent. Smelter en Branndrakt om til 365 kondomer... Angstdempende.

osoerli

Quote from: Heispassasjer on December 21, 2014, 13:33:11 PM
GOODYEAR!!!

Gimmick:
Vet du va du får når du smelter om 365 kondomer til en Branndrakt? A GOOD YEAR!!!!


Brann do it rubber coated
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Quote from: Giles on December 19, 2014, 23:28:51 PM
Grusom drakt, verste noensinne og helt i stil med nedrykket. Da tyder alt på at 2. Divisjon er neste.
Peneste draktene var vel i 1963 og 2007. Tilfeldig?


Jeg synes Kappa-draktene var fete når vi skiftet til Kappa, men ikke like kule nå lenger. Der synes jeg Hummel er bedre. Sikkert fordi de har laget litt mer klassiske drakter, i alle fall inntil disse nye kom.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Kan kanskje bli salgsrekord til utlandet for neste års drakt. Får håpe ikke for mange blir skuffet som forventer skikkelig latex eller gummi opplevelse når de trer den over hodet.

- Vi har fått bestillinger fra både New Zealand og Tyskland. Det er tydelig av drakten er blitt lagt merke til langt utover landegrensene. Det er et herlig engasjement, sier hun.

http://www.brann.no/news/article/1t9thc1eqfxf715gox41lte0sp/title/godt-apningssalg-for-den-nye-drakten
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Henki

Quote from: Gulløl on December 22, 2014, 13:56:24 PM
Kan kanskje bli salgsrekord til utlandet for neste års drakt. Får håpe ikke for mange blir skuffet som forventer skikkelig latex eller gummi opplevelse når de trer den over hodet.

- Vi har fått bestillinger fra både New Zealand og Tyskland. Det er tydelig av drakten er blitt lagt merke til langt utover landegrensene. Det er et herlig engasjement, sier hun.

http://www.brann.no/news/article/1t9thc1eqfxf715gox41lte0sp/title/godt-apningssalg-for-den-nye-drakten


Slik har det altså blitt, Brann har utviklet seg til å bli et freak show.
Ballen skal fremover!

ostraume

Komiske Gorm i farta:

"I Brannbutikken på Stadion har de hele tiden forberedt seg på at supporterne kommer til å bli begeistret for trøyen.  Det er de blitt."
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Propagandaen fra Gorm når nye høyder.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

blobby winters

oi oi oi. Jeg ville vært flaut over å innrømme at "...drakten er blitt lagt merke til langt utover landegrensene. Det er et herlig engasjement..."
Brann skryter over det!

Er de virkelig så blåøyde at de ikke vet at den er blitt latterliggjort i utlandet og det er det som har skapt engasjement.
Det var et herlig engasjement rundt Eddie the Eagle. Det er ikke sånn oppmerksomhet vi vil ha.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: blobby winters on December 22, 2014, 23:54:25 PM
oi oi oi. Jeg ville vært flaut over å innrømme at "...drakten er blitt lagt merke til langt utover landegrensene. Det er et herlig engasjement..."
Brann skryter over det!

Er de virkelig så blåøyde at de ikke vet at den er blitt latterliggjort i utlandet og det er det som har skapt engasjement.
Det var et herlig engasjement rundt Eddie the Eagle. Det er ikke sånn oppmerksomhet vi vil ha.


Selvsagt ser de det, men Gorm aka kong propaganda ser muligheter der ingen andre ser de.
Jeg tror han er en av de største årsakene til at Brann ikke er i nærheten til å leve opp til årsmøtevedtaket om at Brann skal bli Norges åpneste klubb.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

December 23, 2014, 00:52:49 AM #133 Last Edit: December 23, 2014, 00:54:39 AM by Klaus_Brann
Quote from: Corran on December 23, 2014, 00:31:40 AM


Den gode gamle ''all pr er god pr''? Jeg tror ikke denne gjelder akkurat her. At SPV får PR på New Zealand tror jeg de stiller seg rimelig likegyldige til.

Jeg så denne påstanden i en annen tråd også, (vet ikke om det var du som skrev den der og?) men har du/dere belegg for å skrive dette, eller er det bare vill gjetning?


Selvsagt hadde det vært bra, med forebehold om hvilken type saker det gjaldt riktignok, men er vi mer omtalt enn alle TL-klubbene til sammen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

tja tar gjerne litt hardt i der
Leste det et sted og tok det for god fisk :-) Men ikke tvil om at i riksavisene så er det vel Brann som har vært mest omtalt etter sesongslutt

Og jo det betyr noe for sponsorene at det blir omtalt på New Zealand. For først får draktene omtale lokalt. Så får de omtale i riksmedia. Når det så kommer til New Zealand så fører det til nye saker lokalt og i riksmedia. Det har jo vært flere saker om utenlandsdekningen (med bilder) en om selve saken. Så jo det betyr noe for de som vil at logoen skal bli sett på drakten.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Corran on December 23, 2014, 01:08:17 AM
tja tar gjerne litt hardt i der
Leste det et sted og tok det for god fisk :-) Men ikke tvil om at i riksavisene så er det vel Brann som har vært mest omtalt etter sesongslutt

Og jo det betyr noe for sponsorene at det blir omtalt på New Zealand. For først får draktene omtale lokalt. Så får de omtale i riksmedia. Når det så kommer til New Zealand så fører det til nye saker lokalt og i riksmedia. Det har jo vært flere saker om utenlandsdekningen (med bilder) en om selve saken. Så jo det betyr noe for de som vil at logoen skal bli sett på drakten.



Det er det liten tvil om, men det har vært vel mye negative oppslag også, vi rykket tross alt ned, det er ikke akkurat positiv pr, selv om det kommer gode endringer ut av det.

Ang. ringvirkningene har du helt rett, hvis det i det hele tatt blir plukket opp av media, for hittil er det jo kun Brann.no som har skrevet om draktsalg til utlandet. Resten av utenlandsdekningen har jo gått på hvor bisarre og stygge drakter vi har fått og vi blir tidvis latterliggjort, og dét ser jeg ikke nødvendigvis på som god pr...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Blir vel ikke verre en annen reklame på drakten Blir kun en M på armen
Snakker ikke om mcd klovnen på hele magen :-)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kagain

...men det hadde jo vært passende. Klovn på drakten for en klovnete gjeng.


osoerli

Quote from: Nixon on August 10, 2015, 10:19:28 AM
http://www.bt.no/100Sport/sportbt/Branns-drakter-stemt-frem-som-de-styggeste-i-verden-580350_1.snd

Vi har verdens styggeste drakter!:)


All PR er god PR!
Må kanskje kjøpa ein no som den er så berømt.  Ikkje sikkert det blir same stoffet til neste år.  Hadde den vore meir tettsitande, hadde den nok konkurrert i andre enden av skalaen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Lasaron

Quote from: osoerli on August 10, 2015, 10:33:58 AM
Quote from: Nixon on August 10, 2015, 10:19:28 AM
http://www.bt.no/100Sport/sportbt/Branns-drakter-stemt-frem-som-de-styggeste-i-verden-580350_1.snd

Vi har verdens styggeste drakter!:)


All PR er god PR!
Må kanskje kjøpa ein no som den er så berømt.  Ikkje sikkert det blir same stoffet til neste år.  Hadde den vore meir tettsitande, hadde den nok konkurrert i andre enden av skalaen.


Og de som har stemt, har neppe sett bortedrakten. Den ser ut som en styggere bossekk.
Tren på langskudd

Spelaren

Draktene tar seg bedre ut på tv enn på pressebildene. Smurte de de inn med vaselin?
Gå av.

Torvanger

Nå skal ikke jeg være for frekk her, men draktene er egentlig ikke så ille som man vil ha det til, det er nok noe verre med imaget til enkelte spillere, hårfrisyrene bl.a. Man skulle jo tro at enkelt var butch women! Hehe! (før noen spekulerer i hvem de måtte være, så gjelder det Marcus Pederse, Castro og Acosta)



Lasaron

Tren på langskudd

Torvanger


Spelaren

Quote from: Torvanger on August 10, 2015, 17:13:29 PM
Nå skal ikke jeg være for frekk her, men draktene er egentlig ikke så ille som man vil ha det til, det er nok noe verre med imaget til enkelte spillere, hårfrisyrene bl.a.


Vinningsforbryterlook.

Gå av.


Lasaron

Til neste år bør vi begynne på en periode med hvite shortser igjen. Jeg foreslår rett og slett samme hvitfarge og rødfarge som vi hadde i gullsesongen, bare med Hummel.
Tren på langskudd

Go Up