Brann Bataljonen BergenForumoversiktBrann (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Roald Bruun-Hanssen
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115
Print
Skrevet av Emne: Roald Bruun-Hanssen  (Lest 313827 ganger)
Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #5650 på: Januar 14, 2012, 18:08:58 »

50 år i dag og jeg vil si den nye sveisen hans er meget passende:

http://www.brann.no/nyheter/feiret-ar-med-rocke-har/

Gratulerer!
Loggført

Ka du ve?
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #5651 på: Januar 15, 2012, 14:27:20 »

Roald "The boss" fyller år! Jeg advarer mot sterke bilder:

http://www.brann.no/nyheter/feiret-ar-med-rocke-har/
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
hansastril
Medlem

Vis profil
« Svar #5652 på: Februar 01, 2012, 01:10:50 »

Det er komt en RBH parodi twitter konto for dere som bruker det!

https://twitter.com/#!/RoaldBruunHanss
Loggført

Fler langpasninger!
Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #5653 på: Februar 01, 2012, 08:29:20 »

haha Glad
Loggført

Ka du ve?
Huff
Medlem

Vis profil
« Svar #5654 på: Februar 22, 2012, 17:59:09 »

Brann vil fremover mot 2015 satse mye mer av sine ressurser på fotball. Skulle nesten tro nissene på stadion hadde funnet ut at Brann skal være en fotballklubb eller noe og ikke et produkt/en ostepopp-produsent eller hva pokker vi driver med? Må ærlig innrømme at jeg er udelt positiv og vil berømme RBH som nok leder dette for denne -rimelig åpenbare- konklusjonen. Nå kommer det vel frem at det ikke er snakk om voldsomme endringer ift at en forventer en inntektsøkning, men tidigere ville vi vel brukt pengene på ekstra spesialkjøleskap for kaviar i Viplosjene.

Videre skal det satses mer på utviklingsavdelingen og vi skal minimum ha 25 prosent lokale spillere og maks 25 prosent fra utenfor Skandinavia. Jeg vil ha flere lokale, men når det kommer til spillerne som ikke er fra det sentrale vestland gir jeg faen i om de kommer fra Oslo, eller Stockholm eller Ouagadogou eller Seoul.

Vi har og fått ''nye'' kjerneverdier.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article225371.ece

Tar med noen sitater:

''Vi er en fotballklubb. Det er fotballen som er viktigst for oss. Alle som jobber her, og alt vi gjør, gjør vi med tanke på at vi skal lage et best mulig lag på banen, sier Bruun-Hanssen.''

''– Det er vel og bra å være i finalen i junior-NM, men utviklingsavdelingens oppgave er å utvikle spillere til A-laget, sier Bruun-Hanssen.''

RBH har totalt sett gjort en elendig jobb med Brann, fortrinnsvis som sportsdirektør, men han skal og ha ros når han fortjener det, selv om det selvsagt ikke er han alene som stpr bakdette.
Loggført

Skarsfjord må gå!
Morkel
Medlem

Vis profil
« Svar #5655 på: Februar 22, 2012, 18:25:44 »

Brann vil fremover mot 2015 satse mye mer av sine ressurser på fotball. Skulle nesten tro nissene på stadion hadde funnet ut at Brann skal være en fotballklubb eller noe og ikke et produkt/en ostepopp-produsent eller hva pokker vi driver med? Må ærlig innrømme at jeg er udelt positiv og vil berømme RBH som nok leder dette for denne -rimelig åpenbare- konklusjonen. Nå kommer det vel frem at det ikke er snakk om voldsomme endringer ift at en forventer en inntektsøkning, men tidigere ville vi vel brukt pengene på ekstra spesialkjøleskap for kaviar i Viplosjene.

Videre skal det satses mer på utviklingsavdelingen og vi skal minimum ha 25 prosent lokale spillere og maks 25 prosent fra utenfor Skandinavia. Jeg vil ha flere lokale, men når det kommer til spillerne som ikke er fra det sentrale vestland gir jeg faen i om de kommer fra Oslo, eller Stockholm eller Ouagadogou eller Seoul.

Vi har og fått ''nye'' kjerneverdier.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article225371.ece

Tar med noen sitater:

''Vi er en fotballklubb. Det er fotballen som er viktigst for oss. Alle som jobber her, og alt vi gjør, gjør vi med tanke på at vi skal lage et best mulig lag på banen, sier Bruun-Hanssen.''

''– Det er vel og bra å være i finalen i junior-NM, men utviklingsavdelingens oppgave er å utvikle spillere til A-laget, sier Bruun-Hanssen.''

RBH har totalt sett gjort en elendig jobb med Brann, fortrinnsvis som sportsdirektør, men han skal og ha ros når han fortjener det, selv om det selvsagt ikke er han alene som stpr bakdette.

Jeg har vel ikke vært den eneste her inne når det sto på som verst som mente at vi burde beholde RBH i en ren adminstrativ stilling. Tror han er en av de beste adminstratorene i fotballen, men han er kanskje da også DEN dårligste sportssjefen. Han er en god strateg, det er derfor han er så god i kabal også.
Loggført
Xminator
Medlem

Vis profil
« Svar #5656 på: Februar 23, 2012, 04:16:35 »

RBH saboterte den forrige sportsplanen og det var en av grunnene til at det gikk til helvete etter seriegullet.
Loggført
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #5657 på: Februar 23, 2012, 09:02:44 »

RBH saboterte den forrige sportsplanen og det var en av grunnene til at det gikk til helvete etter seriegullet.

Redigerte han den til at Brann skulle bli ein middelmådig klubb med vettlaus bruk av millioner på middels spelarar, framstå som arrogant i møte med kritikk, intern uro og lite attraktiv fotball?  Blunker
Loggført

Lys i enden av tunnellen? - Nei, var visst eit godstog.
Lister
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #5658 på: Februar 23, 2012, 09:52:41 »

Fint å ha noen å hate.
Loggført

Guinness - Makes you drunk
nero
Medlem

Vis profil
« Svar #5659 på: Februar 23, 2012, 10:07:58 »

Fint å ha noen å hate.

Du har kanskje lagt merke til at hatet mot RBH har blitt adskillig mindre det siste året? Kan det ha noe å gjøre med at han har påført klubben adskillig mindre skade i sin nye posisjon? Jeg vil faktisk gå så langt som å si at ting tyder på at han har gjort en brukbar jobb i sin nye posisjon.

Så skal man jo ikke glemme at "hatet" som eksisterte/eksisterer faktisk hadde sine grunner. Det er ofte en viss sammenheng mellom prestasjoner og mengden av kritikk.
Loggført
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #5660 på: Februar 23, 2012, 11:09:08 »

Ikke glem hatet mot Lars "tåkefyrsten" Moldestad - det er helt forduftet. Har han reddet Brann med sin bedriftsøkonomiske tankegang...?
Loggført

Tiocfaidh ár lá
Lister
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #5661 på: Februar 23, 2012, 11:58:16 »

Du har kanskje lagt merke til at hatet mot RBH har blitt adskillig mindre det siste året? Kan det ha noe å gjøre med at han har påført klubben adskillig mindre skade i sin nye posisjon? Jeg vil faktisk gå så langt som å si at ting tyder på at han har gjort en brukbar jobb i sin nye posisjon.

Så skal man jo ikke glemme at "hatet" som eksisterte/eksisterer faktisk hadde sine grunner. Det er ofte en viss sammenheng mellom prestasjoner og mengden av kritikk.

Litt det som var poenget mitt, virker som enkelte her inne fortsetter å kritisere rbh for å ha noen å kritisere. Greit nok at en ikke skal glemme de feilene som ble gjort, men er et langt steg fra å kritisere det som er kritikkverdig til å fly av skaftet hver gang fyren blir nevnt.

Stillingen han har i dag er en han både er kvalifisert til og har relevant arbeidserfaring. Mannen burde aldri hatt sportslig ansvar, men det at du er en elendig kirurg betyr ikke automatisk at du er en ubrukelig bilmekaniker.

De fleste feilene til RBH skyldes manglende kompetanse og en viss naivitet i forhold til presse og samarbeidspartnere. Så ja, det bør ikke glemmes at RBH ikke har sportslig kompetanse, men det bør ikke stå i veien for at vi kan bruke den kompetansen han faktisk har.
Loggført

nero
Medlem

Vis profil
« Svar #5662 på: Februar 23, 2012, 12:00:40 »

Jeg er helt enig i det du skriver her, Lister, men jeg synes egentlig ikke det er så fryktelig mye "hat" mot RBH på forumet lenger.
Loggført
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #5663 på: Februar 23, 2012, 16:03:22 »

Litt det som var poenget mitt, virker som enkelte her inne fortsetter å kritisere rbh for å ha noen å kritisere.

Det er sånn det fungerer for noen, enten det er Mjelde eller RBH.
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #5664 på: Februar 23, 2012, 16:04:58 »

Også er det jo andre som er sterk overdreven av sin skryt av disse, fordi de tror de skal "veie opp". Sånn funker det.
Loggført

– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann

Roald Bruun Hanssen
Huff
Medlem

Vis profil
« Svar #5665 på: Februar 23, 2012, 16:11:06 »

Den forrige sportsplanen var det vel og han som stod bak, og den fremsto som laget av noen som hadde spist for mye sopp av den spesielle typen. Et luftslott av dimensjoner. Den stallen vi skulle hatt ift den sportsplanen ville kostet rundt 100 mill i lønnsutgifter.
Loggført

Skarsfjord må gå!
ostraume
Medlem

Vis profil
« Svar #5666 på: Mars 22, 2012, 13:40:37 »

Regner med han er på saken...

http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=33899283
Loggført
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #5667 på: Mars 22, 2012, 13:49:14 »

Hehe, denne kan jo plukkes opp ifm bortekampen oppi Trondheim.
Loggført

steinbygger
Medlem

Vis profil
« Svar #5668 på: Mars 22, 2012, 14:13:13 »

Dette skal være RBH sin fax. Etter at Walstad ble ansatt trengte han den ikke lenger.
Loggført
psv-hasund
Medlem

Vis profil
« Svar #5669 på: Mars 22, 2012, 14:57:43 »

Dette skal være RBH sin fax. Etter at Walstad ble ansatt trengte han den ikke lenger.

Og han kan ta fri i romjulen med god samvittighet
Loggført
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #5670 på: Mars 22, 2012, 15:09:03 »

Og han kan ta fri i romjulen med god samvittighet

Jepp, for Walstad har jo sin egen faks og han har ikke tenkt til å ta juleferie i motsetning til RBH sin skandaløse unnasluntring. Kanskje vi nå kan få solgt noen spillere også?
Loggført

Rød makt på Hansa!
tem
Medlem

Vis profil
« Svar #5671 på: Mars 22, 2012, 15:33:19 »

er etterhvert blitt lei av det jeg vil kalle haselering med RBH
ja , han har gjort mye dumt og fått mye velfortjent pepper for det
men jeg kan ikek se at han har gjort dette nå i senere tid
hen stikker ikek trynet så mye fram i media heller lengre
kan det tenkes at mannen i dagens posisjon faktisk gjør ett godt stykke arbeid for Brann ?

saklig kritikk er alltid på sin plass der det er fortjent , men jeg mener at det tidvis dras ut for lenge her på forumet
Loggført
Yngve
Medlem

Vis profil
« Svar #5672 på: Mars 22, 2012, 15:53:16 »

Det går ALDRI an å verta lei harselering med RBH.

Det er noko av det kjekkaste som finst.
Loggført

Styret kan bli.
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #5673 på: Mars 22, 2012, 16:07:16 »

ja , han har gjort mye dumt og fått mye velfortjent pepper for det
men jeg kan ikek se at han har gjort dette nå i senere tid
hen stikker ikek trynet så mye fram i media heller lengre
kan det tenkes at mannen i dagens posisjon faktisk gjør ett godt stykke arbeid for Brann ?

saklig kritikk er alltid på sin plass der det er fortjent , men jeg mener at det tidvis dras ut for lenge her på forumet

Enig. Alle gjør feil. Det som er viktig er om man klarer å lære av feilene eller ikke, noe jeg synes det virker som om RBH har.
Loggført

Piotr må gå! Alle andre må løpe.
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #5674 på: Mars 22, 2012, 16:20:33 »

Ja jøss. Han var en ubrukelig sportssjef fra start til slutt. Ingen diskusjon. Skal mer til enn et overskudd for å fikse alt han ødela. Han har gjort en ok jobb som daglig leder, men kan ikke forvente goodwill så fort han skifter jobb med sin historie
Loggført

– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann

Roald Bruun Hanssen
kabelmann
Medlem

Et gull til, takk.

Vis profil
« Svar #5675 på: Mars 22, 2012, 16:27:01 »

Er nå ikke så sikker på at det er RBH som blir harsellert med.
Loggført

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #5676 på: Mars 22, 2012, 16:27:50 »

Nei, blir vel litt som kona mi som aldri klarer å glemme at jeg så på en annen dame for 3 år siden, det. Det er viktig å gnåle og holde gamle og forbigåtte episoder mot folk i det lengste.
Loggført

krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #5677 på: Mars 22, 2012, 16:36:55 »

Hvis du hadde holdt på med femten forskjellige damer over flere år hadde du  ikke blitt tilgitt fordi du kommer med npen pene roser og en fin middag.
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #5678 på: Mars 22, 2012, 16:43:07 »

Om så er tilfellet, og jeg hadde skjerpet meg og holdt meg trofast, så ville jeg i så fall ha gått fra henne hvis hun ikke hadde kunnet stole på meg lengre.

Poenget var uansett at gamle synder er gamle synder, det blir rimelig monotont i lengden å snakke om feil han har gjort tidligere når alt tyder på at han fungerer utmerket godt i stillingen han innehar nå. Alle vet at han har gjort feil, og hvilke feil han har gjort. Noen særlig grunn til å male videre om det ser jeg i grunn ikke.
« Siste redigering: Mars 22, 2012, 16:47:39 av Sindre32 » Loggført

krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #5679 på: Mars 22, 2012, 16:49:40 »

Utmerket og utmerket. Han har hatt en ok førstesesong der den økonomiske kontrollen ikke er voldsomt overbevisende mtp gaver og sportslig opptur. Før dette hadde han 3,5 år som TLs dårligste sportssjef. Selvaagt må han jobbe hardt for å gjenvinne tillitten.
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #5680 på: Mars 22, 2012, 17:43:54 »

RBH har fått mye og stort sett velbegrunnet kritikk her inne. Med noen unntak. Og faks-diskusjonen står vel som en påle på unntakssiden etter min mening!:) At noen i fullt alvor mente at RBH i vår digitale tidsalder med kommunikasjon på kryss og tvers på et utall andre plattformer, burde sitte pal på kontoret ved en faks i juleferien er for meg fortsatt en gåte...
Loggført

Rød makt på Hansa!
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #5681 på: Mars 22, 2012, 18:07:19 »

Nå var det jo aldri dette det var snakk om da, men at RBH ikke hadde vært innom kontoret en eneste gang i løpet av nesten to uker i julen. Han hadde blant annet gått glipp av en henvendelse fra Jamaicas landslag. Faxdiskusjonen er jo det som har blitt dratt ut av sammenhengen og blåst opp gjennom årene. Men sånn er det jo med vandrehistorier:)

Mener fortsatt at de som tror at en leder i en såpass stor bedrift som Brann ikke trenger å være innom kontoret på flere uker og heller ikke få andre til å sjekke vet lite om hvordan det er å være leder. Han gikk jo faktisk glipp av en henvendelse. Heldigvis var den ikke så viktig.
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #5682 på: Mars 22, 2012, 19:07:12 »

Som leder av hva som helst som krever daglig kommunikasjon, er det å være tilgjengelig alfa omega, selvsagt. Når det er sagt, kan fakshistorien fortsatt likevel være sann, og fullt forståelig, da det er rimelig grunn til å tro at jamaicanere ikke sitter foran PCen alle mann, med trådløst headset, tastatur og mus samt fastlinje pluss 1-3 trådløse løsninger i tilfelle fastlinjen skulle svikte. Det er rimelig grunn til å tro at enkelte klubber og enkelte personer fortsatt sverger til faks, det er lett å glemme at enkelte land ikke er like velutviklet som Norge, landet i hele verden med flest datamaskiner per innbygger.

Ut fra den tankegangen, så er det faktisk også mulig at man ikke er innom kontoret/faksen i løpet av 2 uker, da det svært sjeldent kommer noe inn på faks uansett. Hadde jeg vært RBH, ville jeg lett sjekket alt av e-post osv og hatt dette videreført til mobilen for å være 100 % tilgjengelig (99, da en eller annen U-landsnisse kunne finne på å sende en faks, noe alle under 70 ville sett som lite sannsynlig og ikke engang tenkt på).

Han gikk da ikke glipp av noe uansett, ettersom forespørselen uansett var helt uaktuell.
« Siste redigering: Mars 22, 2012, 19:11:31 av Sindre32 » Loggført

Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #5683 på: Mars 22, 2012, 19:09:30 »

Er nå ikke så sikker på at det er RBH som blir harsellert med.

Godt det er noen som følger med i svingene.
Loggført

krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #5684 på: Mars 22, 2012, 19:18:42 »

Det er ingen grunn til å tro noe annet enn at faksen fortsatt er veldig sentral i fotballen. NFF krever vel ennå at alle overgangspapirer sendes inn via faks.
Men faksen var ikke hovedpoenget i den diskusjonen, bare noe enkelte har valgt å henge seg opp i. Hovedpoenget var at enkelte av oss mente at det var drøyt at en mann i RBHs posisjon holdt seg borte fra kontoret så lenge uten å få noen andre til å følge med, mens andre mente det var helt naturlig. Selv om diskusjonen ble lang var det ingen voldsom kritikk egentlig og det var ingen som mente at han skulle sitte å passe på faxen et par uker.
« Siste redigering: Mars 22, 2012, 19:21:36 av krakra » Loggført

Roald Bruun Hanssen
Sindre32
Medlem

Vis profil
« Svar #5685 på: Mars 22, 2012, 19:25:58 »

Skjønner. Kan se det finnes en del argumenter både for og mot der egentlig.

Når det gjelder RBH - enig i at han må jobbe for å gjenvinne tilliten, og at det tar tid. Men det bør i hvert fall gå an å la tvilen komme ham tilgode inntil videre og la by-gones være by-gones, nå som han ser ut til å ha funnet en rolle han egner seg bedre til. Å male om og om igjen på feil som tilhører fortiden, fra da han var i en annen stilling, er lite konstruktivt.
Loggført

psv-hasund
Medlem

Vis profil
« Svar #5686 på: Mars 22, 2012, 19:45:17 »

Hovedpoenget var at enkelte av oss mente at det var drøyt at en mann i RBHs posisjon holdt seg borte fra kontoret så lenge uten å få noen andre til å følge med, mens andre mente det var helt naturlig. Selv om diskusjonen ble lang var det ingen voldsom kritikk egentlig og det var ingen som mente at han skulle sitte å passe på faxen et par uker.

Poenget var nettopp at det var andre folk på kontoret som fulgte med, men spesielt du mente at RBH ikke burde ta seg fri hele romjulen.

At du fortsatt mener dette er for meg helt uforstående, og jeg tror faktisk at det er du som ikke helt forstår lederrollen i en bedrift. En leder skal ikke gjøre alt selv, men påse at noen kan gjøre det. Hvis ikke så er det mange som får en kort karriere.

Uansett vil jeg ikke dra igang en ny meningsløs "faks" diskusjon.
Loggført
krakra
Medlem

Vis profil
« Svar #5687 på: Mars 22, 2012, 19:47:57 »

Nei. Han hadde ikke fått andre til å passe på
Loggført

Roald Bruun Hanssen
Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #5688 på: Mars 22, 2012, 20:40:14 »

For min del vil eg sei at faksbegrepet er i større grad lett humorisering over ein av dei artigste debattene som sporet av her inne, enn reell kritikk mot RBH. Ja - nokon burde ha fått med seg den eine henvendelsen som kom inn under ferien hans. Nei - han burde ikkje sitte pal ved faksen sammen med juletorsk/pinnekjøtt/ribbe/etc...
Loggført

Hatleking
Medlem

Vis profil
« Svar #5689 på: Mars 22, 2012, 20:57:38 »

Pr no er det vel ikkje mange andre enn krakra som har eit horn i sida til RBH. Den nye rolla passar han bra, og me må alle sjå framover!
Loggført

dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #5690 på: Mars 22, 2012, 21:46:22 »

Pøh. Jeg har fortsatt et horn i siden til han.
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
bernu
Medlem

Vis profil
« Svar #5691 på: Mars 22, 2012, 21:57:24 »

Jeg har et helt gevir i siden til han.
Loggført

HANSA - Z
krøvel vellevold
Medlem

Vis profil
« Svar #5692 på: Mars 22, 2012, 22:19:39 »

Nei. Han hadde ikke fått andre til å passe på

Jo det hadde han vel? At "nyheten" om den ankomne faksen ikke nådde frem til ham, var vel fordi det ikke var viktig? Er det ikke flott at andre ansatte kan sile ut uviktigheter før de når sjefen?
Loggført

Legg ned hele klubben!
dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #5693 på: Mars 22, 2012, 22:34:35 »

Fax-diskusjonen oppe igjen. Ufattelig. Takk og pris for at det snart er kamp igjen.
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
Markmus
Medlem

Vis profil
« Svar #5694 på: Mars 22, 2012, 23:20:56 »

Vi har fått en ny 'ad hitlerum'.

Ad faxum Glad
Loggført

Ka du ve?
ostraume
Medlem

Vis profil
« Svar #5695 på: Mars 23, 2012, 09:02:23 »

Det er ganske drøyt. Det er greit nok at han skal ha ferie som alle andre og jeg forventer ikke at han sitter på kontoret og jobber seg ihjel hele julen, men at han stikker innom en tur eller to i løpet av mellomjulen og sjekker slike ting syns jeg man burde kunne forvente når han har en såpass viktig jobb.

For å gi Sindre litt kontekst så tillatter jeg meg å trekke frem starten på den fabelaktige fax-diskusjonen. Dette sitatet fra krakra ble starten på en lengre polemikk på om det var greit at sjefen tok seg ferie i romjulen eller ikke.

En tidlig godbit fra dudo:
Sitat fra: dudo
Hva om det hadde ligget et 40-millionersbud på Huseklepp der? Eller mer sannsynlig et viktig papir fra NFF? Det er mange som tar fri i romjulen ja, men jeg vil tro det er flere som ikke gjør det. De stikker ihvertfall innom kontoret om de er opptatt av å henge litt med - og har en jobb som krever det. Som RBH.

For de spesielt interesserte, og det er jo fredag, er det bare å gå til side 59 (januar 2009) i denne tråden og kose seg.
Loggført
roaldinho
Medlem

Vis profil
« Svar #5696 på: April 11, 2012, 14:38:59 »

Ikea skal snart åpne og trenger hjelp til diverse. Best i alt Roald Bruun Hanssen kan vel søke på alt her, og spesielt punkt nummer 2 og 4.

Dette trenger Ikea hjelp til:

Åpne varehuset sammen med Monica Mæland (ikke klippe snor, men sage over en tømmerstokk!)
Holde åpningstalen
Plante et tre
Underholde som klovn
Hente Lars Vaular på Flyplassen
Være radiovert på kunderadioen
Opptre på scenen og i senteret
Oppbevare ballrommet
Loggført
Lister
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #5697 på: April 11, 2012, 16:10:25 »

Hvordan kan en person oppbevare et ballromm?
Loggført

dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #5698 på: April 11, 2012, 17:40:21 »

Jeg kan godt prøve!
Loggført

roaldinho
Medlem

Vis profil
« Svar #5699 på: April 12, 2012, 05:16:05 »

Ha alle ballene hjemme hos seg, hehe! Tror nok det blir den største utfordringen for Ikea, for de tar mye plass.
Loggført
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115
Print
Gå til: