Brann Bataljonen BergenForumoversiktBilder og filmer (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)BrannTV mot Everton
Sider: [1]
Print
Skrevet av Emne: BrannTV mot Everton  (Lest 3020 ganger)
Exim
Medlem

Vis profil
« på: August 30, 2009, 22:21:19 »

Noen som har en link på repotasjen til BrannTV fra Everton ?

Finner den ikkje !

Takker på forhånd!
Loggført
BrannSupporter
Medlem

Vis profil
« Svar #1 på: August 30, 2009, 22:42:23 »

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=201201
Loggført

Exim
Medlem

Vis profil
« Svar #2 på: August 31, 2009, 06:27:22 »

Takker Glad
Loggført
BrannSupporter
Medlem

Vis profil
« Svar #3 på: August 31, 2009, 12:34:38 »

Ser nå at linken min ikke var en direktelink. Den er her. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=218580
Loggført

Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #4 på: August 31, 2009, 12:57:51 »

Gode minner!
Og det er vel strengt tatt en av de siste gangene vi har hatt det gøyt på tribunen...
Loggført

Rød makt på Hansa!
Larsi Øen
Medlem

Vis profil
« Svar #5 på: August 31, 2009, 15:41:06 »

Hadde vær kamp vært som denne, hadde Sk Brann hatt de beste supporterne noen sinne.
Loggført

Flaggdag HVER kamp!
The Boss
Medlem

Vis profil
« Svar #6 på: September 01, 2009, 04:49:48 »

Frysninger.... For en tur det var!
Loggført
Hansakongen
Medlem

Vis profil
« Svar #7 på: September 01, 2009, 06:41:20 »

Tror jeg ikke har sett oss så bra noen gang som det vi var den borte kampen der.. Kunne nesten ønsket at det gikk en faen i på hele hansa framover i allefall de 2 neste kampene som kan være svært avgjørende om det blir 2-5 plass vet aldri med molde om de har begynt å snuble slik at det er mulig å ta de igjen..
Loggført
SKBMiller
Medlem

Vis profil
« Svar #8 på: September 01, 2009, 11:20:31 »

Kun de siste sekundene som godt illustrerer hvor fantastisk det var. Når man gjennopplever det kommer frysningene med en gang. Var helt villt. Noe av det morsomste var også da vi hysjet for å gi hjemmefansen en sjanse. Da de begynte å synge ga vi en voldsom ironisk applaus, noe som flere ganger resulterte i at de stoppet.
Loggført
monzilla
Medlem

Vis profil
« Svar #9 på: September 01, 2009, 19:42:52 »

Kan si mye rart om den turen. Vi ble latterliggjort sportsmessig. Men pokker så moro det var.
Loggført

klysa
Medlem

Vis profil
« Svar #10 på: September 01, 2009, 21:38:43 »

Greit nok at stemningen var god og alt dette der, men for Everton fansen sin del var nok dette like interessant som da vi møtte  Åtvidaberg. Litt som da Valdres gjestet stadion. Så jeg skjønner ikke helt den der "vi eide Goodison" opplegget. Dette var jo en kjempe happening for Brann fansen og derfor var det kjempestemning kampen igjennom trass resultatet, og det er jo nettopp de Everton fansen applauderer etter kampen, at vi støttet laget kampen igjenomm selv om det resultatet ble som det ble.
Hadde vi tapt med de samme siffer (eller mye mindre for den del)  for et lag i tippeligaen hadde de blitt pepet av banen til de grader. God stemning vart det, ingen tvil om det.

Loggført
Northside
Webgruppen

BGG

Vis profil WWW
« Svar #11 på: September 01, 2009, 21:40:43 »

Heldigvis tok jeg også noen filmer fra denne kampen:

Everton - Brann singing

Everton - Brann atmosphere

Fra pub Onsdagen:
Mika Kottila
Å Bergen By

Loggført

SKBMiller
Medlem

Vis profil
« Svar #12 på: September 01, 2009, 21:57:04 »

Greit nok at stemningen var god og alt dette der, men for Everton fansen sin del var nok dette like interessant som da vi møtte  Åtvidaberg. Litt som da Valdres gjestet stadion. Så jeg skjønner ikke helt den der "vi eide Goodison" opplegget. Dette var jo en kjempe happening for Brann fansen og derfor var det kjempestemning kampen igjennom trass resultatet, og det er jo nettopp de Everton fansen applauderer etter kampen, at vi støttet laget kampen igjenomm selv om det resultatet ble som det ble.
Hadde vi tapt med de samme siffer (eller mye mindre for den del)  for et lag i tippeligaen hadde de blitt pepet av banen til de grader. God stemning vart det, ingen tvil om det.

De hadde mye større belegg på stadion enn vi hadde mot de lagene du nevner. Selvsagt var dette stort for oss, og ordinært for dem. Men de fikk muligheten til å skjerpe seg siden de ble utsunget fra første stund.
Loggført
LikeABoss
Medlem

Vis profil
« Svar #13 på: Oktober 21, 2011, 12:21:52 »

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=OkbEyNwTKOc

Steike meg så mange dere var i Liverpool!
Det hadde eg faktisk ikkje trodd.. Kanon god steming iallefall!
Savner det den dag idag..
Loggført

Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #14 på: Oktober 21, 2011, 16:28:45 »

Var vel rundt 2000?
Loggført

Ka du ve?
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #15 på: Oktober 21, 2011, 18:33:51 »

Ja, det var rundt det. En fantastisk tur, skulle gjerne opplevd noe lignende igjen. Får satse på det skjer i 2050.
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
Sider: [1]
Print
Gå til: