Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #50 på: Juli 29, 2008, 09:02:30 » |
|
Vi har nok mer enn 33,5 million tilgjengelig. Vil tro man med Hardball har nærmere 40 millioner. (16 millioner for Helstad, 15 millioner frie Brannkroner (bud på Ighalo uten Hardball, før Helstadsalg) og ihvertfall 10 millioner Hardballkroner. Sannsynligvis kan man trekke enda mer ut av Hardball om man utelukkende satser på unge spillere.
Sannsynligvis sitter Brann selv på 30 millioner og med fordelingsnøkkelen i den nye hardball-avtalen kan man da trekke ut opptil 30 millioner fra Hardball om de har penger... 40 millioner totalt er derfor ett forsiktig anslag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
amenhotep 4
Medlem
|
 |
« Svar #51 på: Juli 29, 2008, 09:15:57 » |
|
Nå har jeg ikke peiling på hva Brann har å rutte med, men anslaget til X og gitarbroileren er både hyggelig og kanskje realistisk, men det er en helt annen sak enn at det er et forsøk på kjøp som frigir disse pengene.
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 29, 2008, 09:50:56 av amenhotep 4 »
|
Loggført
|
|
|
|
BBB-Tony
Administrator
Legenden over alle legender
|
 |
« Svar #52 på: Juli 29, 2008, 09:21:54 » |
|
Vi kan helt klart ikke la oss pisse på av Ighalo og agenten hans. Dette bør taes videre, og opprette en sak mot Ighalo. Makan til mer utspekulerte personligheter skal man lete lenge etter! Nok ett eksempel på hvordan disse Nigerianske agentene forhandler seg frem til mest mulig penger (dette gjelder selvsagt flere enn bare Nigerianske agenter, men det er nå 2 store saker som har sett sitt lys der det er Nigerianske spillere OG Nigerianske agenter involvert. Og det bare i Norsk fotball som i Europeisk sammenheng ikke er noe særlig stort). For å skjerme det sportlige, så bør noen i styre ta denne jobben videre, eller kanskje POL kan ta saken videre. Det sportlige apparatet med RBH i spissen bør konsentrere seg om de sportlige, og det å finne passende spillere til klubben. Jeg har god tro på at RBH, Aabrekk og resten av gjengen finner de spillerene som trengs. Jeg har god tro på en kjempesignering i størrelsesorden den vi gikk glipp av nå. Dette intervjuet var meget oppklarende, og kanskje en tankevekker til dere som har kappet hodet av RBH etter denne situasjonen! Mannen gjør en bra jobb for Sportsklubben Brann, uansett om dere vil innrømme det eller ei!
|
|
|
|
« Siste redigering: Juli 29, 2008, 09:24:54 av tonynord »
|
Loggført
|
Mvh Tony Nordtveit
Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.
|
|
|
gitarbroiler
Medlem
|
 |
« Svar #53 på: Juli 29, 2008, 10:34:21 » |
|
Nå har jeg ikke peiling på hva Brann har å rutte med, men anslaget til X og gitarbroileren er både hyggelig og kanskje realistisk, men det er en helt annen sak enn at det er et forsøk på kjøp som frigir disse pengene.
Dersom man ligger til side 17 mill for å kjøpe en vare, for deretter å oppdage at dette var feil vare og man kjøper den ikke, så har man fremdeles 17 mill disponibel. Kan ikke helt se at det er så vanskelig å forstå. Pengene blir selvsagt ikke disponibel FORDI man bommer på kjøpet, men var disponibel før dette. Nå er de derimot disponibel igjen siden man ikke ville ha / fikk det man var ute etter. Ulempen nå er jo at alle vet hvor mye penger Brann har til spillerkjøp, og kan således presse prisene opp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Texas
Medlem
|
 |
« Svar #54 på: Juli 29, 2008, 10:44:04 » |
|
Brann kan ihvertfall ikke kjøpe spillere som moldeskred koste hva det koste vil. Her må man ha is i magen og tenke langsiktig. Nye gode spillere vil bli tilgjengelige og da er det viktig at vi har midlene som skal til for å hente disse, og ikke brenne av midlene på gjennomsnittelige spillere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #55 på: Juli 29, 2008, 10:49:48 » |
|
Ikke koste hva det koste vil. Om Tromsø selger for under 10 millioner er vel heller tvilsomt. Det er omtrent der spillere av det kaliberet ligger nå. Også i Sverige. I Danmark er de nok hakket dyrere igjen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #56 på: Juli 29, 2008, 10:54:14 » |
|
I dag skriver Tormod Bergersen i BA at det at Brann gikk ut og sa de hadde skaffet seg Ighalo, ga Udinese en ekstra sjanse til å kapre spilleren i siste liten. Hvordan det? Syns jo nettopp en melding om at han er klar, burde få dem til å gi opp. Kan i hvert fall ikke skjønne at muligheten for en overgang til Udinese ble STØRRE av det!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #57 på: Juli 29, 2008, 11:01:53 » |
|
Jeg reagerte litt på det også. Og tviler på at Brann sin offentliggjøring hadde noe å si. For Udinese trengte neppe å lese på brann.no for å få vite om hvor landet låg...
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
gitarbroiler
Medlem
|
 |
« Svar #58 på: Juli 29, 2008, 11:17:44 » |
|
Agenten til Ighalo på telefon til Udinese fredags kveld:
"We are nearly ready with a deal with SK Brann for 2,2 mill EURO. If you make a bid at the same amount, and with better personal deal and salary, Ighalo comes to you. You are his first choice, and you now have a chance to get a good young player for a very low price. We have a deal?"
Lyn får lørdags ettermiddag/søndags formiddag en fax/e-post med bud like over Brann, og Ighalo har allerede ferdigforhandlet personlig avtale som bare gjenstår å signere.
Det stinker råtten fisk og usportslig opptreden av Lyn, Ighalo og agenten. RBH og Mjelde går helt klar av denne, men blir fremstilt som idioter i media. Håper dette blir endret på, for her har de kun gjort en feil å det er å tro på det en person sier.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aso008
Medlem
|
 |
« Svar #59 på: Juli 29, 2008, 11:22:05 » |
|
Edit: Slettet
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #60 på: Juli 29, 2008, 11:51:30 » |
|
Det har helt klart ligget en avtale mellom Udinese og Lyn eller Agenten om at de skulle holdes orientert i tilfelle noen kom med bud på Ighalo. At de ikke klarte å holde kjeft om det første budet og at det budet sparket i gang såpass mye rot er jo bevis på det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mika Kottila
Medlem
|
 |
« Svar #61 på: Juli 30, 2008, 17:58:31 » |
|
øhm, overgangsvinduet har ikke åpnet enda, så det er litt tidlig å bekymre seg for hva som skjer når det stenger. Uansett:
Skandaler:
- Husekleppkontrakten Dette er diskutert opp og ned i mente og ikke kall meg for etterpåklok. Når ikke Huseklepp sa ja til en (for han) jævlig god kontrakt burde han blitt kastet på dør, ikke få et nytt kontraktsforslag pga opprinnelse.
- Ighalosaken Som nevnt lenger oppe i tråden gikk jeg inn på Brann.no for noen dager siden hvor det stod at Helstad var solgt, - Men Ighalo var på vei inn. I samme sak. Jeg tenkte med en gang at her er det en som ikke har baller som har stått for salget. Det er litt sånn at man mumler "Helstad er jo solgt" før man med skikkelig høylytt kraftstemme sier: "MEN IGHALO ER PÅ VEI INN SÅ INGEN FARE" bare for å dekke over sitt eget svineri. Vent til saken er ferdigforhandlet for faen.
- Helstad Helstad er mye, mye bedre enn Elyonussi pr dags dato. Elyonussi har fremtiden foran seg, men når ikke Helstad til knærne. Helstad er ferdig utviklet og kan ha en god del gode år foran seg. Likevel blir Tarik solgt for 30 millioner mens Helstad blir solgt for 16. Hva i helvete skjer, Bruun? Se på scoringsraten til Helstad, er den bare verd 16 usle millioner? Jeg bryr meg ikke om at Helstad er 32 år, han er skamgod og verd mye mer enn 16 millioner. Han har tross alt 1,5 år igjen av kontrakten.
- Demba No further comment needed. 10 mill rett i dass. Kan samtidig nevne Hassan og Sjøhage.
- Winters Winters er helt katastrofe i år. hvorfor tilbydde vi denne mannen enda et år? Han tar opp en viktig plass for en ny spiss. Når vi har så dårlige spisser som vi nå har, er det katastrofe å tenke på at vi ga denne mannen enda et år.
Kan fortsette listen litt til. Og for du som er sinnsykt trangsynt: Selvfølgelig nevner jeg ikke Azar. Hvorfor gjør jeg ikke det? JO, fordi jeg velger å ta opp de NEGATIVE tingene han har gjort.
Du glemte å ligge til super signeringen av evig unge og evig skadefrie Cato Gunntveit, for ikke å snakke om hvor god han er, kan brukes overalt på banen, og mannen har jo knapt fyllt 20 år. Takket være RBH har han no kontrakt ut 2022, genialt. Tenk hvor dyr han blir når noen andre klubber prøver å hente han.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Belfort
Medlem
|
 |
« Svar #62 på: Juli 31, 2008, 17:58:16 » |
|
Nå begynner Bruun og bli en smule panisk. Disse budene på Moldskred burde han holdt seg for god til og tulle med. Vi skal ha inn noe ekstraordinært og da ligger vi ikke inn bud på skade moldskred som griske tromsøværinger bare ler av. Det Bruun får til i dette overgangsvinduet vil være av stor betydning ikke bare for Brann men også hans posisjon som sportslig leder.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #63 på: Juli 31, 2008, 18:02:02 » |
|
Som noen i overgangstråden foreslår, disse budene er strategiske.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Macavoy
Medlem
|
 |
« Svar #64 på: Juli 31, 2008, 23:15:26 » |
|
Jepps. Det virker som kamerat BruunH fortsetter sin overgangspolitiske maskirovka. Her kan virkelig alt skje 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"fører i nesten 25 meter og hvilken avslutning, hvilken avslutning!"
|
|
|
AtroZ
Medlem
|
 |
« Svar #65 på: August 01, 2008, 01:27:15 » |
|
Håper virkelig det kun er snakk om strategi av typen: Vi legger inn et bud som er langt lavere enn hva han normalt ville være tilgjengelig for. Får vi han billig er det kjekt, grei spiller, men uansett så kan vi da jobbe i fred med bedre signeringer.
Er egentlig ikke særlig gira på å hente moldskred... Hvertfall ikke om vi må betale noe særlig for ham.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours watched by millions of people who could really use the exercise.`
|
|
|
Ricky
Medlem
|
 |
« Svar #66 på: August 01, 2008, 02:27:39 » |
|
Det har helt klart ligget en avtale mellom Udinese og Lyn eller Agenten om at de skulle holdes orientert i tilfelle noen kom med bud på Ighalo. At de ikke klarte å holde kjeft om det første budet og at det budet sparket i gang såpass mye rot er jo bevis på det.
Ettersom Udineses representant var engasjert av Lyn, så skulle det vel godt gjøres å holde Udinese utenfor. Italienerne har nok hatt kontinuerlig innsyn i både bud og kontraktsbetingelser, vil jeg tro. Uten at Brann kunne ha gjort noe fra eller til med den saken.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Speiderrapport Hattrick, 27.08.10 "Erik Huseklepp ser lovende ut. Han er 16 år gammel og ser ut til å ha det lille ekstra."
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #67 på: August 01, 2008, 07:31:32 » |
|
Man har uansett fått Steinar Nilsen sur og Moldskred er neppe helt fornøyd med å bli priset ut av markedet han heller, uavhengig av hvor mye han ler til pressen. Reaksjonen agenten hans hadde er nok mer representativ for hva Moldskred selv egentlig mener. Tromsø får ikke solgt Moldskred for 15 millioner i Norge. Når man ser hva VIF betalte for sin spiss så burde det ringe bjeller oppe i Tromsø.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Innlandsmax
Medlem
|
 |
« Svar #68 på: August 01, 2008, 23:27:43 » |
|
Overprising er vel bare et annet uttrykk for "Han er ikke til salgs", evt. "Han er ikke til salgs - med mindre det skulle dukke opp et ekstraordinært bud, da."
|
|
|
|
|
Loggført
|
Målsetting: Å doble frekvensen. Gull 2029!
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #69 på: August 02, 2008, 14:28:50 » |
|
http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2106951.eceLinken er til RBHs beklagelser over for lite ressurser. I en annen tråd ble dette referert til som sutring, jeg velger å se det positive i at man klart ønsker å utvikle klubben når det gjelder nettverk og speidere. Mangelen på "ressurser" dreier seg ikke om penger, men om oversikt. Dog harmonerer dette i mine øyne dårlig med at man skal konsentrere seg om Norden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
|
|
|
Ferguson
Medlem
|
 |
« Svar #70 på: August 07, 2008, 14:54:29 » |
|
Denne mannen bør vel tenke på å rydde kontoret sitt snart? Med mindre det kommer en spiss. Snakk om å ha feil fokus, se på trenerteamet istedenfor å se etter spiss. Kunne vel strengt tatt gjort dette imorgen å konsentrert seg om en spiss til midnatt.
Lite imponert over RBH den siste tiden. Syns han ikkje har vært i nærheten av å gjøre jobben sin.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"History will be kind to me for I intend to write it." Sir Winston Churchill
" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen
|
|
|
Belfort
Medlem
|
 |
« Svar #71 på: August 07, 2008, 15:03:14 » |
|
Bruun har gjort mye rart,det tror jeg de fleste her på forumet er enig i . Klokka 2400 i natt avgjøres han skjebne om han har noen fremtid i klubben. Kommer det ikke inn noe så har ikke Brann annet og gjøre enn og kvitte seg med fotballbyråkraten Bruun
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
abe78
Medlem
|
 |
« Svar #72 på: August 07, 2008, 15:07:28 » |
|
Jeg er helt enig med deg nå Belfort. Har vært uenig tidligere, men dette blir så dumt og merkelig at det bør få konsekvenser. En ting er at vi ikke får tak i spillere - en annen er at vi hele tiden er ute i media og fremstår som idioter. En kan også alvorlig lure på hva som er hensikten med å lage alt dette rotet i den perioden Brann er inne i nå. Bytte trener dager før en av de viktigste kampene i Branns historie...
|
|
|
|
|
Loggført
|
.og husk!
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #73 på: August 07, 2008, 15:11:49 » |
|
I dag er det veldig tydelig at RBH har en fortid i NFF... Gjør ting ingen andre skjønner eller vil, istedenfor å gjøre noe man faktisk forventer han skal gjøre: Finne en ny jævla spiss!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #74 på: August 07, 2008, 15:15:21 » |
|
De som ventet på pressekonferanse fikk jo det...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
tolind
Medlem
|
 |
« Svar #75 på: August 07, 2008, 17:39:41 » |
|
Nå er jeg så jævlig dritt lei Bruun-Hanssen!! Makan til arrogant kødd skal du lete lenge etter!! Hva i h...har den bleikingen tilført oss??
|
|
|
|
|
Loggført
|
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.
|
|
|
eivhelle
Medlem
|
 |
« Svar #76 på: August 07, 2008, 17:51:50 » |
|
I dag er det veldig tydelig at RBH har en fortid i NFF... Gjør ting ingen andre skjønner eller vil, istedenfor å gjøre noe man faktisk forventer han skal gjøre: Finne en ny jævla spiss!!!
Det RBH gjør i dag er i høyeste grad jobben sin. Å kjøpe inn en ny spiss er riktig hvis man får tak i riktig spiller, men en kan ikke kjøpe inn hvem som helst bare for å ha gjort noe. Å ta tak i forhold til trenerapparatet er riktig når man ser at spillergruppen underpresterer i den grad laget har gjort den siste tiden. Selv om vi skulle lykkes med en signering i siste liten, vil den hjelpe lite hvis en ikke tar tak i måten Brann spiller fotball for øyeblikket.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #77 på: August 07, 2008, 17:57:36 » |
|
Hjelpe lite? Er det virkelig så lenge siden Brann nedsablet B/G og vant - for deretter å nedsable Aalesund og tape? Spillet var det samme - Helstad var forskjellen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Chrisstah
Medlem
|
 |
« Svar #78 på: August 07, 2008, 18:59:00 » |
|
Hjelpe lite? Er det virkelig så lenge siden Brann nedsablet B/G og vant - for deretter å nedsable Aalesund og tape? Spillet var det samme - Helstad var forskjellen.
takk denne har jeg ventet på lenge! akkuratt som du skulle tatt ut ordene fra munnen min.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
28966mustang
Medlem
|
 |
« Svar #79 på: August 07, 2008, 19:06:20 » |
|
+ en crazy azar i forsvar i sistnevnte kamp
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hvil i fred- 1963!
|
|
|
eivhelle
Medlem
|
 |
« Svar #80 på: August 07, 2008, 19:09:03 » |
|
Det er mer enn nok eksempler på at Brann med Helstad ikke nødvendigvis gjør noen forskjell. For eksempel bortekampene mot Aalesund og Stabæk. Det er ikke mangelen på Helstad som gjør at vi stadig vekk gir bort mål selv om det er nok av spillere til å avklare.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #81 på: August 07, 2008, 19:19:42 » |
|
Hva faen har personlige feil i forsvaret med det ubestridelige FAKTUM at Branns spisser pr 7. august 2008 er på nivå med det dårligste i tippeligaen. Pokker heller, en del lag i 1. divisjon hadde panikkhandlet med angrepsrekken vi stiller akkurat nå.
Og man har ikke skader å skylde på lenger. Det er utelukkende spillermateriellet som er for dårlig. All verdens formasjoner og taktikker kan ikke endre på at Brann er totalt ufarlige i angrep. Og går inn i to særdeles viktige kamper mot Marseille i den forfatningen.
Vissheten om at ett mål imot er tapt fotballkamp er en GRUNN til dårlig forsvarsspill i seg selv. Det hever skuldre der ett lag som scorer 2 og 3 mål hver kamp fortsetter å male på. Slik du så Stabæk mot RBK og Brann i fjor.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JhonnyBeGood
Medlem
|
 |
« Svar #82 på: August 07, 2008, 19:26:13 » |
|
Hvis det ikke skjer noe snart, vil eg ha hodet til Roald Brun Hansen, på et fat med ett eple i munnen levert på døren min kl 24.01
|
|
|
|
|
Loggført
|
ow do you spell Pele three letters G.U.D! Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I
|
|
|
28966mustang
Medlem
|
 |
« Svar #83 på: August 07, 2008, 20:15:50 » |
|
Hvis det ikke skjer noe snart, vil eg ha hodet til Roald Brun Hansen, på et fat med ett eple i munnen levert på døren min kl 24.01
Steffensen kan sikkert levere det hos deg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hvil i fred- 1963!
|
|
|
Belfort
Medlem
|
 |
« Svar #84 på: August 07, 2008, 20:39:01 » |
|
3 timer igjen. Blir det ikke noe fangst så går det mail til Bruun 0700 i morgen tidlig.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
abe78
Medlem
|
 |
« Svar #85 på: August 07, 2008, 21:06:21 » |
|
Hva faen har personlige feil i forsvaret med det ubestridelige FAKTUM at Branns spisser pr 7. august 2008 er på nivå med det dårligste i tippeligaen. Pokker heller, en del lag i 1. divisjon hadde panikkhandlet med angrepsrekken vi stiller akkurat nå.
Og man har ikke skader å skylde på lenger. Det er utelukkende spillermateriellet som er for dårlig. All verdens formasjoner og taktikker kan ikke endre på at Brann er totalt ufarlige i angrep. Og går inn i to særdeles viktige kamper mot Marseille i den forfatningen.
Vissheten om at ett mål imot er tapt fotballkamp er en GRUNN til dårlig forsvarsspill i seg selv. Det hever skuldre der ett lag som scorer 2 og 3 mål hver kamp fortsetter å male på. Slik du så Stabæk mot RBK og Brann i fjor.
Helt enig. Det er nesten slik at stallen er så tynn og dårlig på en del plasser at vi kunne tatt en prat med Løvham bare for å hente inn noen. Se for dere at vi starter med Winters og Ludde på topp. Et par skader så er det et scenario. Winters og Ludviksen holder ikke eliteserienivå nå og vi har i tillegg solgt Helstad. Jeg er enig i at vi normalt bør handle fornuftig og langsiktig, men nå bør en rett og slett gamble. Både de 2 kampene mot Marseille og spiss-situasjonen tilsier det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
.og husk!
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #86 på: August 07, 2008, 21:08:55 » |
|
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=198751Overfor VG Nett forsikrer Bruun-Hanssen om at klubben ikke hadde intensjoner om å komme opp i en slik situasjon.
Man kunne jo mistenke Bruun-Hansen for litt koseprat her. Jeg stoler derimot 100% på at vår kjære naive Sportsjef faktisk innerst inne var totalt uvitende om hvilke konsekvenser dette ville få...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #87 på: August 07, 2008, 21:11:09 » |
|
Hehe, det var ikke klubbens intensjon å ende opp med seriens dårligste angrep? Det tror jeg så gjerne på. Spørsmålet er bare om det gjør saken noe bedre at han solgte vår toppscorer og spydspiss, uten å ha erstatteren klar og ikke visste at dette ville skje?
|
|
|
|
|
Loggført
|
– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
KEA
Medlem
|
 |
« Svar #88 på: August 08, 2008, 01:31:53 » |
|
Sportssjef RBH har ikke styrket Brann på det viktigste tidspunkt i klubbens historie. Snarere har han ved feildisposisjoner og mangel på handlekraft bidratt vesentlig til at klubben framstår som sterkt svekket nå som det gjelder mest. Som en av dem som fra starten av var svært kritisk til ansettelsen av RBH vil jeg ikke hovere over den begredelige situasjonen han har satt klubben i, men heller henstille om at han - som den ryddige byråkrat han synes å være - leverer sin avskjedssøknad i morgen tidlig. Eneste formildende omstendighet er om det før midnatt har skjedd svært vesentlige ting på overgangsmarkedet, og som er innmeldt, men ikke offentliggjort enda.
Takk for alt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #89 på: August 08, 2008, 05:11:48 » |
|
Nei nei, dere misforstår alle sammen, det er Mjeldes feil!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #90 på: August 08, 2008, 07:21:12 » |
|
Mjelde? Det er selvsagt GTA som har skylden her også. Der går man jo også rundt i byen og herjer .. ehm..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Belfort
Medlem
|
 |
« Svar #91 på: August 08, 2008, 09:44:55 » |
|
Jeg har nå sendt en mail til Bruun der jeg lister opp hvilke uheldige ting han står bak og bedt han om og være voksen nok til og trekke seg. Ser ikke ut som om andre i gutteklubben Grei kommer til og sparke de virkelige ansvarlig der oppe så kjør på!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #92 på: August 08, 2008, 09:49:13 » |
|
Er spent på når Bruun-Hansen føler seg presset til å forsvare seg mot uttalelser fra spillere. Til nå har Bakke, Hanstveit og Solli uttalt seg kritisk. Han er jo i en liten pressekrig med Henning Berg, så jeg venter på neste forsvarstale...
Det lukter spillersparking og degradering til U-laget. Kanskje vi endelig kan få ett nytt tog fra fotballpuben?
|
|
|
|
« Siste redigering: August 08, 2008, 09:51:00 av Xminator »
|
Loggført
|
|
|
|
abe78
Medlem
|
 |
« Svar #93 på: August 08, 2008, 09:57:07 » |
|
Haha, hva er det for avatar da Xmin? Join heller presidentklubben!
Her lukter det tog lag vei spør du meg. Tror det blir "kaos" på onsdag neste uke...
|
|
|
|
|
Loggført
|
.og husk!
|
|
|
Belfort
Medlem
|
 |
« Svar #94 på: August 08, 2008, 09:57:16 » |
|
Det lukter spillersparking og degradering til U-laget. Kanskje vi endelig kan få ett nytt tog fra fotballpuben?
Hehe,tror dugnadsåden var større i 95 enn i 2008
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
kabelmann
Medlem
Et gull til, takk.
|
 |
« Svar #95 på: August 08, 2008, 10:01:22 » |
|
Bare at da toget man _for_ idioten. Nå toges det forhåpentligvis _mot_ idioten 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann. - John F. Kennedy, 20. januar 1961
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #96 på: August 08, 2008, 10:28:20 » |
|
Er bare en ting å si; STYRET MÅ GÅ!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
steinbygger
Medlem
|
 |
« Svar #97 på: August 08, 2008, 10:36:17 » |
|
Er spent på når Bruun-Hansen føler seg presset til å forsvare seg mot uttalelser fra spillere. Til nå har Bakke, Hanstveit og Solli uttalt seg kritisk. Han er jo i en liten pressekrig med Henning Berg, så jeg venter på neste forsvarstale...
Er ikke rart at MIM og spillerene uttaler seg kritisk. De har jo hatt det fint med steffensen. Det er tre parter som er ansvarlig for de dårlige resultatene i år. Trener, hjelpetrener og spillerene. Utfordringen er at når trener og hjelpetrener ikke stiller krav til overbetalte spillere så er jo spillerene såre fornøyd med å heve flere mill i året uten å jobbe noe særlig for det. De er redd for å få inn personer som faktisk stiller krav til de.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Breiflabben
Medlem
|
 |
« Svar #98 på: August 08, 2008, 10:38:20 » |
|
Rolig nå... med slike overilte avgjørelser tatt i affekt, er vi tilbake i en tidsalder vi ikke ønsker oss tilbake til.
|
|
|
|
|
Loggført
|
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.
|
|
|
runarnormann
Medlem
|
 |
« Svar #99 på: August 08, 2008, 10:41:36 » |
|
Er bare en ting å si; STYRET MÅ GÅ!
Og der var tingene tilbake i normal tisand hos Brann
|