|
|
Memelli
Medlem
|
 |
« Svar #1 på: Juni 24, 2006, 11:31:48 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #3 på: Juni 24, 2006, 12:02:40 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
xTaTic
Medlem
|
 |
« Svar #4 på: Juni 24, 2006, 12:54:53 » |
|
Mener å ha lest et sted at Kappa bare tillater en draktsponsor midt på drakten, og at de kjøper ut avtaler klubbene som bruker dem har med andre sponsorer.
Stemmer dette kan det jo bli ekstremt flotte drakter til neste år. Bare synd vi ikke kan ha Hansa logoen i stortformat midt på drakten. :D
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
C@Bøe_79
Webgruppen
|
 |
« Svar #5 på: Juni 24, 2006, 12:56:26 » |
|
Tror Brann merker kraftig nedgang i salget av drakter nå. Kappa er ikke skapt for supportere:p
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!
Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631
|
|
|
Yngve
Medlem
|
 |
« Svar #6 på: Juni 24, 2006, 13:54:13 » |
|
Håpar at dette stemmer, og at Umbro er ute. Men det er eit par ting i denne artikkelen som får meg til å stusse. Tidleg i artikkelen står det: - De fire neste årene blir vi utstyrsleverandør for Brann. Avtalen løper fra 1. januar 2007. Ifølge det jeg vet er avtalen den nest største klubbavtalen i Norge. Vi er kjempefornøyd med å være på laget til en av de tre største klubbene i landet. Brann er en fantastisk klubb og har et vanvittig engasjement. Dette synes vi er utrolig gøy, sier salgssjef i Kappa, Eilert Wingaard, til iBergen.no. Mens lenger nede i artikkelen står det: Etter det iBergen.no erfarer, ble en avtale signert i midten av denne uken. Verken Wingaard i Kappa eller markedssjef i Brann, Kristian Jæger ønsker å uttale seg om noen signering. Så eg sit fortsatt igjen med spørsmålet, inngjekk dei ein avtale, eller ikkje? Han både bekrefter og benekter i same sak.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Styret kan bli.
|
|
|
Mr_Soma
Medlem
|
 |
« Svar #7 på: Juni 24, 2006, 14:32:48 » |
|
Oi oi oi sier jeg bare.... Miller i trikot!
Blir 1 stk pen drakt! Endelig!
|
|
|
|
|
Loggført
|
img]http://img109.imageshack.us/img109/2269/gutterxy7.png[/img]
|
|
|
abe78
Medlem
|
 |
« Svar #8 på: Juni 24, 2006, 14:41:33 » |
|
Enig med C@Bøe_79. Dette egner seg dårlig på supportere av det store kaliberet, ikke det at jeg gjør meg godt i den gamle drakten heller.
Virker som en god økonomisk avtale.
|
|
|
|
|
Loggført
|
.og husk!
|
|
|
tormi
Medlem
|
 |
« Svar #9 på: Juni 24, 2006, 15:44:26 » |
|
Dette høres jæli bra ut. Grunnen til at ingen vil snakke om dette er fordi Brann har avtale med Umbro om at de ikke skal snakke om evt. ny leverandør før etter 30. november - noe som er fullt forståelig.
Jeg skal lett svi av noen kroner på nye supportereffekter etter overgangen til tross for at magen ikke er av ypperste Kappa kvalitet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN -----------------------------------------
|
|
|
Northside
Webgruppen
BGG
|
 |
« Svar #10 på: Juni 24, 2006, 17:03:37 » |
|
kjøp liten drakt så slipper du å dra drakten over magen, vips så er problemet løst...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Alexåsane
Medlem
|
 |
« Svar #11 på: Juni 24, 2006, 17:50:11 » |
|
Jeg håpet egentlig på Puma, men veldig fornøyd om d blir Kappa!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!
Nei til mandagskamper!!
|
|
|
Candyman
Medlem
|
 |
« Svar #12 på: Juni 24, 2006, 18:01:54 » |
|
Så jævla kult! Nå blir det sit-ups til vinteren og ny drakt til sommeren! Konge!
Stilige gensre har de jo og ut fra bildene til Nixon....gudd shit!
|
|
|
|
|
Loggført
|
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter? Det er spørsmålet...
|
|
|
Esskåbrann
Medlem
|
 |
« Svar #13 på: Juni 24, 2006, 18:24:24 » |
|
Kappa er digg. Dette blir gode greier. Jeg skal ihvertfall kjøpe den nye drakten!!!
Det som hadde vært tingen er at vi hadde fått lov å være med å bestemme den nye drakten, i en slags avstemning eller noe slikt. Men det skjer vel aldri...
|
|
|
|
|
Loggført
|
å skal det skje!
|
|
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #15 på: Juni 24, 2006, 19:00:03 » |
|
Bare vi ikke får en utvasket rødfarge er jeg fornøyd :p Er særdeles fornøyd med rødfargen på den drakten vi har nå. Det var en del drakter på 90-tallet som var mer rosa enn røde :p
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
positiv
Medlem
|
 |
« Svar #16 på: Juni 24, 2006, 19:06:23 » |
|
KANON!! endelig noen skikkelige drakter!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
ødt blod på HANSA
|
|
|
Kruxleiven
Medlem
|
 |
« Svar #17 på: Juni 24, 2006, 20:22:53 » |
|
Fra asken til ilden. Kappa kan brenne. Håper de går konk snart.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Esskåbrann
Medlem
|
 |
« Svar #18 på: Juni 24, 2006, 20:42:31 » |
|
Fordiiiii???
De er jo de første som gir en så god avtale til en klubb, med tanke på skoene! Detter er noe Brann KUN tjener på.
Tipper du jobber for UMBRO eller noe slikt...
|
|
|
|
|
Loggført
|
å skal det skje!
|
|
|
tormi
Medlem
|
 |
« Svar #19 på: Juni 24, 2006, 20:45:18 » |
|
Fordiiiii???
De er jo de første som gir en så god avtale til en klubb, med tanke på skoene! Detter er noe Brann KUN tjener på.
Tipper du jobber for UMBRO eller noe slikt... E du ute på stoff eller??? Dette er jo konge!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Esskåbrann
Medlem
|
 |
« Svar #20 på: Juni 24, 2006, 20:53:44 » |
|
Vet ikke hvem av oss som virker mest ute jeg, men jeg ville satt mine penger på deg! Hva faen fabler du om!?
|
|
|
|
|
Loggført
|
å skal det skje!
|
|
|
tormi
Medlem
|
 |
« Svar #21 på: Juni 24, 2006, 21:29:51 » |
|
Vet ikke hvem av oss som virker mest ute jeg, men jeg ville satt mine penger på deg! Hva faen fabler du om!? ER DET MULIG??? Å feilsitere en person på et forum altså??? Mente selvfølgelig Kruxekleiven!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Brems
Medlem
|
 |
« Svar #22 på: Juni 24, 2006, 21:35:07 » |
|
Trist for oss supportere!
Disse draktene er TETTSITTENDE folkens! De er skikkelig avslørende for kulemager etc...
Brems
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
slang
Medlem
|
 |
« Svar #23 på: Juni 24, 2006, 23:39:31 » |
|
Håpar at dette stemmer, og at Umbro er ute. Men det er eit par ting i denne artikkelen som får meg til å stusse. Tidleg i artikkelen står det: - De fire neste årene blir vi utstyrsleverandør for Brann. Avtalen løper fra 1. januar 2007. Ifølge det jeg vet er avtalen den nest største klubbavtalen i Norge. Vi er kjempefornøyd med å være på laget til en av de tre største klubbene i landet. Brann er en fantastisk klubb og har et vanvittig engasjement. Dette synes vi er utrolig gøy, sier salgssjef i Kappa, Eilert Wingaard, til iBergen.no. Mens lenger nede i artikkelen står det: Etter det iBergen.no erfarer, ble en avtale signert i midten av denne uken. Verken Wingaard i Kappa eller markedssjef i Brann, Kristian Jæger ønsker å uttale seg om noen signering. Så eg sit fortsatt igjen med spørsmålet, inngjekk dei ein avtale, eller ikkje? Han både bekrefter og benekter i same sak. Snakket med Dan Riisnes i dag. Kappa e sikkert!
|
|
|
|
|
Loggført
|
ansa 08
|
|
|
slang
Medlem
|
 |
« Svar #24 på: Juni 24, 2006, 23:39:47 » |
|
Håpar at dette stemmer, og at Umbro er ute. Men det er eit par ting i denne artikkelen som får meg til å stusse. Tidleg i artikkelen står det: - De fire neste årene blir vi utstyrsleverandør for Brann. Avtalen løper fra 1. januar 2007. Ifølge det jeg vet er avtalen den nest største klubbavtalen i Norge. Vi er kjempefornøyd med å være på laget til en av de tre største klubbene i landet. Brann er en fantastisk klubb og har et vanvittig engasjement. Dette synes vi er utrolig gøy, sier salgssjef i Kappa, Eilert Wingaard, til iBergen.no. Mens lenger nede i artikkelen står det: Etter det iBergen.no erfarer, ble en avtale signert i midten av denne uken. Verken Wingaard i Kappa eller markedssjef i Brann, Kristian Jæger ønsker å uttale seg om noen signering. Så eg sit fortsatt igjen med spørsmålet, inngjekk dei ein avtale, eller ikkje? Han både bekrefter og benekter i same sak. Snakket med Dan Riisnes i dag. Kappa e sikkert!
|
|
|
|
|
Loggført
|
ansa 08
|
|
|
C@Bøe_79
Webgruppen
|
 |
« Svar #25 på: Juni 25, 2006, 00:27:36 » |
|
Håpar at dette stemmer, og at Umbro er ute. Men det er eit par ting i denne artikkelen som får meg til å stusse. Tidleg i artikkelen står det: - De fire neste årene blir vi utstyrsleverandør for Brann. Avtalen løper fra 1. januar 2007. Ifølge det jeg vet er avtalen den nest største klubbavtalen i Norge. Vi er kjempefornøyd med å være på laget til en av de tre største klubbene i landet. Brann er en fantastisk klubb og har et vanvittig engasjement. Dette synes vi er utrolig gøy, sier salgssjef i Kappa, Eilert Wingaard, til iBergen.no. Mens lenger nede i artikkelen står det: Etter det iBergen.no erfarer, ble en avtale signert i midten av denne uken. Verken Wingaard i Kappa eller markedssjef i Brann, Kristian Jæger ønsker å uttale seg om noen signering. Sagt det før sier det igjen: Det er ikke mulig å få meg inn i en Kappa-drakt, men skal faen prøve om Charlie Miller prøver...:P Så eg sit fortsatt igjen med spørsmålet, inngjekk dei ein avtale, eller ikkje? Han både bekrefter og benekter i same sak. Snakket med Dan Riisnes i dag. Kappa e sikkert!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!
Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631
|
|
|
Bassew
Webgruppen
|
 |
« Svar #26 på: Juni 25, 2006, 00:38:01 » |
|
FANT DENNE PÅ SKBRANN. ORG OM SUPPORTEREFFEKTENE; I siste del av saken på forsiden rundt ny utstyrsavtale blir det vist til større omsetning av drakter og supportereffekter som følge av at det har vært brukt en mer "trendy" leverandør blant klubben i Sverige og Danmark. Ikke noe galt der, men en av de store fordelene Brann har hatt de siste årene har jo nettopp vært det at de ikke har vært tvunget å kun bruke utstyrsleverandøren på supportereffekter(jeg regner med at det ikke er Umbro som leverer de varene som er med Brann sin egen merkelapp).
Problemet her har jo vært at klubbene får de samme varene kun med farge og logo forskjell. Kan ikke huske hvor mange ganger jeg har tatt feil av College genseren som Umbro har levert til både Brann og Bryne(to bokstaver forskjellig på broderingen i front). Foruten det at produktene er helt like(effektene) så er det jo også et problem at logoen til(her) Umbro blir like mye om ikke mer synlig enn klubbens.
For de som så cupfinalen i 2005 så husker vel dere flaggene som Molde brukte som var rutete med Umbro og Molde logo i annen hver rute. forferdelig, og skandaløst at Brann også har samme type flagg. Om vi kan forvente det samme av Kappa gjenstår jo bare å se, men det er jo et spørsmål om vi fortsatt vil se supportereffekter med Brann merkelapp til neste år eller om det blir Kappa som leverer alle effektene?
Og det blir jo også et spørsmål om hva som er best? Skal Brann fortsatt lage egne varer, som etter min mening har store mangler(utvalg) og til tider er overdesignet med for mange farger og logoer, eller skal Kappa gjøre dette med den konsekvensen at vi ikke lengre får varen med egen merkelapp?
Min mening har jeg ikke satt meg til ro med enda, men jeg har en del synspunkter.
Klubben fra tid til annen bytte leverandør av utstyret sitt. Å da bare bruke seg av produktene som utstyrsleverandøren til enhver tid kan levere vil medføre at man over tid ikke vil se noe rød tråd på de produktene som blir solgt samt at utvalget av produkter kan variere stort fra år til år. Ett år kan det være Umbro som leverer, for så se at Adidas eller Nike eller noen andre levere året etter. På denne måten vil man nok få en større avtale med leverandøren(mer penger), men man er da samtidig med på å bygge ned sin egen merkevare. Og ikke undervurder merkevaren til Brann eller hva den kan bli om klubben får laget egne varer.
Tenk bare på hvor mange av de klærne man i dag kjøper i vanlige butikker som man lett kunne ha fått fra Brann! Boxershorts, t-skjorter, bukser, shorts, sokker, sko, bh, truser, jakker og mye mer. Jeg mener klart at klubben ikke bare vil få bygget opp sin egen merkevare bedre ved å lage egne varer, men jeg mener også at klubben ved å se saken i et langvarig perspektiv, vil tjener mer penger og få en jevnere strøm av penger ved å gå sin egen vei.
Problemet her er at man trenger personer til å lage disse produktene som virkelig vet hva de holder på med og som kjenner sine kunder, og det er noe som jeg mener dagens ansvarlige for effektene ikke innehar godt nok.
Slik jeg ser det så er det vel kun det med størrelsen på avtalen med utstyrsleverandøren som taler for at det er de som skal levere effektene også, samt det at vi virkelig trenger mer kompetente personer til å ta seg hånd som effektene enn det vi har i dag.
Får vi en gruppe med personer som kan ta dette ansvaret som innehar den nødvendige kompetansen som trengs for dette arbeidet så vil fordelene, både de økonomiske og de markedsmessige(bygge opp sitt varemerke) klart bli bedre i varetatt ved å lage egne produkter.
Nå har vel dere forstått at jeg ikke er 100 % fornøyd med de produktene som blir laget i dag, selv om jeg faktisk kjøper dem. Og det er faktisk derfor jeg ikke helt vet hva jeg mener at klubben bør gjøre, eller hvordan jeg skal reagere når de forteller oss hva de kommer til å gjøre.
Hva sier dere?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Fra Nordnes til Loddefjord Torg
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #27 på: Juni 25, 2006, 08:02:09 » |
|
Vi burde kanskje sette i gang en egen liten Vektklubben på bataljonen siden så mange bekymrer seg for kulemagen i de nye draktene? :)
Så sett i gang! Start dagen med en liten times tusletur (gjerne rundt tveitavatnet av sentimentale grunner), 6 måltider med proteiner, fibre og grønnsaker med 3 timers mellomrom, og avslutt dagen med en tur på Fløyen og ett valgfritt glass drikke på fotballpuben ;)
Eller vær stolt av den kroppen du har :p
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
AtroZ
Medlem
|
 |
« Svar #28 på: Juni 25, 2006, 12:38:19 » |
|
Tar ikke mer enn 15-20 min å rusle rundt tveitevannet.. blir kjedelig om vi skal slå ihjel en hel time på det. Eller.. hvis vi stopper på ostello kan det ta en stund..
|
|
|
|
|
Loggført
|
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours watched by millions of people who could really use the exercise.`
|
|
|
BRANN gutten fra Os!
Medlem
|
 |
« Svar #29 på: Juni 25, 2006, 16:18:16 » |
|
Noen jenter er vel fornøyd med dette :P
|
|
|
|
|
Loggført
|
RANN<3
|
|
|
Stoffi
Medlem
|
 |
« Svar #30 på: Juni 25, 2006, 19:52:46 » |
|
Mener å ha lest et sted at Kappa bare tillater en draktsponsor midt på drakten, og at de kjøper ut avtaler klubbene som bruker dem har med andre sponsorer.
Stemmer dette kan det jo bli ekstremt flotte drakter til neste år. Bare synd vi ikke kan ha Hansa logoen i stortformat midt på drakten. :D Godt aa hoere. Hater at drakten ser ut som en reklameplakat, det gjoer den mye styggere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #31 på: Juni 25, 2006, 20:18:58 » |
|
En sponsor? Se på drakten til Hammarby. Der er det flust med sponsorer. Se bare på PFO her...  Her kan man telle seks sponsorer bare på fremsiden. Så er det en på shortsen. Og helt sikkert en bak på ryggen også.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
Esskåbrann
Medlem
|
 |
« Svar #32 på: Juni 25, 2006, 20:55:24 » |
|
Det styggeste på det bildet var no ikkje drakten...
|
|
|
|
|
Loggført
|
å skal det skje!
|
|
|
Bygdetulling
Medlem
|
 |
« Svar #33 på: Juni 25, 2006, 23:14:13 » |
|
Dette med supporterfigurer driter jeg i. Kjøpe Branndrakt blir ikke aktuelt før reklamen forsvinner uansett. Det som er faenskapet er jo at vi må se spillerene tusle rundt i dette jævelskapet. Styggere drakter enn det Kappa stiller opp med, skal man leite lenge etter. Greit med fritt sko-valg, men de draktene er til å bli kvalme av.
|
|
|
|
|
Loggført
|
ngående alle skrivefeil i innlegget du nettopp har lest, kan jeg intet annet gjøre enn å beklage.
|
|
|
Gud
Medlem
|
 |
« Svar #34 på: Juni 25, 2006, 23:20:00 » |
|
Du lever opp til navnet ditt. Samtidig trenger du ikke å ha reklame på drakten du kjøper. Det står du fritt til og velge selv. Eller har du ikke fått det med deg?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr_Soma
Medlem
|
 |
« Svar #35 på: Juni 25, 2006, 23:21:56 » |
|
word!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anita
Medlem
|
 |
« Svar #36 på: Juni 26, 2006, 01:09:12 » |
|
jeg skjønner ikke helt denne fasinasjonen av disse tettsittende draktene det må innrømmes. De fleste ønsker at draktene skal se bra ut, min mening er at spillerne bør ha samme type (med tanke på om de skal være tettsittende eller ikke) som de har i dag og ikke slike som ser ut som om de er 2 nummer for små. Da kan man sammenlikne med de gamle lyseblå trøyene til Italia. Det så ikke så veldig bra ut for å si det sånn...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr_Soma
Medlem
|
 |
« Svar #37 på: Juni 26, 2006, 01:23:28 » |
|
Italia sine drakter er jo klassiske! Ikke kom å si at de ikke ser bra ut, for det finnes virkelig mange andre som er helt grusomme i forhold. Istedet for å løpe rundt i noen poser av noen drakter. Trodde det var alle ungpikers drøm å se Bengt i en tettsittende drakt? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Snublefot
Medlem
|
 |
« Svar #38 på: Juni 26, 2006, 01:38:36 » |
|
dessuten, tettsittende drakter gjør det værre for motstanderen å ta tak i den.. trøyeholding vil med andre ord bli et litt mindre problem.. vil jeg ihvertfall tro.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anita
Medlem
|
 |
« Svar #39 på: Juni 26, 2006, 01:44:16 » |
|
Har ikke noe imot å se Bengt i tettsittende klesplagg, MEN går ikke på fotballkamp for å studere spillernes kroppslige attributter ;p Hehe. Alt til sin tid.
Det er klart at jeg kan si at Italias drakter ikke er pene, det er mitt syn. At du mener noe annet er helt greit. Smaken er som baken, delt i to...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Esskåbrann
Medlem
|
 |
« Svar #40 på: Juni 26, 2006, 03:06:13 » |
|
Jeg syntes iallefall denne drakten er blandt de tøffeste som er§!  
|
|
|
|
|
Loggført
|
å skal det skje!
|
|
|
Mr_Soma
Medlem
|
 |
« Svar #41 på: Juni 26, 2006, 03:45:30 » |
|
dessuten, tettsittende drakter gjør det værre for motstanderen å ta tak i den.. trøyeholding vil med andre ord bli et litt mindre problem.. vil jeg ihvertfall tro. Blir ikke så mye vanskeligere... men desto lettere å oppfatte for dommeren at man sliter i en Kappa-drakt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ikognoti
Medlem
|
 |
« Svar #42 på: Juni 26, 2006, 13:26:21 » |
|
Hadde vært stilig med hvit krage, hvit Kappa-logo, hvit hovedsponsor og resten rødt. Bare ikke for mye reklame, holder med hovedsponsor.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Stalin
Medlem
|
 |
« Svar #43 på: Juni 26, 2006, 13:31:44 » |
|
Kappadrakter var kult for 3-4 år siden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #44 på: Juni 26, 2006, 14:23:55 » |
|
Kappadrakter var kult for 3-4 år siden. Stemmer det. Og Umbro ser ut til å bli kult i 2007. Styret må gå!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
Rasmus_brann
Medlem
|
 |
« Svar #45 på: Juni 26, 2006, 14:31:48 » |
|
Ja faen det e viktisg å være "inn", nei vi kan ikke bytte til kappa fordi de ikke er "inn", men var det for 3-4 år siden????
Eg synts kappa høres drit fett ut, italia og roma sine drakter er dri fete. Føler med de som ikke er så stolt over sitt lille ekstra på kroppen, men det synes ikke mye mindre i umbrodraktene når du tenker over det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #46 på: Juni 26, 2006, 14:40:35 » |
|
Jeg er fortsatt litt urolig over at det er såpass stor interesse for klesdesign og festlige farger her inne!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
Mr_Soma
Medlem
|
 |
« Svar #47 på: Juni 26, 2006, 15:12:12 » |
|
Jeg er litt urolig over all sytingen, at folket har pondus er en ting, men dere blir vel ikke tvunget til å kjøpe drakten?
Om dere er redde for å se ut som en kalkun på salg så bruk den drakten dere har fra før :)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lennono8
Medlem
|
 |
« Svar #48 på: Juni 26, 2006, 15:34:00 » |
|
Noe av det mest positive er jo de fritidsklærene som det ble vist over at FCK har. Håper inderlig at vi får noe sånt vi også. Man kan si hva man vil, men det er ikke mange av de Umbro-plaggene som finnes i dag som er særlig pene å se på. Tror det vil åpne seg et helt nytt marked når man får litt bedre design på supporterklærene... Frem til nå er det ihvertfall tydelig at det ikke er en bergensk Roberto Cavalli som har designet klærene i Brann-butikken.
Jeg hilser den italienske inntredenen velkommen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #49 på: Juni 26, 2006, 15:42:22 » |
|
Jeg er fortsatt litt urolig over at det er såpass stor interesse for klesdesign og festlige farger her inne! Vel, når det Brann har å tilby oss supportere ligger på dette nivået, er det ikke rart at mange av oss drømmer om bedre dager... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
|