|
|
Gulløl
Medlem
|
 |
« Svar #951 på: April 20, 2010, 22:00:47 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hæ, skal Brann virkelig spille kjip fotball ?
|
|
|
Larsi Øen
Medlem
|
 |
« Svar #952 på: April 21, 2010, 17:57:01 » |
|
genialt XD
|
|
|
|
|
Loggført
|
Flaggdag HVER kamp! 
|
|
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #954 på: April 29, 2010, 23:46:04 » |
|
Det er den melodien Everton (og sikkert andre lag) bruker når de spiller mot Liverpool. "Fuck off back to Norway" synger de. Passende nok ble det under kampen mellom Liverpool og A.Madrid i kveld sagt fra speaker at "Hilde from Norway" måtte melde seg for en steward 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #955 på: April 30, 2010, 00:14:31 » |
|
Det er den melodien Everton (og sikkert andre lag) bruker når de spiller mot Liverpool. "Fuck off back to Norway" synger de. Passende nok ble det under kampen mellom Liverpool og A.Madrid i kveld sagt fra speaker at "Hilde from Norway" måtte melde seg for en steward  Så nå har de begynt med date-formidling over speakertjenesten?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
thesevs
Medlem
|
 |
« Svar #956 på: April 30, 2010, 16:06:56 » |
|
Det er den melodien Everton (og sikkert andre lag) bruker når de spiller mot Liverpool. "Fuck off back to Norway" synger de. Passende nok ble det under kampen mellom Liverpool og A.Madrid i kveld sagt fra speaker at "Hilde from Norway" måtte melde seg for en steward  Så nå har de begynt med date-formidling over speakertjenesten? Ironien er vel at "fuck off back to norway" slår tilbake på de fleste engelske lag, dog noen med flere supportere enn andre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all" Futurama
|
|
|
Super Hasund
Medlem
|
 |
« Svar #957 på: April 30, 2010, 17:07:12 » |
|
Support your local team. Koffor ska folk til england for å se fotballkamper når de nærmest har det i sitt eget hjemsted annenhver helg. Ka e gale med å være trofast mot brann eller andre lag i norge for de som e perverse nok til det. Nordmenn e faen meg rare dyr. Vikingene reiste ned der for stjele ting som åpenbart isje tilhørte de, og jammen holder vi fortsatt på sånn. Stjeler setene til local-lads og tror mann e en del av Liverpool, Portsmouth eller ka no det måtte være.
Nei Brann holder for meg og vel så det. Eg e veldig glad i fotball og ser det meste. Om det måtte være Premier League, Bundesliga, SerieA, Eredivisi, Champions League, Europa League, VM, EM, U23 kamper, U19 kamper, Bahrain-Egypt, La Galaxy- Dallas Burn og faens oldemor. Men eg kunne isje gitt en større hatt i kem som vinner. Kansje eg som regel ønsker at underdogen vinner men ellers ingen forhold til de som måtte spille.
Det e brann som e i mitt hjerte, tankene mine, i sjelen min og i luften eg puster inn. Ingen andre lag vekker disse følelsene. Siden eg var en liten pjokk og min far tok meg med på staddaen for første gang, alle brann historiene fra min far og enda eldre historier fra min bestefar før eg i det hele tatt klarte å gå. No skal det sies at eg hadde ingen valg. Det var Brann eller ingen. Men valget var aldri vanskelig. Som bergenspatriot så var det heller ingen vanskelig valg. Brann e Bergen og Bergen e Brann. Alle andre lag e fiender. Både norske og utenlandske.
Det har gått i arv ifra far til sinn sønn
|
|
|
|
|
Loggført
|
La Folket Synge
*Feltz*
|
|
|
|
|
Super Hasund
Medlem
|
 |
« Svar #959 på: April 30, 2010, 19:17:35 » |
|
Voldsomt bra trøkk og da. Hørte nesten ingenting av trommen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
La Folket Synge
*Feltz*
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #960 på: April 30, 2010, 21:49:25 » |
|
Support your local team. Koffor ska folk til england for å se fotballkamper når de nærmest har det i sitt eget hjemsted annenhver helg. Ka e gale med å være trofast mot brann eller andre lag i norge for de som e perverse nok til det. Nordmenn e faen meg rare dyr. Vikingene reiste ned der for stjele ting som åpenbart isje tilhørte de, og jammen holder vi fortsatt på sånn. Stjeler setene til local-lads og tror mann e en del av Liverpool, Portsmouth eller ka no det måtte være.
Nei Brann holder for meg og vel så det. Eg e veldig glad i fotball og ser det meste. Om det måtte være Premier League, Bundesliga, SerieA, Eredivisi, Champions League, Europa League, VM, EM, U23 kamper, U19 kamper, Bahrain-Egypt, La Galaxy- Dallas Burn og faens oldemor. Men eg kunne isje gitt en større hatt i kem som vinner. Kansje eg som regel ønsker at underdogen vinner men ellers ingen forhold til de som måtte spille.
Det e brann som e i mitt hjerte, tankene mine, i sjelen min og i luften eg puster inn. Ingen andre lag vekker disse følelsene. Siden eg var en liten pjokk og min far tok meg med på staddaen for første gang, alle brann historiene fra min far og enda eldre historier fra min bestefar før eg i det hele tatt klarte å gå. No skal det sies at eg hadde ingen valg. Det var Brann eller ingen. Men valget var aldri vanskelig. Som bergenspatriot så var det heller ingen vanskelig valg. Brann e Bergen og Bergen e Brann. Alle andre lag e fiender. Både norske og utenlandske.
Det har gått i arv ifra far til sinn sønn
Helt enig Super Hasund!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
Speedy
Medlem
|
 |
« Svar #961 på: Mai 11, 2010, 04:00:31 » |
|
Noe som dette her, mangler helt klart i Brann-garderoben! http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs
|
|
|
|
|
Loggført
|
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?
Nei til jenter på Hansa!
Landås til eg dør!
|
|
|
Bbsk
Medlem
|
 |
« Svar #962 på: Mai 25, 2010, 23:48:10 » |
|
savner/etterlyser en kavalkade/sammendrag med bla den scenen der jaiteh stiger inn på stadion (for første gang?) blussing fra hansa i bakgrunnen. mener å ha sett linken i denne tråden, men er ikke menneske til å finne den igjen 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Markmus
Medlem
|
 |
« Svar #963 på: Mai 25, 2010, 23:50:11 » |
|
Var ikke for første gang. Var i fjor en gang, mot Vålerengen kanskje?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Ka du ve?
|
|
|
Bbsk
Medlem
|
 |
« Svar #964 på: Mai 25, 2010, 23:51:32 » |
|
såpass ja 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bbsk
Medlem
|
 |
« Svar #965 på: Mai 25, 2010, 23:57:13 » |
|
kan ikke ha vært 16 mai kampen i 2008 mot engen var på lyse dagen den kampen, dette klippet er i "mørket"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #966 på: Mai 26, 2010, 00:33:53 » |
|
Da var det nok en høstkamp fra fjoråret, elle 08. Magisk var det i alle fall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
|
|
|
skuteviken
Medlem
|
 |
« Svar #967 på: Mai 26, 2010, 01:27:56 » |
|
savner/etterlyser en kavalkade/sammendrag med bla den scenen der jaiteh stiger inn på stadion (for første gang?) blussing fra hansa i bakgrunnen. mener å ha sett linken i denne tråden, men er ikke menneske til å finne den igjen  Brann - VIF 2009 ( 1 - 2 ) http://www.youtube.com/watch?v=BUYeB1W9GQ0 - Den nevnte innmarsjen. http://www.youtube.com/watch?v=Mq3V_F7ZraE - Kavalkade fra tribunehold.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde
|
|
|
Super Hasund
Medlem
|
 |
« Svar #968 på: Mai 26, 2010, 17:22:26 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
La Folket Synge
*Feltz*
|
|
|
Northside
Webgruppen
BGG
|
 |
« Svar #969 på: Juli 04, 2010, 11:20:49 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #970 på: Juli 05, 2010, 11:01:13 » |
|
Latterlig når mange lags supportere står med bannere foran seg under kampen.šHva er poenget?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #971 på: Juli 29, 2010, 14:07:30 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Northside
Webgruppen
BGG
|
 |
« Svar #972 på: Juli 31, 2010, 09:43:38 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #973 på: Juli 31, 2010, 14:53:35 » |
|
Haha, sinnsykt. Fett når han drar de i gang etter 2.56
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
skuteviken
Medlem
|
 |
« Svar #974 på: Juli 31, 2010, 15:15:13 » |
|
http://www.youtube.com/watch?v=GtLxpMyh13gDet høres litt bedre ut enn 50 "ultras" hoppende rundt på Molde stadion eller noe slikt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Læreren
Medlem
|
 |
« Svar #975 på: Juli 31, 2010, 16:20:21 » |
|
Helt ekstremt! Vanskelig å forestille seg hvordan det trøkket der er, før du faktisk har opplevd det! Sikkert en enorm tribuneopplevelse å være på en slik kamp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
thesevs
Medlem
|
 |
« Svar #976 på: Juli 31, 2010, 19:16:46 » |
|
Helt ekstremt! Vanskelig å forestille seg hvordan det trøkket der er, før du faktisk har opplevd det! Sikkert en enorm tribuneopplevelse å være på en slik kamp. Nå du må dra opp glidelåsen på smekken, Læreren  Dette er noe vi enkelt kan gjenskape på Stadion om vi bare hadde hatt en fyr med det norske flagget som gikk rundt på banen...
|
|
|
|
|
Loggført
|
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all" Futurama
|
|
|
Larsi Øen
Medlem
|
 |
« Svar #977 på: August 02, 2010, 23:04:12 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Flaggdag HVER kamp! 
|
|
|
1908
Medlem
|
 |
« Svar #978 på: August 05, 2010, 08:17:34 » |
|
50 er no bedre enn 0 på Hansa...............
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Super Hasund
Medlem
|
 |
« Svar #979 på: August 05, 2010, 18:17:18 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
La Folket Synge
*Feltz*
|
|
|
Yngve
Medlem
|
 |
« Svar #980 på: August 05, 2010, 21:41:34 » |
|
Noko liknande vert forsøkt innført frå gjengen på øvre Z, men responsen på stadda er diverre avgrensa.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Styret kan bli.
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #981 på: August 05, 2010, 22:12:30 » |
|
Noko liknande vert forsøkt innført frå gjengen på øvre Z, men responsen på stadda er diverre avgrensa.
Også fra en gjeng bakerst på nedre B. Høres mest ut som ironi når de synger sakte.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
skuteviken
Medlem
|
 |
« Svar #982 på: August 05, 2010, 22:19:30 » |
|
Også fra en gjeng bakerst på nedre B. Høres mest ut som ironi når de synger sakte. Den ble dratt tidligere i år, og det var ikke ironisk. Det bygger opp litt trykk og drar ut sangen litt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #983 på: August 05, 2010, 22:22:49 » |
|
Også fra en gjeng bakerst på nedre B. Høres mest ut som ironi når de synger sakte. Den ble dratt tidligere i år, og det var ikke ironisk. Det bygger opp litt trykk og drar ut sangen litt. De synger jo som om det er en kassettspiller med dårlige batterier. Høres ut som de gjør det for å være morsomme. Uansett er det en melodi som synges altfor mye på Hansa. Det går jo i "Bergen by e nydelig", "No ser eg rødt" og "Så kom igjen..." hundre ganger i løpet av en kamp.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
skuteviken
Medlem
|
 |
« Svar #984 på: August 05, 2010, 22:28:26 » |
|
Også fra en gjeng bakerst på nedre B. Høres mest ut som ironi når de synger sakte. Den ble dratt tidligere i år, og det var ikke ironisk. Det bygger opp litt trykk og drar ut sangen litt. De synger jo som om det er en kassettspiller med dårlige batterier. Høres ut som de gjør det for å være morsomme. Uansett er det en melodi som synges altfor mye på Hansa. Det går jo i "Bergen by e nydelig", "No ser eg rødt" og "Så kom igjen..." hundre ganger i løpet av en kamp. Akkurat derfor er det befriende at det blir litt alternativt, som du sikkert merket stiger jo tempoet og alle er giret opp for å være med. Humor er en viktig del av tribunekulturen generelt forresten, så lenge det er selvironisk og ikke for å forherlige seg selv.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
skuteviken
Medlem
|
 |
« Svar #986 på: August 27, 2010, 19:48:54 » |
|
http://www.youtube.com/watch?v=JDbzfOCKFGYFCKs mottakelse av spillerbussen på tirsdag. Trist at det ikke går an å embedde videoen på forumet. Denne delen av forumet døde litt etter det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Spelaren
Medlem
|
 |
« Svar #987 på: August 27, 2010, 19:59:14 » |
|
http://www.youtube.com/watch?v=4cNJDXqTN3k1:45 før kampslutt. Lurer på når me får rable gal sånn igjen, når me sikrer oss mot nedrykk?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Lys i enden av tunnellen? - Nei, var visst eit godstog.
|
|
|
skuteviken
Medlem
|
 |
« Svar #988 på: August 27, 2010, 20:19:41 » |
|
Ja jeg blir ganske nedtrykt når jeg ser/hører folk som spiller kamper av betydning. Det gjorde vi og før vi bestemte å rive ned alt, men må jo skjønne det skjedde med alle..... eller.... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
skuteviken
Medlem
|
 |
« Svar #990 på: August 27, 2010, 20:39:12 » |
|
Jeg er halvt engelsk, men følger ikke særlig med på PL. Ikke klarer jeg å føle helt nasjonalisme med Norge og østlendingene generelt. Dette må vel være den flotteste nasjonalsangen i verden? http://www.youtube.com/watch?v=eWBR_W1gKDw&feature=related
|
|
|
|
« Siste redigering: August 27, 2010, 21:08:51 av skuteviken »
|
Loggført
|
|
|
|
skuteviken
Medlem
|
 |
« Svar #991 på: August 27, 2010, 20:40:24 » |
|
Denne militære hoppingen og klappingen klarer jeg meg fint uten, men helvete imponerende trøkk.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Brann_ruler86
Medlem
|
 |
« Svar #992 på: August 27, 2010, 20:56:26 » |
|
Denne militære hoppingen og klappingen klarer jeg meg fint uten, men helvete imponerende trøkk. Jeg er ikke uenig i det. Men det er umulig å ikke la seg imponere av hvordan hele stadion er med. Det er ikke mange som synger nasjonalsangen som engelskmennene. Selv vil jeg kanskje rangere den skotske et lite hakk høyere, men begge to er utrolig flotte. http://www.youtube.com/watch?v=ybxfZoT6VHQIkke mye man hører av forsangeren her...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Super Hasund
Medlem
|
 |
« Svar #993 på: September 22, 2010, 22:48:57 » |
|
|
|
|
|
« Siste redigering: September 22, 2010, 22:51:59 av Super Hasund »
|
Loggført
|
La Folket Synge
*Feltz*
|
|
|
mort3en
Medlem
|
 |
« Svar #994 på: September 22, 2010, 23:38:52 » |
|
Spol frem til 1.20. Se og nyt http://www.youtube.com/watch?v=-xrEIVKcwGc&feature=related
Fantastisk og magisk!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klaus_Brann
Medlem
|
 |
« Svar #995 på: September 23, 2010, 00:45:47 » |
|
Spol frem til 1.20. Se og nyt http://www.youtube.com/watch?v=-xrEIVKcwGc&feature=related
Haha, er det Rangers supporterklubbs Krøvel som er inne og kommenterer på videoen?? "why was the celtic section half empty??"
Rangers Krøvel: "Dont think it was mothers day, perhaps they had another excuse that day !"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
|
Brann_ruler86
Medlem
|
 |
« Svar #998 på: September 25, 2010, 18:34:00 » |
|
Vi har en utrolig kjedelig tribune. Alle står med armene i kryss eller hendene i lommen. Lite armer i luften når vi synger og hopping er det ikke snakk om. Kanskje litt på "Nei det ligner ingen bergensgutt..." hvis vi nettopp har scoret, men ellers er det utrolig lite bevegelse på tribunen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
krøvel vellevold
Medlem
|
 |
« Svar #999 på: September 25, 2010, 18:39:54 » |
|
Vi har en utrolig kjedelig tribune. Alle står med armene i kryss eller hendene i lommen. Lite armer i luften når vi synger og hopping er det ikke snakk om. Kanskje litt på "Nei det ligner ingen bergensgutt..." hvis vi nettopp har scoret, men ellers er det utrolig lite bevegelse på tribunen.
Er det rart da? Det er jo ingen som synger engang! Tribunen er jo fyllt opp av folk som står der av sosiale grunner.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Legg ned hele klubben!
|
|
|
|