Brann Bataljonen BergenForumoversiktBataljonen.no (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Får man medlemsnummer ved registrering?
Sider: [1]
Print
Skrevet av Emne: Får man medlemsnummer ved registrering?  (Lest 1394 ganger)
Jonasbrann1
Medlem

Vis profil
« på: Februar 15, 2009, 21:56:11 »

Tenkte å registere meg som medlem i bataljonen, slik at jeg kan melde meg på en tur.
Spørsmålet er om man får medlemsnummer ved registrering? Får jeg trenger nummeret for å registere meg
Loggført

Blod e tjukkare enn vann
stig
Medlem

Vis profil
« Svar #1 på: Februar 15, 2009, 22:46:28 »

Det går fint å melde deg på tur uten medlemsnr. Du skriver "ikke medlem" i feltet for medlemsnr.
Loggført

Nettsideansvarlig
branngirl85
Medlem

Hater hater hater NFF.. Elsker Sportsklubben Brann

Vis profil
« Svar #2 på: Mars 11, 2010, 09:42:33 »

Kortid kommer medlemskortet? Eg har klart å rota vekk det fra i fjor og kunne tenkt meg å handla litt før kampen i helgen....
Loggført
BBB-Tony
Administrator

Legenden over alle legender

Vis profil
« Svar #3 på: Mars 12, 2010, 00:06:19 »

Kortid kommer medlemskortet? Eg har klart å rota vekk det fra i fjor og kunne tenkt meg å handla litt før kampen i helgen....

De er sendt til trykkeriet, og skal nok være klare i løpet av kort tid, men jeg kan ikke love at du får det før helgen.
Loggført

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.
branngirl85
Medlem

Hater hater hater NFF.. Elsker Sportsklubben Brann

Vis profil
« Svar #4 på: Mars 21, 2010, 21:49:15 »

De er sendt til trykkeriet, og skal nok være klare i løpet av kort tid, men jeg kan ikke love at du får det før helgen.

Det låg i postkassen når jeg kom heim søndags kveld Glad
Loggført
Sider: [1]
Print
Gå til: