• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann får drakter fra Nike

Started by Utmedsnolken, November 30, 2011, 12:14:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Utmedsnolken

November 30, 2011, 12:14:50 PM Last Edit: December 02, 2016, 07:26:50 AM by BBB-mod
Kanskje greit med et nytt emne nå som draktene har kommet:



http://www.brann.no/nyheter/her-er-den-nye-brann-drakten2/

synes den ser ganske stilig ut
"og der snubler Sæternes igjen"

Nixon

Ikke dumt! Og bra integrerte logoer også.
Rød makt på Hansa

Spelaren

Godkjent + , får vel skaffe ein ny ein til kolleksjonen. Den gamle med DnB-logo begynner å bli trang.
GÃ¥ av.

Christian

Jøss! Den ser rett og slett veldig bra ut. Spesielt hjemmedrakten. Bortedrakten blir litt masete med sidefeltene i rødt og hvitt, men på hjemmedrakten funker det helt fint.

Et fint knepp opp fra årets drakt, spør du meg.

Nixon



Bortedrakten ikke like fin. Synes ikke at den røde Hummel-stripen harmonerer med resten. Ser ut som er refleksbånd som Veivesenet har puttet på...
Rød makt på Hansa

olebrann3

Hjemmedrakten var fin, bortedrakten bør de kutte ut "refleksbåndet". Kan kjøre det med svart og hvit istedenfor kanskje.

Lurer på hva prisen for supporterklærene til hummel blir, noen som vet hva dette ligger på hos andre klubber?

Nixon

Men nå har vi ofte mange ulykker på bortebane. Så sånn sett er det ganske passende med sperrebånd på drakten!:)
Rød makt på Hansa

Christian

Der er vi enig, Nixon. Den burde vært gjennomført på samme måte som hjemmedrakten; med draktfargen også i Hummel-stripene.

Christian


Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Lasaron

Hjemmedrakten er jeg godt fornøyd med.
Tren på langskudd

Mr. T

Dette var meget bra!! Likte bortedrakten godt jeg :) Godt jobbet Hummel og Brann  ;D

osoerli

Dei hummelstripene er grusomme.  Blir ikkje noko slikt pÃ¥ meg iallefall.
Bortedrakten er mildt sagt komisk.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

Skandale at gulldrakten ikkje er offentliggjort.
GÃ¥ av.

Klaus_Brann

Deilig! Nå ble jeg voldsomt positivt overrasket av hjemmedraktene i alle fall. Bortedraktene ble rare med de stripene på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

Quote from: Christian on November 30, 2011, 12:30:56 PM
SÃ¥nn:



Da var plutselig bortedrakten fin også. Men hadde vært kulere med en hvit bortedrakt.

olebrann3

November 30, 2011, 13:14:43 PM #16 Last Edit: November 30, 2011, 13:24:08 PM by olebrann3
Høres ut som en god avtale også:
" Avtalen gjenspeiler den attraktiviteten Brann har i norsk fotball og er bedre enn avtalen vi nå trer ut av. Vi er svært fornøyd, og tror hummel og Brann vil bli god match, sier Dag Frode Algerøy, leder for privatmarkedet i Brann."

Brann åpner butikk sammen med Hummel etter hva eg har skjønt. Dette var vell også veldig bra for Brann. Hummel tar gjerne risken med å ha butikken og Brann blir deres trekkplaster.

+ Skovalget blir opp til spillerene
+ Høres ut som om dealen i kr blir bedre
+ Drakten ble ikke posete og stygg. Egentlig var den ikke så stor forskjell fra kappa drakten

Edit:
Fikk bekreftelse på en del ting i denne artikkelen:
http://fotball.bt.no/eliteserien/article216117.ece

Avtalen gir mer penger enn kappa avtalen
Drakten kommer til å koste 699 for voksen og 649 for barn
Brann regner med å selge mellom 5000-10000 drakter neste sesong(2000 i år). Dette siden de får inne en ny draktleverandør.
Brann regner også med å øke sin egen omsetting i Brann butikken siden de også kommer i sentrum.

PS RBH nå som modell! Eller skal han spille neste år?

Utmedsnolken

Quote from: olebrann3 on November 30, 2011, 13:14:43 PM

Drakten kommer til å koste 699 for voksen og 649 for barn
Brann regner med å selge mellom 5000-10000 drakter neste sesong(2000 i år). Dette siden de får inne en ny draktleverandør.



hva koster de nå? 649 for en barnedrakt høres veldig dyrt ut. synes draktsalget høres litt vel optimistisk ut. det ble vel solgt noen ekstra drakter pga cupfinalen i år.
"og der snubler Sæternes igjen"

kabelmann

Hjemmedrakten var faktisk veldig tøff og noen hakk opp i forhold til årets. Bortedrakten litt så som så. De kunne med hell ordnet litt på hummelstripen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Henrik8

Veldig bra hjemmedrakt, hadde Byggholt-logoen vært plassert et mindre sentralt sted hadde den vært perfekt. Bortedrakten ble litt merkelig med røde Hummelstriper, den versjonen som ble lagt ut her var mye bedre.

Totalt sett fornøyd, det er hjemmedrakten som er viktigst.
Kjør over pakket 09`

psv-hasund

 Stilig hjemme drakt, men det beste er Brann butikken i sentrum :-)

posemedsnopi

Quote from: kabelmann on November 30, 2011, 14:03:43 PM
Hjemmedrakten var faktisk veldig tøff og noen hakk opp i forhold til årets. Bortedrakten litt så som så. De kunne med hell ordnet litt på hummelstripen.


Fikk litt følelsen av danske veiskillt av bortedrakten...

Yngve

Eg er positivt overraska. Heimedrakta var knall. Tippar den ser ekstra kul ut i e-cupversjon. Men det finn jo ikkje me ut før i 2012. Tidlegast.

Bortedrakta likte eg i utgangspunktet ikkje, men den versjonen som Christian laga vart med eit mykje betre.

Men eg er like sjokka over at me berre har solgt 2000 drakter i år. Det meinar eg seier enormt mykje om stillinga til Brann i byen det siste året. Særleg mtp at me har spelt cupfinale og enda på 4. i serien.

Lister

Ser veldig bra ut over hele linjen.

Mer penger fra sponsor uten at det går ut over designet (greit nok at bortedrakten nok må justeres etter hvert)
Fortsatt valgfritt skotøy
Tilnærmet risikofritt utsalgssted

Noen har gjort jobben sin veldig bra.
Guinness - Makes you drunk

ostraume

Henger meg på mengden her. Hjemmedrakten bra, og bedre enn årets. Bortedrakten burde blitt sett litt på.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Odding

Einig, flott heimedrakt. Bortedrakta så som så. Christian sitt forslag var bra.
Sportsklubben Brann er ein diagnose.
Ein nervrose, ein manisk depressiv liing.

dudo

Sånn i tilfelle noen med påvirkningskraft leser her inne, så var altså hjemmedrakten fin også i mine øyne, og i likhet med alle andre så likte jeg bedre forslaget til Christian når det gjelder bortedrakt. Den endringen er så innlysende at det ikke er måte på.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Lister on November 30, 2011, 14:21:02 PM
Ser veldig bra ut over hele linjen.

Mer penger fra sponsor uten at det går ut over designet (greit nok at bortedrakten nok må justeres etter hvert)
Fortsatt valgfritt skotøy
Tilnærmet risikofritt utsalgssted

Noen har gjort jobben sin veldig bra.


Ja, det virker sånn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

ostraume

Quote from: Klaus_Brann on November 30, 2011, 14:38:05 PM
Quote from: olebrann3 on November 30, 2011, 13:14:43 PM
PS RBH nå som modell! Eller skal han spille neste år?


Hvor?


Spør du virkelig om slikt? Vil du deg så vondt at du oppsøker Syregliset som fotomodell?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Quote from: posemedsnopi on November 30, 2011, 14:16:13 PM
Quote from: kabelmann on November 30, 2011, 14:03:43 PM
Hjemmedrakten var faktisk veldig tøff og noen hakk opp i forhold til årets. Bortedrakten litt så som så. De kunne med hell ordnet litt på hummelstripen.


Fikk litt følelsen av danske veiskillt av bortedrakten...


Sommeruniformen til det danske vegvesenet.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Mr. T

Quote from: dudo on November 30, 2011, 14:33:12 PM
Sånn i tilfelle noen med påvirkningskraft leser her inne, så var altså hjemmedrakten fin også i mine øyne, og i likhet med alle andre så likte jeg bedre forslaget til Christian når det gjelder bortedrakt. Den endringen er så innlysende at det ikke er måte på.


Har kontakter i Hummel, så jeg har allerede informert om ønskene som har kommet fram her inne.
Men jeg tror mange kommer til Ã¥ endre mening nÃ¥r de ser drakten "live", stripene er ikke sÃ¥ dominerende som pÃ¥ bilde.  :)

Markmus

Draktene ble enormt mye bedre enn hva jeg forventet. Utrolig bra at de ikke kom med striper på armene.

Bortedrakten bør helt klart kutte ut Hummel-stripene eller gjøre de til svart/hvitt.
Ka du ve?

Utmedsnolken

er litt sent å fikse på noe når de kommer i salg allerede i morgen.
"og der snubler Sæternes igjen"

Lister

Blir nok en revisjon til neste sesong.
Guinness - Makes you drunk

Klaus_Brann

Quote from: ostraume on November 30, 2011, 14:44:11 PM
Quote from: Klaus_Brann on November 30, 2011, 14:38:05 PM
Quote from: olebrann3 on November 30, 2011, 13:14:43 PM
PS RBH nå som modell! Eller skal han spille neste år?


Hvor?


Spør du virkelig om slikt? Vil du deg så vondt at du oppsøker Syregliset som fotomodell?


Tror nok det kan være til stor underholdning ja.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

olebrann3

Quote from: olebrann3 on November 30, 2011, 13:14:43 PM
PS RBH nå som modell! Eller skal han spille neste år?


Quote from: Klaus_Brann on November 30, 2011, 14:38:05 PM
Hvor?


Den var i linken eg linket til. Men ser de har erstattet han med grorud i den linken nå.

LikeABoss

Hjemmedrakten var helt ok..
Bortedrakten var forferdelig..

Men er det ikke snart på tide at de flytter Chess reklamen ned under tallet?
Slik at man han få navn på oppsiden av tallet?

kabelmann

For det første er det en økonomisk greie i dette. Chess (eller andre for den saks skyld) betaler selvsagt ikke like mye for langt dårligere eksponering, og hvis det er kun for å flytte spillernavnet opp så ser jeg ikke helt poenget heller. Sponsor/spillernavn - pest/kolera.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: olebrann3 on November 30, 2011, 17:27:24 PM
Quote from: olebrann3 on November 30, 2011, 13:14:43 PM
PS RBH nå som modell! Eller skal han spille neste år?


Quote from: Klaus_Brann on November 30, 2011, 14:38:05 PM
Hvor?


Den var i linken eg linket til. Men ser de har erstattet han med grorud i den linken nå.


Det må ha vært kun helt i starten, for jeg så den fra 12-13, og da var det Grorud.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Jeg skal kjøpe ny drakt når Austin har forlenget. Og enda en når Guastavino forlenger.

Lasaron

Tren på langskudd

Nixon

Var en tur innom den nye Brannbutikken nå, og det var stusselige greier, både i Hummel- og i Brannavdelingen. Men det blir vel bedre når den nye kolleksjonen kommer inn vil jeg tro.
Rød makt på Hansa

Lister

Tipper det blir kjørt trinnvise lanseringer frem mot jul for å kunne få mest mulig eksponering.
Guinness - Makes you drunk

olebrann3

Quote from: Lasaron on December 01, 2011, 12:23:04 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5828478.ece

Kan dette være det omtalte bilde av Bruun?

Nei, stod oppreist som modell for å vise drakten. Er vell en grunn for at det er fjernet

Hatleking

Quote from: olebrann3 on December 01, 2011, 22:56:25 PM
Quote from: Lasaron on December 01, 2011, 12:23:04 PM
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5828478.ece

Kan dette være det omtalte bilde av Bruun?

Nei, stod oppreist som modell for å vise drakten. Er vell en grunn for at det er fjernet


Ja, Bergens søner kunne jo få dårleg sjølvtillit og sjølvbilete ... :)

brann89

Bortedrakten med Austin på ryggen er en banker hos meg i 2012:) Gleder meg til å få den i samlingen
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

roaldinho

Quote from: brann89 on December 01, 2011, 23:34:06 PM
Bortedrakten med Austin på ryggen er en banker hos meg i 2012:) Gleder meg til å få den i samlingen


Selv om han skulle forsvinne i januarvinduet?
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Patton

Vet ikke om det er Brann eller Hummel sin feil, kanskje ingen sin når alt kommer til stykket. Men har satt meg på en slags venteliste for ny drakt til 10 åringen her hjemme, fin julegave tenkte jeg. Men ingen på Brann-butikken tør love noe, får svar i morgen (tirsdag) sier de. Jeg måtte visstnok belage meg på at det ikke blir drakt, de tvilte på at jeg kom til å få.

Vet ikke om de skal overraske meg positivt eller om jeg har støtt på en ekstremt negativ fyr i butikken, men ikke ha nok drakter før jul? I så fall en ganske talentløs svikt.

Men får se i morgen :-)

Kiwi_Bob

Alle drakter fra Hummel ser ikke så bra ut. Det er bare min mening, men optioner er veldig limitert ved Hummel.
http://www.acasports.co.uk/index.php?cPath=30_346_842&osCsid=c1b6b65507f1837849dd8f60d460ad9e


Go Up