• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�rsmøte Bataljonen 2011, mandag 28.2 kl. 19.00

Started by Nixon, February 25, 2011, 18:20:42 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Med vel overstått årsmøte for Brann er det på tide å se frem mot Bataljonen sitt årsmøte på mandag.

Og det mest interessante er om Hellebø tar gjenvalg som BBB-leder. Han er etter min mening en bedre partyfikser enn en som kan få et styre til å fungere. Så det er kanskje på tide med litt forandringer?

Og når skal de legge ut regnskapet for 2010 som de lovet i årsmeldingen?
Rød makt på Hansa

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Northside

Etter hva jeg vet, så skal IKKE Hellebø fortsette som leder.

Mener Bataljonen har mye å ta tak i denne sesongen, så vi trenger en leder som kan stå litt mer frem og være synlig, ikke bare på puben.

vebo

Tiocfaidh ár lá

1908

Han tør ikke vise ansiktet sitt på et bilde engang..

Men Frode gir seg no.. Han skal jobbe videre med å få unge spillere til Brann..

Men Bataljonen har veldig mye forann seg.. Som Northside nevner så trenger vi en leder som gjør en jobb for supportere og stemmningen på stadion.. Det siste året eller to har det ikke skjedd en dritt fra Bataljonen..

Men det blir spennende å se hvem som tar denne jobben...

vebo

Det er jo ikke akkurat en lett jobb å ta, så det må være noen som har mye tid og energi. En person med karisma, en med mot og gode taleevner. En som ikke er redd for å snakke hverken med media, ledelsen eller med supporterene på kamp. En som kan gi grei beskjed når stemningen ikke er som den bør være. En god leder bør også ha en natullig autoritet kombinert med diplomatiske evner.
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Bataljonen har slik jeg ser det vært totalt tiltaksløse de siste par årene og trenger noen som vet å få fart på sakene. Den tilbaketrukne holdningen Bataljonen har vist ovenfor RBH og lignende har vært grusom.
Ka du ve?

1908


tippetuppen

Noen rykter om at tirsdagsgjengen kommer til å kuppe årsmøtet :P

Tror og håper valgkommiteen har et godt navn på blokken.
E det så nøye då

Nixon

Quote from: 1908 on February 25, 2011, 22:08:54 PM
Spørsmålet er, Hvem?


Har det ikke ligget lenge i kortene at nestleder Talhaug rykker opp?
Rød makt på Hansa

1908

Quote from: Nixon on February 25, 2011, 23:44:29 PM
Quote from: 1908 on February 25, 2011, 22:08:54 PM
Spørsmålet er, Hvem?


Har det ikke ligget lenge i kortene at nestleder Talhaug rykker opp?


Har hørt at vil føre til mer skade i Bataljonen enn at det blir bedre tilstander...

Klaus_Brann

Quote from: 1908 on February 26, 2011, 01:08:40 AM
Quote from: Nixon on February 25, 2011, 23:44:29 PM
Quote from: 1908 on February 25, 2011, 22:08:54 PM
Spørsmålet er, Hvem?


Har det ikke ligget lenge i kortene at nestleder Talhaug rykker opp?


Har hørt at vil føre til mer skade i Bataljonen enn at det blir bedre tilstander...


Fordi??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

February 26, 2011, 08:14:18 AM #12 Last Edit: February 26, 2011, 08:27:14 AM by Nixon
Quote from: Klaus_Brann on February 26, 2011, 02:04:32 AM

Fordi??


Litt trynefaktor vil jeg tro. 1908 tilhører vel Hellebø-fløyen og er sannsynligvis ikke akkurat bestevenn med Talhaug...
Rød makt på Hansa

stig

Regnskapet er på vei ut. Sliter litt med den tekniske løsningen for å legge det ut, og derfor er artikkeln opprettet uten de vedleggene som skulle vært med. Satser på at det kommer i ettermiddag.
Nettsideansvarlig

vebo

Morten er jo forumsmann, så kanskje dette er nerdenes hevn og han er "vår mann" :D Demokrati via anoymt formum FTW.
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

February 27, 2011, 17:50:10 PM #16 Last Edit: February 27, 2011, 18:03:59 PM by Nixon
Quote from: stig on February 26, 2011, 09:44:08 AM
Regnskapet er på vei ut. Sliter litt med den tekniske løsningen for å legge det ut, og derfor er artikkeln opprettet uten de vedleggene som skulle vært med. Satser på at det kommer i ettermiddag.
Rød makt på Hansa

Tifo-gruppen

Jeg må vel si meg enig i at vi kunne vært mer åpen rundt hva som skjer i forkant av årsmøtet. I år er det vel i hovedsak to grunner til at det ikke har blitt slik, den vanligste grunnen av alle: det har aldri vært lagt ut på forhånd så det har i grunnen bare blitt sånn i år også. 2. Pga en del reisevirksomhet i styret de to siste ukene så har vi hatt det ganske travelt de siste dagene med å få alt på plass, og først nå ikveld ser det ut til at de siste brikkene begynner å falle på plass.

Kan ikke si annet enn at neste år vil jeg strebe for at det skal bli bedre og vi skal gjøre det vi kan for å bevege oss vekk fra presidentens Nord- Korea stempel:)

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

vebo

Er enig, vil gjerne se mer åpenhet rundt årsmøtene i forkant, gjerne med nominasjonliste og litt om hvem og som stiller og hvorfor.
Tiocfaidh ár lá

1908

Fikk en sms om at Roger Lillebø Hansen blir ny leder i Bataljonen...

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: 1908 on February 28, 2011, 20:20:04 PM
Fikk en sms om at Roger Lillebø Hansen blir ny leder i Bataljonen...


Stemmer.

Ingen innvendinger fra møtet, og jeg ser på han som leder som et bra valg.

Håper årets "Bataljonen" kan skjerpe seg på en del punkt, bli mer aktiv og målbevisst.

Markmus

Med "bli mer aktiv" mener du egentlig "bli aktiv" ;)
Ka du ve?

Nixon

Rød makt på Hansa

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on February 28, 2011, 22:33:40 PM
Et bra valg.
Selv om han har rar dialekt...


Useriøst med en gammel lensmann som leder.
Legg ned hele klubben!

vebo

Hm, vet sikkert hvem han er, men kommer ikke på det. Noen som kan fortelle litt om han?
Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

1908


Nixon

Rød makt på Hansa

Seeteufel

Le jeu avant tout

1908

Quote from: Nixon on March 02, 2011, 10:22:07 AM
Quote from: 1908 on March 02, 2011, 10:14:23 AM
Og hvorfor bør det skje??


RLH - RBH
You do the math...


Daaaaa... Jeg mente det ovenfor han da... Noen som har noe imot Roger?

krøvel vellevold

Quote from: 1908 on March 02, 2011, 12:17:06 PM
Quote from: Nixon on March 02, 2011, 10:22:07 AM
Quote from: 1908 on March 02, 2011, 10:14:23 AM
Og hvorfor bør det skje??


RLH - RBH
You do the math...


Daaaaa... Jeg mente det ovenfor han da... Noen som har noe imot Roger?


Han er østlending og tidligere lensmann. Antagelig jobber han undercover. Ut med pakket!
Legg ned hele klubben!

branngirl85

Quote from: krøvel vellevold on March 02, 2011, 12:29:43 PM
Quote from: 1908 on March 02, 2011, 12:17:06 PM
Quote from: Nixon on March 02, 2011, 10:22:07 AM
Quote from: 1908 on March 02, 2011, 10:14:23 AM
Og hvorfor bør det skje??


RLH - RBH
You do the math...


Daaaaa... Jeg mente det ovenfor han da... Noen som har noe imot Roger?


Han er østlending og tidligere lensmann. Antagelig jobber han undercover. Ut med pakket!


om folk har sÃ¥ mye imot den nye lederen i bataljonen,  hvorfor var det INGEN som protesterte under møte da? Den som tier, samtykker :)

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Hva galt har egentlig Roger gjort? Gi ham en sjanse!
Legg ned hele klubben!

vebo

Har a) det klikket for deg b) du noe imot han c) du elendig humor eller d) er dette en intern spøk mellom dere to?
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: vebo on March 02, 2011, 20:51:06 PM
Har a) det klikket for deg b) du noe imot han c) du elendig humor eller d) er dette en intern spøk mellom dere to?


Burde vel komme frem av ordlyden.
Legg ned hele klubben!

vebo

Tror nok ikke jeg er den eneste her inne som ikke skjønner bæret når du begynner å hyle sånn. Ironi funker dårlig i skriftig format..
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

March 02, 2011, 21:32:25 PM #40 Last Edit: March 02, 2011, 21:34:14 PM by krøvel vellevold
Quote from: vebo on March 02, 2011, 21:26:28 PM
Tror nok ikke jeg er den eneste her inne som ikke skjønner bæret når du begynner å hyle sånn. Ironi funker dårlig i skriftig format..


"jobber antagelig undercover", "det blir for klar tale", "tidligere lensmann" (som argument mot ham som leder), "lesbe-Brita", "alle må gå..."

jeg forstår godt at du skjønte jeg var seriøs...
Legg ned hele klubben!

vebo

Jaja, du vet best som vanlig.. Jeg regnet med at du køddet, men prøvde å gjøre en greie på at ikke alle gjorde det, og at du ikke, etter min humor vel å merke, på ingen måte var morsom.
Tiocfaidh ár lá

krøvel vellevold

Quote from: vebo on March 02, 2011, 22:06:38 PM
Jaja, du vet best som vanlig.. Jeg regnet med at du køddet, men prøvde å gjøre en greie på at ikke alle gjorde det, og at du ikke, etter min humor vel å merke, på ingen måte var morsom.


Det pleier ikke å være noe problem at ikke alle skjønner den mest åpenbare ironi, for det er alltids noen som stiller spørsmål og får det oppklart.
Legg ned hele klubben!

Utmedsnolken

Quote from: vebo on March 02, 2011, 21:26:28 PM
Tror nok ikke jeg er den eneste her inne som ikke skjønner bæret når du begynner å hyle sånn. Ironi funker dårlig i skriftig format..


egentlig ikke. Det skal ikke så mye tankegang til for å skjønne at han ikke mente det seriøst.
"og der snubler Sæternes igjen"

Spelaren

Ironi fungerer fint i skriftlig format om ein lar det synke litt inn.
GÃ¥ av.

dudo

Det største problemet er når det ikke er noe spesielt morsomt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on March 03, 2011, 15:05:38 PM
Det største problemet er når det ikke er noe spesielt morsomt.


Ja, og det er alltid noen som skal avsløre at det ikke er det.
Legg ned hele klubben!

lynyrd


Super Hasund

Etter at eg så intervjuet på brann.no så må eg si at eg er meget positiv. Virker som han har de samme meningene som de fleste her inne og var flink å snakke for seg.


P.S gleder meg til den dagen han er på TV2 sporten. Så får hele norge se at selv østlendinger lett forelsker seg i Brann.
La Folket Synge

*Feltz*

Yngve

Quote from: Super Hasund on March 03, 2011, 23:23:02 PM

P.S gleder meg til den dagen han er på TV2 sporten. Så får hele norge se at selv østlendinger lett forelsker seg i Brann.


Hadde du sagt det samme om ein bergensar/vestlending hadde leia klanen/kanaripakket?

Go Up