Brann Bataljonen BergenForumoversiktBataljonen.no (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Kjære admin
Sider: 1 [2]  Alle
Print
Skrevet av Emne: Kjære admin  (Lest 17859 ganger)
dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #50 på: Juli 16, 2008, 14:28:50 »

Eller rar dem og bare send? Jeg skjønner ikke problemet.
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
13.Malin
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #51 på: Oktober 23, 2008, 10:29:18 »

Kjære Admin,
hvorfor er enkelte av innleggene jeg skriver på dette forumet forsvunnet dagen etter jeg har skrevet dem?
Loggført
thesevs
Medlem

Vis profil
« Svar #52 på: Oktober 23, 2008, 11:34:16 »

Kjære Admin,
hvorfor er enkelte av innleggene jeg skriver på dette forumet forsvunnet dagen etter jeg har skrevet dem?

Jeg kan vel ta meg den friheten å svare på det:

Det er flere grunner til at innlegg slettes. De følgende punktene er vel de viktigste for ditt spørsmål:

5. Man trenger ikke ha mening om ”alt”

Det er flere som absolutt må ha en mening om alt og ingenting. Du får ikke premie for å ha postet flest innlegg. Dersom du ikke har noe nytt å tilføre diskusjonen, styr unna !

6. Hold deg til temaet

En grei regel er å følge tema og ikke strømmen i en diskusjon. Om du skal poste et innlegg, les det første innlegget i tråden for å se hva den omhandler. Prøv å hold trådene relevante og husk at ved å la debatten skli ut, så tar man bort mye av poenget med tråden. Siter korrekt så andre vet hva du svarer på.

7. Språk
Skriv så andre forstår deg ! Bruk tegnsetting, mellomrom og avsnitt for å gjøre innleggene dine mer oversiktlig og lesbar for andre. Igjen, bruk forhåndsvisning og se over innlegget ditt. SMS språk er ikke ønskelig, det samme gjelder obskure forkortelser eller spesielle typer av slanguttrykk. Det er heller ikke nødvendig å bruke opp alle utrops, spørsmåls og smileys tegnene på tastaturet ditt, begrens disse. Caps Lock er mange glad i men ikke vi.

9. Chat
Et diskusjonsforum er ikke en chat. En trenger ikke komme med et innlegg som kun inneholder ”enig” eller ”hehe”. Da sender du heller en PM så slipper vi slike unødvendige poster.

Tror det er et greit svar  Blunker
(jeg er forresten ingen moderator, bare utrolig opphengt i regler. Ordnung muss sein...)
Loggført

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #53 på: Oktober 23, 2008, 15:24:57 »

Kan også nevne at det ikke er nødvendig å vekke opp døde tråder. Det er som oftes en grunn til at de ikke er oppdatert på et halvt år.
Loggført

Tiocfaidh ár lá
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #54 på: Oktober 28, 2008, 01:43:05 »

Kan også nevne at det ikke er nødvendig å vekke opp døde tråder. Det er som oftes en grunn til at de ikke er oppdatert på et halvt år.

Det kommer da helt an på.
Hvis f.eks. Misje kommer tilbake igjen til Brann etter oppholdet i Bryne, og begynner å få tillit kan det da være greit å ruske liv i tråden hans. Det var kun et eksempel.
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
13.Malin
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #55 på: Oktober 28, 2008, 08:08:20 »

Kjære Admin,

Jeg kan vel ta meg den friheten å svare på det:

Det er flere grunner til at innlegg slettes. De følgende punktene er vel de viktigste for ditt spørsmål:

5. Man trenger ikke ha mening om ”alt”

Det er flere som absolutt må ha en mening om alt og ingenting. Du får ikke premie for å ha postet flest innlegg. Dersom du ikke har noe nytt å tilføre diskusjonen, styr unna !

6. Hold deg til temaet

En grei regel er å følge tema og ikke strømmen i en diskusjon. Om du skal poste et innlegg, les det første innlegget i tråden for å se hva den omhandler. Prøv å hold trådene relevante og husk at ved å la debatten skli ut, så tar man bort mye av poenget med tråden. Siter korrekt så andre vet hva du svarer på.

7. Språk
Skriv så andre forstår deg ! Bruk tegnsetting, mellomrom og avsnitt for å gjøre innleggene dine mer oversiktlig og lesbar for andre. Igjen, bruk forhåndsvisning og se over innlegget ditt. SMS språk er ikke ønskelig, det samme gjelder obskure forkortelser eller spesielle typer av slanguttrykk. Det er heller ikke nødvendig å bruke opp alle utrops, spørsmåls og smileys tegnene på tastaturet ditt, begrens disse. Caps Lock er mange glad i men ikke vi.

9. Chat
Et diskusjonsforum er ikke en chat. En trenger ikke komme med et innlegg som kun inneholder ”enig” eller ”hehe”. Da sender du heller en PM så slipper vi slike unødvendige poster.

Tror det er et greit svar  Blunker
(jeg er forresten ingen moderator, bare utrolig opphengt i regler. Ordnung muss sein...)

Om jeg hadde brutt disse reglene, hadde jeg ikke brydd meg med å skrive til admin og spørre om hvorfor mine innlegg blir slettet.
Men når innlegg som har noe med saken og gjøre forsvinner dagen etter jeg har skrevet de gang på gang, og uten at Admin faktisk har slettet de, så er det klart det etter en stund blir litt irriterende og skulle skrive alle innleggene minst tre ganger.. Noe jeg enkelte ganger faktisk må gjøre før de blir liggende på forumet!
Loggført
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #56 på: Oktober 28, 2008, 13:41:44 »

Hvis f.eks. Misje kommer tilbake igjen til Brann etter oppholdet i Bryne, og begynner å få tillit kan det da være greit å ruske liv i tråden hans. Det var kun et eksempel.

Sogndals Rosa drakter??? Det er mitt eksempel. Om Misje hadde kommet tilbake så hadde jeg vel aldri kommentert at noen hadde startet opp igjen tråden.

Ikke gidd å være så problemorientert.
Loggført

Tiocfaidh ár lá
13.Malin
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #57 på: Oktober 28, 2008, 14:48:09 »

Sogndals Rosa drakter??? Det er mitt eksempel. Om Misje hadde kommet tilbake så hadde jeg vel aldri kommentert at noen hadde startet opp igjen tråden.

Greit,da vet jeg at jeg ikke skal skrive i gamle tråder, noe jeg ikke visste om at jeg ikke skulle før.. Glad
Loggført
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #58 på: Oktober 28, 2008, 14:54:21 »

Var abslolutt ikke meningen å komme med konkrete eksempel, første posten var bare ment som et tips. Men når Klaus kommer med sitt eksempel følte jeg at jeg måtte dra frem et selv for å vise hva jeg mente.
Loggført

Tiocfaidh ár lá
13.Malin
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #59 på: Oktober 28, 2008, 14:56:08 »

Tenkte ikke over at dere som har vært her lenge allerede har diskutert de gamle trådene.
Som ny er det litt spennende å få sagt meningene mine på også enkelte gamle saker Rekker tunge

Loggført
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #60 på: Oktober 28, 2008, 15:33:52 »

Ser den:)
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #61 på: Oktober 28, 2008, 15:58:06 »

Blunker
Loggført

Tiocfaidh ár lá
Tifo-gruppen
Administrator

Vis profil
« Svar #62 på: Oktober 28, 2008, 16:03:00 »

Meldingene dine er ihvertfall ikke slettet så vet ikke hva du gjør feil siden de ikke blir lagt inn.

Mvh Morten
Loggført

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)
13.Malin
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #63 på: Oktober 28, 2008, 16:03:41 »

Meldingene dine er ihvertfall ikke slettet så vet ikke hva du gjør feil siden de ikke blir lagt inn.

Mvh Morten

De blir lagt inn, og de er der en stund for de forsvinner, men det er bare noen av de, ikke alle.
Loggført
Exim
Medlem

Vis profil
« Svar #64 på: Oktober 30, 2008, 03:18:56 »

Mvh Morten

De blir lagt inn, og de er der en stund for de forsvinner, men det er bare noen av de, ikke alle.

Finner no alle 56 innleggene dine som det står du har postet

<---------

Kan tenktes at du har trykket post, men på grunn av at andre poster før ditt kommer den pokkers advarselen... Har brent meg på den et x antall ganger...

Loggført
thesevs
Medlem

Vis profil
« Svar #65 på: Desember 08, 2008, 00:23:52 »

Kjære Wood:

Før kunne man lime inn lenker til youtube og man fikk selve videoen opp, men etter oppgraderingen får man ikke dette...

you fix?

Kos
Loggført

Futurama
Wood
Administrator

Vis profil
« Svar #66 på: Desember 09, 2008, 22:53:33 »

Skal se på det, thesevs Blunker

- Wood
Loggført

Utvikler på Bataljonen.no. Har du forslag eller andre ting du vil ta opp. Send en PM her på forumet, eller kontakt meg på mail : Joachimb90@hotmail.com
kabelmann
Medlem

Et gull til, takk.

Vis profil
« Svar #67 på: Desember 10, 2008, 00:17:08 »

En annen ting: Hva i all verden er det som har skjedd over logoen på banneret i toppen av siden? Da er det ikke den sinnsvake jpeg-komprimeringen jeg tenker på (som er ille nok i seg selv), men det ser jo ut som... ehh.. vel, at noe veldig uheldig har skjedd.
Loggført

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961
Stian
Administrator

Free your heel, free your sole!

Vis profil
« Svar #68 på: Desember 10, 2008, 01:01:38 »

Vi har fått julebanner Gliser Tror det skal være en julesløyfre over logoen Blunker
Loggført

Har gitt meg i styret. Uttaler meg kun som privatperson.
dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #69 på: Desember 10, 2008, 01:43:48 »

Noe sier meg at det ikke var logoen kabelmann snakket om ... ;-)
Loggført

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
kabelmann
Medlem

Et gull til, takk.

Vis profil
« Svar #70 på: Desember 10, 2008, 02:01:41 »

En julesløyfe? Hehe, tanken slo meg ikke engang Osteaktig
Loggført

kabelmann
Medlem

Et gull til, takk.

Vis profil
« Svar #71 på: Desember 10, 2008, 02:02:43 »

Noe sier meg at det ikke var logoen kabelmann snakket om ... ;-)
Vel, ikke selve logoen, men den dingsen over til høyre. Med den smileyen du la til på slutten så ble jeg litt spent på hva du trodde jeg mente...? Blunker
Loggført

dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #72 på: Desember 10, 2008, 03:11:37 »

Med fare for å avsløre i overkant mye av mitt infantile sinn, så trodde jeg du snakket om "glasuren" ...
Loggført

kabelmann
Medlem

Et gull til, takk.

Vis profil
« Svar #73 på: Desember 10, 2008, 09:54:52 »

Hehe... med "glasur" på teksten og glont på logoen så kan vi vel i det minste fastslå at noe gikk galt i juleforberedelsene.
Loggført

Spelaren
Medlem

Vis profil
« Svar #74 på: Desember 19, 2008, 16:15:39 »

Liker den greia på bunn av forsida av forumet; antall aktive. Størst aktivitet var det etter 0-8 for Molde i sommer  Glad
Loggført

Lys i enden av tunnellen?
thesevs
Medlem

Vis profil
« Svar #75 på: Desember 19, 2008, 23:14:59 »

Ikke unaturlig det. Jeg var heldigvis langt vekke fra forumet, for jeg hadde nok ikke vært så blid da nei..
Loggført

Futurama
Kai-Olai
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #76 på: Desember 27, 2008, 02:31:46 »

Noen få dager igjen nå, til vi går inn i 2009.. Var så snill, la oss slippe å se mer på tabellen som var.. Gi oss den mye, der alle står med 0.. Først da kan jeg glede meg til neste år..
Loggført

Tifo-gruppen
Administrator

Vis profil
« Svar #77 på: Desember 27, 2008, 14:26:09 »

Det tror jeg faktisk ikke vi kan gjøre noe med. Tabellen er linket opp mot en annen side så vi oppdaterer den ikke selv.

Mvh Morten
Loggført

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)
thesevs
Medlem

Vis profil
« Svar #78 på: Desember 28, 2008, 01:11:17 »

Morten må gå!
Loggført

Futurama
Kai-Olai
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #79 på: Desember 28, 2008, 02:27:48 »

Bra det ikke var noe særlig til skrivefeil i det forrige innlegget mitt... Får skylde på at jeg var på nett via telefonen, og at ordlisten der ikke ville helt det samme som meg..
Når det er sagt;
Surt at det skulle være linket sånn da.. Hadde vært fantastisk å bli kvitt de vonde minnene...
Ihverfall slippe å se de daglig..
Loggført

BBB-Tony
Administrator

Legenden over alle legender

Vis profil
« Svar #80 på: Desember 28, 2008, 13:45:00 »

Bra det ikke var noe særlig til skrivefeil i det forrige innlegget mitt... Får skylde på at jeg var på nett via telefonen, og at ordlisten der ikke ville helt det samme som meg..
Når det er sagt;
Surt at det skulle være linket sånn da.. Hadde vært fantastisk å bli kvitt de vonde minnene...
Ihverfall slippe å se de daglig..

Nå vet ikke jeg hvor stor PC-skjerm du har, men for min del, så må jeg scrolle et stykke ned før tabellen kommer til syne. Og jeg må innrømme at jeg er ikke daglig nede på sidene til Bataljonen for så mye nytt kommer det ikke!
Loggført

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.
C@Bøe_79
Webgruppen

Vis profil WWW
« Svar #81 på: Desember 29, 2008, 02:28:31 »

Liker den greia på bunn av forsida av forumet; antall aktive. Størst aktivitet var det etter 0-8 for Molde i sommer  Glad

DEt er vel på det "nye" forumet, mener det var rekorder på 500 og oppover på det gamle, men det kan bare være meg som drømmer..
Loggført

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631
Kai-Olai
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #82 på: Desember 29, 2008, 02:46:13 »

Tonynord:
Det er ikke det at jeg ser hele tabellen, men bare det at jeg ser de 3-4 øverste plassene, og at Brann ikke er der, det plager meg.. Blunker

Og til en eller annen web-smarting:
Når jeg først er i klage-humør.. Flagget i banneret øverst er speilvendt.. Sikkert bare at jeg er trøtt, men det var helt ekstremt plagsomt.. Men regner med det er en smal sak å få fikset..  Gliser
Loggført

Wood
Administrator

Vis profil
« Svar #83 på: Januar 07, 2009, 18:31:07 »

Tonynord:
Det er ikke det at jeg ser hele tabellen, men bare det at jeg ser de 3-4 øverste plassene, og at Brann ikke er der, det plager meg.. Blunker

Og til en eller annen web-smarting:
Når jeg først er i klage-humør.. Flagget i banneret øverst er speilvendt.. Sikkert bare at jeg er trøtt, men det var helt ekstremt plagsomt.. Men regner med det er en smal sak å få fikset..  Gliser

Vel.. Det er designeren sitt problem. Send en PM til Endre.
Loggført

Utvikler på Bataljonen.no. Har du forslag eller andre ting du vil ta opp. Send en PM her på forumet, eller kontakt meg på mail : Joachimb90@hotmail.com
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #84 på: Januar 07, 2009, 18:34:13 »

Kanskje det er på tide å bytte ut julepynten??
Loggført

Tiocfaidh ár lá
dudo
Medlem

Vis profil
« Svar #85 på: Januar 07, 2009, 18:39:46 »

13. dag jul var i går! ;-p
Loggført

vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #86 på: Januar 07, 2009, 18:44:49 »

13. dags knut jager julen ut!
Loggført

Tiocfaidh ár lá
1908
Medlem

Vis profil
« Svar #87 på: Januar 11, 2009, 23:47:47 »

Hvor lenge skal det vere jul på Bataljonen?
Loggført
thesevs
Medlem

Vis profil
« Svar #88 på: Januar 12, 2009, 00:34:37 »

Tenker du på forsiden?
Loggført

Futurama
1908
Medlem

Vis profil
« Svar #89 på: Januar 12, 2009, 21:31:54 »

Det stemmer=) Kan sikkert ta vekk det meste som har med jul å gjøre no:)
Loggført
Stian
Administrator

Free your heel, free your sole!

Vis profil
« Svar #90 på: Januar 13, 2009, 12:00:19 »

Trykk på F5 så er julen over.
Loggført

Har gitt meg i styret. Uttaler meg kun som privatperson.
1908
Medlem

Vis profil
« Svar #91 på: Januar 13, 2009, 23:17:45 »

Den e go:D
Loggført
skuteviken
Medlem

Vis profil
« Svar #92 på: September 22, 2009, 12:15:38 »

Kjære Admin kan du fikse klokken som timestamper innleggene våre, virker som den er rundt 5 minutter feil Glad
Loggført

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #93 på: August 15, 2010, 03:07:41 »

Er det meninga at det bare skal vises fire tråder fra forumet på forsida?
Tidligere har det vært vist fra flere tråder.
Loggført

BrannSupporter
Medlem

Vis profil
« Svar #94 på: August 15, 2010, 16:59:28 »

Er det meninga at det bare skal vises fire tråder fra forumet på forsida?
Tidligere har det vært vist fra flere tråder.

Kanskje den listen indikerer aktive emner siste 24 timer? Det kan se sånn ut.
Loggført

Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #95 på: August 15, 2010, 20:50:03 »

Det kan godt være. Ser det har steget til fem tråder i alle fall.
Loggført

Churchill
Medlem

Vis profil
« Svar #96 på: Januar 13, 2011, 13:31:00 »

Brann_copper eksisterer ikke mer. Churchill har overtatt.

There will be no peace in our time.
Loggført

We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.
vebo
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #97 på: Januar 13, 2011, 19:13:59 »

w00t? ble du kastet ut?
Loggført

Tiocfaidh ár lá
thesevs
Medlem

Vis profil
« Svar #98 på: Januar 14, 2011, 23:23:24 »

Brann_copper eksisterer ikke mer. Churchill har overtatt.

There will be no peace in our time.

Hadde du spurt pent hadde de nok endret nicket ditt, uten å måtte skifte bruker (tenker på antall innlegg osv)
Loggført

Futurama
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #99 på: September 05, 2011, 02:36:22 »

Er det mulig å tilrettelegge det slik at man kan åpne linker fra tapatalk?
Loggført

Sider: 1 [2]  Alle
Print
Gå til: