Brann Bataljonen BergenForumoversiktBataljonen.no (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)På SS!!
Sider: [1]
Print
Skrevet av Emne: På SS!!  (Lest 641 ganger)
Snublefot
Medlem

Vis profil
« på: April 27, 2006, 22:01:12 »

er det noe jeg ikke har fått med meg eller krever det fortsatt medlemskap i BB for å få stå på Store Stå?

min samboer vil bli med på kampen på søndag, men har ikke medlemskap i BB.. vil dette by på problem om hun vil stå sammen med meg på SS? der hvor jeg har partoutkort..
Loggført
Bataljonen
Administrator

Ikke brukt av Styret!

Vis profil WWW
« Svar #1 på: April 27, 2006, 22:04:38 »

Sitat fra: "Snublefot"
er det noe jeg ikke har fått med meg eller krever det fortsatt medlemskap i BB for å få stå på Store Stå?

min samboer vil bli med på kampen på søndag, men har ikke medlemskap i BB.. vil dette by på problem om hun vil stå sammen med meg på SS? der hvor jeg har partoutkort..

Det kreves IKKE medlemskap i Bataljonen for å stå på Store Stå. Vil man benytte seg av tilbudet om rimeligere billetter på Store Stå kreves det medlemskap.

Håper dere da vil stå på sangtribunen og bruke kjeften fornuftig :)
Loggført

Brukes kun til moderering på forumet!
 Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
 Christian Bøe
Snublefot
Medlem

Vis profil
« Svar #2 på: April 27, 2006, 22:14:39 »

Sitat fra: "Bataljonen"

Det kreves IKKE medlemskap i Bataljonen for å stå på Store Stå. Vil man benytte seg av tilbudet om rimeligere billetter på Store Stå kreves det medlemskap.

ok.. kjempeflott..

husker bare fra i fjor at det krevdes medlemskap;)

jeg har allerede gitt beskjed om at skal hun bli med har hun bare ett valg.. å synge så høyt at strupen må bli smørt når hun kommer hjem....haha. (gud så morsom jeg er..)
Loggført
Memelli
Medlem

Vis profil
« Svar #3 på: April 27, 2006, 23:16:56 »

Sitat fra: "Bataljonen"

ok.. kjempeflott..

husker bare fra i fjor at det krevdes medlemskap;)

jeg har allerede gitt beskjed om at skal hun bli med har hun bare ett valg.. å synge så høyt at strupen må bli smørt når hun kommer hjem....haha. (gud så morsom jeg er..)

Krevdes det medlemskap i fjor? Jeg var ikke med i fjor, men hadde ikke noe problem med å komme inn..
Loggført
Pondan
Medlem

Vis profil
« Svar #4 på: April 27, 2006, 23:21:11 »

I fjor var store stå i 3 deler. BBB hadde den delen i midten, der var det kun for medlemmer.
Loggført
Memelli
Medlem

Vis profil
« Svar #5 på: April 27, 2006, 23:27:40 »

Sitat fra: "Pondan"
I fjor var store stå i 3 deler. BBB hadde den delen i midten, der var det kun for medlemmer.

Takk for oppklaringen. :)
Loggført
Sider: [1]
Print
Gå til: