Jose Arrogantio
Medlem
|
 |
« Svar #150 på: Februar 03, 2012, 16:34:45 » |
|
Best å snakke opp andrevalget så ikke Brann finner en direkte konkurrent...
Piotr slår meg ikke som den typen. Han virker trygg nok på seg selv til ikke å gjøre slikt. Edit: og som krakra sier. Han, Austin og Ojo er nok de med tryggest plass på laget.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #151 på: Februar 03, 2012, 16:39:26 » |
|
Mohus er tre år eldre enn Øvretveit, skulle bare mangle at han var et hakk bedre. Men Øvretveit er et veldig stort keepertalent. Ikke bare på lokalt nivå, men også nasjonalt nivå.
Ja, men Mohus har vært omtalt her inne som en som nærmest ikke hadde sjansen til å bli skikkelig god. Øvretveit kunne likegodt bli andrekeeper i år. Så derfor er det i alle fall litt nytt for undertegnede når polakken gir han såpass mye ros.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #152 på: Februar 03, 2012, 16:53:24 » |
|
Nå kan jo polakken ta feil da. Eller så har han kanskje rett i at Mohus har tatt veldig store steg i fjor. For sist han var i Brann var han ikke veldig lovende.
|
|
|
|
|
Loggført
|
– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
bernu
Medlem
|
 |
« Svar #153 på: Februar 03, 2012, 17:34:58 » |
|
For å si det sånn.... jeg stoler mer på Piotr enn på "ekspertene" inne her på forumet  Han er keeper på toppnivå og trener med han hver dag. Vi her inne er en gjeng øldrikkende sofaslitere med kanskje en håndfull av oss som har spilt høyere enn 4. div 
|
|
|
|
|
Loggført
|
HANSA - Z
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #154 på: Februar 03, 2012, 17:40:16 » |
|
Eirik Bakke var en toppspiller med historie i Premier League. Han traff fortsatt ikke helt når han mente at Gylfi Einarsson ville være en god spiller for Brann. At Mohus er bedre enn Øvretveit er fult mulig hvis han har tatt steg i Åsane. Om han er et større talent så er jo det helt fantastisk, for Øvretveit er et veldig stort talent.
Men da må han ha tatt noen sjumilssteg i Åsane.
|
|
|
|
|
Loggført
|
– Hvis folk har behov for å synge ut om forholdene i Brann, enten de heter Mons Ivar Mjelde eller Steinar Nilsen, så tror jeg ikke det bidrar positivt til Brann
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
dudo
Medlem
|
 |
« Svar #155 på: Februar 03, 2012, 17:42:47 » |
|
Det er vel ikke alt for mange keepere på Mohus' alder med like stor erfaring på relativt høyt nivå? Han har vel to sesonger i andredivisjon nå? Ikke halvgale som 20-åring, det. Synes også det virker som han har en fornuftig utviklingskurve. Keepere er ikke som andre fotballspillere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!
|
|
|
Nixon
Medlem
|
 |
« Svar #156 på: Februar 03, 2012, 19:03:02 » |
|
At Mohus er bedre enn Øvretveit er fult mulig hvis han har tatt steg i Åsane. Om han er et større talent så er jo det helt fantastisk, for Øvretveit er et veldig stort talent. Nå sammenlignes ikke talentene til Mohus med Øvretveit i saken. Øvretveit nevnes ikke, han er vel heller ikke med til Tyrkia. Og jeg burde ikke brukt den innfallsvinkelen da jeg kommenterte artikkelen. Men poenget er fortsatt at Mohus flere ganger her inne har blitt avskrevet som er fremtidig TL-keeper, og at det derfor var interessant at polakken nærmest uoppfordret roste Mohus opp i skyene.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Rød makt på Hansa!
|
|
|
krakra
Medlem
|
 |
« Svar #157 på: Februar 03, 2012, 19:05:54 » |
|
Jeg har ikke sett at så mange har avskrevet ham. Det har vel vært et par som har vært veldig klare på at han ikke er god nok, men Piotr sier jo at han ble best imponert over utviklingen i Åsane. Så det er vel mer snakk om en spiller som begynte å falle litt etter, som tok tak og kom seg tilbake igjen, enn at han fikk mindre skryt enn fortjent.
Og det er jo positivt. Selv om han har en utfordring med høyden sin.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Roald Bruun Hanssen
|
|
|
ostraume
Medlem
|
 |
« Svar #158 på: Februar 03, 2012, 22:08:23 » |
|
Eirik Bakke var en toppspiller med historie i Premier League. Han traff fortsatt ikke helt når han mente at Gylfi Einarsson ville være en god spiller i Brann
Sant nok, men husk at Bakke hadde et rimelig stort bias her. Han sørget tross alt for at kompisen fra Leeds fikk en siste fet kontrakt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vebo
Medlem
|
 |
« Svar #159 på: Februar 07, 2012, 12:17:44 » |
|
Jeg har hørt fra en keepertrener med uefa-lisens og bakgrunn fra bergen keeperskole at Øvretveit har vist større nivå i ungdomstiden - uten at dette trenger å bety mye. Det var jo ingen fra Bergen eller Hordaland som hadde troen på Børven heller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Tiocfaidh ár lá
|
|
|
Huff
Medlem
|
 |
« Svar #160 på: Februar 07, 2012, 17:29:34 » |
|
Jeg har hørt fra en keepertrener med uefa-lisens og bakgrunn fra bergen keeperskole at Øvretveit har vist større nivå i ungdomstiden - uten at dette trenger å bety mye. Det var jo ingen fra Bergen eller Hordaland som hadde troen på Børven heller.
Såvidt jeg husker var det vel en vennetjeneste fra en kjenning av foreldrene til Børven som gjorde at han kom inn på toppidrettsgymnaset i Telemark eller hvor det var han kom inn opprinnelig. Et av få store talenter som har gluppet under Branns lupe der jeg ikke irriterer meg over sportsklubben. Børven falt vel under absolutt alles radar, noe det sikkert var en årsak til. Sikkert litt mangel på kompetanse, men sikkert og at han ikke viste noe vrikelig stort talent før han allerede var på plass i Telemark. Da ergrer jeg meg mer over at Brann trolig kunne hentet Hovland med enkelhet for et par-tre år siden og at han da nok allerede var god nok til å gå rett inn i ellveren.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Skarsfjord må gå!
|
|
|
Xminator
Medlem
|
 |
« Svar #161 på: Februar 21, 2012, 10:13:59 » |
|
Stallen oppdatert, pjåter Larsen i angrepet siden Brann.no har ham der, og legger Niasse i samme kategori så det ser litt balansert ut.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Yngve
Medlem
|
 |
« Svar #162 på: Februar 21, 2012, 21:13:54 » |
|
Sleit kraftig med Pjåter Larsen. Lurte eit augnablink på om me hadde kjøpt nok ein polakk eg ikkje hadde fått med meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Styret kan bli.
|
|
|
ostraume
Medlem
|
 |
« Svar #163 på: Februar 21, 2012, 21:37:05 » |
|
Haha! AKkurat samme her.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
osoerli
Medlem
|
 |
« Svar #164 på: Mars 06, 2012, 12:01:52 » |
|
Kvifor står eigentleg Torp framleis oppført i A-lagsstallen på brann.no? http://www.brann.no/lagene/a-laget/Det ikkje vera slik at dei ikkje har revidert teksten, for Erdin, Niassse, Askar m.fl. er med, og Opdal, Holmvik, Haugsdal m.fl. er fjerna. Er det ein eller annan i web-redaksjonen som går rundt og håpar han skal gjera comeback i sesongen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
EG KJEDAR MEG SKARSFJORD
|
|
|
Gulløl
Medlem
|
 |
« Svar #165 på: Mars 06, 2012, 12:29:18 » |
|
Kvifor står eigentleg Torp framleis oppført i A-lagsstallen på brann.no? http://www.brann.no/lagene/a-laget/Det ikkje vera slik at dei ikkje har revidert teksten, for Erdin, Niassse, Askar m.fl. er med, og Opdal, Holmvik, Haugsdal m.fl. er fjerna. Er det ein eller annan i web-redaksjonen som går rundt og håpar han skal gjera comeback i sesongen? Er vel fordi han fremdeles er ansatt i Brann og på en liste må han vel stå på inn til videre. Men det er vel NAV som betaler lønna hans går jeg ut fra. Et comeback er totalt utelukket etter den andre hjertestansen, selv om det er på lavt divisjonsnivå.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hæ, skal Brann virkelig spille kjip fotball ?
|
|
|
|