Brann Bataljonen BergenForumoversiktBrann (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Brann-TV
Sider: 1 [2]  Alle
Print
Skrevet av Emne: Brann-TV  (Lest 6103 ganger)
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #50 på: Juni 09, 2010, 18:01:34 »

For ikke å snakke om "flippe-ligaen". At noen kan finne på å lønne han...
Loggført

Tiocfaidh ár lá
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #51 på: Juni 09, 2010, 20:08:19 »

Å ja, du var ironisk...
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
DangerousDan
Medlem

Vis profil
« Svar #52 på: Juni 09, 2010, 20:54:12 »

For ikke å snakke om "flippe-ligaen". At noen kan finne på å lønne han...

Helt idiotisk fyr.
Finnes ikke morsom.
Alvær digger ham tydeligvis, men jeg sparer på konfekten
Loggført
handlevogn
Medlem

Vis profil
« Svar #53 på: Oktober 23, 2010, 16:38:14 »

Sendte denne mailen til Ørjan Håland:

Jeg har i år, ofte stått på 1. rad på Hansa og har til tider irritert meg over denne mannen med kameraet som filmer oppover på tribunen av og til. At han filmer opp på tribunen, plager meg ikke, men det er når han ikke filmer og kanskje stiller seg ved siden av meg. Og når han står ved meg, så er det kameraet til tider ganske irriterende.

Og en dag jeg satt på youtube og så på noen fimer fra Brann-stadion og Hansa, så falt jeg over filmer som dette: http://www.youtube.com/watch?v=xnwZFAl_Sh0 og http://www.youtube.com/watch?v=8pxeyZh0da4&feature=related. Hadde det ikke vært en idee om kamera-mannen satte fra seg kameraet på samme plass som det kameraet på de filmene stod?? Jeg tror det hadde vært utrolig stilig med filmer fra scoring og Byen e Bergen fra den vinkelen. Det har jo ikke vært allverdens trøkk på de fleste sangene i år, men til tider er det veldig bra.

Kanskje det hadde vært en idee med et lite tribune referat fra hver kamp? Kanskje noen intervjuer før, pause og etter kampen? Og kanskje det hadde vært bra med en liten kommentar om hvordan stemningen var på den kampen?

Svar:

Takk for tipsene . Jeg skal gi beskjed til kameramannen at han skal finne en annen plass å stå.
Det med intervjuer er vi bestemte på å begynne med fra 2011.

Takk for ditt engasjement.
Loggført
skuteviken
Medlem

Vis profil
« Svar #54 på: Oktober 23, 2010, 17:20:44 »

Det med intervjuer er vi bestemte på å begynne med fra 2011.

Da bør de være litt tøffere å tørre å spørre litt normale mennesker, og ikke totaltrærne som er "fryktelig skuffet" og ikke klare å fullføre en setning fordi de har 5 i promille. Det er gjerne slik at førstnevnte ikke blir overbegeistret av et kamera og mikrofon, men noen er mer typen til det, og så er det slik at sistnevnte gjerne er veldig hypp på å vise sin martyrinnstilling i rosa kappadrakt size S.
Loggført

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #55 på: Oktober 23, 2010, 19:58:47 »

Da bør de være litt tøffere å tørre å spørre litt normale mennesker, og ikke totaltrærne som er "fryktelig skuffet" og ikke klare å fullføre en setning fordi de har 5 i promille. Det er gjerne slik at førstnevnte ikke blir overbegeistret av et kamera og mikrofon, men noen er mer typen til det, og så er det slik at sistnevnte gjerne er veldig hypp på å vise sin martyrinnstilling i rosa kappadrakt size S.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Men hvorfor stoppe med "normale folk"? Dersom juletrærne er en katastrofe foran kamera, bør deres motstykker, de pent kledde, være perfekte intervjuobjekter. De kan jo sammen med dype analyser, krydre med både danse- og motetips...
Loggført

Rød makt på Hansa!
skuteviken
Medlem

Vis profil
« Svar #56 på: Oktober 23, 2010, 20:07:55 »

Jeg kunne ikke vært mer enig. Men hvorfor stoppe med "normale folk"? Dersom juletrærne er en katastrofe foran kamera, bør deres motstykker, de pent kledde, være perfekte intervjuobjekter. De kan jo sammen med dype analyser, krydre med både danse- og motetips...

Jeg tror du forstår hva jeg mener... Det finnes da heldigvis en overvekt av oppegående mennesker på Hansa. Poenget mitt er at media har en fin tendens til å filme på pub der folk som har fått litt for mye å drikke skal vise seg frem, kan sågar innrømme at jeg har falt i den fellen selv for noen år siden, veldig flaut, men det er og kritikkverdig av TV2 og andre medier som gjør det. Det er liksom akseptert i den sammenhengen at en kan filme fulle mennesker, det hadde ikke falt i like god jord om en hadde tatt det ut av fotballsammenheng.

EDIT: Og i steden for å vri på det jeg sier, kan ikke du innrømme at du for det meste syns det er flaut når Brann-supportere blir intervjuet. Nå skal de sies at BrannTV har plukket et bredere publikum å intervjue enn det TV2 liker å gjøre.
« Siste redigering: Oktober 23, 2010, 20:14:09 av skuteviken » Loggført

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde
Sider: 1 [2]  Alle
Print
Gå til: