Brann Bataljonen BergenForumoversiktBrann (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Hassan El Fakiri
Sider: 1 ... 7 8 [9]  Alle
Print
Skrevet av Emne: Hassan El Fakiri  (Lest 30353 ganger)
Tom C
Medlem

Vis profil
« Svar #400 på: Mai 18, 2011, 11:08:19 »

Nok en strålende kamp av Fakiri. Trodde faktisk at det var en tabbe å signere ny langtidskontrakt med denne mannen, men til nå i denne sesongen har han faktisk vist hva som bor i ham. Og når i tillegg Sævarsson ser ut til å ha funnet formen, så er ikke back-situasjonen vår så krise som jeg trodde før sesongen.
Loggført

Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til...
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #401 på: Mai 18, 2011, 11:24:01 »

Ja, det er morsomt når hakkekyllinger som de fleste har avskrevet gjør en så solid jobb. Roen og overblikket hans er gull verdt for Brann i det oppbyggende spillet. Og så har han også god kontroll bakover, selv mot raske høyrekanter.
Loggført

Rød makt på Hansa!
dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #402 på: Mai 18, 2011, 12:16:08 »

Hassan var BB i mine øyne. Jeg tar tilbake alt jeg måtte ha sagt og legger meg paddeflat. Eller ihvertfall kupert.
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
Nixon
Medlem

Vis profil
« Svar #403 på: September 30, 2011, 17:12:29 »

http://www.brann.no/nyheter/hassan-holder-koken/

Hassan har som eneste spiller startet alle Brann sine kamper i år. Jeg vet at det er delte meninger om prestasjonene hans, men jeg synes han har overrasket positivt i år.
Loggført

Rød makt på Hansa!
Huff
Medlem

Vis profil
« Svar #404 på: September 30, 2011, 17:23:09 »

http://www.brann.no/nyheter/hassan-holder-koken/

Hassan har som eneste spiller startet alle Brann sine kamper i år. Jeg vet at det er delte meninger om prestasjonene hans, men jeg synes han har overrasket positivt i år.

Definitivt, ingen klassespiller, men jeg var førsesongen 90 prosent sikker på at Hassan skulle bli årets mr.totalbås. Det er han ikke på noen måte og jeg er imponert.
Loggført

Skarsfjord må gå!
Yngve
Medlem

Vis profil
« Svar #405 på: September 30, 2011, 17:53:21 »

Hassan har eit fotballhovud og teknikk som reddar han frå mange situasjonar.

Eg likar typen, og han har vore blant dei beste og utan tvil, dei mest stabile i år.

Når det er sagt, det er vel på tide å starta leitinga etter ein erstattar snart?
Loggført

Styret kan bli.
GlennK
Medlem

Vis profil
« Svar #406 på: September 30, 2011, 17:57:35 »

Hassan har eit fotballhovud og teknikk som reddar han frå mange situasjonar.

Eg likar typen, og han har vore blant dei beste og utan tvil, dei mest stabile i år.

Når det er sagt, det er vel på tide å starta leitinga etter ein erstattar snart?

Vi har jo denne Chima på besøk, så leitingen er nok i gang.
Loggført
Sider: 1 ... 7 8 [9]  Alle
Print
Gå til: