Brann Bataljonen BergenForumoversiktBrann (Moderatorer: GamleErik, Bataljonen, Tifo-gruppen, BBB-mod, bbbmartin, Tifo, Seeteufel, Tore Larsen, Stian, Wood, mbersve)Brann får drakter fra Hummel
Sider: 1 [2]  Alle
Print
Skrevet av Emne: Brann får drakter fra Hummel  (Lest 2759 ganger)
Utmedsnolken
Medlem

Vis profil
« Svar #50 på: Desember 19, 2011, 21:52:00 »

ville vært veldig rart om lagene hummel leverer til, må velge utstyret fra katalogene. de designer de spesifikt (innenfor visse grenser) til hvert lag.
« Siste redigering: Desember 19, 2011, 21:59:23 av Utmedsnolken » Loggført

"og der snubler Sæternes igjen"
Kiwi_Bob
Medlem

Vis profil
« Svar #51 på: Desember 19, 2011, 21:59:35 »

Er du sikkert? Jeg kan bare snakker om andere lager enn brann, men jeg tror at de meste lager får de samme drakter i andere farger.

Det er, for eksempel fra SC Wiener Neustadt og FC Admira Mødling i Østerrike. Drakten er fra Puma

Adidad gjør det samme ting, så tror jeg at Hummel også
Loggført
Klaus_Brann
Medlem

Vis profil WWW
« Svar #52 på: Desember 19, 2011, 23:30:01 »

Vet ikke om det er Brann eller Hummel sin feil, kanskje ingen sin når alt kommer til stykket. Men har satt meg på en slags venteliste for ny drakt til 10 åringen her hjemme, fin julegave tenkte jeg. Men ingen på Brann-butikken tør love noe, får svar i morgen (tirsdag) sier de. Jeg måtte visstnok belage meg på at det ikke blir drakt, de tvilte på at jeg kom til å få.

Vet ikke om de skal overraske meg positivt eller om jeg har støtt på en ekstremt negativ fyr i butikken, men ikke ha nok drakter før jul? I så fall en ganske talentløs svikt.

Men får se i morgen :-)

Planen var vel å få det i to forsendinger, slik jeg forsto det, men den første forsendingen var de feiltrykk på, Brannlogoen var ikke oval visstnok, og klok av tidligere tabber turte de vel ikke ta inn altfor mange, når de fikk de så kort tid før jul.
Loggført

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!
Lennono8
Medlem

Vis profil
« Svar #53 på: Desember 20, 2011, 14:24:01 »

Noen som vet åpningstidene til den nye butikken i byn?
Har de drakten inne i voksenstørrelser?
Loggført
Erlend
Medlem

Vis profil
« Svar #54 på: Desember 20, 2011, 18:49:11 »

Er vel samme åpningstider som alle andre butikker i sentrum, fra 10 til litt utpå kvelden et sted
Loggført
Gulløl
Medlem

Vis profil
« Svar #55 på: Desember 20, 2011, 20:01:56 »

Dette er åpningstidene til Brannbutikken i Bergen sentrum:

Man./tirs./ons./fre.: 10.00 - 17.00

Torsdag: 10.00 - 19.00

Lørdag: 10.00 - 16.00.

Info hentet her:
http://www.brann.no/nyheter/ny-brannbutikk-apnet-i-sentrum/
Loggført

Hæ, skal Brann virkelig spille kjip fotball ?
StuckedPaaOstlandet
Medlem

Vis profil
« Svar #56 på: Februar 01, 2012, 21:40:32 »

Bortedrakten skulle vært slik, eventuellt bare hvite piler nedover siden.
Loggført
Sider: 1 [2]  Alle
Print
Gå til: