Brann Bataljonen BergenForumoversiktBataljonen.no (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)AMATØRER!
Sider: [1]
Print
Skrevet av Emne: AMATØRER!  (Lest 1175 ganger)
JørnAE
Medlem

Vis profil
« på: Januar 31, 2008, 16:17:52 »

her er iallefall mitt bidrag.
Skammelig å holde folk for narr på den måten.
Om denne feilinfoen ligger hos Brann eller Bataljonen skulle jeg likt å vite.
Jeg holder en knapp på at den ligger hos Brann.

Tar fra mitt eget innlegg på vgd.
Går det ann å vere mer høl i hovet ?

Her får en brev med fine ord om at de som har partourkort, også de som har nybestilt i år og betalt har forkjøpsrett til Everton kamp billetter.
Så kommer en i køen og de som selger vet ikke om det.
Når en ringer Tøsse så får en bare beskjed om "jammen det stod feil på Bataljonen sine sider"...
Vel, jeg ringte f.eks direkte til Stadion og pratet med hun damen der.
For ca 6 dager siden.
Og da bekreftet hun selv at det var greit at min søster kunne hente min billett om hun hadde referansenummeret med seg.
Og hun er ansatt i BRANN og ikke Bataljonen.
Og dessuten kunne Brann isåfall gått ut for lenge siden og korrigert Bataljonen på dette.
Men dette virker mer som de legger skylden over på Bataljonen og løper fra sitt eget udugelige ansvar !!

HALLO liksom.
FORBANNA AMATØRER !!!!

PS ! Vanskelig å betale FØR 16 januar når en ikke får brevet før 21 januar...

Kjuagutten

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball+%2D+Norsk&ThreadID=1336180&Thread=Brann--%20de%20siste%20amat%F8rer%20%3F%20
Loggført
BBB-Tony
Administrator

Legenden over alle legender

Vis profil
« Svar #1 på: Januar 31, 2008, 16:56:43 »

Feilen ligger ikke hos Brann, men det er det at Bataljonen har vært i seneste laget med å fordele sesongkortene de har fått utdelt på hansa.

Men dette er noe som er tatt opp i tråden for Partoutkort 2008.

http://bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=7917&PHPSESSID=ec448a2234985aaab388f0bce84fa8d3
Loggført

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.
smaalanda
Medlem

Vis profil
« Svar #2 på: Januar 31, 2008, 17:04:52 »

Sitat fra: "JørnAE"
Og da bekreftet hun selv at det var greit at min søster kunne hente min billett om hun hadde referansenummeret med seg.

Dette funket med meg for Zagreb kampen.
Loggført

KMO!!!
Veslemøy
Medlem

Vis profil
« Svar #3 på: Januar 31, 2008, 17:33:11 »

Vi forholder oss hele tiden til informasjon vi får utdelt fra Brann.
Vi har ikke kunnet fordele partoutkortene før vi har fått den nødvendige informasjonen fra Brann.
Informasjon angående billetter som har ligget/ligger ute på siden vår, er enten informasjon som vi har fått av Brann eller som vi har klippet ut fra Brann sine egene sider.

Veslemøy
Loggført
monzilla
Medlem

Vis profil
« Svar #4 på: Januar 31, 2008, 18:01:04 »

Da har Bataljonen og Brann en utfordring til 09-sesongen. Ser ikke hvorfor Brann ikke kan fordele partoutkortene til Bataljonen og? Alt dere trenger å gjøre er å sende de en liste?
Loggført

JørnAE
Medlem

Vis profil
« Svar #5 på: Januar 31, 2008, 19:33:57 »

Virker for meg som Brann ikke tar Bataljonen på alvor...
Loggført
weirus
Medlem

Vis profil
« Svar #6 på: Januar 31, 2008, 22:03:31 »

Jeg fikk fint hentet andre sine billetter og jeg hadde ikke engang referansenr...bare sa hvilken plasser det gjaldt
Loggført

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre
Tifo
Administrator

Vis profil
« Svar #7 på: Februar 01, 2008, 01:36:09 »

Brann la i dag ut info på brann.no der det sto at de som hadde betalt etter 16.01 bare skulle vise gyldig legitimasjon for å få tildelt plassen sin For at være medlemer skulle få nytte av dette la jeg ut nyheten på forsiden så fort som mulig. Like etter får vi beskjed fra Brann at det var gitt feil info på brann.no. Det skulle ha stått at de som har betalt før 16.01 og ikke har mottatt brev om forkjøpsrett bare skulle vise legitimasjon for å få plassen sin.

Når det gleder tiden det har tatt å for å få fordelt plassene så har det vært nødvendig for å få gjort det skikkelig. Vi har måttet sjekke hver eneste søknad for å finne ut hvor lang ansenitet hver søker hadde. Etterhvert gikk det på betalingsdato på hvem som fikk og hvem som ikke fikk. Det hadde selvfølgelig vært ønskelig at fordelingen ble gjort i god tid før 16.01, men slik ble det ikke. Hvilke avtaler Brann og Bataljonen har hatt seg imellom angående partoutkortene kan ikke jeg svare på, for det har jeg ikke hatt noe med å gjøre.

Mvh
Stian
Loggført

.:Tifo-gruppen:.
Sider: [1]
Print
Gå til: