Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #50 på: August 18, 2009, 14:01:15 » |
|
HUSEKLEPP SCORER MÅL, SCORER MÅL SCORER MÅÅÅÅÅÅL! Punktum  En liten omskrivning med to do: HUSEKLEPP SCORER MÅL, SCORER MÅL Av og tiiiil Fergusons > du 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
kabelmann
Medlem
Et gull til, takk.
|
 |
« Svar #51 på: August 18, 2009, 14:25:11 » |
|
Jada, jada... jeg har dritte kraftig på draget ang. Huseklepp. Jeg hadde aldri i livet trodd han skulle oppnå 10+ mål. Jeg bøyer meg i støvet og slenger på ti armevinger 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann. - John F. Kennedy, 20. januar 1961
|
|
|
Ferguson
Medlem
|
 |
« Svar #52 på: August 19, 2009, 11:03:04 » |
|
Hehehe, skal si eg dret på draget å då. Den sangen var ironisk ment, men flott eg tok feil. Ingenting er bedre enn det  Følger Kabelmann og bøyer meg i støvet samtidig som jeg tar 10 armhevinger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"History will be kind to me for I intend to write it." Sir Winston Churchill
" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen
|
|
|
osoerli
Medlem
|
 |
« Svar #53 på: August 19, 2009, 14:05:13 » |
|
ka med denne på mandag (om han framleis er i Brann) Melodi: tyven-tyven
Husekleppen blir hos oss, alle andre er jo boss, tror vi tra-la-la, tror vi tra-la-la, tror vi tra-la-la, ja tror vi tra-la-la
|
|
|
|
« Siste redigering: August 19, 2009, 14:36:44 av osoerli »
|
Loggført
|
EG KJEDAR MEG SKARSFJORD
|
|
|
gjertm
Medlem
|
 |
« Svar #54 på: August 20, 2009, 23:54:08 » |
|
Et forslag til huseklepp sang med en bergens tone... Jenter fra Bergen melodi. Å Erik fra bergen e nokke for seg, han dribler bort verden, og løper fra deg. Når du dribler tilbake så hopper han vekk. Ja erik e konge, vår huseklepp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Brann inside
|
|
|
vebo
Medlem
|
 |
« Svar #55 på: August 21, 2009, 10:22:08 » |
|
Den liker jeg!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tiocfaidh ár lá
|
|
|
Ferguson
Medlem
|
 |
« Svar #56 på: August 21, 2009, 10:24:57 » |
|
Utmerket!
Enkel og kjent melodi med enkel tekst.
Minuset er at melodien har en annen tekst fra før av, men så kan en spørre seg om noen kan den siden den aldri blir sunget!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"History will be kind to me for I intend to write it." Sir Winston Churchill
" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen
|
|
|
psv-hasund
Medlem
|
 |
« Svar #57 på: August 21, 2009, 20:33:00 » |
|
Jeg mener oprinnelig sangforslag fenger bra. Vi bør ihvertfall bestemme oss før han reiser. Jeg synes vi også bør innføre Huseklepp ropet når han scorer. Det er allerede tendenser, men får vi mer trøkk fra Hansa tror jeg hele stadion henger seg på sånn som vi hadde med Flo ropet når han regjerte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ncounty
Medlem
|
 |
« Svar #58 på: Januar 31, 2010, 17:59:01 » |
|
En sang som vil runge fra Hansa/Z-feltet kommende sesong : Erik Huseklepp, en finte og du e vekk Han ligner et pinnedyr. For en deilig fyr!
Erik Huseklepp,en finte og du e vekk (..)Melodi :Que Sera, Sera (Whatever Will Be, Will Be) Carew har samme melodi i England, ca 40 sek ut i denne videoen: "John Carew, Carew"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #59 på: Januar 31, 2010, 18:01:57 » |
|
"En finte og DU er vekk", høres jo ut som at det er HAN som er fintet vekk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
AndreasNV
Medlem
|
 |
« Svar #60 på: September 23, 2010, 08:05:12 » |
|
Haha, jeg gikk inn her for å foreslå Que Sera, Sera-melodien til Huseklepp, så var den her allerede.
Jeg synes at det bare bør være en rimende endelse i sangen, men den trenger ikke nødvendigvis rime på Huseklepp. Hvis ikke de to midterste linjene rimer på Huseklepp, bør heller ikke den siste gjøre det.
For eksempel.
Erik Huseklepp. Med innlegg og sidestepp. Han ve gi deg hakeslepp. Erik Huseklepp.
Erik Huseklepp. Tilbake på Brann sin kant. En skikkelig driblefant. Gjorde at vi vant.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Fotball er vårt medium. Vi representerer Bergen. Vi e' Brann!
|
|
|
Larsi Øen
Medlem
|
 |
« Svar #61 på: September 23, 2010, 09:50:31 » |
|
hva med de to sangene som folk allerede har funent opp?
husekleppsangen og den derre, erik husekleeeep, erik husekleeeep, stadion får sting, når erik spilelr ving, erik husekleeeeep!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Flaggdag HVER kamp! 
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #62 på: September 23, 2010, 11:10:46 » |
|
Synes sistnevnte som Larsi nevner er den beste (teksten kan kanskje gjøres noe med). Lett å lære og fengende.
Bare jævlig synd den aldri synges lenger.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #63 på: September 23, 2010, 14:12:34 » |
|
Den ble vel heller aldri innført.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #64 på: September 23, 2010, 15:33:33 » |
|
Ble jo sunget en del i fjor i alle fall, men ikke av så altfor mange.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
Larsi Øen
Medlem
|
 |
« Svar #65 på: September 24, 2010, 11:07:27 » |
|
det går vel ann å prøve å få med folk på den..?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Flaggdag HVER kamp! 
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #66 på: September 24, 2010, 15:42:28 » |
|
Ble jo sunget en del i fjor i alle fall, men ikke av så altfor mange.
Akkurat. Det er bare å prøve i vei det, men vi er utrolig dårlig på å innføre nye sanger dessverre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #67 på: Januar 01, 2011, 20:04:11 » |
|
Mel.: Give it up
chananananana Erik Huseklepp Huseklepp Erik Huseklepp
Jeg kan nærmest garantere at den sangen hadde blitt en suksess. Lettfattet, fengende og til en populær spiller. Eneste hinder er at han forsvinner før vi får sunget den...
(Og jeg nekter plent på at denne sangen kan klassifiseres som chalala-sang. For det første er det chanana, og for det andre så går det ikke an å synge noe annet).
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 01, 2011, 20:07:00 av krøvel vellevold »
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #68 på: Januar 01, 2011, 20:13:27 » |
|
Hvilken artist er det? Jeg tubet den og fikk Datarock, men får ikke teksten til å stemme med noe i sangen. edit: aaaaaaaaaaaaah, selvfølgelig. hahaha, er jo litt av en melodi også 
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 01, 2011, 20:16:04 av Markmus »
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #69 på: Januar 01, 2011, 20:29:26 » |
|
Hvilken artist er det? Jeg tubet den og fikk Datarock, men får ikke teksten til å stemme med noe i sangen. edit: aaaaaaaaaaaaah, selvfølgelig. hahaha, er jo litt av en melodi også  Hvis det virkelig finnes folk som ikke kjenner sangen, så kan de se denne corny videoen: http://www.youtube.com/watch?v=OE-r-Tbg9g0 (refrenget etter 36 sek) Vi trenger ikke danse slik som de kordamene. Pop melodi på engelske kamper for tiden.
|
|
|
|
« Siste redigering: Januar 01, 2011, 20:31:10 av krøvel vellevold »
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #70 på: Januar 01, 2011, 21:14:38 » |
|
Vi trenger ikke danse slik som de kordamene.
Jo, kan vi ikke gjøre det? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
Brann_ruler86
Medlem
|
 |
« Svar #71 på: Januar 01, 2011, 21:24:10 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
thesevs
Medlem
|
 |
« Svar #72 på: Januar 01, 2011, 21:34:18 » |
|
Arsenal ja. Kan det være der Krøvel har hentet sin inspirasjon fra 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all" Futurama
|
|
|
Utmedsnolken
Medlem
|
 |
« Svar #73 på: Januar 03, 2011, 10:30:53 » |
|
Hvilken artist er det? Jeg tubet den og fikk Datarock, men får ikke teksten til å stemme med noe i sangen. edit: aaaaaaaaaaaaah, selvfølgelig. hahaha, er jo litt av en melodi også  Hvis det virkelig finnes folk som ikke kjenner sangen, så kan de se denne corny videoen: http://www.youtube.com/watch?v=OE-r-Tbg9g0 (refrenget etter 36 sek) Vi trenger ikke danse slik som de kordamene. Pop melodi på engelske kamper for tiden. hvis alle i tillegg danser som han i gul tskjorte og svært kort shots, så er du inne på noe
|
|
|
|
|
Loggført
|
"og der snubler Sæternes igjen"
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #74 på: Januar 03, 2011, 11:23:59 » |
|
Hvilken artist er det? Jeg tubet den og fikk Datarock, men får ikke teksten til å stemme med noe i sangen. edit: aaaaaaaaaaaaah, selvfølgelig. hahaha, er jo litt av en melodi også  Hvis det virkelig finnes folk som ikke kjenner sangen, så kan de se denne corny videoen: http://www.youtube.com/watch?v=OE-r-Tbg9g0 (refrenget etter 36 sek) Vi trenger ikke danse slik som de kordamene. Pop melodi på engelske kamper for tiden. hvis alle i tillegg danser som han i gul tskjorte og svært kort shots, så er du inne på noe Hadde jo faktisk vært jævlig festlig
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #75 på: Januar 04, 2011, 13:05:45 » |
|
Fet melodi med en enkel tekst, denne bør funke. Det er på tide at Huseklepp får sin egen sang!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #76 på: Januar 04, 2011, 13:18:54 » |
|
Fet melodi med en enkel tekst, denne bør funke. Det er på tide at Huseklepp får sin egen sang!
En spiller som Austin bør vel stå foran Huseklepps tredje i køen? Dog er jeg svært klar over at det ikke er slik det fungerer. Melodien funker for øvrig også med f eks Diego Guastavino.
|
|
|
|
|
Loggført
|
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #77 på: Januar 04, 2011, 13:47:28 » |
|
En spiller som Austin bør vel stå foran Huseklepps tredje i køen? Dog er jeg svært klar over at det ikke er slik det fungerer. Melodien funker for øvrig også med f eks Diego Guastavino. Diego Guasta-vi? Nei, den passer nok ikke til ham.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #78 på: Januar 04, 2011, 14:50:04 » |
|
En spiller som Austin bør vel stå foran Huseklepps tredje i køen? Dog er jeg svært klar over at det ikke er slik det fungerer. Melodien funker for øvrig også med f eks Diego Guastavino. Ser den, spesielt hvis det hadde vært slikt at Huseklepps blir sunget. Det blir de dessverre nesten aldri, og da sier i alle fall jeg velkommen til et enkelt og bra sangforslag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #79 på: Januar 04, 2011, 16:21:46 » |
|
Til Austin må vi jo bare ha et eller annet med Bob Marley (Buffalo Soldier).
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #80 på: Januar 04, 2011, 16:34:24 » |
|
En spiller som Austin bør vel stå foran Huseklepps tredje i køen? Dog er jeg svært klar over at det ikke er slik det fungerer. Melodien funker for øvrig også med f eks Diego Guastavino. Diego Guasta-vi? Nei, den passer nok ikke til ham. Joda.
|
|
|
|
|
Loggført
|
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
|
|
|
dex1974
Medlem
|
 |
« Svar #81 på: Januar 04, 2011, 17:00:41 » |
|
Til Austin må vi jo bare ha et eller annet med Bob Marley (Buffalo Soldier).
Eller hva med Eddie Grant? http://www.youtube.com/watch?v=bNNfAuMq-M0Gi oss håp då Rudy Gi oss håp då Rudy Gi oss håp då Rudy på vårt SK Brann... Inner Circles versjon av Games people play : http://www.youtube.com/watch?v=GNOuAXWeknk&feature=relatedNananananana Nananananana...vi synger om Rudolh Austin "and the way that he plays" ;-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det e en tilstand som går utover all forstand...hjertet hamrer og banker for byen og 
|
|
|
Gulløl
Medlem
|
 |
« Svar #82 på: Februar 13, 2011, 17:59:06 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hæ, skal Brann virkelig spille kjip fotball ?
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #83 på: Februar 13, 2011, 18:05:53 » |
|
Pga skade, ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #84 på: Februar 13, 2011, 20:46:46 » |
|
Ja, det er alltid greit å lese saken man linker til:) Altfor kort tid for den nye treneren å finne ut om han ikke vil bruke Huse uansett.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gulløl
Medlem
|
 |
« Svar #85 på: Februar 13, 2011, 21:17:01 » |
|
Ja, det er alltid greit å lese saken man linker til:)
Artikkelen ble revidert etter at linken ble lagt inn. Det at han var skadet ble opplyst i revisjonen(uthevet skrift). Nemlig 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Huff
Medlem
|
 |
« Svar #86 på: Februar 23, 2011, 18:26:22 » |
|
http://fotball.bt.no/italia/article193311.eceIfølge Bt vurderer Bari å selge Klepp til denne Kaukasusklubben allerede nå. Trodde europeiske regler hindret spillere å kunne spille for tre klubber på en sesong? Ellers er jeg sterkt tvilende til om Klepp vil til Kaukasus. Stakkars fyr om dette stemmer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Skarsfjord må gå!
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #87 på: Februar 23, 2011, 18:28:31 » |
|
Dette er fortsatt sangtråden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Huff
Medlem
|
 |
« Svar #88 på: Februar 23, 2011, 18:38:41 » |
|
Nettopp, og selv om den italienske nesjonalsangen gruser ''Ja vi elsker'' har Russland den nest tøffeste i verden -etter Nystemten...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Skarsfjord må gå!
|
|
|
Gulløl
Medlem
|
 |
« Svar #89 på: Februar 23, 2011, 18:52:12 » |
|
Nettopp, og selv om den italienske nesjonalsangen gruser ''Ja vi elsker'' har Russland den nest tøffeste i verden -etter Nystemten... Liten tvil om det ja. http://www.youtube.com/watch?v=CMYkxszXe9s
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Onside !!!
Medlem
|
 |
« Svar #90 på: Februar 23, 2011, 21:02:26 » |
|
http://fotball.bt.no/italia/article193311.eceIfølge Bt vurderer Bari å selge Klepp til denne Kaukasusklubben allerede nå. Trodde europeiske regler hindret spillere å kunne spille for tre klubber på en sesong? Ellers er jeg sterkt tvilende til om Klepp vil til Kaukasus. Stakkars fyr om dette stemmer. Vellykket overgang for Huskeklepp ja! Stakkars gutt... får hente han på lån, så skal eg se positivt på sesongen om vi sitter med han og Bentley når sesongen starter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hansakongen
Medlem
|
 |
« Svar #91 på: Februar 23, 2011, 21:40:15 » |
|
om disse 2 hadde fått spilt sammen på topp tror jeg man kunne forventet mer ut av brann da eller pr nå når ingen av disse 2 er i stallen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
steinbygger
Medlem
|
 |
« Svar #92 på: Februar 23, 2011, 21:46:38 » |
|
LOL, det triste oppe i dette er at "alle" sa at Klepp gikk til feil klubb, bortsett fra han selv og pappa.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vebo
Medlem
|
 |
« Svar #93 på: Februar 23, 2011, 21:48:03 » |
|
Gidder noen fjerne denne sangtråden sånn at vi slipper å diskutere i to tråder? Kan vel heller lage en ny sangtråd om huse om han kommer tilbake? Redigert av Tifo: Tråden er nå stengt, da sang til Huseklepp ikke trengs nå om dagen. Bruk denne tråden dersom Huseklepp skal diskuteres: http://forum.bataljonen.no/index.php/topic,7321.5200.html
|
|
|
|
« Siste redigering: Februar 23, 2011, 21:51:41 av Tifo »
|
Loggført
|
Tiocfaidh ár lá
|
|
|